pizzaquote:
Het is weekend jonguh !quote:
Mwoahh... als het een lekkere isquote:Op zondag 16 mei 2010 00:23 schreef Barcaconia het volgende:
Tja, pizza is altijd een excuus om de weg op te gaan.
Je komt uit het jaar 0 in ieder geval.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Ik voel me net een ouwe vent
Zo'n homo heb ik ook een keer op de snelweg gehad.quote:Op zondag 16 mei 2010 05:01 schreef Sjoegerd het volgende:
Kutpetje in zijn Golf IV.. Reed op een donkere weg, zag in de verte in mijn spiegels een fel licht aankomen. Eenmaal dicht achter mij blijft hij hangen met zijn mistlampen en groot licht vol aan zodat alledrie mijn spiegels fel in het licht staan. Haalt hij mij in, geef ik een seintje met mijn lichten zo van "Volgende keer graag groot licht uitdoen achter me".. Gaat hij langzaam rijden en beetje slingeren.
Ik had dus al zoiets van, wtf doe je? Gaat hij opeens naar de andere weghelft en gaat heel langzaam rijden zodat ik hem rechts inhaal, blijft ie weer achter me hangen met zijn lampen vol aan. En op een gegeven moment haalt hij me maar in en stuift er met 130 vandoor... Vouw jezelf even om een boom met je Golfje ofzo
24h op de ring? Ze hebben daar toch 0.0 verlichting op de baan?quote:Op zondag 16 mei 2010 09:29 schreef Paladijn het volgende:
http://24hrennen.de/livecast/live_01.asx <-- voor de lievhebbers, duurt nog tot 15:00 (14:00 GP monaco)
Live timing hier: http://adac.24h-rennen.de/Live-Ranking.4243.0.html
groene kever ligt op kop
Damn, dan moet je de ring echt goed kennenquote:Op zondag 16 mei 2010 09:37 schreef Paladijn het volgende:
En Arno, yep... is dus ook _echt_ donker op een aantal plekken. Maar daar is het nu al wat te laat voor, ze rijden nog een paar uurtjes.
Is absoluut een optie, maar ik zou het gewoon niet doenquote:Op zondag 16 mei 2010 10:46 schreef Anne het volgende:
Hmm, het is mooi weer. Ik zou nu dus eigenlijk op mijn fiets moeten gaan zitten.
Nou... ik denk dat ik toch even een rondje vliegveld ga doenquote:Op zondag 16 mei 2010 10:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is absoluut een optie, maar ik zou het gewoon niet doen
goed idee, als jij de motor van je schuifdak gaat vervangen, ga ik het schuifdak van mijn motor vervangen!quote:Op zondag 16 mei 2010 11:03 schreef Alfisti het volgende:
Hallo AnneDag Anne
![]()
* Alfisti gaat zo eens aan de klus
motor van mijn schuifdak vervangen en stuurbediening van de radio weer fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |