Zeker met wat rozemarijn tijdens het grillen.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
Zeker met wat rozemarijn tijdens het grillen.
Gezond: dubbele boterham smeerkaas, glas melk, anderhalve portie salade en een yoghurtje toequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ongezond of gezond lunchen?
Heb je daar aan genoeg?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gezond: dubbele boterham smeerkaas, glas melk, anderhalve portie salade en een yoghurtje toe
O ja, en een kopje soep. Ja, dit is voor de lunch niet heel veel, maar gisteravond was echt een enorme maaltijd, en ik heb al 2 stukken boterkoek op die een collega heel "strategisch" op mijn bureau had neergezetquote:
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja, en een kopje soep. Ja, dit is voor de lunch niet heel veel, maar gisteravond was echt een enorme maaltijd, en ik heb al 2 stukken boterkoek op die een collega heel "strategisch" op mijn bureau had neergezet
Mjah, desk job vs army jobquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.
Airforcequote:
Accepted.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jullie hebben toch helcopters voor het zware werk
Je zit toch alleen maar achter de computerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:En, zo als jullie weten, met rupsbanden uitgevoerde bureau stoelen.
quote:Ter verdediging van de Landmacht: Die gasten hebben minimaal twee keer zoveel calorien nodig als een medewerker van de Luchtmacht.
Ah, het is een grapquote:Zij dragen namelijk al hun benodigdheden zelf. Wij laten ze transporteren per heli/vliegtuig/vaartuig/voertuig.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je zit toch alleen maar achter de computer
Daar heb ik geen twijfel overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je, als jij een weekje met mij mee zou gaan, zou wensen dat dat zo zou zijn.
Was iets te doorbakken aan de randjes, maar smaakte verder primaquote:
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef iamredleader het volgende:
je gaat de landmacht toch niet verdedigen???
Nee, zij tillen en wij laten tillen.quote:Ah, het is een grap
De basketballers jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Cobra4 het volgende:
Groningen in de finale voor het landskampioenschap!
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Huidige internetredacteur vind dat wat de Telegraaf gedaan heeft indruist tegen alle journalistieke fatsoensregels.
Vanwaar dequote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De basketballers ja
Wel tof voor zeVolgens een kennis gaan ze het nu winnen ook
Wat overigens niet betekend dat er een statement ofzo gemaakt wordt denk ikquote:
Ah dat wist ik nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanwaar de![]()
Basketbal is voor mij gelijk aan bv voetbal.
http://www.nu.nl/internet(...)s-internetadres.htmlquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
Welke halfgare idioot heeft dit nou weer bedachthttp://www.rubenvanassouw.nl/
Nee hoor. Beide sporten boeien mij nul.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Ah dat wist ik nietIk dacht dat je ons hier even op het verkeerde been wilde zetten
Jij mij blijkbaar. Kijk maar eens verder in dat topic.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef iamredleader het volgende:
Zeg, Cobra, ga je me nu stalken?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:48 schreef Cobra4 het volgende:
Jij mij blijkbaar. Kijk maar eens verder in dat topic.
Is dat een plus- of een minpunt?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Hele morgen op pad geweest vanwege de autoradio die geen TCM- en gewone verkeersberichten meer door gaf. 2 Uur bij de garage gezeten, blijkt 'ie het na een software-update helemaal niet meer te doen.
Mag volgende week terug komen voor een nieuw exemplaar...
Hier aan het werkquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal vrij hier of sommigen ook aan het werk/
Ik was al om 0700 klaar met werken. Ik zoek nog een geschikt moment om te gaan slapen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Allemaal vrij hier of sommigen ook aan het werk?
Ik doe een poging tot werkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Die vraag had betrekking met je lunch.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
owkee, was even in verwarring vanwege je vraag
Voor nu een minpunt, niets doet het meer, ook de ingebouwde navigatie niet (hoewel ik die niet direct nodig heb) en alle instellingen lopen via dat apparaat. Hopelijk straks een pluspunt, als 'ie het weer doet.quote:
Daar kan verandering in komen. ***-**44444, en dan naar jou vragen toch?quote:
"Hallo, hier de AKQ-SC. We zijn op zoek naar Etcetera."quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
Daar kan verandering in komen. ***-**44444, en dan naar jou vragen toch?
Ik heb vrij, maar "gewoon" rooster vrij.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt alsof niemand van jullie dus een 'beklemde' dag heeft en dus vrij is...
Ik begin om 16:00 uurquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:51 schreef MadMaster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |