En dat zonder foto's van je nieuwe brillenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was vertrokken naar Top GearEn na een lange vermoeiende dag (maar wel zeer nuttig: ik heb 3 nieuwe brillen
) wil ik nu graag vertrekken naar dromenland
Trusten mensen
D'r is plek zat, maar ik haat betalen bijna net zo erg als lopenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, parkeerporblemen heb je heir wat minder last van natuurlijk
Zelfde als moeten betalen voor de pleequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r is plek zat, maar ik haat betalen bijna net zo erg als lopen
betalen om te parkeren is voor mij een probleem, want dat vertik ikquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
D'r is plek zat, maar ik haat betalen bijna net zo erg als lopen
Kom maar eens een wc in op het station zonder te betalen of zonder door de beveiliging er uit te worden getraptquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef invine het volgende:
IN een openbare gelegenheid ben je niet verplicht
Mwah, dan krijg je er nog wat voor (schone pot), en als je betaald parkeert betaal je eigenlijk voor butsen in je deuren en de kans op inbraak, plus het feit dat er 20 man met tassen langs je auto lopen als je pech hebt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde als moeten betalen voor de plee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
In tegenstelling tot die in de treinen. Daar ga ik niet een potje lopen kleien, door de beweging ben ik bang dat het juist overal komt behalve in de potquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef invine het volgende:
Ja ok.. ander verhaalmaar die zijn wel mooi schoon altijd!
Ik deel je mening nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel geyl
Als er een juffrouw zit en de plee is keurig in orde heb ik geen enkel probleem met betalenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:03 schreef invine het volgende:
IN een openbare gelegenheid ben je niet verplicht
Draaicirkel van een kilometer, maar hij is wel geilquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:06 schreef invine het volgende:
Ja vooral die bovenstemoet je die aflevering van top gear maar is kijken
Wordt ff doorsparen Bara.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Draaicirkel van een kilometer, maar hij is wel geil
Sanifairquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:11 schreef Barcaconia het volgende:
Betalen om te schijten, het moet toch niet gekker worden zeker?
Ik weet er nog wel eenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, misschien kan ik beter een bank overvallen
fuck nu heb ik trekquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef Barcaconia het volgende:
Sanifair, ja, daar betaal ik ook wel voor inderdaad. Dat is een goed systeem.
De frikandelletjes liggen te sudderen in de pan trouwens
Heerlijk, 4 frikandelletjes met curry op!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
fuck nu heb ik trek![]()
*loopt naar de keuken
quote:
Vreetzakquote:
Sorry, ik zit nog in mijn -6 uur ritme.quote:
De avond begint netquote:
Werkt het zo bij jou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |