Nou goed. Ik ben zelf niet de meest rijke of succesvolle persoon. Ik heb een baan en vervul mijn sociale plicht met fulltime werken en belasting betalen. Ik draag normale kleding en heb geen capsones.
Af en toe ga ik eens lekker een wandelingetje maken op een vrije dag als vandaag. Zo liep ik langs de Albert Heijn in het dorp hier en ik vond het wel tijd om even uit te rusten. Ik ging nadenken over de vragen des levens.
Zo dacht ik aan de verloedering van de vroegere arbeidersklasse. Vele uitkeringstrekkers en lamballen die geen zin hebben om te werken. Ik dacht aan de rijkeluiskinderen die niet weten wat fysieke arbeid is en afgunstig gedrag vertonen tegenover de gewone mens. Ik zakte diep in deze gedachten weg en ik voelde mezelf misselijk worden vanwege de gedachte aan deze "moderne maatschappij".
Ik keek op en ik zag zo'n typisch rijkeluis kutkind lopen: Dure schoenen, dure oordopjes, dure kleding en van die schone handjes alsof hij net van de nagelsalon afkwam. Ik vermoed dat het een homo was aan de manier hoe hij liep. Zijn afgunstige blik naar mij maakte mij zò misselijk, terwijl ik me al niet goed voelde, dat ik spontaan moest kotsen voor de AH daar.
In gedachte wenste ik hem TBC en een lang vermoeiend kutleven toe. Ik vind die verwende kutkinderen maar niets.
[b]Op
vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]