Was dat hotel waar ze afspraken niet in de buurt van Sukhumvit?quote:Op dinsdag 11 november 2008 14:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waar in de stad is zijn huis nou?Ik ken die wijk helemaal niet.
Geef hem van mij maar een kopstoot (en dan bedoel ik niet het drankjequote:Op dinsdag 11 november 2008 15:51 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Nog 22 nachtjes slapen en dan vlieg ik weer (voor de 7e keer)
Hoop dat het consumentenvertrouwen in Zweden niet een al te zware klap heeft gehad![]()
Als ik Joran op Samet tegenkom krijgt die arme sloebert een biertje van me.
over twee weken wel. Gaan we naar Ko Yao Noi en daarna naar Ko Jumquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:20 schreef Lisjuh het volgende:
Kan niemand mij iets over Krabi en omgeving vertellen?
Midden op Sukhumvit ja. Mooi hotel. En het lekkerste ijs van Bangkokquote:Op dinsdag 11 november 2008 14:16 schreef Blik het volgende:
Was dat hotel waar ze afspraken niet in de buurt van Sukhumvit?
Oppassen met zwemmen:quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:20 schreef Lisjuh het volgende:
In Krabi zelf ben ik maar heel even geweest en opgelichtquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:20 schreef Lisjuh het volgende:
Vergeten, sorryquote:Op zaterdag 15 november 2008 02:12 schreef Gaoxing het volgende:
Geen idee van de wisselkoers, maar ik moet zo naar Carrefour, dus dan loop ik wel even langs BKKbank.
No problem, beterschap.quote:Op zondag 16 november 2008 01:07 schreef Gaoxing het volgende:
Vergeten, sorryMet de omslag van het weer wordt ook half Bangkok ziek, en daar heb ik ook een tik van meegekregen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |