Supervette video's gezien! Ik wil er eigenlijk ook wel eens heen!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:16 schreef T-Force het volgende:
Gisteren naar Strangerz geweest! Was echt gruwelijk vet!!
Die nieuwe Degos & Re-Done platen gehoord (de mannen zelf draaide zeSnoeihard los die gasten) en ze klonken echt lekker
![]()
Verder stonden er alleen maar talenten te draaien, en raad eens wie er in de zaal stonden los te gaan:
Zany, B-Front, The Pitcher, Tatanka, Dozer, Bioweapon![]()
Blijf elke keer verbaast wat een beer van een vent dat is.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:37 schreef RiKe het volgende:
Weer 2 nieuwe twitter filmpjes van Titan!
http://www.twitvid.com/XMRE8
http://www.twitvid.com/XVX35
Spul wat voor Defqon 1 klaar moet zijn!
Heeft hij ook heel veel moeite voor moeten doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:12 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Blijf elke keer verbaast wat een beer van een vent dat is.
Pavelow-spul:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:57 schreef Bab00n het volgende:
Wat is nu de status van die Dubstyle en Pavelow-spul? Vinden echt veel mensen dat leuk?
Dat mag.quote:Want ik vind er namelijk geen zak aan
Bas mixt het niet met hardstyle zoals hij al vaak heeft gezegd. Daarom staat hij ook naast NC ook als Pavelow in een aparte area op Defqon.quote:en ik mag hopen dat het hardstyle niet vervangt of ermee mixt.
Heb je misschien een voorbeeld van een typisch dubstyle nummer?quote:Ik vind de splitsing Raw Hardstyle en Upbeat Hardstyle prima, vind beide namelijk leuk, maar Dubstyle vind ik echt helemaal niets...
Blijg je nu de hele tijd al wat oudere YouTube filmpjes plaatsen?quote:
Zit net de tracklist te bekijken van zijn set en die bevat gewoon echt alles wat ik graag zie in een setje. Platen van Scantraxx,Fusion, DMW & MiM. Oudere platen zoals deep inside en insommia, iets minder oude platen als you try to play en single sound en dan ook nog een paar nieuwe klappers als Frequency en Furious. Top gewoonquote:Op zondag 16 mei 2010 01:14 schreef benniesnugger het volgende:
1e 2 nummers van set Luna
Torture en Dikke Bleek.
heb ik meteen weer de reden waarom ik normaal geen live-uitzendingen beluister. Baal je te hard dat je er zelf niet bent
Nou bij deze dan:quote:Op zondag 16 mei 2010 12:16 schreef 16meter het volgende:
Hier gaat het om verse promooozzzz die nog niet eerder zijn gepost (dacht ik), jwtz.
aightquote:Op zondag 16 mei 2010 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
@16m het was een grapje hoor,.. ik zie het verschil zeker wel
quote:
vocals wel tof, nummer zelf verder niet echtquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 14:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
Komt (hopelijk snel) uit tegelijk met Under Attack
Och alweerquote:
Scaps, vergeten mijn laatste kaartje wat ik over had uit te delen. Na ja, volgend weekend weer een kans.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
Emporium is volgende week zaterdag al
Defqon.1 is over 4,5 week al![]()
![]()
3,5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:13 schreef ReMcOrE het volgende:
Emporium is volgende week zaterdag al
Defqon.1 is over 4,5 week al![]()
![]()
Spuit 11quote:
http://twitter.com/djheadhunterz/status/13788223023quote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Defqon austarlie en nu een langere sample, ik blijf het een track van het niveau my little pony vinden... Al is my little pony miss nog net iets duisterder...
Ik vind Scrap FTW!!1!!1! eigenlijk wel een mooie titel.quote:Op maandag 17 mei 2010 13:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
De titel is wel mijn laatste probleem met dat nummer
Coone - Yellow submarine?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Da_Ripper het volgende:
biertje in de hand x10000
zonnetje op de kop x10000
zo, dan hoef ik die iig niet meer te typen deze zomer![]()
Kennen jullie een HS/HC nummer met de herhaalde tekst "yellow submarine" ... en tis geen yellow minute?
Tja, mijn versie is wel redelijk HQ (192 kbps), maar niet original mix, als je hem wil moet je maar PM-enquote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
Prima anthem inderdaad, nieuwe kick is ook prima, maakt me eigenlijk weinig uit.
Zat net weer een oud FearFM setje te luisteren en daarin zat d'Stylerz - Just a Freak (Just a Freq Mix). Mijn god, wat is dat toch een heerlijk nummer, heb hem helaas nog nooit in HQ kunnen vinden.
Nop, dat is Black Submarine en daar komen de woorden "Yellow/Black Submarine" niet in voorquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
Prima anthem inderdaad, nieuwe kick is ook prima, maakt me eigenlijk weinig uit.
Zat net weer een oud FearFM setje te luisteren en daarin zat d'Stylerz - Just a Freak (Just a Freq Mix). Mijn god, wat is dat toch een heerlijk nummer, heb hem helaas nog nooit in HQ kunnen vinden.
Bedoel je dan iets van hardbass? Kan me vaag wat herinnerenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:29 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Nop, dat is Black Submarine en daar komen de woorden "Yellow/Black Submarine" niet in voor
edit; kwam dit ook nog tegen:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef eQuaL het volgende:
Zit nu naar
te luisteren![]()
![]()
![]()
*edit*
en nu meteen ook maar
![]()
Allebei bagger, dus terecht een betere track met dezelfde naamquote:Op maandag 17 mei 2010 17:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Originele titels verzinnen is niet makkelijk.![]()
Klinkt idd wel precies als zo'n typische technoboy/saifam track.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:29 schreef Grrommit het volgende:
Oe, die Wildstylez is lekker trouwens.
Ik hou wel van zingende jazz/blues/soul/gospel/ I will growl achtige negerinnen in hardstyle nrs.
mwoah...quote:
damn, nog snellerquote:
als de melodie iets 'duisterder' was geweest, had ik hem best tof gevonden denk ikquote:Op maandag 17 mei 2010 12:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
Defqon austarlie en nu een langere sample, ik blijf het een track van het niveau my little pony vinden... Al is my little pony miss nog net iets duisterder...
en de zany BH collab:
Ik ben nog niet overtuigd. Maar dit is wel tamelijk LQ dus definitief oordeel volgt
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
Existence niet echt wat, The New World welquote:Op maandag 17 mei 2010 16:16 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja, mijn versie is wel redelijk HQ (192 kbps), maar niet original mix, als je hem wil moet je maar PM-en
Zit nu naar
te luisteren![]()
![]()
![]()
*edit*
en nu meteen ook maar
![]()
Ik heb de promo van ze gehad en ik ben er verdomme blij mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Bab00n het volgende:
quote:djheadhunterz http://ping.fm/p/72vo7 - Defqon anthem is almost ready. Preparing to make the final mix..
leuk gemaaktquote:
begin is zeker goedquote:Op maandag 17 mei 2010 16:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet verkeerd de nieuwe R3bels
Begin is errug lekker
nipte voldoende voor de Toneshifterzquote:Op maandag 17 mei 2010 17:54 schreef 16meter het volgende:
edit: Toneshifterz hebben weer een nieuwe
En een nieuwe Wildstylez
Stiekem toch Yellow Minute?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Da_Ripper het volgende:
biertje in de hand x10000
zonnetje op de kop x10000
zo, dan hoef ik die iig niet meer te typen deze zomer![]()
Kennen jullie een HS/HC nummer met de herhaalde tekst "yellow submarine" ... en tis geen yellow minute?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |