Held!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Antiklacht mag niet! Topicreport gemaakt omdat KLB mijn vaderland is.
Boer Gerard: Eenschquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Penisbaard het volgende:
Dagblad van het Noorden is sowieso een kutkrant die denkt dat het plaatselijke nieuws over boer Gerard belangrijker is dan internationaal nieuws. Schaf gewoon een fatsoenlijke krant als nrc-next of de Volkskrant aan.
Hoax, fok!kers komen niet buiten en hebben geen levenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:55 schreef cerror het volgende:
Ik ben op de redactie geweest daar. Amateuristische bende.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoax, fok!kers komen niet buiten en hebben geen leven
Het plaatselijke nieuws is ook belangrijker en anders iig leuker, want het internationale nieuws hoor je al op het journaal..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:53 schreef Penisbaard het volgende:
Dagblad van het Noorden is sowieso een kutkrant die denkt dat het plaatselijke nieuws over boer Gerard belangrijker is dan internationaal nieuws. Schaf gewoon een fatsoenlijke krant als nrc-next of de Volkskrant aan.
Als je een pauper bent die niet verder komt dan zijn eigen volksbuurt wel ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het plaatselijke nieuws is ook belangrijker en anders iig leuker, want het internationale nieuws hoor je al op het journaal..
Ik bedoel: Internationaal nieuws hoeft niet in een regiokrant te staan omdat het al op het journaal komt!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Als je een pauper bent die niet verder komt dan zijn eigen volksbuurt wel ja.
Maar ben je dan wel voor het donker thuis?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:05 schreef Finland. het volgende:
Als ik het plaatselijke nieuws wil weten, loop ik wel naar de buurvrouw. Die kent namelijk ook echt alles en iedereen hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |