Dat weer niet, maar wel heel vreemd dat we nog tot vrij laat lawaai in huis konden maken, praten/afwassen en zoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:02 schreef Cobra4 het volgende:
Hadden jullie niet steeds het idee dat jullie iets vergaten?
Mag ook met grote letters... stomme kooi krantquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:15 schreef Cobra4 het volgende:
TVPokke_telegraaf
TVPOKKE TELEGRAAFquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mag ook met grote letters... stomme kooi krant
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:27 schreef iamredleader het volgende:
Zo, en nu over op beter nieuws
Zojuist door broerlief gebeld, of we morgen komen barbequeuen met het gezin! Altijd gezellig, dus ik denk het welEn aansluitend ga ik naar de middernachtvoorstelling van Iron Man 2, dus het wordt een echte "mannenavond". Dood beest op vuur, bier en een toffe film
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
Dood beest.
![]()
Kop er af, kont goed wassen, op de bbq.
De eerste keer dat ik die grap hoorde (ik kan niet ouder zijn geweest dan 10) heb ik echt een half uur gelachenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als u nu naar links kijkt ziet u rechts niets.
Hoi Bquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef B.ertha het volgende:
Morgen
De eerste keer dat ik die grap hoorde (ik kan niet ouder zijn geweest dan 10) heb ik echt een half uur gelachen![]()
Heeft dvhn al stelling genomen tegen het gedrag van de telegraaf?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:43 schreef Etcetera het volgende:
Niks gezienwel een of andere idioot die op de N34 besloot om een rijtje auto's in te halen
Is niet echt een weg waar ik zou gaan inhalen.
De auto mee is meestal wel leukquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:35 schreef Etcetera het volgende:
* Etcetera heeft de auto mee naar stage
Autorijden in je eentje is best saaiVerder een nieuwe zonnebril besteld bij Hans Anders
Die journaliste vergeet voor het gemak maar even dat zij het "erg vervelend" voor haar eigen kind toen zij continue onder vuur van de pers lag tijdens het AIVD gebeuren waar zij bij betrokken was.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Nog niks over gehoord, maar het is hier vrij rustig. Overigens weiger ik per definitie om dat interview te lezenIk begrijp ergens wel dat je als journalist zijnde zo'n kans niet kunt laten liggen, maar om het dan ook nog te gebruiken...
Je hebt bezoek gehad!quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben op de redactie geweest daar. Amateuristische bende.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik zal maar niet reageren denk ikmaakt toch geen hol uit wat ik er neer zet, afzeiken doen ze toch wel.
De telegraaf heeft dat 9 jarige jochie in tripoli gebeld.........quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:58 schreef Diaan73 het volgende:
Welk interview? Wat heb ik (niet) gemist??
Goedemorgenhier wel met kinderen. Ik ga zo naar de stad... cadeautjes halen en nieuwe lenzen laten aanmeten.
C4, ik las dat je toestemming hebt!! Super!!
omfg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:22 schreef B.ertha het volgende:
Ik zat net te denken: Wie herinnert zich nog dat we Rita's uitspraken over o.a. buitenlanders te ver vonden gaan? Zo zie je maar dat het altijd erger kan..
Dat mag ik toch hopen. Zo'n jongetje door de telefoon nog even verder traumatiseren. Ik zie het helemaal voor me:quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Op het nieuws 'ook zijn maatregelen genomen om te voorkomen dat het jongetje aan de telefoon kan komen'
Oftewel: iemand heeft een tik op z'n vingers gehad
Nouja dat ventje is ook niet gek.. die ligt al een paar dagen in dat ziekenhuis, en de enige familie die hij gezien heeft zijn oom en tante...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat mag ik toch hopen. Zo'n jongetje door de telefoon nog even verder traumatiseren. Ik zie het helemaal voor me:
"Dag Ruben, hoe gaat het?
"Ik heb pijn in mijn voeten, ik wil mijn mammie en pappie"
"Ja, vervelend dat die dood zijn he. En je broertje ook nog eens"
"![]()
"
Even de google resultaten opkrikken.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk dat Jack de Vries nog wel iets blijer is
Moet ik dan een dag op stap met die irritante hamsters?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:50 schreef B.ertha het volgende:
Wil er nog iemand naar de Efteling binnenkort? Wij hebben nog stickers van de AH voor korting
Ongezond of gezond lunchen?quote:
Nee. En die hamsters zijn tof!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Moet ik dan een dag op stap met die irritante hamsters?
Lijkt me erg irritant. Bij elke opmerking "HAMSTEEEEEREEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hamsters kan je toch in zo'n bol stoppen en daar kan je dan mee voetballen, toch
[ afbeelding ]
Ik had vroeger zo'n bal (met hamster) en die kon je soms niet bijhouden, zo snel gaan ze daarin.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hamsters kan je toch in zo'n bol stoppen en daar kan je dan mee voetballen, toch
[ afbeelding ]
Zeker met wat rozemarijn tijdens het grillen.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef Cobra4 het volgende:
Zeker met wat rozemarijn tijdens het grillen.
Gezond: dubbele boterham smeerkaas, glas melk, anderhalve portie salade en een yoghurtje toequote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ongezond of gezond lunchen?
Heb je daar aan genoeg?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Gezond: dubbele boterham smeerkaas, glas melk, anderhalve portie salade en een yoghurtje toe
O ja, en een kopje soep. Ja, dit is voor de lunch niet heel veel, maar gisteravond was echt een enorme maaltijd, en ik heb al 2 stukken boterkoek op die een collega heel "strategisch" op mijn bureau had neergezetquote:
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
O ja, en een kopje soep. Ja, dit is voor de lunch niet heel veel, maar gisteravond was echt een enorme maaltijd, en ik heb al 2 stukken boterkoek op die een collega heel "strategisch" op mijn bureau had neergezet
Mjah, desk job vs army jobquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.
Airforcequote:
Accepted.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar jullie hebben toch helcopters voor het zware werk
Je zit toch alleen maar achter de computerquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tering, als ik met hoeveelheid genoegen zou moeten nemen zou ik flink wat minder moeten gaan bewegen tijdens een werkdag.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:17 schreef Cobra4 het volgende:En, zo als jullie weten, met rupsbanden uitgevoerde bureau stoelen.
quote:Ter verdediging van de Landmacht: Die gasten hebben minimaal twee keer zoveel calorien nodig als een medewerker van de Luchtmacht.
Ah, het is een grapquote:Zij dragen namelijk al hun benodigdheden zelf. Wij laten ze transporteren per heli/vliegtuig/vaartuig/voertuig.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je zit toch alleen maar achter de computer
Daar heb ik geen twijfel overquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat je, als jij een weekje met mij mee zou gaan, zou wensen dat dat zo zou zijn.
Was iets te doorbakken aan de randjes, maar smaakte verder primaquote:
In dit geval wel.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef iamredleader het volgende:
je gaat de landmacht toch niet verdedigen???
Nee, zij tillen en wij laten tillen.quote:Ah, het is een grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |