abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 8 februari 2008 @ 23:01:10 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_56612809
Ja, de stekker past en je kunt je telefoon opladen.
Nee, als je met je vriendin rondloopt wordt je niet door Thaise dames van lichte zeden aangerand.

Het vorige topic: Thailand #14 Het land van de glimlach.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_56613330
T is eerder je vriendin die mag oppassen dan
stupidity has become as common as common sense was before
pi_56613485
Thailand blijf gewoon steeds meelezen.
  zaterdag 9 februari 2008 @ 00:08:43 #4
6941 APK
Factual, I think.
pi_56614686


Hier het bruine zand van White Sand Beach op koh Chang.

Edit: Moet wel even toevoegen dat dat gedeelte van het strand in december nauwelijks bereikbaar was wegens hoog water.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 9 februari 2008 @ 01:57:41 #6
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_56616734
Sexindustrie in Thailand

Zal je oudere mannen met jongere meiden zien. Ja overal maar niet altijd even vaak. Vaak is het ook totaal niet storend. Maar zelf vind ik het in Pattaya en Patpong wat extreem.
Wordt je lastig gevallen nee bijna nooit.
Wil je echt er totaal niets van zien ga dan naar Kho Phi Phi. Voor de rest het is niet echt storend aanwezig.
Waar ik woon zie ik het gewoon niet.

Ko Chang zie ter gewoon super uit dat het strand wat bruin is so be it maar het is gewoon super mooi. Lijkt net of je uit de jungle zo het strand op loopt. Zelf zit ik vaak in Kae Bea hoewel is al weer een paar maanden terug. Te druik met andere dingen.

Wie wist trouwens dat je in Thailand goed kon vissen ? Wie intresse heeft moet maar eens op Bungsamran googlen
mai pen rai
  zaterdag 9 februari 2008 @ 10:45:10 #7
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_56619476
Tvp. Thailand .
pi_56624076
Thailand!
BoF!
pi_56640649
Hallo allemaal,

Ik ga op 24 april naar thailand. Ik vlieg op Bangkok.
Nou heb ik op de site van air asia gekeken voor vluchten maar vroeg me af hoveel belasting er nog bijkomt.
Het gaat mij om de vluchten vanaf bangkok naar Phuket en terug. En eventueel Phuket naar Singapore. En terug.

Iemand die dit weet? alvast bedankt!

Groeten,
  zondag 10 februari 2008 @ 13:04:42 #10
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_56641495
ben ook weer terug van koh chang en phuket, enkele foto's hier
  zondag 10 februari 2008 @ 13:07:13 #11
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_56641549
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef Flycoo het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ga op 24 april naar thailand. Ik vlieg op Bangkok.
Nou heb ik op de site van air asia gekeken voor vluchten maar vroeg me af hoveel belasting er nog bijkomt.
Het gaat mij om de vluchten vanaf bangkok naar Phuket en terug. En eventueel Phuket naar Singapore. En terug.

Iemand die dit weet? alvast bedankt!

Groeten,
Je kan ook de nachtttrein naar het zuiden pakken, doe dit alleen niet derde klas, daar kom je meer dood dan levend uit
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
  zondag 10 februari 2008 @ 13:13:33 #12
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_56641694
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:04 schreef err het volgende:
ben ook weer terug van koh chang en phuket, enkele foto's hier
hele mooie foto's! mooie composities en kleuren. sommige lijken wel HDR of tonemapped?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 10 februari 2008 @ 13:18:52 #13
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_56641813
quote:
Op zondag 10 februari 2008 13:13 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

hele mooie foto's! mooie composities en kleuren. sommige lijken wel HDR of tonemapped?
goed gezien, de meeste zijn idd HDR
pi_56644850
Mooie foto's!

Ik denk dat ik eruit ben...
Op 25 april kom ik samen met mijn vriendin aan in Bangkok om ong 7 uur 's ochtends. Niks geregeld verder.(Verstandig?)

Vervolgens op 28 april 's ochtends viegen naar Krabi. Ook niks geregeld.
Paar dagen daar rondkijken en een beetje richting Ko Phi Phi, Ko Lanta. En dan over land door richting Phang Nga.
Vervolgens door richting Phuket en vanaf daar op 8 mei 's middags terug naar bangkok. Om daar in een wat beter hotel te overnachten.
Vervolgens 9 mei nog in bangkok rondneuzen en dan de nacht van 9 op 10 mei terug naar nederland.

Dit lijkt me een prima reis zo. Alleen ik wil eigelijk geen accomodaties vastleggen van te voren of is dat heel onverstandig.

Mijn vriendin en ik willen veel chillen en cultuur bekijken.

Mensen nog tips van wat we daar zeker wel en zeker niet zouden moeten gaan doen?
Heb er veel zin in!
Bedankt
  zondag 10 februari 2008 @ 15:19:12 #15
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_56644898
Vantevoren boeken is heel persoonlijk. Ik vond het het meeste van de tijd fijn om gewoon per locatie uit te kunnen kiezen waar we verbleven. Dan zie je alles toch in het echt en kom je niet voor onverwachte 'verrassingen' te staan. Maargoed, risico is wel dat veel al vol zit of dat je gewoon niets kunt vinden. Dat overkwam ons op Koh Samui (jawel, we hadden het ook niet verwacht .). Dus, wat je fijn vindt.
pi_56644979
Met airasia waren wij ongeveer ¤ 25,- pp kwijt voor een vlucht van Surat thani naar Bangkok Inclusief belastingen! Volgensmij was het het dubbele van Chiang Mai naar Surat Thani. Zijn met de trein van Bangkok naar Chiang Mai gegaan (1e klas a ¤ 12,- ofzo), maar als ik het over zou moeten doen zou ik zéker weer het vliegtuig pakken. Wat een tijdsbesparing.
pi_56645862
quote:
Op zondag 10 februari 2008 15:17 schreef Flycoo het volgende:
Mooie foto's!

Ik denk dat ik eruit ben...
Op 25 april kom ik samen met mijn vriendin aan in Bangkok om ong 7 uur 's ochtends. Niks geregeld verder.(Verstandig?)

Vervolgens op 28 april 's ochtends viegen naar Krabi. Ook niks geregeld.
Paar dagen daar rondkijken en een beetje richting Ko Phi Phi, Ko Lanta. En dan over land door richting Phang Nga.
Vervolgens door richting Phuket en vanaf daar op 8 mei 's middags terug naar bangkok. Om daar in een wat beter hotel te overnachten.
Vervolgens 9 mei nog in bangkok rondneuzen en dan de nacht van 9 op 10 mei terug naar nederland.

Dit lijkt me een prima reis zo. Alleen ik wil eigelijk geen accomodaties vastleggen van te voren of is dat heel onverstandig.

Mijn vriendin en ik willen veel chillen en cultuur bekijken.

Mensen nog tips van wat we daar zeker wel en zeker niet zouden moeten gaan doen?
Heb er veel zin in!
Bedankt
twee weken???
ja das veel te kort joh
zeker vier weken gaan minstens vier weken

Als je maar twee weken gaat moet je op een vaste locatie blijven, anders heb je geen ontspanning
dus of twee weken op een plek of vier vijf weken langzaam trekken
  zondag 10 februari 2008 @ 17:04:14 #18
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_56646994
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:08 schreef henkway het volgende:

[..]

twee weken???
ja das veel te kort joh
zeker vier weken gaan minstens vier weken

Als je maar twee weken gaat moet je op een vaste locatie blijven, anders heb je geen ontspanning
dus of twee weken op een plek of vier vijf weken langzaam trekken
Ik ben het daarmee eens. Maar goed ieder zo zijn smaak.
mai pen rai
  zondag 10 februari 2008 @ 17:06:12 #19
62913 Blik
The one and Only!
pi_56647031
quote:
Op zondag 10 februari 2008 16:08 schreef henkway het volgende:

[..]

twee weken???
ja das veel te kort joh
zeker vier weken gaan minstens vier weken

Als je maar twee weken gaat moet je op een vaste locatie blijven, anders heb je geen ontspanning
dus of twee weken op een plek of vier vijf weken langzaam trekken
In principe ben ik het hier ook wel mee eens. Maar hij gaat alleen naar eilandjes toe (doodzonde als je het mij vraagt), genoeg tijd om tussendoor te relaxen denk ik zo.

(Waar hij cultuur wilt bekijken is mij een raadsel, er is meer dan Bangkok qua cultuur)
pi_56647895
Tja voor sommige mensen is het niet mogelijk om langer te gaan... Zou wel willen.

Omdat we eind april begin mei gaan werd het ons afgeraden om naar het noorden te gaan vanwege de temperatuur, bij zee is het over het algemeen wat koeler.
En voor de rest begrijp ik ook wel dat het 2 drukke weken zullen worden maargoed denk dat er genoeg te zien en te doen is.
  zondag 10 februari 2008 @ 19:00:59 #21
6941 APK
Factual, I think.
pi_56649098
quote:
Op zondag 10 februari 2008 17:52 schreef Flycoo het volgende:

En voor de rest begrijp ik ook wel dat het 2 drukke weken zullen worden maargoed denk dat er genoeg te zien en te doen is.
Het voordeel van veel zien in korte tijd vind ik dat de vakantie veel langer lijkt te duren.
Ik heb wel eens 3,5 maand op een eiland gezeten en dan vliegt het voorbij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zondag 10 februari 2008 @ 20:28:50 #22
178718 Travelmonkey
online reisgids
pi_56651052
Ja hoor in twee weken valt er prima te island-hoppen! Beetje efficient met je tijd omspringen, maar je komt een heel eind
  maandag 11 februari 2008 @ 03:49:19 #23
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_56658534
quote:
Op zondag 10 februari 2008 17:06 schreef Blik het volgende:

[..]

In principe ben ik het hier ook wel mee eens. Maar hij gaat alleen naar eilandjes toe (doodzonde als je het mij vraagt), genoeg tijd om tussendoor te relaxen denk ik zo.

(Waar hij cultuur wilt bekijken is mij een raadsel, er is meer dan Bangkok qua cultuur)
Er is in Bangkok ook genoeg te zien overigens. Bangkok kan je een goed idee geven van hoe de andere klasse thais leeft. Met mooiere winkels als in Nederland ect. Maar goed ben nog steeds niet weg van Bangkok, kom er nog steeds te vaak naar mijn zin.
mai pen rai
  maandag 11 februari 2008 @ 08:14:29 #24
62913 Blik
The one and Only!
pi_56659199
quote:
Op maandag 11 februari 2008 03:49 schreef niet_links het volgende:

[..]

Er is in Bangkok ook genoeg te zien overigens. Bangkok kan je een goed idee geven van hoe de andere klasse thais leeft. Met mooiere winkels als in Nederland ect. Maar goed ben nog steeds niet weg van Bangkok, kom er nog steeds te vaak naar mijn zin.
Bangkok is een prima stad om een paar dagen te vertoeven en wat cultuur op te snuiven. Maar als Flycoo zegt dat zijn hoofddoelen relaxen en cultuur is, en vervolgens alleen een paar dagen Bangkok aandoet en anderhalve week op eilandjes zit, dan denk ik niet dat hij echt veel cultuur opdoet behalve wat tempels bekijken.
  maandag 11 februari 2008 @ 09:46:15 #25
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_56660110
quote:
Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef Flycoo het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ga op 24 april naar thailand. Ik vlieg op Bangkok.
Nou heb ik op de site van air asia gekeken voor vluchten maar vroeg me af hoveel belasting er nog bijkomt.
Het gaat mij om de vluchten vanaf bangkok naar Phuket en terug. En eventueel Phuket naar Singapore. En terug.

Iemand die dit weet? alvast bedankt!

Groeten,
Reken op zo'n 800 THB belasting voor binnenlandse vluchten, en rond de 1500-1700 THB belasting voor internationale vluchten per enkele reis.
Vooral de fuel surcharge hakt erin, zo wordt je 1 THB vlucht toch niet zo goedkoop....

Naast Air Asia kan je vanaf Phuket ook met Tiger Airways, de 'belasting' is daar wel hoger dan bij Air Asia, maar over het algemeen zijn de vanaf tarieven weer lager.

Let op, ik heb van Macau naar Singapore in de rij bij de nooduitgang gezeten, dan heb je genoeg beenruimte met Tiger Airways, maar van Singapore naar Bangkok heb ik op mijn verzoek in rij 2 gezeten. En dat was erg krap. (Maar ik was wel het eerste uit het vliegtuig en DAT was belangrijker dan 2 uur opgevouwen zitten.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')