Van de 4-strings moet je afblijven!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Dalton_ het volgende:
Aangezien we het een paar pagina;s geleden over nieuwe toneshifterz hadden..
wat vinden we hier van?
4 strings - take me away (toneshifterz remix)
Moet zeggen dat ik hem wel iets vind hebben, met of zonder de welbekende biertjes en de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben echt benieuwd wat er uit komt. Als er alleen maar nieuwe platen worden gedraaid tijdens dat setje dan lach ik de ballen uit mijn string
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Same here, er missen alsnog een hoop goede (oudjes). En er staan er een hoop in die eerder richting slechtste top 25 gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:48 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben echt benieuwd wat er uit komt. Als er alleen maar nieuwe platen worden gedraaid tijdens dat setje dan lach ik de ballen uit mijn string![]()
Ene kant toch blij dat die oudjes (welke het ook mogen zijn) er niet bij staan. Dan had ik nog meer moeite gehad....quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Same here, er missen alsnog een hoop goede (oudjes). En er staan er een hoop in die eerder richting slechtste top 25 gaan.
Ik laat hem op last minute staan, vanwege 65 euro voor een 1 zaal feest is veel patrick en ik heb niet veelquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef de_huig het volgende:
ik ben echt benieuwd wat die top 25 wordt..kan ook zomaar zijn dat het een set wordt waarbij je eerst los gaat op 2 pareltjes en dat er daarna een anticlimax komt a la bleeding for the harder styles, vervolgens weer een gouden plaat en daarna met zn allen 1,2 stampuuuuuuh! kortom, veel vreugde en veel verdriet in 1 set
dat wordt denk ik erg interessant en alleen daarom al wil ik er eigenlijk wel naartoe(uiteraard ook voor de andere acts)
bart?
crusty?
wat doen we :p
Ik ben zelf bang dat het een setje word met Live the moment, living for the moment, Vita, Ti Sento en dat soort bagger. Maargoed, hopen voor het beste...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef de_huig het volgende:
ik ben echt benieuwd wat die top 25 wordt..kan ook zomaar zijn dat het een set wordt waarbij je eerst los gaat op 2 pareltjes en dat er daarna een anticlimax komt a la bleeding for the harder styles, vervolgens weer een gouden plaat en daarna met zn allen 1,2 stampuuuuuuh! kortom, veel vreugde en veel verdriet in 1 set
dat wordt denk ik erg interessant en alleen daarom al wil ik er eigenlijk wel naartoe(uiteraard ook voor de andere acts)
bart?
crusty?
wat doen we :p
je hebt er minder dan 25 gekozen....en ik vind Gangsta ook langzamerhand onder live the moment vallenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang dat het een setje word met Live the moment, living for the moment, Vita, Ti Sento en dat soort bagger. Maargoed, hopen voor het beste...
• Alpha² - The Darkside
• B-Front &Frontliner - Magic
• Donkey Rollers - Followers
• Noisecontrollers - Samara
• Noisecontrollers - Venom
• Noisecontrollers - Yellow Minute
• Ran-D & Adaro - Under Attack
• Showtek - Black Anthem
• Speedwave - Junior (First Switch Mix)
• Tat & Zat - Gangsta
• Wildstylez - Complex Situation
• Zany - Pillz
• Zany - Pure
• Zany - Science & Religion (Qlimax Anthem)
• Zany - Wilde Gullie Bas
• Zenith vs Avex - Scream
Weet ik van, ik ben ff snel het lijstje af gegaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
je hebt er minder dan 25 gekozen....
Mwa, totaal niet te vergelijken. Live the moment hoor ik wekelijks 30x bij m'n vrienden waar ik gangsta hooguit eens in de week hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
en ik vind Gangsta ook langzamerhand onder live the moment vallen
De dikgedrukte stonden al in mijn lijst, de overige nrs heb ik ter plekke toegevoegd. Een aantal daarvan stonden al op mijn eerste shortlist maar waren toen afgevallenquote:• Alpha² vs Seizure - Drop The Beats Out
• Ard und Jorn - 16
• Brainkicker - Metal Licker
• Builder - Her voice (Super Bass Mix)
• Deepack - Here's Johnny
• Donkey Rollers - Immeasurably
• Donkey Rollers - Motherfuck (Zany Remix)
• Hardstyle Masterz - Age of Reverse Bass
• Luna - Bring That Shit Back
• Machinehead - Headwave (Zatox Mix)
• Speedwave - Zhangar (Builder Remix
• Tatanka - GTP (Technoboy Remix)
• The Beholder & Balistic - Bigger, Better, Louder (Decibel Anthem)
• The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
• Tuneboy - I Will Growl
• Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Hardstyle Masterz Remix)
• Tuneboy - Wacky Jacky (Technoboy Remix)
• WASH - Radio Alarm (Zatox mix)
• Zairon - I Am Techno
• Zany & DJ Duro - Our Power
• Zanza Labs - Control The Mind
• Zatox - Tanz Elektric
Ik hoop dat the prophet bij de uiteindelijke samenstelling van de lijst wel zo wijs is dat ie platen als under attack, complex situation en gangsta niet in z'n set opneemt. Dat zijn voor mij bij uitstek platen die er niet in thuishoren. Op zich goede nummers, maar niet voor een dergelijke set.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Ik ben zelf bang dat het een setje word met Live the moment, living for the moment, Vita, Ti Sento en dat soort bagger. Maargoed, hopen voor het beste...
• Alpha² - The Darkside
• Donkey Rollers - Followers
• Noisecontrollers - Venom
• Noisecontrollers - Yellow Minute
• Ran-D & Adaro - Under Attack
• Showtek - Black Anthem
• Speedwave - Junior (First Switch Mix)
• Tat & Zat - Gangsta
• Wildstylez - Complex Situation
• Zany - Pillz
• Zany - Pure
• Zany - Wilde Gullie Bas
• Zenith vs Avex - Scream
Dan ken jij The Prophet niet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat the prophet bij de uiteindelijke samenstelling van de lijst wel zo wijs is dat ie platen als under attack, complex situation en gangsta niet in z'n set opneemt.
I know. Maar dan kunnen wij dit dmv deze poll voorkomen, en dan zijn er alsnog van die ukkels die op dat soort platen gaan stemmenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Dan ken jij The Prophet niet.Hitjessssssssssss
Mwa, ik ben gewoon ff snel langs het hele lijstje gegaan en heb wat trackies aangeklikt die ik altijd wel vet vond. Complex situation is eigenlijk meer iets persoonlijksquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:58 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik hoop dat the prophet bij de uiteindelijke samenstelling van de lijst wel zo wijs is dat ie platen als under attack, complex situation en gangsta niet in z'n set opneemt. Dat zijn voor mij bij uitstek platen die er niet in thuishoren. Op zich goede nummers, maar niet voor een dergelijke set.
Het feit dat ze tussen deze keuzemogelijkheden staan zegt al genoeg...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef kollie het volgende:
[..]
I know. Maar dan kunnen wij dit dmv deze poll voorkomen, en dan zijn er alsnog van die ukkels die op dat soort platen gaan stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |