Ja, nu even niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Klacht: Nederlanders die Engelse woorden gebruiken als er prima Nederlandse woorden voorhanden zijn.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Klacht: Nederlanders die Engelse woorden gebruiken als er prima Nederlandse woorden voorhanden zijn.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:19 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Het is wel weer duidelijk dat Duitsers geen Engels kunnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef sinadO het volgende:
Why is everybody talking about the goddamn English in the OP! Talk about the dude puking in fucking public for fuck's sake!
Ja is dat niet die kerel die altijd loopt te fluiten? Die zou ik het liefst zijn cowboyhoed zover zijn strot in drukken dat ie er door zijn reet weer uitkomt. Fucking retard.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef nattermann het volgende:
TS, daar zitten altijd zwervers. Op de parkeerplaats is altijd zo'n indiaan het verkeer aan't regelen_!
De AH in het retailpark is wat dat betreft beter
Verbeter het.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Het is wel weer duidelijk dat Duitsers geen Engels kunnen
Yvonne....?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:24 schreef sinadO het volgende:
Why is everybody talking about the goddamn English in the OP! Talk about the dude puking in fucking public for fuck's sake!
Ja, diequote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:25 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja is dat niet die kerel die altijd loopt te fluiten? Die zou ik het liefst zijn cowboyhoed zover zijn strot in drukken dat ie er door zijn reet weer uitkomt. Fucking retard.
Doet ie bij mij anders nooit... Komt misschien door de negatieve energie die ik uitstraal en de blik in mijn ogen van 'als je bij me in de buurt komt rij ik je omver'.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, die! Dan kom je aanrijden, zwaait hij naar je en wijst een plekje aan
_!
quote:
Why is everyone talking about the God damn English in the SP? Talk about the man puking in fucking public for fucks sake.quote:Why is everybody talking about the goddamn English in the OP! Talk about the dude puking in fucking public for fuck's sake!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |