quote:
Ik heb geen telefoon staan hierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]
"Hallo, hier de AKQ-SC. We zijn op zoek naar Etcetera."
Ik neem aan dat dat een ander soort raket was dan die van Ola...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
Iemand heeft ooit een raket voor mijn neus gehouden terwijl ik, in de masker oefen ruimte vol met traangas, met een CBRN masker op mijn kop stond.
De raketten in jouw werk lijken me niet lekkerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel.
Iemand heeft ooit een raket voor mijn neus gehouden terwijl ik, in de masker oefen ruimte vol met traangas, met een CBRN masker op mijn kop stond.
Nee, het was een raket van Ola.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een ander soort raket was dan die van Ola...
Ik snap 'm nietquote:
En dan nu de belangrijkste vraag: wat deed je doen?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
Een Stinger of Patriot heb ik nooit geproefd. Hier kan ik dus geen uitsluitsel over geven.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De raketten in jouw werk lijken me niet lekker
Je hebt te weinig Belg in je.quote:
Dat klinkt bijna alsof je wel aan een andere hebt geliktquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een Stinger of Patriot heb ik nooit geproefd. Hier kan ik dus geen uitsluitsel over geven.
Dat klinkt alsof het een negatief iets isquote:
Masker af en de Ola raket likken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dan nu de belangrijkste vraag: wat deed je doen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna alsof je wel aan een andere hebt gelikt
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Masker af en de Ola raket likken.![]()
Flink staan kokken naderhand.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt te weinig Belg in je.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
Masker af en de Ola raket likken.![]()
Flink staan kokken naderhand.
Volgens mij liggen onze humor frequenties nogal uit elkaar vandaagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dubbele punten voor deze opmerking
Geloof me. Bij de Klu duiken lekkernijen op de meest rare plekken op.quote:
Ik ken een Ola met wie ik, met ijs, zeker wel plezier zal hebben.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'Ola, IJs met plezier' was het toch?
En dan de belangrijkste vraag: zat er mosterd op?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geloof me. Bij de Klu duiken lekkernijen op de meest rare plekken op.
Ik heb eens drie dagen in een observatie post gelegen. (in een niet nader te noemen land). De eerste bevoorrading bestond uit een jerrycan water en een (warme!) portie bitterballen.
Dan ben je ook extra dankbaar voor dat lekkersquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb eens drie dagen in een observatie post gelegen. (in een niet nader te noemen land). De eerste bevoorrading bestond uit een jerrycan water en een (warme!) portie bitterballen.
Zie Sjek de Vries...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mobiele veldfrituurtent behoort tegenwoordig dus ook al tot het rijdend materieel...quote:Ik heb eens drie dagen in een observatie post gelegen. (in een niet nader te noemen land). De eerste bevoorrading bestond uit een jerrycan water en een (warme!) portie bitterballen.
Pics?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ken een Ola met wie ik, met ijs, zeker wel plezier zal hebben.
De eerste twee likken wel. Daarna verpeste het snot wat uit mijn bakkes liep de smaak wel.quote:
Gewoon doorslurpenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
De eerste twee likken wel. Daarna verpeste het snot wat uit mijn bakkes liep de smaak wel.
De CaDi reikt ver tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:09 schreef MadMaster het volgende:
Mobiele veldfrituurtent behoort tegenwoordig dus ook al tot het rijdend materieel...
Melissa ken ik alleen van wat bijeenkomsten.quote:
Dat waren dan interessante bijeenkomsten...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
Melissa ken ik alleen van wat bijeenkomsten.
Ja, Sjek ook...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Melissa ken ik alleen van wat bijeenkomsten.
Ik ken hier een Ola op Fok!...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken een Ola met wie ik, met ijs, zeker wel plezier zal hebben.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat waren dan interessante bijeenkomsten...
Dienst Geheim. En vijf personen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat voor bijeenkomsten waren dat dan? En met z'n hoevelen waren jullie?
Pics? Misschien is het wel de Ola die ik ken?quote:
Ik heb al weekeind!quote:
Aaahh, mag ik nog even opblijven!?quote:
Ik ken haar alleen van hier en haar FoBo is nu leeg...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pics? Misschien is het wel de Ola die ik ken?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken haar alleen van hier en haar FoBo is nu leeg...
Ja Pa.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, maar na Sesamstraat tandjes poetsen en naar bed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |