En straks te zien op autogespot.comquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat nu ook al redelijk volEn op 'de kruising' een jochie van 12 met een mobieltje fotos maken en als een kip zonder kop over die weg rennen
eeen autogefapt vanboyquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zat nu ook al redelijk volEn op 'de kruising' een jochie van 12 met een mobieltje fotos maken en als een kip zonder kop over die weg rennen
Gewoon niet remmen maar gas geven.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij zou je afvragen welke hobbel je net gemist hadquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
En er nog serieus op in gaan ook
Als je zonodig serieus wilt zijn, waardoor worden die bougies specifiek fysiek belast?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Hoeveel compressie heb jij nog als je de bougies uit je motor draait ?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Als je zonodig serieus wilt zijn, waardoor worden die bougies specifiek fysiek belast?
Ik zou balen van mijn brakke ruitenwisser.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:52 schreef lipje het volgende:
[..]
jij zou je afvragen welke hobbel je net gemist had
Nah, allemaal niet naar mijn zin. Denk dat ik nog even een jaartje blijf sturen in het huidige hokje, kan daarna mijn GF er in rijden en kan ik fijn een Spider kopenquote:
Ze zijn mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In tegenstelling tot jou rijd ik niet met een halve garage aan gereedschap in mijn kofferbak rond, laat staan dat ik dat in huis heb staan - simpelweg omdat ik het niet nodig heb.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoeveel compressie heb jij nog als je de bougies uit je motor draait ?
Gezelligquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:07 schreef Anne het volgende:
Ik heb 2 nieuwe huisgenootjes btw:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |