zoeken naar de sets op lsdb.nlquote:Op maandag 17 mei 2010 19:37 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
waar kan ik de tracklists zien van de avio podcasts?
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:03 schreef de_huig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hij heet ook echt bert in z'n programma![]()
Voor mij is dat Dozer - Syren. Toch jammer dat die dozer tracks maar weinig door andere DJ's worden gedraaid. Eigenlijk alleen door the pitcher en afentoe zany.. Zonde want drop the bomb is ook weer een fijn plaatjequote:
http://www.lololyrics.com/quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Da_Ripper het volgende:
biertje in de hand x10000
zonnetje op de kop x10000
zo, dan hoef ik die iig niet meer te typen deze zomer![]()
Kennen jullie een HS/HC nummer met de herhaalde tekst "yellow submarine" ... en tis geen yellow minute?
Alleen maar om mensen nummers te laten horen die iemand anders leuk vind. Als het je ergert, kijk je er toch niet naar ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef T_Killer het volgende:
Waarom post iedereen de laatste weken zonder enige toelichting YT filmpjes van oudere tracks?
Ik snap dat je die plaat leuk vindt, en vaak zijn t ook leuke platen. Maar als we zo gaan beginnen kan ik ook ieder topic vol gaan spammen met nutteloze posts.
alleen is die plaat alweer aardig 'oud' en kent iedereen hem hier wel; dus vandaar zijn reactie gok ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:19 schreef haakon het volgende:
Ik dacht: Wow, dikke plaat, misschien vinden meer mensen em wel vet, dus gooi em hier neer.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef T_Killer het volgende:
Waarom post iedereen de laatste weken zonder enige toelichting YT filmpjes van oudere tracks?
Ik snap dat je die plaat leuk vindt, en vaak zijn t ook leuke platen. Maar als we zo gaan beginnen kan ik ook ieder topic vol gaan spammen met nutteloze posts.
Dat komt omdat de oude hardstyle nog steeds het vetst is, en dat mag niemand vergeten. Zeg nou eerlijk, als je moet kiezen tussen the Prophecy of dat nieuwe bonkie bonkie tuudeletuutuut hardstyle?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:14 schreef T_Killer het volgende:
valt zwaar mee vind ik danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:45 schreef T-Force het volgende:
Tjuuuu, wat is die Pavelow remix van No Time To Waste lekeerrrrrrrrrrrr
je weet niet wat het is, maar toch is het kut??quote:
Dubstyle danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
je weet niet wat het is, maar toch is het kut??![]()
Ignorance is bliss.
En sowieso Pavelow is geen Dubstep...![]()
en er is een Dubstep topic:
Dubstep (& Grime) #6
Dubstep
Pavelow omschrjft het zelf als:quote:
Het heeft dus niet echt een naam.quote:Het is een soort harde vorm van breakbeat en dubstep ritmes gecombineerd met sounds uit de Hardstyle. Zo zul je bijvoorbeeld de welbekende Hardstyle kicks terughoren. Doordat de beats niet 'recht' zijn, is er ook meer ruimte voor percussie en electro- achtige geluiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |