Altijd leuk om je vriendin een naamtopic te geven.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
werd wel weer eens tijd, me dunkt! Voor een DW fantopic
Nee.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
Must hier liwwadder weze voordatst d'r berichtsjes in ken plaatse?
Ik ben vrijgezelquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Altijd leuk om je vriendin een naamtopic te geven.
A jonge nee juh,quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
Jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:34 schreef Metalfrost het volgende:
Snakey in ons topicquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoiquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:54 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie hier nog niet gepost heeft!
Dank u zeerquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
werd wel weer eens tijd, me dunkt! Voor een DW fantopic
Ik ben z;n vriendin niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Huel niet!quote:
hak ut forige topic al geven seun!quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Snakey in ons topic![]()
[..]
Hoi
Verder bedankt allemaal voor de complimenten over de updates en wijzigingen in de OP. Geen dank
Dou haddest er eerder bij mutte weze dus voor de lapoquote:
Ken niet, want in disse OP mist iets en is wat toevoegt. Weest wel.quote:
Eerste hit google toen ik op tits zocht. En ze binne best lekkerquote:
Het openen niet, de OP erin krijgen welquote:Op donderdag 13 mei 2010 23:23 schreef neen het volgende:
Nieuw topic op telefoon openen is maar kut anders
Die kon er wel uit dacht ikquote:
Mut dien plaatsie oek in de OPquote:
Ach, voor de gemiddelde FOK!ker maakt het ok niks ùt, de meesten zitte toch al binnenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:20 schreef justmattie het volgende:
Sterker nog, voor 2 weken terug was ut al 20 graden +
"Fokkers in deze reeks"quote:
Werk anne winkel voor Justmattie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:36 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
"Fokkers in deze reeks"
Ik sit neffens mij oek in dizze reeks, dus trek dyn conclusies maar juh..
quote:@Veldhuis_Kemper: Harmonie in Leeuwarden wat ben je mooi! Over 2,5 uur gonst het hier... Zin in! http://twitpic.com/1nped0
Bron: Twitter
dan zal ut nog wel goed komme nouquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
't blieft kutweer ast die Piet mag geloven
Fuuftien man? dan hewwe jim niet mooi de ruumte!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
LEKKRE BAMI WEEST WEL!!!!
met fuuftien man in een bushokkie
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
LEKKRE BAMI WEEST WEL!!!!
met fuuftien man in een bushokkie
Ik ben het nog maar 2 of 3 keer tegen gekomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is der eigenlik gebeurd, met die 'door een bushokje tyfen'-hype op Fok!..
vroeger werden newbies door bushokjes heen gegooidquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:51 schreef NoBody122 het volgende:
Wat is der eigenlik gebeurd, met die 'door een bushokje tyfen'-hype op Fok!..
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vroeger werden newbies door bushokjes heen gegooid![]()
en Leeuwarders doen alles met fuuftien man in een bushokkie natuurlijk.
Ew?!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
met fuuftien man is een triootje voor 5 man.
ik ook nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:32 schreef NoBody122 het volgende:
5 groepkes van 3 man, die't elkaar nimme yn 'n bushokje, is niet iets wa'k sien wil..
WUST RELLE MOST BELLE!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:37 schreef Opdekop het volgende:
DevilsWhore, zat jij op vijf mei rond acht uur in de trein van Leeuwarden>Sneek?
Nee, dank je.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgend jaar met bevrijdingsdag een meeting in de trein?
Ik niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
heb een hekel aan het OV
dat tref je.quote:
Werken, zowel zaterdag als zondag tot 01:00quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:44 schreef justmattie het volgende:
Bier drinken, en die van jou ?
Mensen naar de kroeg rijden, en dan zelf ook blijven plakkenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:48 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Werken, zowel zaterdag als zondag tot 01:00
Warsteiner ligt bij mn schoonouders ook in de koelkast. Best nog wel te zuipenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:50 schreef neen het volgende:
Ben nu in liwwadden, kratsie warsteiner 8 euro bij de poeisz disse week.
Heineken, Palm, Warsteiner en Strongbow.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:56 schreef Metalfrost het volgende:
Wat voor 'n biersoart is nou 'n beetsje te sùpen? Ik probeer 't weer an, denk ik
IK WAARSKUW MAAR 1x WEEST WELquote:
IK DOUW DIEN HOOFD IN EEN VAT MET KIPPESTRONT, EN IK SLAAN DIE HASSES VAN DOU FINAAL AN DE STRONTquote:
WEEST DAT WEL ZEKER, VOORDAST DOU 1x MET DIE OGEN KEST KNIPPEREN LEIST ER ZELF IN NATNEKquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
IK DOUW DIEN HOOFD IN EEN VAT MET KIPPESTRONT, EN IK SLAAN DIE HASSES VAN DOU FINAAL AN DE STRONT
IDIOAT
Hertog Jan is troep, krijg je hoofdpijn vanquote:
IK WIT DAT WEL HEUL ZEKER AST MIJ NIET LOOFST DAN KOM IK NAAR DIE TOE EN REGELEN WE 'T EVENquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
WEEST DAT WEL ZEKER, VOORDAST DOU 1x MET DIE OGEN KEST KNIPPEREN LEIST ER ZELF IN NATNEK
Je bent in de war met Oranjeboom.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hertog Jan is troep, krijg je hoofdpijn van
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
IK WIT DAT WEL HEUL ZEKER AST MIJ NIET LOOFST DAN KOM IK NAAR DIE TOE EN REGELEN WE 'T EVEN
KEST 'T SIEN, KLOATHOMMEL
Dat schenken ze alleen nog maar bij biljarten voor 65+ tochquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je bent in de war met Oranjeboom.
HJ is uitstekend te doen.
een homotje?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:04 schreef neen het volgende:
Die jm is der eentje hoor
Ben jij al 65+?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat schenken ze alleen nog maar bij biljarten voor 65+ toch
Was het maar zo, dan kon ik bijna met pensioen.quote:
IK KEN SU DIE DEUR OPEN DOEN EN D'R UUT LOPE,quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:06 schreef justmattie het volgende:
[..]
DOU KOMST DE DEUR NIET MEER UUT NA 00:00 HEF IK HOORT VAN DIEN MOEDER
Misschien kest wat regelen met Nobody, die is buschauffeurquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
IK KEN SU DIE DEUR OPEN DOEN EN D'R UUT LOPE,
't enigste probleem dat ik dan wel krei is dat liwwadden een heul eind loop'n is omdat de bussen hier na acht ure niet meer verder riede
klein dorpke weest wel
Die is d'r nou niet, die mut morgen d'r weer vroeg af..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Misschien kest wat regelen met Nobody, die is buschauffeur
Waar woansto wel niet helemaal dan, datst na acht uur niet meer met de bus kestquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:11 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
IK KEN SU DIE DEUR OPEN DOEN EN D'R UUT LOPE,
't enigste probleem dat ik dan wel krei is dat liwwadden een heul eind loop'n is omdat de bussen hier na acht ure niet meer verder riede
klein dorpke weest wel
Kiek es onder dien post juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die is d'r nou niet, die mut morgen d'r weer vroeg af..
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die is d'r nou niet, die mut morgen d'r weer vroeg af..
Ik bin ok so blien as in kiep sonder kop.. kest verwachte na twaalvenquote:
Vast sun dorpke als Deinum of suquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar woansto wel niet helemaal dan, datst na acht uur niet meer met de bus kest
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=jubbega&sll=37.0625,-95.677068&sspn=39.371738,76.025391&ie=UTF8&hq=&hnear=Jubbega,+Heerenveen,+Friesland,+Nederland&ll=53.004558,6.144962&spn=0.05857,0.148487&z=13quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar woansto wel niet helemaal dan, datst na acht uur niet meer met de bus kest
wtfquote:
Helder?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
wtf![]()
Daar kwam mn oude rij-instructrice ook vandaan
Daar komt op zaterdag niet eens meer een bus, moet ie naar de bushalte voor Marssum lopen, om lijn 92 te pakkenquote:
Blij dat ik alles op de fiets kan doen hier in de stadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:17 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar komt op zaterdag niet eens meer een bus, moet ie naar de bushalte voor Marssum lopen, om lijn 92 te pakken
Ja, de fiets is een goeie nummer 2, wat transportatiemiddelen in stedelijke gebieden betreftquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:17 schreef justmattie het volgende:
[..]
Blij dat ik alles op de fiets kan doen hier in de stad
Daar krijg ik nu ook rijles van, tenminste, van haar vriend.quote:
Je kon beter bij haar lessenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Daar krijg ik nu ook rijles van, tenminste, van haar vriend.
Wel onder haar naam, want zo heet de rijschool
Het OV is kut in de stadquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, de fiets is een goeie nummer 2, wat transportatiemiddelen in stedelijke gebieden betreft
Op nummer 1 staan uiteraard de stadsbussen.
Als ik vanaf mn huis naar de stad zou moeten met de bus ben ik langer onderweg dan wanneer ik op de fiets gaquote:
Die kerel ook, zit gewoon naast me te sms-en als ik autorijd..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:22 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je kon beter bij haar lessenZe is vet tof in de auto
Vast met haar, wat ze met het eten doenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:30 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Die kerel ook, zit gewoon naast me te sms-en als ik autorijd..
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vast met haar, wat ze met het eten doen
Deed zij dat bij jou ook steeds, maar dan om die SMS'jes van d'r vent te beantwoorden?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Vast met haar, wat ze met het eten doen
Ze had die telefoon redelijk vaak vast jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Deed zij dat bij jou ook steeds, maar dan om die SMS'jes van d'r vent te beantwoorden?
Bestaat die nu nog, of hest alle auto's aan puun reden en is ie nu failliet?quote:
ik ben een begenadigd chauffeur juhquote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:40 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bestaat die nu nog, of hest alle auto's aan puun reden en is ie nu failliet?
Trusten juh, datst een goeie nachtrust draaien magst.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 01:28 schreef NoBody122 het volgende:
Ik oek, maar dat wurd dan oek van my verwacht...
Tiid om te gaan slapen, ménse:
[ afbeelding ]
hoesu nou weer dan, hest die dikke reet van die deur 'n olifant utboort ofsuquote:
Ah ju,quote:
waarvoor?quote:
Dan must even staan ju.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 04:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
waarvoor?
moe en last van de kont van het zitten, nee niet echt
Of even op 'e buuk ligge ju.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 04:22 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
waarvoor?
moe en last van de kont van het zitten, nee niet echt
wat sei ik nou, ik hef piene in mien reet van het sitten op e burostoelequote:Op zaterdag 15 mei 2010 04:26 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Of even op 'e buuk ligge ju.
Of hestou....
AS'T IN LIWWADDEN GEBOREN BIST DAN KEST 'T WEL SKUDDEquote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:15 schreef DevilsWhore het volgende:
;t is nooit wat weest, en t sil nooit wat wurde!
Nee jong, ik kom niet buiten, ik heb een mooiboy in huis straks!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:25 schreef justmattie het volgende:
MOOI WEER IN LIWWADDEN MENSEN, ALLEMAAL HET TERRAS OP GENOOOOOOOOOOOOOT
Boring.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:39 schreef Ensaf het volgende:
Oldtimerelfstedentocht vandaag.
Zo te horen.
Die kan ook naar het terras toequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee jong, ik kom niet buiten, ik heb een mooiboy in huis straks!
Moeten we bij jou op het terras komen dan?quote:
Ik weet nog niet eens of ik naar de stad ga vanmiddagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moeten we bij jou op het terras komen dan?
Dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat Ez en ik weinig buitenkomenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens of ik naar de stad ga vanmiddag
Bedankt voor het delen van jullie wilde plannen voor vandaagquote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Ik weet wel dat Ez en ik weinig buitenkomen
Wilde plannen? M;n vader is jarig ja.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen van jullie wilde plannen voor vandaag
Vandaar de Grand Presige voor hemquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wilde plannen? M;n vader is jarig ja.
Jep.quote:
Nu je het zegt, hij lijkt er wel opquote:
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:42 schreef Ensaf het volgende:
Kan iemand van julle mij aan één of meerdere van de volgende nummers helpen?
Sebeare - Lit Ús Gean
Piter Wilkens - Blaasmuzyk
Om 'e Noard - Sûnder Dy
Carolien Hunneman - Zoemer in Frieslaand
Doede Bleeker - Switsokken
Anneke Douma - It Âlderhûs
Bricquebec - Dyn Stapke
Doede Veeman - Bart Jan
Doede Veeman - Lytse Poppe op 'e Grutte wrâld
Gurbe & Griet - Peije dei
Ankie van der Meer - See, see, do wide see!
Feetwarmers - Rooie Star
Healers - Kûltsjes
Diggelfjoer - Heit Mei 'k Mei
Gerrit Breteler & Miranda van Kralingen - Kataris
Swiet & Bjuster - Fordson Dexta Blues
Gerrit Breteler - Lit Ús Dêrom Drinke
Pigmeat - De Âlde Boekebeam
Ik zal even sien juh, voordatst met dien luie reet naar buten gaast en die rommel nog gaat kopen okquote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:42 schreef Ensaf het volgende:
Kan iemand van julle mij aan één of meerdere van de volgende nummers helpen?
Sebeare - Lit Ús Gean
Piter Wilkens - Blaasmuzyk
Om 'e Noard - Sûnder Dy
Carolien Hunneman - Zoemer in Frieslaand
Doede Bleeker - Switsokken
Anneke Douma - It Âlderhûs
Bricquebec - Dyn Stapke
Doede Veeman - Bart Jan
Doede Veeman - Lytse Poppe op 'e Grutte wrâld
Gurbe & Griet - Peije dei
Ankie van der Meer - See, see, do wide see!
Feetwarmers - Rooie Star
Healers - Kûltsjes
Diggelfjoer - Heit Mei 'k Mei
Gerrit Breteler & Miranda van Kralingen - Kataris
Swiet & Bjuster - Fordson Dexta Blues
Gerrit Breteler - Lit Ús Dêrom Drinke
Pigmeat - De Âlde Boekebeam
Ah perfect! Ik dacht su ik sal us sien of ik niet de hele Fryske Top 100 op 'e kompjoeter ken krijgen. Daar ken ik nog wel eens een grap fan hewwe.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik zal even sien juh, voordatst met dien luie reet naar buten gaast en die rommel nog gaat kopen ok
Woanskip, De Oudste Stapper, Genot, Herman moest naar Brada en Ik ben su eil staan ook in die lijst.quote:
Maar dat is Liwwadders, geen friesquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:47 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Woanskip, De Oudste Stapper, Genot, Herman moest naar Brada en Ik ben su eil staan ook in die lijst.
Waar het hart vol van zit.....quote:
quote:
quote:
Aan welke kant, ter hoogte waarvan?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:58 schreef Metalfrost het volgende:
Wat is dat groate gebouw ast Liwwadden ùt riedst, 't liekt oranje met brùnig iets, ik geloof richting wâldwei
Rechts als je Leeuwarden uit rijdt, op de weg naar Drachtenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Aan welke kant, ter hoogte waarvan?
Waar bist weest met Ezje?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat een genot in 058 vandaag!
Bij suderburen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:09 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Rechts als je Leeuwarden uit rijdt, op de weg naar Drachten
Doe google maps streetview dan luilakquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Geen idee, ben nog maar twee keer in LWD geweest
Hef ik krek deent en ik ken d'r niks in op wiesmaken..quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:13 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doe google maps streetview dan luilak
Pleur die link hier dan, wij ekte ekte Liwwadders sien dit su in een keerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:14 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Hef ik krek deent en ik ken d'r niks in op wiesmaken..
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Pleur die link hier dan, wij ekte ekte Liwwadders sien dit su in een keer
Failquote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:20 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Laat ok mar, ik bin in de war met Groaningen, die het dat gebouw:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=Gasunie+Building,+Groningen,+The+Netherlands&sll=53.193592,5.798515&sspn=0.000918,0.00232&ie=UTF8&hq=&hnear=Gasuniegebouw,+Concourslaan+17,+9727+Groningen,+Nederland&ll=53.200686,6.552765&spn=0.003644,0.00928&t=h&z=17
Ik dacht aan collectieve zelfmoord?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:27 schreef Ensaf het volgende:
Hoe liekt het mensen, gaat er oek nog iets speciaals gebeuren voor ons #50-jubileumtopic? Dat we der dan mee kappen ofzo? Of verder gaan in Vriezenveentopic?
Ja, nog sneller naar het volgende jubileum, de 100quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:27 schreef Ensaf het volgende:
Hoe liekt het mensen, gaat er oek nog iets speciaals gebeuren voor ons #50-jubileumtopic? Dat we der dan mee kappen ofzo? Of verder gaan in Vriezenveentopic?
Dan wel onder de Oldehove. Weest welquote:
Gesellig juh!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:31 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dan wel onder de Oldehove. Weest wel
Terraplus en de mcquote:
Ez heeft de Oldehove geswaffeld, nu staat ie weer recht!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:26 schreef justmattie het volgende:
Wauwheb je 'm de Oldehove nog laten zien
Da's de Power fan 'e Jouwer!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was vandaag bij de Mac op e Jouwer, twee Mackrokets gescoord weest wel.
MacKroket is best lekkerquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
ik was vandaag bij de Mac op e Jouwer, twee Mackrokets gescoord weest wel.
Je bent een held met een Mackroket of je bent het niet!quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
MacKroket is best lekker
Nu heb ik zin in mackroket
Je bent geen held met een Mackroketquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een held met een Mackroket of je bent het niet!
Dat is overdreven...quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent een held met een Mackroket of je bent het niet!
Held op sokken jaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dau bist een held, ok sonder mackroket
Echt wel! Kijk maar in mn foboquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:39 schreef neen het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen held. Ondanks je mc kroket
Iddquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:38 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dau bist een held, ok sonder mackroket
Draag ik alleen in de zomer met witte zomersneakers. Jeweetsquote:
Hest 'm dan wel 's sien vliegen dan, su over de Hemrik henequote:
Ik had vandaag, rasoptimist als ik ben, een korte broek aan. Dan mut je dus geen hoge sokken aan weest wel.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Draag ik alleen in de zomer met witte zomersneakers. Jeweets
Is toch anders.quote:
Wat ee faalhuisgenootquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:43 schreef neen het volgende:
[..]
Ik had vandaag, rasoptimist als ik ben, een korte broek aan. Dan mut je dus geen hoge sokken aan weest wel.
Mijn huisgenoot heeft ook witte sneakers. Hij is er eentje hoor, een autistische homo.
Schandalig hoe Ruben de goede naam van de Telegraaf door het slijk gehaald heeft.quote:
Zelden, ik heb echt nog nooit iemand bij hem over de vloer gezien of hem op stap zien gaan. Bier drinkt hij alleen van mij of andere huisgenoten, als het maar gratis isquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Wat ee faalhuisgenootDrinkt ook geen bier zeker
Het is De Telegraafquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:48 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Schandalig hoe Ruben de goede naam van de Telegraaf door het slijk gehaald heeft.
Je hebt 'm toch niet zelf uitgekozen?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:49 schreef neen het volgende:
[..]
Zelden, ik heb echt nog nooit iemand bij hem over de vloer gezien of hem op stap zien gaan. Bier drinkt hij alleen van mij of andere huisgenoten, als het maar gratis is
Kutpauper
Ik ben de laatste die er is komen wonenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:51 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch niet zelf uitgekozen?
En toch hesto de halve sokjes aan.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:53 schreef neen het volgende:
En dekken natuurlijk, niet tafeldekken, maar wel op de tafel dekken.
Tijd voor democratie. Schop die nerd eruit en neem een blonde in het huis dan die aan de c.v. voldoetquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:52 schreef neen het volgende:
Ik had sowieso geen vent uitgekozen, een of ander blond wijf met dikke tieten die goed kan schoonmaken en koken.
Of een die aan de CV hangt voor een ogenskienlik goeie pesisie, weest welquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor democratie. Schop die nerd eruit en neem een blonde in het huis dan die aan de c.v. voldoet
Het is toch niet teveel gevraagdquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:56 schreef justmattie het volgende:
[..]
Tijd voor democratie. Schop die nerd eruit en neem een blonde in het huis dan die aan de c.v. voldoet
Dronk die ook al je bier opquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:58 schreef Ensaf het volgende:
De autist, niet de blonde met dikke tieten.
Hij dronk geen bier.quote:
neequote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:06 schreef Ensaf het volgende:
Topic is bijna vol!
Voelen jullie dan ook altijd die vlinders in je buik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |