Eensquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:52 schreef LtNoX het volgende:
TVP.
Festival seizoenLaat dat goede weer maar komen
Dit ongeveer.. Alleen dan niet zo lang (en dientengevolge zoveel) bier.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:06 schreef de_huig het volgende:
goeie tt slangenoog!
defqon wordt pas de eerstvolgende..vanaf morgen tot aan volgende week zondagavond gaan vooral uit bier bier en bier bestaan..ja dat is meer dan een week ja
Heb jij 2 uur op de wc gezeten bij Alpha2, 2Sidez en Ran-D?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef appelsjap het volgende:
tvptje. Iemand naar laatste XXlerator geweest? Ik vond t zwaar tegenvallen met een 3D scherm wat niet werkte, en slechte show verder. Voorgaande edities waren duizend keer beter..
Toevallig dat ik net in de trein naar Crypsis - Jealousy aan het luisteren was (je weet wel 'B-B-B Bust a move'. En dat ik toen nog aan dat nummer dacht. Al weer een wat ouder nummer, maar wel heerlijk.quote:
lekkere drivequote:
quote:
heer-lijkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Bertjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bert is populair aan het worden...
[..]
Nou MSTX , je dag kan niet meer stuk
vetquote:
quote:
Kwas er niet maar las dat Crypsis een dikke set weg gaf en dat er wat lompe sjaken rondliepen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:43 schreef appelsjap het volgende:
tvptje. Iemand naar laatste XXlerator geweest? Ik vond t zwaar tegenvallen met een 3D scherm wat niet werkte, en slechte show verder. Voorgaande edities waren duizend keer beter..
x2 --quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor mij ook nog niks deze week, Emporium is pas de volgende. Dan vakantie en zien we wel wat juli brengt
Dat klopt .... wil je stoppen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:25 schreef NLS04 het volgende:
... Ik zou wel heel graag naar die monday bar cruise gaanAls is het 7 uur lang brennan heart, dan nog lijkt me dat toch zo belachelijk vet
Volgens mij zei ik het nog op IQ tegen Harm maar als ik ooit stop met dit soort feesten mag dat wel de laatste worden..
Jij ging toch ook naar Intents? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat jij online muntjes ging bestellen. Ik vraag me nog af hoe je die muntjes dan krijgt? Krijg je een ticket ofzo waarmee je die muntjes kan ophalen op het festivalterrein?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef ElDani het volgende:
De mijne misschien 7th sunday en anders dus Defqon. Zin in!
Wat is dat toch met die dubstyle? Het is leuk als break in een nummer, maar het kan nooit echt een stijl worden. Je kan toch niet losgaan op dat soort nummers zoals met normale hardstyle?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:37 schreef LtNoX het volgende:
Nu door het 'Qdancedotnl' jijbuis account geplaatst, dus het zal de B-kant wel worden. Ik vind het vet
Het is geen dubstyle.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die dubstyle? Het is leuk als break in een nummer, maar het kan nooit echt een stijl worden. Je kan toch niet losgaan op dat soort nummers zoals met normale hardstyle?
Het is ook zo saai, het hele nummer door is eigenlijk één grote break
Dat zag ik staan bij bestellen van kaarten. Ik zou met een grote groep gaan van mijn studentenvereniging (kijkje in de keuken enzovoorts), maar gaat helaas niet lukken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij ging toch ook naar Intents? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat jij online muntjes ging bestellen. Ik vraag me nog af hoe je die muntjes dan krijgt? Krijg je een ticket ofzo waarmee je die muntjes kan ophalen op het festivalterrein?
Dat je het saai vind, lijkt me vooral een kwestie van smaak en dat mag je natuurlijk zelf weten. Ik vind het wel een erg vet stijltjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die dubstyle? Het is leuk als break in een nummer, maar het kan nooit echt een stijl worden. Je kan toch niet losgaan op dat soort nummers zoals met normale hardstyle?
Het is ook zo saai, het hele nummer door is eigenlijk één grote break
TVP
Naaaisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef mstx het volgende:
Vandaag is er trouwens een interview met Bas geplaatst over Pavelow: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/10853
Het is een soort harde vorm van breakbeat en dubstep ritmes gecombineerd met sounds uit de Hardstylequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef mstx het volgende:
Vandaag is er trouwens een interview met Bas geplaatst over Pavelow: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/10853
Ga hem zeker wel even checken op Defqon.![]()
Hij's weer heeeel anders dan de vorige, en ondanks de top40 vocals in 't tweede deel vind ik hem best wel weer dik. Soundflip & Beautiful & Rich zijn idd wel weer een andere klasse.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef mstx het volgende:
Woensdag werd er trouwens ook weer een nieuwe Pavelow gedraaid op TD Radio.![]()
Niet het meest originele nummer uitgekozen om te remixen maargoed. Komt lang niet in de buurt van Soundflip en Beautiful & Rich.![]()
en of!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:19 schreef LtNoX het volgende:
[..]
.... in 't tweede deel vind ik hem best wel weer dik.
Maar ik vind m wel ontzettend vet.. Vocals zijn wel aardig, vooral nu nquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef mstx het volgende:
Woensdag werd er trouwens ook weer een nieuwe Pavelow gedraaid op TD Radio.![]()
Niet het meest originele nummer uitgekozen om te remixen maargoed.
Die is echter weer n stapje hoger..quote:
Is btw ook nog ergens een hardcore remix van... Tommyknocker draaide 'm op nightmare. Kan nu ff geen filmpje vinden. Ga maar uit van A1: original B1: Hc remix (Nog niet bekend wie) B2: Pavelow remix.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:37 schreef LtNoX het volgende:
Nu door het 'Qdancedotnl' jijbuis account geplaatst, dus het zal de B-kant wel worden. Ik vind het vet
quote:Verder heb ik voor een andere toonaangevende DJ ook een remix gemaakt. Binnenkort hoor je hier meer over.
Q-Dance: I subscribed to EvilActivities's channel on YouTube. http://www.youtube.com/user/EvilActivities?feature=autosharequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:43 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Is btw ook nog ergens een hardcore remix van... Tommyknocker draaide 'm op nightmare. Kan nu ff geen filmpje vinden. Ga maar uit van A1: original B1: Hc remix (Nog niet bekend wie) B2: Pavelow remix.
Ja ik wordt ook een dagje ouder, nieuwe verantwoordelijkheden, veranderende interesses.quote:
Ik heb er vandaag al genoeg geld doorheen gejaagd.. Decibel gaat gelukkig nooit zo hard, dus dat kaartje komt van de week wel ergens..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
REMINDER: Vandaag om 13:00 de verkoop van de Decibel kaartjes
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Decibel gaat gelukkig nooit zo hard, dus dat kaartje komt van de week wel ergens..
Defqon raakte ook in de beginjaren nooit in 1 dag uitverkocht. Tot het bekender werd......quote:
Om diezelfde reden zat ook ik om 12:59:45 al hevig F5'end voor de PC. En VIP upgrade was natuurlijk ook niet verkeerd geweest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoppaaaaaa![]()
quote:
Ja hoor, net vandaag is de batterij van mijn identifier van de ABN leeg..... dus morgenavond bij mijn vriendin ff de DB kaartjes bestellen....quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:53 schreef InGebruik het volgende:
Ik kijk ook deze week wel even voor kaartjes. Nog niet echt haast.
Fucking geniaal!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef T-Force het volgende:
Tering Vette Platenvan Pavelow
Gisteren naar Strangerz geweest! Was echt gruwelijk vet!!
Die nieuwe Degos & Re-Done platen gehoord (de mannen zelf draaide zeSnoeihard los die gasten) en ze klonken echt lekker
![]()
Verder stonden er alleen maar talenten te draaien, en raad eens wie er in de zaal stonden los te gaan:
Zany, B-Front, The Pitcher, Tatanka, Dozer, Bioweapon![]()
Sla ff over anders heb ik geen geld voor misschien bassrulers en sowieso 7th sunday volgende week!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:46 schreef Beach het volgende:
Nog mensjes die vanaaf naar Euphoria gaan?
Que? Pourquoi?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:29 schreef NLS04 het volgende:
Ik stop overigens wel met drinken per direct![]()
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag al genoeg geld doorheen gejaagd.. Decibel gaat gelukkig nooit zo hard, dus dat kaartje komt van de week wel ergens..
vind Hide & Seek niet wat, Soundflip redelijk en Beautiful & Rich is dat ook...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef mstx het volgende:
Niet het meest originele nummer uitgekozen om te remixen maargoed. Komt lang niet in de buurt van Soundflip en Beautiful & Rich.![]()
4 kaartjes in the pocketquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
REMINDER: Vandaag om 13:00 de verkoop van de Decibel kaartjes
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:21 schreef Torrio het volgende:
Omdat iedereen er zo van houdt, dit was pas hard!
qftquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:43 schreef 16meter het volgende:
Youtube dumps gaan het helemaal worden deze zomer.
Supervette video's gezien! Ik wil er eigenlijk ook wel eens heen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef T-Force het volgende:
Gisteren naar Strangerz geweest! Was echt gruwelijk vet!!
Die nieuwe Degos & Re-Done platen gehoord (de mannen zelf draaide zeSnoeihard los die gasten) en ze klonken echt lekker
![]()
Verder stonden er alleen maar talenten te draaien, en raad eens wie er in de zaal stonden los te gaan:
Zany, B-Front, The Pitcher, Tatanka, Dozer, Bioweapon![]()
Blijf elke keer verbaast wat een beer van een vent dat is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:37 schreef RiKe het volgende:
Weer 2 nieuwe twitter filmpjes van Titan!
http://www.twitvid.com/XMRE8
http://www.twitvid.com/XVX35
Spul wat voor Defqon 1 klaar moet zijn!
Heeft hij ook heel veel moeite voor moeten doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:12 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Blijf elke keer verbaast wat een beer van een vent dat is.
Pavelow-spul:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Bab00n het volgende:
Wat is nu de status van die Dubstyle en Pavelow-spul? Vinden echt veel mensen dat leuk?
Dat mag.quote:Want ik vind er namelijk geen zak aan
Bas mixt het niet met hardstyle zoals hij al vaak heeft gezegd. Daarom staat hij ook naast NC ook als Pavelow in een aparte area op Defqon.quote:en ik mag hopen dat het hardstyle niet vervangt of ermee mixt.
Heb je misschien een voorbeeld van een typisch dubstyle nummer?quote:Ik vind de splitsing Raw Hardstyle en Upbeat Hardstyle prima, vind beide namelijk leuk, maar Dubstyle vind ik echt helemaal niets...
Blijg je nu de hele tijd al wat oudere YouTube filmpjes plaatsen?quote:
Zit net de tracklist te bekijken van zijn set en die bevat gewoon echt alles wat ik graag zie in een setje. Platen van Scantraxx,Fusion, DMW & MiM. Oudere platen zoals deep inside en insommia, iets minder oude platen als you try to play en single sound en dan ook nog een paar nieuwe klappers als Frequency en Furious. Top gewoonquote:Op zondag 16 mei 2010 01:14 schreef benniesnugger het volgende:
1e 2 nummers van set Luna
Torture en Dikke Bleek.
heb ik meteen weer de reden waarom ik normaal geen live-uitzendingen beluister. Baal je te hard dat je er zelf niet bent
Nou bij deze dan:quote:Op zondag 16 mei 2010 12:16 schreef 16meter het volgende:
Hier gaat het om verse promooozzzz die nog niet eerder zijn gepost (dacht ik), jwtz.
aightquote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
@16m het was een grapje hoor,.. ik zie het verschil zeker wel
quote:
vocals wel tof, nummer zelf verder niet echtquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
Komt (hopelijk snel) uit tegelijk met Under Attack
Och alweerquote:
Scaps, vergeten mijn laatste kaartje wat ik over had uit te delen. Na ja, volgend weekend weer een kans.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
Emporium is volgende week zaterdag al
Defqon.1 is over 4,5 week al![]()
![]()
3,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
Emporium is volgende week zaterdag al
Defqon.1 is over 4,5 week al![]()
![]()
Spuit 11quote:
http://twitter.com/djheadhunterz/status/13788223023quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Defqon austarlie en nu een langere sample, ik blijf het een track van het niveau my little pony vinden... Al is my little pony miss nog net iets duisterder...
Ik vind Scrap FTW!!1!!1! eigenlijk wel een mooie titel.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
De titel is wel mijn laatste probleem met dat nummer
Coone - Yellow submarine?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Da_Ripper het volgende:
biertje in de hand x10000
zonnetje op de kop x10000
zo, dan hoef ik die iig niet meer te typen deze zomer![]()
Kennen jullie een HS/HC nummer met de herhaalde tekst "yellow submarine" ... en tis geen yellow minute?
Tja, mijn versie is wel redelijk HQ (192 kbps), maar niet original mix, als je hem wil moet je maar PM-enquote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
Prima anthem inderdaad, nieuwe kick is ook prima, maakt me eigenlijk weinig uit.
Zat net weer een oud FearFM setje te luisteren en daarin zat d'Stylerz - Just a Freak (Just a Freq Mix). Mijn god, wat is dat toch een heerlijk nummer, heb hem helaas nog nooit in HQ kunnen vinden.
Nop, dat is Black Submarine en daar komen de woorden "Yellow/Black Submarine" niet in voorquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
Prima anthem inderdaad, nieuwe kick is ook prima, maakt me eigenlijk weinig uit.
Zat net weer een oud FearFM setje te luisteren en daarin zat d'Stylerz - Just a Freak (Just a Freq Mix). Mijn god, wat is dat toch een heerlijk nummer, heb hem helaas nog nooit in HQ kunnen vinden.
Bedoel je dan iets van hardbass? Kan me vaag wat herinnerenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nop, dat is Black Submarine en daar komen de woorden "Yellow/Black Submarine" niet in voor
edit; kwam dit ook nog tegen:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef eQuaL het volgende:
Zit nu naar
te luisteren![]()
![]()
![]()
*edit*
en nu meteen ook maar
![]()
Allebei bagger, dus terecht een betere track met dezelfde naamquote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Originele titels verzinnen is niet makkelijk.![]()
Klinkt idd wel precies als zo'n typische technoboy/saifam track.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Grrommit het volgende:
Oe, die Wildstylez is lekker trouwens.
Ik hou wel van zingende jazz/blues/soul/gospel/ I will growl achtige negerinnen in hardstyle nrs.
mwoah...quote:
damn, nog snellerquote:
als de melodie iets 'duisterder' was geweest, had ik hem best tof gevonden denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Defqon austarlie en nu een langere sample, ik blijf het een track van het niveau my little pony vinden... Al is my little pony miss nog net iets duisterder...
en de zany BH collab:
Ik ben nog niet overtuigd. Maar dit is wel tamelijk LQ dus definitief oordeel volgt
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
Existence niet echt wat, The New World welquote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja, mijn versie is wel redelijk HQ (192 kbps), maar niet original mix, als je hem wil moet je maar PM-en
Zit nu naar
te luisteren![]()
![]()
![]()
*edit*
en nu meteen ook maar
![]()
Ik heb de promo van ze gehad en ik ben er verdomme blij mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
quote:djheadhunterz http://ping.fm/p/72vo7 - Defqon anthem is almost ready. Preparing to make the final mix..
leuk gemaaktquote:
begin is zeker goedquote:Op maandag 17 mei 2010 16:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet verkeerd de nieuwe R3bels
Begin is errug lekker
nipte voldoende voor de Toneshifterzquote:Op maandag 17 mei 2010 17:54 schreef 16meter het volgende:
edit: Toneshifterz hebben weer een nieuwe
En een nieuwe Wildstylez
Stiekem toch Yellow Minute?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Kennen jullie een HS/HC nummer met de herhaalde tekst "yellow submarine" ... en tis geen yellow minute?
zoeken naar de sets op lsdb.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
waar kan ik de tracklists zien van de avio podcasts?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heet ook echt bert in z'n programma![]()
Voor mij is dat Dozer - Syren. Toch jammer dat die dozer tracks maar weinig door andere DJ's worden gedraaid. Eigenlijk alleen door the pitcher en afentoe zany.. Zonde want drop the bomb is ook weer een fijn plaatjequote:
http://www.lololyrics.com/quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Da_Ripper het volgende:
Alleen maar om mensen nummers te laten horen die iemand anders leuk vind. Als het je ergert, kijk je er toch niet naar ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef T_Killer het volgende:
Waarom post iedereen de laatste weken zonder enige toelichting YT filmpjes van oudere tracks?
Ik snap dat je die plaat leuk vindt, en vaak zijn t ook leuke platen. Maar als we zo gaan beginnen kan ik ook ieder topic vol gaan spammen met nutteloze posts.
alleen is die plaat alweer aardig 'oud' en kent iedereen hem hier wel; dus vandaar zijn reactie gok ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef haakon het volgende:
Ik dacht: Wow, dikke plaat, misschien vinden meer mensen em wel vet, dus gooi em hier neer.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef T_Killer het volgende:
Waarom post iedereen de laatste weken zonder enige toelichting YT filmpjes van oudere tracks?
Ik snap dat je die plaat leuk vindt, en vaak zijn t ook leuke platen. Maar als we zo gaan beginnen kan ik ook ieder topic vol gaan spammen met nutteloze posts.
Dat komt omdat de oude hardstyle nog steeds het vetst is, en dat mag niemand vergeten. Zeg nou eerlijk, als je moet kiezen tussen the Prophecy of dat nieuwe bonkie bonkie tuudeletuutuut hardstyle?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef T_Killer het volgende:
valt zwaar mee vind ik danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:45 schreef T-Force het volgende:
Tjuuuu, wat is die Pavelow remix van No Time To Waste lekeerrrrrrrrrrrr
je weet niet wat het is, maar toch is het kut??quote:
Dubstyle danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je weet niet wat het is, maar toch is het kut??![]()
Ignorance is bliss.
En sowieso Pavelow is geen Dubstep...![]()
en er is een Dubstep topic:
Dubstep (& Grime) #6
Dubstep
Pavelow omschrjft het zelf als:quote:
Het heeft dus niet echt een naam.quote:Het is een soort harde vorm van breakbeat en dubstep ritmes gecombineerd met sounds uit de Hardstyle. Zo zul je bijvoorbeeld de welbekende Hardstyle kicks terughoren. Doordat de beats niet 'recht' zijn, is er ook meer ruimte voor percussie en electro- achtige geluiden
Ik vond het wel lekker, ff wat nieuws. Maar nu hebben bijna alle grote dj's wel een nummer met onregelmatige bass, dan is het niet meer nieuwquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:04 schreef eQuaL het volgende:
Het enige lekkere van Pavelow was Beautiful & Rich, en zelfs dat was heel fout op Hard Bass
Iedereen stond echt een beetje van, tja, hoe moet je hier nu weer op los gaan
Zeker als je dan al 7 uur staat te stampen
Niets mis met Pavelow hoor, maar open dan een Dubstep topic![]()
Onzin.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maar nu hebben bijna alle grote dj's wel een nummer met onregelmatige bass
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Onzin.
Tevens heb ik tot nu toe nog niks gehoord wat vergelijkbaar is met Pavelow.
Precies, het is een trucje in een hardstylenummer (in totaal zijn er maar een stuk of 5 nummers die dat hebben). Heeft verder niet zoveel te maken met Pavelow.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1m22s
33s
dit bedoel ik, verder wel lekkere nummers hoor, maar hoor de laatste tijd wel meer van dit soort trucjes..
Ik vond het ook een prachtig moment op Hard Bass! En omdat niemand weet wat hij er mee aan moet wil dat niet meteen zeggen dat het niet leuk isquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vond het wel lekker, ff wat nieuws. Maar nu hebben bijna alle grote dj's wel een nummer met onregelmatige bass, dan is het niet meer nieuw
Wel leuk.. maar track van het jaar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:56 schreef Equites het volgende:
Track van het Jaar nu al, kan ook niet anders met een co-op tussen NC & The Pitcher natuurlijjk![]()
Dat hoeft niet maar 1 dj doet wat anders, en ineens volgen er meerdere, vind ik wat onorigineel overkomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:25 schreef T-Force het volgende:
Maar euhm...de rede waarvoor ik Deeltjesversneller quote is om zijn 2de opmerking: "Dan is he tniet meer nieuw". Moet het dan nieuw zijn om gaaf te zijn? Mijn mening is van niet hoor, in Enjoy the music klinkt het bruut (ook al is dit trucje dus al vaker gebruikt)!
Heb het niet zo heel erg op deze Australiërs maar ze hebben wel een paar mooie nummers, waaronder dezequote:
QFTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef Koepert het volgende:
-lang verhaal-
Ja man, lastig op los te gaan. Gelijk ass zuigend enzo..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef Equites het volgende:
Pavelow zuigt dan ook gewoon ass, maar dat is mijn mening.
Hij kan het ook gewoon geen vette muziek vinden he! (wat ik me overigens niet zo goed kan voorstellen, maar toch)quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ja man, lastig op los te gaan. Gelijk ass zuigend enzo..
Ik gok dat dat een sarcastische tweet was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:35 schreef Bab00n het volgende:
Nieuwe Headhunterz anthem heet trouwens 'Save Your Scrap for Victory'.
https://twitter.com/djheadhunterz/status/14187397252
geen toppertje, maar wel fijnquote:
quote:
plaat van het jaar, ben ik niet helemaal met je eensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:56 schreef Equites het volgende:
Track van het Jaar nu al, kan ook niet anders met een co-op tussen NC & The Pitcher natuurlijjk![]()
Zoals alleen Zany dat kan
![]()
Wat zou het leven toch zonder Fusion zijn? Een stuk rustiger in ieder geval
die van The Pitcher vind ik echt niks, lijkt net stuk uit het begin van de introquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
1m22s
33s
dit bedoel ik, verder wel lekkere nummers hoor, maar hoor de laatste tijd wel meer van dit soort trucjes..
begin is goed, climax niet echt denderendquote:
WTF, hij heet dus echt zo!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
zonnetje biertje idee... Maar hij werkt voor mij nog steeds niet...![]()
ik ken nummers van Scooter die harder en minder kaas zijn dan dit..
Over de track zelf. Tja...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik gok dat dat een sarcastische tweet was.
Altijd knallers gegarandeerdquote:DJZatox
Working really hard in The studio! The new Zatox & Tatanka is Awesome ...
Dit heeft gewoon dezelfde insteek als de vorige. Gewoon een euforisch gevoel. Ik vind het wel geslaagd. Zoals Koepert zegt. Biertje in de hand, zon op je knar en gewoon gassen. Dit is daar echt een geschikt nummer voor. Maar het is gewoon standaard bij HHZ. Heel happy melo en gewoon een harde bass om dit te compenseren zodat het net niet in het rijtje "Special D" muziek valt., maar nog net in het kopje Hardstyle/Nu-style/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
En hij blijft ook maar gewoon doorproduceren. Wel blij dat Tatanka weer eens van zich laat horen. Is al lange tijd rustig rondom hem.quote:
Het kickje is in ieder geval een stukje beter. Het is wel een lekker plaatje voor als je ligt te chillen aan het strand, of zoals vaker gezegd: met een biertje in het zonnetje op zo'n groots festival. Dan doen zit soort platen het toch ook fijn!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Komt door de naam.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:49 schreef ElDani het volgende:
[..]
Het kickje is in ieder geval een stukje beter.
Vond die Fuckin' tune toch wel een van de mindere. Maar dat terzijde....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef T_Killer het volgende:
[..]
En hij blijft ook maar gewoon doorproduceren. Wel blij dat Tatanka weer eens van zich laat horen. Is al lange tijd rustig rondom hem.
Nice, thnx !quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.rodeomedia.nl/(...)ium_Dark_Castle.html
Lekker CD'tje voor op de zaterdagavond
Ik weet niet wat ze met die vocal hebben gedaan, maar die klinkt echt nergens meer naar. Hoe verneuk je een klassieker? Nou zo dus.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Dalton_ het volgende:
Aangezien we het een paar pagina;s geleden over nieuwe toneshifterz hadden..
wat vinden we hier van?
4 strings - take me away (toneshifterz remix)
Moet zeggen dat ik hem wel iets vind hebben, met of zonder de welbekende biertjes en de zon.
Vind die van Chain Reaction niet zo veel, beetje erg standaard. Nitrogenetics daarentegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.rodeomedia.nl/(...)ium_Dark_Castle.html
Lekker CD'tje voor op de zaterdagavond
BIERTJE IN JE HAND + ZONNETJEE OP JE BOL, DAN IS IE TOCH WEL GOED TE DOEN HOOR!!111quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zuigt het gelijk. Kay, dan snap ik hem weerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hij kan het ook gewoon geen vette muziek vinden he!
Jij kent jullie vuilnisman bij naamquote:Op woensdag 19 mei 2010 02:14 schreef de_huig het volgende:
mijn vuilnisman heet victor y...hoe toevallig!!!!iii!!!![]()
sovanneeeee scrap bewaren voor onze victor![]()
ARIEEEE? bij naam zeetie...quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:14 schreef de_huig het volgende:
QFT!quote:maar met een meer serieuze noot..bart heeft gelijk dat hij platen kent van scooter die harder zijn. dit is wel erg erg erg blij..ik krijg er zin van om te gaan touwtje springen en te kauwgumballenbellenblazen
Het kloptquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
ReMcOrE
Boy_Snakeye
Koepert
ElDani
16meter
Tha_Bartman
JortK
Da_Ripper
LeonH
Sethje
de_huig
NLS04
poiuytr
em-dee-em-aa
CrustyClown
T-Force
Sc0tTy
InGebruik
kollie
T_Killer
Just_Shut_Up
eNGine10
o.us
Deeltjesversneller
PartyAnimal87
Houniet
Quyxz_
fathank
eQuaL
nattermann
Penisbaard
Paul
Misan
PiRANiA
wise
CaptainCookie
LtNoX
So_Surreal_Baby
HSG-BOMBER
Netsplitter
Silaz
appelsjap
Zeroku
RacerDKB
Rekkie
Desunoto
SuperwormJim
3keernix
MPC60
zovty
Bertquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:12 schreef mstx het volgende:
Wie zijn je forumvriendjes? (ctrl-f topic) [2]
[..]
Het klopt
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
rulerofdeath
Drizzt_DoUrden
haakon
Robinhoo
-_Guitarist_-
Samzz
Ratelslangetje
Mdrop
TheGirlNextDoor
MarkoAlmelo
Redbaron
Panzerknacker666
Oldenzaal
Chr1st1aan
mstx
ElDani
Koepert
Tha_Bartman
Boy_Snakeye
Kreator
16meter
Da_Ripper
Assiej
Frutsel
Sethje
poiuytr
ACT-F
LeonH
NLS04
Fems
JortK
de_huig
Blawh
LilDutchPrincess
eNGine10
Mark-Hgl
em-dee-em-aa
sjoemie1985
jjstyle333
CrustyClown
fathank
Houniet
kollie
Just_Shut_Up
norich
Sc0tTy
T-Force
bambino
Daywalk3r
T_Killer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan wel mét een biertje in de hand, en zonnetje op mn bol!It starts with a shiver, an itch, a slow boil
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:40 schreef Koepert het volgende:ik sta bij jou ook op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan wel mét een biertje in de hand, en zonnetje op mn bol!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Neee, dat is een subgenre van een bestaande stijl.. wel opletten he..quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:50 schreef Bertje_NL het volgende:
Is dat nou die andere nieuwe sub-stijl, zonnetje/biertje stijl?
Haha ik moest lachenquote:Op woensdag 19 mei 2010 02:14 schreef de_huig het volgende:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan is het nog knapper van mij dat ik in jouw lijstje op 1 sta
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
ReMcOrE
mstx
16meter
InGebruik
Deeltjesversneller
Koepert
Tha_Bartman
ElDani
Boy_Snakeye
T-Force
Klonk
Quyxz_
eNGine10
de_huig
IQM
Sethje
So_Surreal_Baby
JortK
Penisbaard
Iblis
Torrio
Zeroku
wise
Bowlingbal
Grrommit
wikwakka2
BobbyB
NLS04
Da_Ripper
Sc0tTy
Qwea
Hardrebel
Kali-Mist1
LeonH
SuperrrTuxxx
JJH
Negentien
joepie91
kollie
Rasher
Ratelslangetje
zovty
Isetmyfriendsonfire
HeatWave
PeZu
zquing
em-dee-em-aa
TNA
BrandX
Houniet
whahahaha, weer op 1quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef eQuaL het volgende:
[..]
[..]
En ik sta niet eens in jouw lijstje
Vooral dit topic dus, verder nog wat van lang geleden uit VBL voordat het doodbloedde en in de onderste regionen uit FP ivm reviews.quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
ReMcOrE
ElDani
16meter
Boy_Snakeye
mstx
Koepert
Tha_Bartman
LeonH
Da_Ripper
em-dee-em-aa
NLS04
de_huig
JortK
poiuytr
T-Force
CrustyClown
Just_Shut_Up
T_Killer
Sc0tTy
Deeltjesversneller
InGebruik
PartyAnimal87
rocha01
kollie
Houniet
Beaudelaire
tong80
Nashje
Quyxz_
MrManiak
Magneet
eNGine10
fathank
miss_bleu
Dalton_
FelinuX
vrolijke-frits
sjimz
Silaz
LtNoX
eQuaL
Bijou
methodmich
Pink_Floyd
Cyberia18
InTrePidIvity
Barca
Prosac
bennootje
BliksemSchigt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef de_huig het volgende:
zal ik even een ander lijstje posten..
om mijn inhoudsloze scrap (haha) een beetje goed te maken
http://poll.q-dance.nl/top25
edit: heb hem nog niet kritisch bekeken, maar ik hoor geluiden dat het een lachertje is
quote:Brennan Heart &Wildstylez - Reputation Game
-1 voor de woordgrapquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef de_huig het volgende:
edit: heb hem nog niet kritisch bekeken, maar ik hoor geluiden dat het een lachertje is
De helft van die lijst zou ik zelf ook wel nomineren, maar deze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef de_huig het volgende:
als beste tracks aller tijden??quote:Black Identity - Blckr Thn Blck (The Prophet vs JDX Remix)
Coone - Words from the gang (D-Block & S-Te-Fan Remix)
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
D-Block & S-te-fan - Ride with Uz
D-block & S-te-fan - Sound of the Thunder
Dj Phil Ty - A kay A
Donkey Rollers - Atrocity
Endymion vs The Viper - How Long (DJ Isaac Remix)
Frontliner & B-Front - Godz Powerrr!
Gostosa - Sutra
Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection
Headhunterz - Megasound
Headhunterz - Scrap Attack (Defqon 1 Anthem)
Headhunterz - Subsonic
Proppy & Heady - Summer Of Hardstyle
Psyko Punkz - After MF
Ran-D & Adaro - Under Attack
Showtek - Colours of The Harder Styles (Defqon 1 Anthem)
Showtek - FTS
Showtek - Partylover
Showtek - Shout out (Donkey Rollers Remix)
Showtek - We speak Music
SMD - Just Like You
Tat & Zat - Gangsta
Tat & Zat - Gold Medley With Strange
Technoboy - Into Deep
Technoboy - Next Dimensional world
Technoboy - Rage
Technoboy - Vita
The Beholder & Zany - Bleeding For The Harder Styles
The Pitcher - I Just Can't Stop
The Prophet - Chubby
The Prophet vs Deepack - Stampuhh!!
Zany & DV - Nothing Else Matters
Nouuuuw Rage zou ik dan nog wel kunnen waarderenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef mstx het volgende:
[..]
De helft van die lijst zou ik zelf ook wel nomineren, maar deze:
[..]
als beste tracks aller tijden??![]()
Er staat ookquote:
kun je wel nagaan wat voor volk er allemaal gestemd heeftquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
80% van de platen komt uit de laatste 2 jaar ofzo...
Ran-D - Under attack (hoe kan een plaat die nog niet eens gereleased is nou bij de beste platen ooit behoren)
inderdaad, die dubbele platen zijn te slecht voor woordenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef eQuaL het volgende:
Toch wel jammer dat het zo onprofessioneel is gedaan, had best leuk kunnen zijn
hmmm wel lastige keuze zoveel harde nummers tussen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef de_huig het volgende:
Van de 4-strings moet je afblijven!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Dalton_ het volgende:
Aangezien we het een paar pagina;s geleden over nieuwe toneshifterz hadden..
wat vinden we hier van?
4 strings - take me away (toneshifterz remix)
Moet zeggen dat ik hem wel iets vind hebben, met of zonder de welbekende biertjes en de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt benieuwd wat er uit komt. Als er alleen maar nieuwe platen worden gedraaid tijdens dat setje dan lach ik de ballen uit mijn string
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Same here, er missen alsnog een hoop goede (oudjes). En er staan er een hoop in die eerder richting slechtste top 25 gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben echt benieuwd wat er uit komt. Als er alleen maar nieuwe platen worden gedraaid tijdens dat setje dan lach ik de ballen uit mijn string![]()
Ene kant toch blij dat die oudjes (welke het ook mogen zijn) er niet bij staan. Dan had ik nog meer moeite gehad....quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Same here, er missen alsnog een hoop goede (oudjes). En er staan er een hoop in die eerder richting slechtste top 25 gaan.
Ik laat hem op last minute staan, vanwege 65 euro voor een 1 zaal feest is veel patrick en ik heb niet veelquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef de_huig het volgende:
ik ben echt benieuwd wat die top 25 wordt..kan ook zomaar zijn dat het een set wordt waarbij je eerst los gaat op 2 pareltjes en dat er daarna een anticlimax komt a la bleeding for the harder styles, vervolgens weer een gouden plaat en daarna met zn allen 1,2 stampuuuuuuh! kortom, veel vreugde en veel verdriet in 1 set
dat wordt denk ik erg interessant en alleen daarom al wil ik er eigenlijk wel naartoe(uiteraard ook voor de andere acts)
bart?
crusty?
wat doen we :p
Ik ben zelf bang dat het een setje word met Live the moment, living for the moment, Vita, Ti Sento en dat soort bagger. Maargoed, hopen voor het beste...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef de_huig het volgende:
ik ben echt benieuwd wat die top 25 wordt..kan ook zomaar zijn dat het een set wordt waarbij je eerst los gaat op 2 pareltjes en dat er daarna een anticlimax komt a la bleeding for the harder styles, vervolgens weer een gouden plaat en daarna met zn allen 1,2 stampuuuuuuh! kortom, veel vreugde en veel verdriet in 1 set
dat wordt denk ik erg interessant en alleen daarom al wil ik er eigenlijk wel naartoe(uiteraard ook voor de andere acts)
bart?
crusty?
wat doen we :p
je hebt er minder dan 25 gekozen....en ik vind Gangsta ook langzamerhand onder live the moment vallenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang dat het een setje word met Live the moment, living for the moment, Vita, Ti Sento en dat soort bagger. Maargoed, hopen voor het beste...
• Alpha² - The Darkside
• B-Front &Frontliner - Magic
• Donkey Rollers - Followers
• Noisecontrollers - Samara
• Noisecontrollers - Venom
• Noisecontrollers - Yellow Minute
• Ran-D & Adaro - Under Attack
• Showtek - Black Anthem
• Speedwave - Junior (First Switch Mix)
• Tat & Zat - Gangsta
• Wildstylez - Complex Situation
• Zany - Pillz
• Zany - Pure
• Zany - Science & Religion (Qlimax Anthem)
• Zany - Wilde Gullie Bas
• Zenith vs Avex - Scream
Weet ik van, ik ben ff snel het lijstje af gegaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je hebt er minder dan 25 gekozen....
Mwa, totaal niet te vergelijken. Live the moment hoor ik wekelijks 30x bij m'n vrienden waar ik gangsta hooguit eens in de week hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
en ik vind Gangsta ook langzamerhand onder live the moment vallen
De dikgedrukte stonden al in mijn lijst, de overige nrs heb ik ter plekke toegevoegd. Een aantal daarvan stonden al op mijn eerste shortlist maar waren toen afgevallenquote:• Alpha² vs Seizure - Drop The Beats Out
• Ard und Jorn - 16
• Brainkicker - Metal Licker
• Builder - Her voice (Super Bass Mix)
• Deepack - Here's Johnny
• Donkey Rollers - Immeasurably
• Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix)
• Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass
• Luna - Bring That Shit Back
• Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
• Speedwave - Zhangar (Builder Remix
• Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
• The Beholder & Balistic - Bigger, Better, Louder (Decibel Anthem)
• The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
• Tuneboy - I Will Growl
• Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Hardstyle Masterz Remix)
• Tuneboy - Wacky Jacky (Technoboy Remix)
• WASH - Radio Alarm (Zatox mix)
• Zairon - I Am Techno
• Zany & DJ Duro - Our Power
• Zanza Labs - Control The Mind
• Zatox - Tanz Elektric
Ik hoop dat the prophet bij de uiteindelijke samenstelling van de lijst wel zo wijs is dat ie platen als under attack, complex situation en gangsta niet in z'n set opneemt. Dat zijn voor mij bij uitstek platen die er niet in thuishoren. Op zich goede nummers, maar niet voor een dergelijke set.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang dat het een setje word met Live the moment, living for the moment, Vita, Ti Sento en dat soort bagger. Maargoed, hopen voor het beste...
• Alpha² - The Darkside
• Donkey Rollers - Followers
• Noisecontrollers - Venom
• Noisecontrollers - Yellow Minute
• Ran-D & Adaro - Under Attack
• Showtek - Black Anthem
• Speedwave - Junior (First Switch Mix)
• Tat & Zat - Gangsta
• Wildstylez - Complex Situation
• Zany - Pillz
• Zany - Pure
• Zany - Wilde Gullie Bas
• Zenith vs Avex - Scream
Dan ken jij The Prophet niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat the prophet bij de uiteindelijke samenstelling van de lijst wel zo wijs is dat ie platen als under attack, complex situation en gangsta niet in z'n set opneemt.
I know. Maar dan kunnen wij dit dmv deze poll voorkomen, en dan zijn er alsnog van die ukkels die op dat soort platen gaan stemmenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan ken jij The Prophet niet.Hitjessssssssssss
Mwa, ik ben gewoon ff snel langs het hele lijstje gegaan en heb wat trackies aangeklikt die ik altijd wel vet vond. Complex situation is eigenlijk meer iets persoonlijksquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat the prophet bij de uiteindelijke samenstelling van de lijst wel zo wijs is dat ie platen als under attack, complex situation en gangsta niet in z'n set opneemt. Dat zijn voor mij bij uitstek platen die er niet in thuishoren. Op zich goede nummers, maar niet voor een dergelijke set.
Het feit dat ze tussen deze keuzemogelijkheden staan zegt al genoeg...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef kollie het volgende:
[..]
I know. Maar dan kunnen wij dit dmv deze poll voorkomen, en dan zijn er alsnog van die ukkels die op dat soort platen gaan stemmen
Tha Bartman met jouw kan ik praten. Eens kijken wat er uit mijn top 25 terug te vinden is! Het stemt me goed dat er een hoop oude italiaanse bij zitten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
mijn lijst is dit:
[..]
De dikgedrukte stonden al in mijn lijst, de overige nrs heb ik ter plekke toegevoegd. Een aantal daarvan stonden al op mijn eerste shortlist maar waren toen afgevallen
Nette lijst hoor.quote:
Helaas wel. Veel DJs willen die plaat nog steeds in elke set draaien (bijv. Alpha Twins).quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je hebt er minder dan 25 gekozen....en ik vind Gangsta ook langzamerhand onder live the moment vallen
Beter ga je gewoon weg.. Wat is er met al die nieuwe mensen die dit soort onzin uit gaan kramenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:18 schreef Torrio het volgende:
Toneshifterz remake is echt bagger, totaal bagger. En die naam alleen al, ToneshifterzzzzNet als Headhunterz, die gozert produceert ook alleen nog maar troep. Om over Pavelow nieteens te beginnen, of toch wel, als het aan gaat slaan en het gaat zo door, staan er dadelijk nog negers te breakdancen tijdens hardstyle feesten.
Enige wat ik van tegenwoordig kan waarderen komt van Fusion, en Crypsis zo nu en dan.
Dat is mijn mening. Ben misschien wel nieuw in dit topic maar niet in hardstyle.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Beter ga je gewoon weg.. Wat is er met al die nieuwe mensen die dit soort onzin uit gaan kramen..
Hij maakt echt vette muziek. Maar ik hoef geen dubstyle, zeker niet zoals ie het nu maakt. (dan liever snoeihard)quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef 16meter het volgende:
Ja, want als mensen een mening hebben waar je het niet mee eens bent, dan moeten ze inderdaad weggaan!![]()
Behalve de uitspraak dat HHZ enkel nog bagger produceert (grotendeels zou ik zeggen) ben ik het wel met 'm eens.
Ja goede. Producers aanwezig hier?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Noxa het volgende:
[..]
Hij maakt echt vette muziek. Maar ik hoef geen dubstyle, zeker niet zoals ie het nu maakt. (dan liever snoeihard)
En wat was er mis met Reverzed Bass?!? Breng dat gewoon weer terug!
Headhunterz is nooit snoeihard geweest en zal dat nooit worden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Noxa het volgende:
[..]
Hij maakt echt vette muziek. Maar ik hoef geen dubstyle, zeker niet zoals ie het nu maakt. (dan liever snoeihard)
En wat was er mis met Reverzed Bass?!? Breng dat gewoon weer terug!
Blijkbaar heb je dan ook enige ervaring in de HS, en de 'verandering' , geef dan aan waarom je het niet tof vind. Je post heeft nu een beetje zo'n "alles-kut-enter" niveau.. en als je dat zo niet bedoelt, en het niks aan vind, prima, anders is het nogal treurig namelijk..quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:51 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat is mijn mening. Ben misschien wel nieuw in dit topic maar niet in hardstyle.
Ik ken het gevoel, vanmiddag ook weerquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef Noxa het volgende:
[..]
Overigens, net op weg naar huis inde auto raampjes open, zonnetje op m'n dak, hardstyle pompende uit de speakers. Heerlijk.... ik krijg zin in DEFQON!!!
quote:• 2 Best Enemies - Les Drums (TBY Remix)
• A-lusion - Perfect It
• A*S*Y*S - Acid Nightmare
• Ard und Jorn - 16
• B-Front & Jones - Lunatick
• Builder - Her voice (Super Bass Mix)
• Cherry Moon Traxx - Acid Dream (The Prophet Remix)
• Danielle Mondello - Assasins
• Davide Sonar - Techno Boheme
• Dj Act vs Mani - Equensu Ocha
• Donkey Rollers - Immeasurably
• High Voltage - Bombs Away
• Jack Overdose - Octavius Augustus
• Josh & Wesz pst. Chickz On Fire - Natte asbak
• Julian DJ & Davide Sonar - Go Go Go
• Kai Tracid - Trance & Acid (Derb Remix)
• Luna meets Trilok & Chiren - DHHD (The Anthem)
• Marc et Claude - Loving you (Dj Isaac Remix)
• Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
• Speedwave - Mescal (Bud Mix)
• Tatarola - Who Is Calling (Zenith DJ Edit)
• Technoboy - Guns 'n' Noses (Technoboy Supa Bass Mix)
• TNT - First Match
• Zatox - Tanz Elektric
Damnquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kleine stemtip -> Arome - Hands Up (Scot Project remix)
Zou vet zijn die weer eens te horen!
Guns 'N Nosesquote:
kende ik niet eens tot nu toequote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Kleine stemtip -> Arome - Hands Up (Scot Project remix)
Zou vet zijn die weer eens te horen!
Huh? Sinds wanneer maakt Headhunterz dubstyle? (Behalve die paar seconden in MF Point Of Perfection dan)quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:00 schreef Noxa het volgende:
[..]
Oww Feel so goodquote:01. Abject - Feel so good (Frontliner Rmx)
02. Abject - In Our Memories (Frontliner Rmx)
03. Frontliner - Discorecord
04. Frontliner - Rollin' (Live Edit)
05. Frontliner - Good & Evil
06. Abject - Like a Fireball (Frontliner Rmx)
07. Frontliner - Muzyk Deprication (Silver 002 Mash-Up)
08. Frontliner - Rebirth of the Sun
09. Frontliner & B-Front - Godz Edit Powerrr!
10. Frontliner - Symphonic Noise
ik hoop dat Frontliner Rmx bij Feel So Good, Like A Fireball en In Our Memories betekent dat hij de tracks wat 'opknapt' en dat het niet betekent dat hij ze helemaal verandertquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:17 schreef NLS04 het volgende:
Frontliner nieuwe charts:
[..]
Oww Feel so good![]()
![]()
Ga je schamenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
kende ik niet eens tot nu toemaar wel tof
Toch wel leuke actiequote:Look at what some Q-fans did at the Emporium venue: http://tweetphoto.com/23086966 http://tweetphoto.com/23086970 Quite funny
Was er laatst ook niet iemand hier die eenzelfde soort soort graffiti maar dan van IQ ergens op zijn school had gezien?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:59 schreef T_Killer het volgende:
Leuke actie, denk niet dat het als 'diss' is bedoeld, want matrixx is nou niet echt een grote concurrent van Q.
Maar eens kijken of we die graffiti eraf kunnen stampen over 1,5 week
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:06 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Was er laatst ook niet iemand hier die eenzelfde soort soort graffiti maar dan van IQ ergens op zijn school had gezien?
Nee, gewoon die Supa Bass Mixquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Guns 'N Noses![]()
alleen dan wel de Atomic Hard Mix
[..]
kende ik niet eens tot nu toemaar wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |