Dat weer niet, maar wel heel vreemd dat we nog tot vrij laat lawaai in huis konden maken, praten/afwassen en zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
Hadden jullie niet steeds het idee dat jullie iets vergaten?
Mag ook met grote letters... stomme kooi krantquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
TVPokke_telegraaf
TVPOKKE TELEGRAAFquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mag ook met grote letters... stomme kooi krant
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en nu over op beter nieuws
Zojuist door broerlief gebeld, of we morgen komen barbequeuen met het gezin! Altijd gezellig, dus ik denk het welEn aansluitend ga ik naar de middernachtvoorstelling van Iron Man 2, dus het wordt een echte "mannenavond". Dood beest op vuur, bier en een toffe film
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
Dood beest.
![]()
Kop er af, kont goed wassen, op de bbq.
De eerste keer dat ik die grap hoorde (ik kan niet ouder zijn geweest dan 10) heb ik echt een half uur gelachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als u nu naar links kijkt ziet u rechts niets.
Hoi Bquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef B.ertha het volgende:
Morgen
De eerste keer dat ik die grap hoorde (ik kan niet ouder zijn geweest dan 10) heb ik echt een half uur gelachen![]()
Heeft dvhn al stelling genomen tegen het gedrag van de telegraaf?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Niks gezienwel een of andere idioot die op de N34 besloot om een rijtje auto's in te halen
Is niet echt een weg waar ik zou gaan inhalen.
De auto mee is meestal wel leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft de auto mee naar stage
Autorijden in je eentje is best saaiVerder een nieuwe zonnebril besteld bij Hans Anders
Die journaliste vergeet voor het gemak maar even dat zij het "erg vervelend" voor haar eigen kind toen zij continue onder vuur van de pers lag tijdens het AIVD gebeuren waar zij bij betrokken was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Nog niks over gehoord, maar het is hier vrij rustig. Overigens weiger ik per definitie om dat interview te lezenIk begrijp ergens wel dat je als journalist zijnde zo'n kans niet kunt laten liggen, maar om het dan ook nog te gebruiken...
Je hebt bezoek gehad!quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben op de redactie geweest daar. Amateuristische bende.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal maar niet reageren denk ikmaakt toch geen hol uit wat ik er neer zet, afzeiken doen ze toch wel.
De telegraaf heeft dat 9 jarige jochie in tripoli gebeld.........quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Welk interview? Wat heb ik (niet) gemist??
Goedemorgenhier wel met kinderen. Ik ga zo naar de stad... cadeautjes halen en nieuwe lenzen laten aanmeten.
C4, ik las dat je toestemming hebt!! Super!!
omfg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik zat net te denken: Wie herinnert zich nog dat we Rita's uitspraken over o.a. buitenlanders te ver vonden gaan? Zo zie je maar dat het altijd erger kan..
Dat mag ik toch hopen. Zo'n jongetje door de telefoon nog even verder traumatiseren. Ik zie het helemaal voor me:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Op het nieuws 'ook zijn maatregelen genomen om te voorkomen dat het jongetje aan de telefoon kan komen'
Oftewel: iemand heeft een tik op z'n vingers gehad
Nouja dat ventje is ook niet gek.. die ligt al een paar dagen in dat ziekenhuis, en de enige familie die hij gezien heeft zijn oom en tante...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen. Zo'n jongetje door de telefoon nog even verder traumatiseren. Ik zie het helemaal voor me:
"Dag Ruben, hoe gaat het?
"Ik heb pijn in mijn voeten, ik wil mijn mammie en pappie"
"Ja, vervelend dat die dood zijn he. En je broertje ook nog eens"
"![]()
"
Even de google resultaten opkrikken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat Jack de Vries nog wel iets blijer is
Moet ik dan een dag op stap met die irritante hamsters?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Wil er nog iemand naar de Efteling binnenkort? Wij hebben nog stickers van de AH voor korting
Ongezond of gezond lunchen?quote:
Nee. En die hamsters zijn tof!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik dan een dag op stap met die irritante hamsters?
Lijkt me erg irritant. Bij elke opmerking "HAMSTEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hamsters kan je toch in zo'n bol stoppen en daar kan je dan mee voetballen, toch
[ afbeelding ]
Ik had vroeger zo'n bal (met hamster) en die kon je soms niet bijhouden, zo snel gaan ze daarin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hamsters kan je toch in zo'n bol stoppen en daar kan je dan mee voetballen, toch
[ afbeelding ]
Zeker met wat rozemarijn tijdens het grillen.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
Zeker met wat rozemarijn tijdens het grillen.
Gezond: dubbele boterham smeerkaas, glas melk, anderhalve portie salade en een yoghurtje toequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ongezond of gezond lunchen?
Heb je daar aan genoeg?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gezond: dubbele boterham smeerkaas, glas melk, anderhalve portie salade en een yoghurtje toe
O ja, en een kopje soep. Ja, dit is voor de lunch niet heel veel, maar gisteravond was echt een enorme maaltijd, en ik heb al 2 stukken boterkoek op die een collega heel "strategisch" op mijn bureau had neergezetquote:
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja, en een kopje soep. Ja, dit is voor de lunch niet heel veel, maar gisteravond was echt een enorme maaltijd, en ik heb al 2 stukken boterkoek op die een collega heel "strategisch" op mijn bureau had neergezet
Mjah, desk job vs army jobquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.
Airforcequote:
Accepted.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jullie hebben toch helcopters voor het zware werk
Je zit toch alleen maar achter de computerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:En, zo als jullie weten, met rupsbanden uitgevoerde bureau stoelen.
quote:Ter verdediging van de Landmacht: Die gasten hebben minimaal twee keer zoveel calorien nodig als een medewerker van de Luchtmacht.
Ah, het is een grapquote:Zij dragen namelijk al hun benodigdheden zelf. Wij laten ze transporteren per heli/vliegtuig/vaartuig/voertuig.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je zit toch alleen maar achter de computer
Daar heb ik geen twijfel overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je, als jij een weekje met mij mee zou gaan, zou wensen dat dat zo zou zijn.
Was iets te doorbakken aan de randjes, maar smaakte verder primaquote:
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef iamredleader het volgende:
je gaat de landmacht toch niet verdedigen???
Nee, zij tillen en wij laten tillen.quote:Ah, het is een grap
De basketballers jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
Groningen in de finale voor het landskampioenschap!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Huidige internetredacteur vind dat wat de Telegraaf gedaan heeft indruist tegen alle journalistieke fatsoensregels.
Vanwaar dequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De basketballers ja
Wel tof voor zeVolgens een kennis gaan ze het nu winnen ook
Wat overigens niet betekend dat er een statement ofzo gemaakt wordt denk ikquote:
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwaar de![]()
Basketbal is voor mij gelijk aan bv voetbal.
http://www.nu.nl/internet(...)s-internetadres.htmlquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Welke halfgare idioot heeft dit nou weer bedachthttp://www.rubenvanassouw.nl/
Nee hoor. Beide sporten boeien mij nul.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ah dat wist ik nietIk dacht dat je ons hier even op het verkeerde been wilde zetten
Jij mij blijkbaar. Kijk maar eens verder in dat topic.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, Cobra, ga je me nu stalken?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
Jij mij blijkbaar. Kijk maar eens verder in dat topic.
Is dat een plus- of een minpunt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Hele morgen op pad geweest vanwege de autoradio die geen TCM- en gewone verkeersberichten meer door gaf. 2 Uur bij de garage gezeten, blijkt 'ie het na een software-update helemaal niet meer te doen.
Mag volgende week terug komen voor een nieuw exemplaar...
Hier aan het werkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal vrij hier of sommigen ook aan het werk/
Ik was al om 0700 klaar met werken. Ik zoek nog een geschikt moment om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal vrij hier of sommigen ook aan het werk?
Ik doe een poging tot werkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Die vraag had betrekking met je lunch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
owkee, was even in verwarring vanwege je vraag
Voor nu een minpunt, niets doet het meer, ook de ingebouwde navigatie niet (hoewel ik die niet direct nodig heb) en alle instellingen lopen via dat apparaat. Hopelijk straks een pluspunt, als 'ie het weer doet.quote:
Daar kan verandering in komen. ***-**44444, en dan naar jou vragen toch?quote:
"Hallo, hier de AKQ-SC. We zijn op zoek naar Etcetera."quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Daar kan verandering in komen. ***-**44444, en dan naar jou vragen toch?
Ik heb vrij, maar "gewoon" rooster vrij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt alsof niemand van jullie dus een 'beklemde' dag heeft en dus vrij is...
Ik begin om 16:00 uurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
quote:
Ik heb geen telefoon staan hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Hallo, hier de AKQ-SC. We zijn op zoek naar Etcetera."
Ik neem aan dat dat een ander soort raket was dan die van Ola...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
Iemand heeft ooit een raket voor mijn neus gehouden terwijl ik, in de masker oefen ruimte vol met traangas, met een CBRN masker op mijn kop stond.
De raketten in jouw werk lijken me niet lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
Iemand heeft ooit een raket voor mijn neus gehouden terwijl ik, in de masker oefen ruimte vol met traangas, met een CBRN masker op mijn kop stond.
Nee, het was een raket van Ola.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een ander soort raket was dan die van Ola...
Ik snap 'm nietquote:
En dan nu de belangrijkste vraag: wat deed je doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
Een Stinger of Patriot heb ik nooit geproefd. Hier kan ik dus geen uitsluitsel over geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De raketten in jouw werk lijken me niet lekker
Je hebt te weinig Belg in je.quote:
Dat klinkt bijna alsof je wel aan een andere hebt geliktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Stinger of Patriot heb ik nooit geproefd. Hier kan ik dus geen uitsluitsel over geven.
Dat klinkt alsof het een negatief iets isquote:
Masker af en de Ola raket likken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan nu de belangrijkste vraag: wat deed je doen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna alsof je wel aan een andere hebt gelikt
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Masker af en de Ola raket likken.![]()
Flink staan kokken naderhand.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt te weinig Belg in je.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
Masker af en de Ola raket likken.![]()
Flink staan kokken naderhand.
Volgens mij liggen onze humor frequenties nogal uit elkaar vandaagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dubbele punten voor deze opmerking
Geloof me. Bij de Klu duiken lekkernijen op de meest rare plekken op.quote:
Ik ken een Ola met wie ik, met ijs, zeker wel plezier zal hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ola, IJs met plezier' was het toch?
En dan de belangrijkste vraag: zat er mosterd op?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geloof me. Bij de Klu duiken lekkernijen op de meest rare plekken op.
Ik heb eens drie dagen in een observatie post gelegen. (in een niet nader te noemen land). De eerste bevoorrading bestond uit een jerrycan water en een (warme!) portie bitterballen.
Dan ben je ook extra dankbaar voor dat lekkersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb eens drie dagen in een observatie post gelegen. (in een niet nader te noemen land). De eerste bevoorrading bestond uit een jerrycan water en een (warme!) portie bitterballen.
Zie Sjek de Vries...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mobiele veldfrituurtent behoort tegenwoordig dus ook al tot het rijdend materieel...quote:Ik heb eens drie dagen in een observatie post gelegen. (in een niet nader te noemen land). De eerste bevoorrading bestond uit een jerrycan water en een (warme!) portie bitterballen.
Pics?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ken een Ola met wie ik, met ijs, zeker wel plezier zal hebben.
De eerste twee likken wel. Daarna verpeste het snot wat uit mijn bakkes liep de smaak wel.quote:
Gewoon doorslurpenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
De eerste twee likken wel. Daarna verpeste het snot wat uit mijn bakkes liep de smaak wel.
De CaDi reikt ver tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Mobiele veldfrituurtent behoort tegenwoordig dus ook al tot het rijdend materieel...
Melissa ken ik alleen van wat bijeenkomsten.quote:
Dat waren dan interessante bijeenkomsten...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
Melissa ken ik alleen van wat bijeenkomsten.
Ja, Sjek ook...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Melissa ken ik alleen van wat bijeenkomsten.
Ik ken hier een Ola op Fok!...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken een Ola met wie ik, met ijs, zeker wel plezier zal hebben.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat waren dan interessante bijeenkomsten...
Dienst Geheim. En vijf personen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor bijeenkomsten waren dat dan? En met z'n hoevelen waren jullie?
Pics? Misschien is het wel de Ola die ik ken?quote:
Ik heb al weekeind!quote:
Aaahh, mag ik nog even opblijven!?quote:
Ik ken haar alleen van hier en haar FoBo is nu leeg...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics? Misschien is het wel de Ola die ik ken?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van hier en haar FoBo is nu leeg...
Ja Pa.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar na Sesamstraat tandjes poetsen en naar bed...
Wat pa al zegt: Sesamstraat -> tandenpoetsen -> slaapjes doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
Aaahh, mag ik nog even opblijven!?
Of kijk dit evenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat pa al zegt: Sesamstraat -> tandenpoetsen -> slaapjes doen.
En niet dromen over enge vampieren of monsters onder je bed
maar de vraag is, wat vond dat lekkerbekeje ervan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
En nu gaan we het niet meer over die kutkrant hebben, goed?
Lekker lekkerbekje gehad net
Typischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
Dat doet dit topic wel voor me... maar ik beken hier eerlijk: ik denk niet dat ik veel tijd heb vanavond om terug te lezen en filmpjes te gaan kijken
Hij/zij spartelde niet tegenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar de vraag is, wat vond dat lekkerbekeje ervan?
Heb je dan weer iets goed te maken!?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
Dat doet dit topic wel voor me... maar ik beken hier eerlijk: ik denk niet dat ik veel tijd heb vanavond om terug te lezen en filmpjes te gaan kijken
Maakt niet uit hoor. Ik wil best nog een keer naar je zwaaien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik had hier al gepost.
Nee, vandaag is er niks goed te maken. Maar ik heb Jair sinds gistermiddag kwart voor zes niet meer gezien, en heb nu ontwenningsverschijnselenquote:
Dat vind ik heel gek: een bril bestellen en niet ophalen omdat je geen geld hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een nieuwe zonnebril besteld bij Hans Anders. Moest de helft aanbetalen, is me nog nooit eerder gebeurd. Er zijn dus echt mensen die een bril bestellen, maar niet ophalen omdat ze het achteraf niet kunnen betalen
Wat een klootzakken. Als zij het niet meer opruimen, mag je het ook zelf niet meer ?quote:Vuilnisoorlog dreigt
De stakende vuilnisophalers maken korte metten met collega's die zich niet aan de werkonderbreking houden. Op het Leidseplein hebben stakers een particulier vuilophaalbedrijf tegengehouden.
FNV-stakingsleider Ron Rumkorf: "Ik zei: jullie kunnen beter stoppen, óf jullie hebben straks tien man tegenover jullie". Uit angst voor de vuilnisophaalknokploeg verliet de vrachtwagen met grijper het Amsterdamse plein.
Burgemeester Lodewijk Asscher vindt dat ondernemers gewoon zelf reinigers mogen inhuren. Rumkorf: "Wij zullen dat niet accepteren. Als wij particuliere vuilophalers zien, gaat het niet goed".
Nieuwe onderhandelingen
Vanmiddag starten de onderhandelingen tussen de gemeenten en vakbonden weer. Het FNV schat de kans op een akkoord op zestig procent. Amsterdam en Utrecht zijn momenteel één grote vuilnisbelt. Sinds Koninginnedag is er amper opgeruimd.
Moet je opschieten, is nu een aanbiedingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Zonnebril op sterkte, dat moet ik ook nog! Ook maar eens binnenlopen bij Hans
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je opschieten, is nu een aanbiedingtot 16 mei dacht ik
Je kan er ook een of twee hier postenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, gelukkig was ik toch al van plan om naar de stad te gaan zo, maar ik heb geen zin want het is koud en ik blijf maar hoesten...
Maar ik wil naar de Hema, kan ik eindelijk een paar foto's die ik voor mn afstuderen heb gekregen inlijsten
Goede reden om even heen te gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, gelukkig was ik toch al van plan om naar de stad te gaan zo, maar ik heb geen zin want het is koud en ik blijf maar hoesten...
Maar ik wil naar de Hema, kan ik eindelijk een paar foto's die ik voor mn afstuderen heb gekregen inlijsten
En voor uw dagelijkse 'wtf' moment:quote:A policeman looks at an elephant which was knocked down by a train at the Deepor Beel Wildlife Sanctuary, on the outskirts of Gauhati, India, Sunday, Feb. 28, 2010. The female elephant was killed and another pregnant elephant was seriously injured by a train when they searched for food at the sanctuary. The pregnant elephant later gave birth and fled the site, leaving the baby which was rescued by the forest guards and sent to Assam State zoo for treatment. (AP Photo/Anupam Nath)
quote:Illinois River silver carp jump out of the water after being disturbed by sounds of watercraft in early December of 2009. The Supreme Court decided on Monday April 26, 2010 not to get involved in a dispute over how to prevent Asian carp from making their way into the Great Lakes. The justices turned down a new request from Michigan to consider ordering permanent closure of Chicago-area shipping locks to prevent the invasive fish from threatening the Great Lakes. (AP Photo/Illinois River Biological Station via the Detroit free Press, Nerissa Michaels)
Goed ideequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je kan er ook een of twee hier posten
Oeps. had ik die taart al gepost?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Die taart blijft een kunstwerkje...![]()
Over de rest kan ik zo niet oordelen...
Ja, de taart had ik al gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeps. had ik die taart al gepost?
En die andere foto is prima toch?
Ik ga de hond even uitlaten (logeetje van mn moeder) en dan naar de Hema!
Heb jij niet zo'n fancy telefoon met navigatie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Terugreis overleefdGelukkig rijdt m'n stagebegeleider wel eens verschillende routes als ik bij 'm inzit, anders was ik het haasje geweest denk ik
Toch denk ik dat beide landen volgende maand zwaar teleurstellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef Etcetera het volgende:
En Hans
Ik zit even in WK stemming te komen
Ik was vrij!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt alsof niemand van jullie dus een 'beklemde' dag heeft en dus vrij is...
Ik las het, erg mooi. Vooral ook omdat ik blijkbaar een van de weinige ben die het nog steeds leuk vind, zelfs al zijn 'ze' dan bij elkaarquote:
Er staan inderdaad wat juweeltjes tussen. Maar ook veel fouten in de beschrijvingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra,.ik heb net eigenlijk wel zitten lachen om een aantal van de gebruikte afkortingen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_jargon
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde het pas vandaagheftig nieuws. Sterkte aan alle nabestaanden. En dat jochie, hoe kom je hier ooit overheen
Wie of wat heb jij het nu weer over? Die film?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Een van de 'Bad Boys' () heeft een verschrikkelijk kapsel en dito bril
Die baslijn is puur gejat van Joe Jackson - Steppin' Outquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Gastoptreden bij Xfactor: Gabriella Cilmi. Ik denk 'wie' gaat ze zingen 'oh dát nummer'
En dan kunnen de 300 specials, documentaires en boeken komen om te analyseren wat er nu eigenlijk gebeurd is allemaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo dat was Lost... volgens mij nog 2 of 3 afleveringen, dan is het echt afgelopen.
Ik kijk het nooit, zou het je niet durven zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
ZIt dat meisje uit Lonneker er nog in? Maaike heet ze geloof ik.
Denk dat er wel meer nodig zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan kunnen de 300 specials, documentaires en boeken komen om te analyseren wat er nu eigenlijk gebeurd is allemaal.
Er zouden antwoorden op alle vragen komen in de laatste aflevering. Ik ben benieuwd....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan kunnen de 300 specials, documentaires en boeken komen om te analyseren wat er nu eigenlijk gebeurd is allemaal.
Je zou een poging kunnen wagen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:26 schreef Etcetera het volgende:
Hmm dus als ik nog even lees wat er in seizoen 5 & 6 is gebeurd, snap ik het ook allemaal als het goed is
quote:
Whoever gives a fuck about a talent show anyway?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik geloof trouwens dat je op de site van Xfactor moet betalen om herhalingen van shows te zien, terwijl je ze ook kunt bekijken op RTL Gemist
Die opmerking kan alleen maar betekenen dat je niet meer naar 3FM gaat luisteren.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Whoever gives a fuck about a talent show anyway?![]()
* Ofyles2 vanaf september mogelijk zijn TV- en radioschema overhoop gooit. Misschien iets meer dan dat...
Ja. Hebben het dus over de schutting gegooid.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 08:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
huh?
Ze zijn aan het snoeien geweest en hadden geen zin om het op te ruimen?
Wauw, het is hier de afgelopen nacht wel erg druk geweest.quote:
dilemma's dilemma'squote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:09 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/dagboekvanonzehelden/
Shti, nu is er toch nog iets waarvoor ik site van de telegraaf blijf bezoeken.
quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:04 schreef Nembrionic het volgende:
Die dollar gaat lekker slecht
Op dit moment verdien ik 10 cent per dollar meer dan een week geleden
Nog niet.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die opmerking kan alleen maar betekenen dat je niet meer naar 3FM gaat luisteren.
De euro viel deze week onder de grens van $ 1,25.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef De_Hertog het volgende:
Is het niet zo dat de euro van de week erg slecht stond en het nu weer een beetje aan het herstellen is?
Slimme eend.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_het_al_in_1998.html
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
Twan is kampioen geworden vandaagNet een klein feestje gehad, nu boodschappen doen
Juist niet. Die stond van vorige week o p1.33 en is nu weggezakt naar 1.23.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:37 schreef De_Hertog het volgende:
Is het niet zo dat de euro van de week erg slecht stond en het nu weer een beetje aan het herstellen is?
Jij zal daar gelukkig van worden, ik absoluut niet...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist niet. Die stond van vorige week o p1.33 en is nu weggezakt naar 1.23.
Ik volg het verder niet zo, maar je zei dat de dollar slecht gingquote:Op zaterdag 15 mei 2010 13:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist niet. Die stond van vorige week o p1.33 en is nu weggezakt naar 1.23.
Ja ik bedoelde natuurlijk de euroquote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:06 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik volg het verder niet zo, maar je zei dat de dollar slecht ging
En dat is weer de moeitequote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:06 schreef Nembrionic het volgende:
Heel veel mensen niet. Maar ik verdien nu 10% meer dan vorige week
-edit- of nou ja, geen 10%..10 cent per dollar
Nee maandag weer. Nu lekker niksen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Weer aan het werk?
Ik hou het vanavond maar bij een muscat.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niks mis mee. Zit aan de Hertog Jan Weizener, prima te drinken
Vast wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben benieuwd of hij een nog foutere uitspraak gaat doen
Altijd baas boven baas.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, nog even een bodempje Bruichladdich
Ik ga dit bericht maar negeren denk ik.quote:
Daar heb je 2 figuren bij elkaar die ik allebei geen zak aan vindquote:
Niet vreemd dat je het programma dan niet hebt gekeken.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Daar heb je 2 figuren bij elkaar die ik allebei geen zak aan vind
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |