Die Full Moon pak ik ook even mee. Heb je al een slaapplek geboekt of zie je wel waar je slaapt? Hoorde dat rond de Full Moon de meeste overnachtingsplekken volgeboekt zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:10 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik ben daar juist nooit zonder helm bekeurdNou was dat wel op die feesteilandjes.
Zit ik over 3 maanden weer, fijn drie weken lang eiland-hoppenMet als klap op de vuurpijl full moon eind augustus! Whooohoo.
Corruptie is een wijd en zijd verspreid probleem in Thailand.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:44 schreef Flammie het volgende:
Ik ben ook nog nooit bekeurd geweest. Sowieso zie ik niet in waarom ik in een programma over de corrupte politiemacht moet gaan vertellen want dat is een heel ander onderwerp.
Mwah, was er twee jaar geleden en als je 'n aantal nachten van tevoren al op Koh Phangan gaat zitten lukt je dat makkelijk, zeker eind augustus gezien dat niet het hoogseizoen is. Bovendien zijn de nachten voor de full moon minstens zo leukquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die Full Moon pak ik ook even mee. Heb je al een slaapplek geboekt of zie je wel waar je slaapt? Hoorde dat rond de Full Moon de meeste overnachtingsplekken volgeboekt zijn.
Dat lijkt me ook wel zo verstandig als wilt dat die opname ook daadwerkelijk wordt uitgezonden. Maar dat het gros van de (verkeers)politie bij tijd en wijle gewoon corrupt is, is gewoon een feit. Zeker als ze in hun eentje opereren. Zelfs de Thais moeten er zo nu en dan aan geloven. Je krijgt gewoon de keus om 2 tot 3 briefjes van honderd baht onder je paspoort te schuiven en geen bon, of wel een bon en dan betaal je waarschijnlijk het 10 voudige. Geen idee wat die BIB's verdienen, maar dat zal niet al te veel zijn. En Buzz is zelf ook wel eens door zo'n BIB genaaid toen ik een peuk in een put mikte. Omdat ze met z'n tweeen waren kon ik wel even 2000 Baht aftikken. Ach, je leert ervan zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:05 schreef Flammie het volgende:
maar ik denk niet dat ik het over corruptie, de ovehreid en de politiemacht ga hebben nee
Ah, ik heb die auto-resize/topic gallery functie aan staan. Is het mogelijk de grootte van de foto's te bepalen als je ze post?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Mooie OP, maar de foto's zijn ENORM!! En de mobiele layout van FOK! resized niet...
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ah, ik heb die auto-resize/topic gallery functie aan staan. Is het mogelijk de grootte van de foto's te bepalen als je ze post?
| 1 |
Ik doe nu gewoon img=200. Thanks!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:55 schreef speknek het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
(of het is y,x, dat weet ik nooit)
Huh? Ik doe als major Tourism Managment, dit is gewoon een heel semesterquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:10 schreef dieselnoi het volgende:
Rare studie ga je volgens. Eerst 2.5 jaar spa wellness en holistic management als een minor (wat is je major dan?) in thailand doen. dan 2.5 jaar een andere opleiding in bali.
Dit vind ik wel een hele rare constructie met sowieso 1 hele opmerkelijke minor.
Al gedacht om te mailen?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:21 schreef Gwunnik het volgende:
Ola, ik heb (ook) een vraagje mbt Thailand...
Ik ga er in juli naartoe, yay! Wil dan de full moon party van 28 juli op Koh Phangan gaan doen, maar kom bij het boeken van een bungalow steeds de term 'Full-moon surcharge' tegen. Wat wil dat zeggen? Extra kosten voor de periodes rond een full-moon party neem ik aan, maar gaat die over alle dagen die je reserveert? Of alleen een x aantal dagen voor/na het feest? Kan echt nergens vinden wat het nou precies inhoudtwat het nog vager maakt is dat sommige sites er helemaal niet over beginnen, terwijl het bij ander wel weer staat aangegeven...
Als iemand het me uit kan leggen, much appreciated!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |