Dat klopt .... wil je stoppen dan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:25 schreef NLS04 het volgende:
... Ik zou wel heel graag naar die monday bar cruise gaanAls is het 7 uur lang brennan heart, dan nog lijkt me dat toch zo belachelijk vet
Volgens mij zei ik het nog op IQ tegen Harm maar als ik ooit stop met dit soort feesten mag dat wel de laatste worden..
Jij ging toch ook naar Intents? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat jij online muntjes ging bestellen. Ik vraag me nog af hoe je die muntjes dan krijgt? Krijg je een ticket ofzo waarmee je die muntjes kan ophalen op het festivalterrein?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:16 schreef ElDani het volgende:
De mijne misschien 7th sunday en anders dus Defqon. Zin in!
Wat is dat toch met die dubstyle? Het is leuk als break in een nummer, maar het kan nooit echt een stijl worden. Je kan toch niet losgaan op dat soort nummers zoals met normale hardstyle?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:37 schreef LtNoX het volgende:
Nu door het 'Qdancedotnl' jijbuis account geplaatst, dus het zal de B-kant wel worden. Ik vind het vet
Het is geen dubstyle.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die dubstyle? Het is leuk als break in een nummer, maar het kan nooit echt een stijl worden. Je kan toch niet losgaan op dat soort nummers zoals met normale hardstyle?
Het is ook zo saai, het hele nummer door is eigenlijk één grote break
Dat zag ik staan bij bestellen van kaarten. Ik zou met een grote groep gaan van mijn studentenvereniging (kijkje in de keuken enzovoorts), maar gaat helaas niet lukken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jij ging toch ook naar Intents? Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat jij online muntjes ging bestellen. Ik vraag me nog af hoe je die muntjes dan krijgt? Krijg je een ticket ofzo waarmee je die muntjes kan ophalen op het festivalterrein?
Dat je het saai vind, lijkt me vooral een kwestie van smaak en dat mag je natuurlijk zelf weten. Ik vind het wel een erg vet stijltjequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die dubstyle? Het is leuk als break in een nummer, maar het kan nooit echt een stijl worden. Je kan toch niet losgaan op dat soort nummers zoals met normale hardstyle?
Het is ook zo saai, het hele nummer door is eigenlijk één grote break
TVP
Naaaisquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef mstx het volgende:
Vandaag is er trouwens een interview met Bas geplaatst over Pavelow: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/10853
Het is een soort harde vorm van breakbeat en dubstep ritmes gecombineerd met sounds uit de Hardstylequote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:59 schreef mstx het volgende:
Vandaag is er trouwens een interview met Bas geplaatst over Pavelow: http://www.q-dance.nl/q/e(...)/list_messages/10853
Ga hem zeker wel even checken op Defqon.![]()
Hij's weer heeeel anders dan de vorige, en ondanks de top40 vocals in 't tweede deel vind ik hem best wel weer dik. Soundflip & Beautiful & Rich zijn idd wel weer een andere klasse.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef mstx het volgende:
Woensdag werd er trouwens ook weer een nieuwe Pavelow gedraaid op TD Radio.![]()
Niet het meest originele nummer uitgekozen om te remixen maargoed. Komt lang niet in de buurt van Soundflip en Beautiful & Rich.![]()
en of!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:19 schreef LtNoX het volgende:
[..]
.... in 't tweede deel vind ik hem best wel weer dik.
Maar ik vind m wel ontzettend vet.. Vocals zijn wel aardig, vooral nu nquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:14 schreef mstx het volgende:
Woensdag werd er trouwens ook weer een nieuwe Pavelow gedraaid op TD Radio.![]()
Niet het meest originele nummer uitgekozen om te remixen maargoed.
Die is echter weer n stapje hoger..quote:
Is btw ook nog ergens een hardcore remix van... Tommyknocker draaide 'm op nightmare. Kan nu ff geen filmpje vinden. Ga maar uit van A1: original B1: Hc remix (Nog niet bekend wie) B2: Pavelow remix.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:37 schreef LtNoX het volgende:
Nu door het 'Qdancedotnl' jijbuis account geplaatst, dus het zal de B-kant wel worden. Ik vind het vet
quote:Verder heb ik voor een andere toonaangevende DJ ook een remix gemaakt. Binnenkort hoor je hier meer over.
Q-Dance: I subscribed to EvilActivities's channel on YouTube. http://www.youtube.com/user/EvilActivities?feature=autosharequote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:43 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Is btw ook nog ergens een hardcore remix van... Tommyknocker draaide 'm op nightmare. Kan nu ff geen filmpje vinden. Ga maar uit van A1: original B1: Hc remix (Nog niet bekend wie) B2: Pavelow remix.
Ja ik wordt ook een dagje ouder, nieuwe verantwoordelijkheden, veranderende interesses.quote:
Ik heb er vandaag al genoeg geld doorheen gejaagd.. Decibel gaat gelukkig nooit zo hard, dus dat kaartje komt van de week wel ergens..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
REMINDER: Vandaag om 13:00 de verkoop van de Decibel kaartjes
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:32 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Decibel gaat gelukkig nooit zo hard, dus dat kaartje komt van de week wel ergens..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |