quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
Meid toch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:02 schreef Barcaconia het volgende:
Godverdomme, heb ik de TT vergeten te veranderen omdat ik eerst naar een krukas aan het zoeken was
Gooi er ook maar één hierheen, hoef toch niet meer weg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:05 schreef invine het volgende:
Nou hier gaat het eerste biertje van deze avond open
Ik ben al halverwege mijn pak Taksiquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:05 schreef invine het volgende:
Nou hier gaat het eerste biertje van deze avond open
Perverselingquote:
Of ben ik de perverseling?quote:
Z'n vrouw dan. Boeiend.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
slecht geheugen anne? zo heet ie niet
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
zoek maar!
ik heb een fles water staan
Inderdaad, maak je nuttig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Anne, als je toch aan het modden bent, pas die TT eens aan
quote:
ja,heb ik niet.. ik zocht m al...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:20 schreef Barcaconia het volgende:
Wat een eikel dan. Post zijn ouwe av eens als je die nog hebt.
Top Gear aan het kijkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:20 schreef invine het volgende:
Nee zo blijkt..
Maar sc is weer stil geworden?
Pub post ik vrij weinig de laatste tijdquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Sjoegerd en mstr zijn weer naar de pub sc? En Marijke is ook vertrokken. Geluidsdraak heeft gewoon niets te melden denk ik.
GMT+4 ofzo toch?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
Tuinpad aanleggen? Is het nog licht in FRL?
ikheb m weg ge editquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:22 schreef Barcaconia het volgende:
Tuinpad aanleggen? Is het nog licht in FRL?
Dat past prima bij je gedrag vandaagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
nee, sorry,te flauw
zie de edit historie van dat berichtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat past prima bij je gedrag vandaag
Tegenwoordig heb ik verplichtingen he, ik kan niet meer fulltime baggeren hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Sjoegerd en mstr zijn weer naar de pub sc? En Marijke is ook vertrokken. Geluidsdraak heeft gewoon niets te melden denk ik.
Liever jij dan ik denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik verplichtingen he, ik kan niet meer fulltime baggeren hier
Nee Hammond is het snelstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, is dat die ouwe aflevering waar ze zuinig moeten rijden? En clarkson met die Jag de beste+snelste is incl airco en dergelijke?
Uiteraard allang gelezen, plus meer...quote:
Met een Jag win je altijd, of je nu sneller, langzamer, knapper, lelijker, dikker of dunner bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee Hammond is het snelste.. Maar ik zou de Jag boven de Polo kiezen
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard allang gelezen, plus meer...
Ik blijf bij mijn standpunt; je gedraagt je als een PUBer
Ach, zelfs als mod moet je toch af en toe kunnen baggeren? Ik vond het losse beleid in PTA altijd erg leuk, maakt het een van de leukere fora. Alhoewel echt leuke lemmings in KLB ook vaak open blijvenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben als mod gewoon door gaan baggerenWel zo nu en dan FAs in de PM of een naamtopic in FC
Ik ben jou nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben als mod gewoon door gaan baggerenWel zo nu en dan FAs in de PM of een naamtopic in FC
Is iedereen niet 'anders' ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:31 schreef invine het volgende:
ja maar lex jij bent anders.. dat scheelt!
gelukkig niet, dan had ik een Opel Astra station gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, rectum heeft hem al door geloof ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:37 schreef Barcaconia het volgende:
Wat gebeurt er toch met de maatschappij?
Mijn nieuwe lemmingKijken hoe lang het duurt voordat iemand hem herkent.
Dat duurde niet langquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kut, rectum heeft hem al door geloof ik
Ik was vertrokken naar Top Gearquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
oeh gaaf!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was vertrokken naar Top GearEn na een lange vermoeiende dag (maar wel zeer nuttig: ik heb 3 nieuwe brillen
) wil ik nu graag vertrekken naar dromenland
Trusten mensen
Vroeg hoorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was vertrokken naar Top GearEn na een lange vermoeiende dag (maar wel zeer nuttig: ik heb 3 nieuwe brillen
Trusten mensen
Dat is onderhand zo uitgemolken, daar verbagger ik alleen bestaande topics mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
maak een twee keer de helft topic in FB, ook altijd leuk.
Vooral geweldig als anderen dan er mee doorgaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat is onderhand zo uitgemolken, daar verbagger ik alleen bestaande topics mee.
ik ga meestal op de motor; betaald parkeren en ver lopen of gratis en naast de ingang; tough choicequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:36 schreef Alexxxxx het volgende:
krijg je ook commentaar van de BMW-rijdende turken bij het UWV? 'Daar heb je weer een nederlander in een AMG"
Trollen met 2x1/2 is altijd leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vooral geweldig als anderen dan er mee doorgaan
mja, parkeerporblemen heb je heir wat minder last van natuurlijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik ga meestal op de motor; betaald parkeren en ver lopen of gratis en naast de ingang; tough choice
quote:
Ja stop er hier maar mee voordat er mensen opin gaanquote:
Nog niet meegemaakt, ze komen geloof ik wel op Graspopquote:
jodenkoeken in stoppen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand enig idee waar ik een lege verpakking van Jodekoeken voor kan gebruiken?
Die heb ik er net uitquote:
Nee 2x de helft is 1, 2x 1/2 is 1/4quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
en twee keer de helft is gewoon een kwart. Twee keer de helft is de helft keer de helft, is één gedeeld door vier.
Maar 3x een kwart is toch een zestiende?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
En hetzelfde doen met nog 3 andere pakken natuurlijk. 2x de helft is immers een kwart.
En dat zonder foto's van je nieuwe brillenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Trusten mensen
D'r is plek zat, maar ik haat betalen bijna net zo erg als lopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, parkeerporblemen heb je heir wat minder last van natuurlijk
Zelfde als moeten betalen voor de pleequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r is plek zat, maar ik haat betalen bijna net zo erg als lopen
betalen om te parkeren is voor mij een probleem, want dat vertik ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r is plek zat, maar ik haat betalen bijna net zo erg als lopen
Kom maar eens een wc in op het station zonder te betalen of zonder door de beveiliging er uit te worden getraptquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef invine het volgende:
IN een openbare gelegenheid ben je niet verplicht
Mwah, dan krijg je er nog wat voor (schone pot), en als je betaald parkeert betaal je eigenlijk voor butsen in je deuren en de kans op inbraak, plus het feit dat er 20 man met tassen langs je auto lopen als je pech hebt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde als moeten betalen voor de plee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
In tegenstelling tot die in de treinen. Daar ga ik niet een potje lopen kleien, door de beweging ben ik bang dat het juist overal komt behalve in de potquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef invine het volgende:
Ja ok.. ander verhaalmaar die zijn wel mooi schoon altijd!
Ik deel je mening nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel geyl
Als er een juffrouw zit en de plee is keurig in orde heb ik geen enkel probleem met betalenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef invine het volgende:
IN een openbare gelegenheid ben je niet verplicht
Draaicirkel van een kilometer, maar hij is wel geilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef invine het volgende:
Ja vooral die bovenstemoet je die aflevering van top gear maar is kijken
Wordt ff doorsparen Bara.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Draaicirkel van een kilometer, maar hij is wel geil
Sanifairquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
Betalen om te schijten, het moet toch niet gekker worden zeker?
Ik weet er nog wel eenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, misschien kan ik beter een bank overvallen
fuck nu heb ik trekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef Barcaconia het volgende:
Sanifair, ja, daar betaal ik ook wel voor inderdaad. Dat is een goed systeem.
De frikandelletjes liggen te sudderen in de pan trouwens
Heerlijk, 4 frikandelletjes met curry op!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fuck nu heb ik trek![]()
*loopt naar de keuken
quote:
Vreetzakquote:
Sorry, ik zit nog in mijn -6 uur ritme.quote:
De avond begint netquote:
Werkt het zo bij jou?quote:
Precies, jij snapt em echt!quote:
Die komen nog, al zijn ze niet bijster interessant ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat zonder foto's van je nieuwe brillen
quote:
Ik kruip er denk ik ook weer in, ben nog zo moequote:
Net alsof een Alfa iets te zeggen heeftquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Is gewoon je Alfa, die niet wilt dat je em verkoopt
M'n SMS tegoed was opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef Anne het volgende:
Wat zijn jullie vroeg terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als alle taxi's zo zouden rijden ging het tarief ietsje omhoog denk ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:50 schreef PeuRac het volgende:
Die taxi was best vlot, als ze allemaal zo reden, zou ik vaker een taxi pakken, nu is de bus en/of trein soms sneller. (hier in Utrecht houden de meesten zich netjes aan de regels:{ )
Neejoh, beetje henneptouw om de bougie heen wikkelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:53 schreef Sounddragon het volgende:
Goezzojoggie !! Bougietje eruitgeploft![]()
Helicoil erin laten zetten ??
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:57 schreef Paladijn het volgende:
2cv, het is geen Frans hok wat toch nooit over de 120 heen komt
blokje heeft nu 312.800nogwat gedraaid, waavan de laatste 20.000 veelvuldig boven de 5000 toeren
Maar het motortje zit wel aardig aan de km'squote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:09 schreef Paladijn het volgende:
Ze is ervoor gebouwd
Zo oud is ie nog niet eens uberhaupt, 't is een '94er!
tzt. komt er wel weer zoiets als import van onze oosterburen:
[ afbeelding ]
Have funquote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:37 schreef PeuRac het volgende:
Koffer ingepakt, eten/drinken klaar gelegd, kleding klaar gelegd * PeuRac is klaar om naar Elba te vertrekken morgen
niet meer Alfaloze Alfabroederquote:
Is dit hem ??quote:
En er nog serieus op in gaan ookquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:57 schreef Paladijn het volgende:
2cv, het is geen Frans hok wat toch nooit over de 120 heen komt
blokje heeft nu 312.800nogwat gedraaid, waavan de laatste 20.000 veelvuldig boven de 5000 toeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Foto's van de dolly waar de voorkant van die kapotte kar op staat ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dit hem ??![]()
[ afbeelding ]
Alfafapperts
Zet een note bij SDquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dit hem ??![]()
[ afbeelding ]
Alfafapperts
Toeristquote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben na de bergersmeeting overigens nog met de Lada door Laren en Blaricum gereden, over de wegen die normaal gebruikt worden door rijkelui om met hun dure auto's te patsenWas ook zeer vermakelijk kan ik jullie melden.
Had nog een paar graden warmer moeten zijn dan hadden de terrassen op de Brink in Laren vol gezetenquote:
Zat nu ook al redelijk volquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Had nog een paar graden warmer moeten zijn dan hadden de terrassen op de Brink in Laren vol gezeten
En straks te zien op autogespot.comquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat nu ook al redelijk volEn op 'de kruising' een jochie van 12 met een mobieltje fotos maken en als een kip zonder kop over die weg rennen
eeen autogefapt vanboyquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat nu ook al redelijk volEn op 'de kruising' een jochie van 12 met een mobieltje fotos maken en als een kip zonder kop over die weg rennen
Gewoon niet remmen maar gas geven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij zou je afvragen welke hobbel je net gemist hadquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
En er nog serieus op in gaan ook
Als je zonodig serieus wilt zijn, waardoor worden die bougies specifiek fysiek belast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Hoeveel compressie heb jij nog als je de bougies uit je motor draait ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je zonodig serieus wilt zijn, waardoor worden die bougies specifiek fysiek belast?
Ik zou balen van mijn brakke ruitenwisser.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
jij zou je afvragen welke hobbel je net gemist had
Nah, allemaal niet naar mijn zin. Denk dat ik nog even een jaartje blijf sturen in het huidige hokje, kan daarna mijn GF er in rijden en kan ik fijn een Spider kopenquote:
Ze zijn mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot jou rijd ik niet met een halve garage aan gereedschap in mijn kofferbak rond, laat staan dat ik dat in huis heb staan - simpelweg omdat ik het niet nodig heb.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoeveel compressie heb jij nog als je de bougies uit je motor draait ?
Gezelligquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ja, zoals die kat op foto 1 kijkt vind ik maar creepyquote:
Zo heet ie.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee ik bedoel, wat heeft Alex met de naam anne te maken?
Jep; te koop ook nogquote:
Heb ik ook, maar da's een andere; dit is de Zoepahhh Taxiquote:
Ik heb weer nieuwe pizza's.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:01 schreef Barcaconia het volgende:
Vanavond maar eens geen frikandelletjes eten.
Pizzaquote:
rij naar Anne danquote:Op zondag 16 mei 2010 00:06 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
PizzaDaarvoor zou ik nog wel even de oven aanslingeren. Helaas geen pizza in huis.
pizzaquote:
Het is weekend jonguh !quote:
Mwoahh... als het een lekkere isquote:Op zondag 16 mei 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Tja, pizza is altijd een excuus om de weg op te gaan.
Je komt uit het jaar 0 in ieder geval.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Ik voel me net een ouwe vent
Zo'n homo heb ik ook een keer op de snelweg gehad.quote:Op zondag 16 mei 2010 05:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Kutpetje in zijn Golf IV.. Reed op een donkere weg, zag in de verte in mijn spiegels een fel licht aankomen. Eenmaal dicht achter mij blijft hij hangen met zijn mistlampen en groot licht vol aan zodat alledrie mijn spiegels fel in het licht staan. Haalt hij mij in, geef ik een seintje met mijn lichten zo van "Volgende keer graag groot licht uitdoen achter me".. Gaat hij langzaam rijden en beetje slingeren.
Ik had dus al zoiets van, wtf doe je? Gaat hij opeens naar de andere weghelft en gaat heel langzaam rijden zodat ik hem rechts inhaal, blijft ie weer achter me hangen met zijn lampen vol aan. En op een gegeven moment haalt hij me maar in en stuift er met 130 vandoor... Vouw jezelf even om een boom met je Golfje ofzo
24h op de ring? Ze hebben daar toch 0.0 verlichting op de baan?quote:Op zondag 16 mei 2010 09:29 schreef Paladijn het volgende:
http://24hrennen.de/livecast/live_01.asx <-- voor de lievhebbers, duurt nog tot 15:00 (14:00 GP monaco)
Live timing hier: http://adac.24h-rennen.de/Live-Ranking.4243.0.html
groene kever ligt op kop
Damn, dan moet je de ring echt goed kennenquote:Op zondag 16 mei 2010 09:37 schreef Paladijn het volgende:
En Arno, yep... is dus ook _echt_ donker op een aantal plekken. Maar daar is het nu al wat te laat voor, ze rijden nog een paar uurtjes.
Is absoluut een optie, maar ik zou het gewoon niet doenquote:Op zondag 16 mei 2010 10:46 schreef Anne het volgende:
Hmm, het is mooi weer. Ik zou nu dus eigenlijk op mijn fiets moeten gaan zitten.
Nou... ik denk dat ik toch even een rondje vliegveld ga doenquote:Op zondag 16 mei 2010 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is absoluut een optie, maar ik zou het gewoon niet doen
goed idee, als jij de motor van je schuifdak gaat vervangen, ga ik het schuifdak van mijn motor vervangen!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:03 schreef Alfisti het volgende:
Hallo AnneDag Anne
![]()
* Alfisti gaat zo eens aan de klus
motor van mijn schuifdak vervangen en stuurbediening van de radio weer fixen.
Dat dusquote:
Ook dat werkt op zo'n dag als vandaag niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:42 schreef Anne het volgende:
*geeft jullie allemaal een schop onder jullie bips*
Daar heb ik ook altijd een schurft aan, mensen die allemaal weer moeilijk gaan doen voor een paar euroquote:Op zondag 16 mei 2010 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiedam, en eind v/d middag komt er nog iemand voor motoronderdelen die ik op MP heb staan; ik heb er geen zin in
Enig idee voor een barrelmotor tot de 1000 euro?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik moet zo nog naar Schiedam, en eind v/d middag komt er nog iemand voor motoronderdelen die ik op MP heb staan; ik heb er geen zin in
Nou toch weer welquote:Op zondag 16 mei 2010 12:45 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Enig idee voor een barrelmotor tot de 1000 euro?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |