Wat pa al zegt: Sesamstraat -> tandenpoetsen -> slaapjes doen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:24 schreef Cobra4 het volgende:
Aaahh, mag ik nog even opblijven!?
Of kijk dit evenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat pa al zegt: Sesamstraat -> tandenpoetsen -> slaapjes doen.
En niet dromen over enge vampieren of monsters onder je bed
maar de vraag is, wat vond dat lekkerbekeje ervan?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:21 schreef Etcetera het volgende:
En nu gaan we het niet meer over die kutkrant hebben, goed?
Lekker lekkerbekje gehad net
Typischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
Dat doet dit topic wel voor me... maar ik beken hier eerlijk: ik denk niet dat ik veel tijd heb vanavond om terug te lezen en filmpjes te gaan kijken
Hij/zij spartelde niet tegenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar de vraag is, wat vond dat lekkerbekeje ervan?
Heb je dan weer iets goed te maken!?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef iamredleader het volgende:
Dat doet dit topic wel voor me... maar ik beken hier eerlijk: ik denk niet dat ik veel tijd heb vanavond om terug te lezen en filmpjes te gaan kijken
Maakt niet uit hoor. Ik wil best nog een keer naar je zwaaien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:35 schreef Soempie het volgende:
Oh, ik had hier al gepost.
Nee, vandaag is er niks goed te maken. Maar ik heb Jair sinds gistermiddag kwart voor zes niet meer gezien, en heb nu ontwenningsverschijnselenquote:
Dat vind ik heel gek: een bril bestellen en niet ophalen omdat je geen geld hebtquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een nieuwe zonnebril besteld bij Hans Anders. Moest de helft aanbetalen, is me nog nooit eerder gebeurd. Er zijn dus echt mensen die een bril bestellen, maar niet ophalen omdat ze het achteraf niet kunnen betalen
Wat een klootzakken. Als zij het niet meer opruimen, mag je het ook zelf niet meer ?quote:Vuilnisoorlog dreigt
De stakende vuilnisophalers maken korte metten met collega's die zich niet aan de werkonderbreking houden. Op het Leidseplein hebben stakers een particulier vuilophaalbedrijf tegengehouden.
FNV-stakingsleider Ron Rumkorf: "Ik zei: jullie kunnen beter stoppen, óf jullie hebben straks tien man tegenover jullie". Uit angst voor de vuilnisophaalknokploeg verliet de vrachtwagen met grijper het Amsterdamse plein.
Burgemeester Lodewijk Asscher vindt dat ondernemers gewoon zelf reinigers mogen inhuren. Rumkorf: "Wij zullen dat niet accepteren. Als wij particuliere vuilophalers zien, gaat het niet goed".
Nieuwe onderhandelingen
Vanmiddag starten de onderhandelingen tussen de gemeenten en vakbonden weer. Het FNV schat de kans op een akkoord op zestig procent. Amsterdam en Utrecht zijn momenteel één grote vuilnisbelt. Sinds Koninginnedag is er amper opgeruimd.
Moet je opschieten, is nu een aanbiedingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:10 schreef LadyBlack het volgende:
Zonnebril op sterkte, dat moet ik ook nog! Ook maar eens binnenlopen bij Hans
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Moet je opschieten, is nu een aanbiedingtot 16 mei dacht ik
Je kan er ook een of twee hier postenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
Nou, gelukkig was ik toch al van plan om naar de stad te gaan zo, maar ik heb geen zin want het is koud en ik blijf maar hoesten...
Maar ik wil naar de Hema, kan ik eindelijk een paar foto's die ik voor mn afstuderen heb gekregen inlijsten
Goede reden om even heen te gaanquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, gelukkig was ik toch al van plan om naar de stad te gaan zo, maar ik heb geen zin want het is koud en ik blijf maar hoesten...
Maar ik wil naar de Hema, kan ik eindelijk een paar foto's die ik voor mn afstuderen heb gekregen inlijsten
En voor uw dagelijkse 'wtf' moment:quote:A policeman looks at an elephant which was knocked down by a train at the Deepor Beel Wildlife Sanctuary, on the outskirts of Gauhati, India, Sunday, Feb. 28, 2010. The female elephant was killed and another pregnant elephant was seriously injured by a train when they searched for food at the sanctuary. The pregnant elephant later gave birth and fled the site, leaving the baby which was rescued by the forest guards and sent to Assam State zoo for treatment. (AP Photo/Anupam Nath)
quote:Illinois River silver carp jump out of the water after being disturbed by sounds of watercraft in early December of 2009. The Supreme Court decided on Monday April 26, 2010 not to get involved in a dispute over how to prevent Asian carp from making their way into the Great Lakes. The justices turned down a new request from Michigan to consider ordering permanent closure of Chicago-area shipping locks to prevent the invasive fish from threatening the Great Lakes. (AP Photo/Illinois River Biological Station via the Detroit free Press, Nerissa Michaels)
Goed ideequote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je kan er ook een of twee hier posten
Oeps. had ik die taart al gepost?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
Die taart blijft een kunstwerkje...![]()
Over de rest kan ik zo niet oordelen...
Ja, de taart had ik al gezien.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oeps. had ik die taart al gepost?
En die andere foto is prima toch?
Ik ga de hond even uitlaten (logeetje van mn moeder) en dan naar de Hema!
Heb jij niet zo'n fancy telefoon met navigatie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:06 schreef Etcetera het volgende:
Terugreis overleefdGelukkig rijdt m'n stagebegeleider wel eens verschillende routes als ik bij 'm inzit, anders was ik het haasje geweest denk ik
Toch denk ik dat beide landen volgende maand zwaar teleurstellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:01 schreef Etcetera het volgende:
En Hans
Ik zit even in WK stemming te komen
Ik was vrij!!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:54 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt alsof niemand van jullie dus een 'beklemde' dag heeft en dus vrij is...
Ik las het, erg mooi. Vooral ook omdat ik blijkbaar een van de weinige ben die het nog steeds leuk vind, zelfs al zijn 'ze' dan bij elkaarquote:
Er staan inderdaad wat juweeltjes tussen. Maar ook veel fouten in de beschrijvingen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra,.ik heb net eigenlijk wel zitten lachen om een aantal van de gebruikte afkortingen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Militair_jargon
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:40 schreef MaJo het volgende:
Ik hoorde het pas vandaagheftig nieuws. Sterkte aan alle nabestaanden. En dat jochie, hoe kom je hier ooit overheen
Wie of wat heb jij het nu weer over? Die film?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:12 schreef Etcetera het volgende:
Een van de 'Bad Boys' () heeft een verschrikkelijk kapsel en dito bril
Die baslijn is puur gejat van Joe Jackson - Steppin' Outquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:15 schreef Etcetera het volgende:
Gastoptreden bij Xfactor: Gabriella Cilmi. Ik denk 'wie' gaat ze zingen 'oh dát nummer'
En dan kunnen de 300 specials, documentaires en boeken komen om te analyseren wat er nu eigenlijk gebeurd is allemaal.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:20 schreef Diaan73 het volgende:
Zo dat was Lost... volgens mij nog 2 of 3 afleveringen, dan is het echt afgelopen.
Ik kijk het nooit, zou het je niet durven zeggenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:18 schreef Diaan73 het volgende:
ZIt dat meisje uit Lonneker er nog in? Maaike heet ze geloof ik.
Denk dat er wel meer nodig zijnquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan kunnen de 300 specials, documentaires en boeken komen om te analyseren wat er nu eigenlijk gebeurd is allemaal.
Er zouden antwoorden op alle vragen komen in de laatste aflevering. Ik ben benieuwd....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dan kunnen de 300 specials, documentaires en boeken komen om te analyseren wat er nu eigenlijk gebeurd is allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |