zie de edit historie van dat berichtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat past prima bij je gedrag vandaag
Tegenwoordig heb ik verplichtingen he, ik kan niet meer fulltime baggeren hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:21 schreef Barcaconia het volgende:
Sjoegerd en mstr zijn weer naar de pub sc? En Marijke is ook vertrokken. Geluidsdraak heeft gewoon niets te melden denk ik.
Liever jij dan ik denk ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb ik verplichtingen he, ik kan niet meer fulltime baggeren hier
Nee Hammond is het snelstequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, is dat die ouwe aflevering waar ze zuinig moeten rijden? En clarkson met die Jag de beste+snelste is incl airco en dergelijke?
Uiteraard allang gelezen, plus meer...quote:
Met een Jag win je altijd, of je nu sneller, langzamer, knapper, lelijker, dikker of dunner bent.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee Hammond is het snelste.. Maar ik zou de Jag boven de Polo kiezen
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uiteraard allang gelezen, plus meer...
Ik blijf bij mijn standpunt; je gedraagt je als een PUBer
Ach, zelfs als mod moet je toch af en toe kunnen baggeren? Ik vond het losse beleid in PTA altijd erg leuk, maakt het een van de leukere fora. Alhoewel echt leuke lemmings in KLB ook vaak open blijvenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben als mod gewoon door gaan baggerenWel zo nu en dan FAs in de PM of een naamtopic in FC
Ik ben jou nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben als mod gewoon door gaan baggerenWel zo nu en dan FAs in de PM of een naamtopic in FC
Is iedereen niet 'anders' ?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:31 schreef invine het volgende:
ja maar lex jij bent anders.. dat scheelt!
gelukkig niet, dan had ik een Opel Astra station gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut, rectum heeft hem al door geloof ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:37 schreef Barcaconia het volgende:
Wat gebeurt er toch met de maatschappij?
Mijn nieuwe lemmingKijken hoe lang het duurt voordat iemand hem herkent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |