Precies, jij snapt em echt!quote:
Die komen nog, al zijn ze niet bijster interessant ofzoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat zonder foto's van je nieuwe brillen
quote:
Ik kruip er denk ik ook weer in, ben nog zo moequote:
Net alsof een Alfa iets te zeggen heeftquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:11 schreef PeuRac het volgende:
Is gewoon je Alfa, die niet wilt dat je em verkoopt
M'n SMS tegoed was opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:23 schreef Anne het volgende:
Wat zijn jullie vroeg terug?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Als alle taxi's zo zouden rijden ging het tarief ietsje omhoog denk ikquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:50 schreef PeuRac het volgende:
Die taxi was best vlot, als ze allemaal zo reden, zou ik vaker een taxi pakken, nu is de bus en/of trein soms sneller. (hier in Utrecht houden de meesten zich netjes aan de regels:{ )
Neejoh, beetje henneptouw om de bougie heen wikkelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:53 schreef Sounddragon het volgende:
Goezzojoggie !! Bougietje eruitgeploft![]()
Helicoil erin laten zetten ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |