Ik vond het ook gaaf om een keer te doen ja.. Ehm als je dat kantoortje inloopt en vervolgens langs de toiletten aan de andere kant eruit, dan staat hij vaak meteen rechts.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:28 schreef enpe het volgende:
Waar staat die wagen dan ergens bij Athlon, op het parkeerterrein buiten?
Slipcursus was wel gaaf om een keer te doen btw!
Done.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef Maharbal het volgende:
Ew salaris voor 23-jarigen is ¤9,61 overigens.
Ik zat vorige maand op 69 uur en zit nu op 32 (heb 1x een ritje overgeslagen, ze belden om 7:50 en ik wilde die dag andere dingen doen).quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Done.
Voor mij neemt het werk deze maand weer een beetje af. Dinsdag had ik nog een spoedje, maar morgen helaas niks. Misschien maandag weer.
Kijk anders even op www.chauffeurscentrale.nlquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Viezze het volgende:
Ik sprak twee weken geleden iemand, die zich drie weken daarvoor had aangemeld en nog niets had gehoord. Overigens weet ik niet of hij ondertussen alweer iets had gehoord van EW. En in Groningen zitten wel veel studenten.
Maar we wachten af, ik hoor vanzelf wat
Maar dat is Leeuwarden. Groningen is weer anders, en daar zoeken ze minder mensen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:53 schreef Mallet het volgende:
Misschien valt dat best wel mee. Bovenin Nederland zitten niet zoveel hikers. Maharbal heeft bijvoorbeeld heel veel werk en die komt ook uit het noorden.
Nee die rijvaardigheidstraining heeft totaal geen invloedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef Funkdude het volgende:
Ik heb zojuist ook gesolliciteerd voor Hiker in omgeving Leiden. Sta wel (zoals ik van iemand anders ook las) op de wachtlijst. Hopelijk heeft de rijvaardigheidstraning die ik gevolgd heb een positieve invloed. Lijkt me i.i.g. leuk werk.
Die was wel erg leuk afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:53 schreef Keuzer het volgende:
Bovendien willen ze dat je netjes rijdt in die auto's en niet dat je een achterwielslipsituatie gaat controleren
Het slipgedeelte was maar een klein deel van de rijvaardigheidstraining hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:53 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Nee die rijvaardigheidstraining heeft totaal geen invloedals ze je nodig hebben bellen ze je zeker, als ze geen mensen nodig hebben bellen ze niemand. Als je trouwens al 20 bent kan je fluiten naar Hiker als bijbaan.
Bovendien willen ze dat je netjes rijdt in die auto's en niet dat je een achterwielslipsituatie gaat controleren
Ik heb mijn rijbewijs nog geen twee jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kijk anders even op www.chauffeurscentrale.nl
Ik? Ik ben privé chauffeur en regelmatig breng ik mensen naar huis toe. Die huren mij in om Bob te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:41 schreef DoimeN het volgende:
Waar rijd jij dan voor? Want dat lijkt mij ook supergrappig?
Is dat die taxi service op gewoon privé chauffeuren?
Nee, ik werk voor een ander.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef DoimeN het volgende:
Ja precies, is dat gewoon voor EW?
Vertel...quote:
Dat zijn wel de mooiste ritjes idd. Laatst had ik nog een klant die mij hele tijd peuken aanbood in zijn autoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef jitzzzze het volgende:
Vannacht (eigenlijk vanmorgen) weer een hilarische thuisbrengservice-ritje gedaan![]()
Keihard trappen met dat hok, teringhard de muziek aan, meezingen, alle ramen open![]()
Ook leuk jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zijn wel de mooiste ritjes idd. Laatst had ik nog een klant die mij hele tijd peuken aanbood in zijn auto
Absoluut, of mensen die zo dronken zijn dat ze zes keer hetzelfde vragen/vertellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik? Ik ben privé chauffeur en regelmatig breng ik mensen naar huis toe. Die huren mij in om Bob te zijn.
Dat zijn echt altijd de leukste ritten; vannacht was geen uitzondering.
Dat valt ook wel weer mee toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
Als EasyWay dit forum in de gaten houdt dan hebben er een aantal een probleem, menigeen heeft namelijk wel een keer gebroken met de geheimhoudplicht van klanten en dergelijke. Namen van bedrijven noemen etc.
of dat ze je vragen midden op de snelweg te stoppen omdat hij moet pissenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Absoluut, of mensen die zo dronken zijn dat ze zes keer hetzelfde vragen/vertellen.
Daarom: maak je nickname niet bekend bij EW.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
Als EasyWay dit forum in de gaten houdt dan hebben er een aantal een probleem, menigeen heeft namelijk wel een keer gebroken met de geheimhoudplicht van klanten en dergelijke. Namen van bedrijven noemen etc.
als jij zegt "ik heb morgen sprinter, een avensis en een golf" (wat menig student chauffeur doet), dan kunnen ze gelijk nazoeken wie je bent.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Daarom: maak je nickname niet bekend bij EW.Hoewel ze misschien via problemen die je had er wel achter kunnen komen.
Zouden ze echt zoveel moeite doen? Bovendien zegt er hier niemand dingen die niet door de beugel kunnen eigenlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:37 schreef LastClick het volgende:
[..]
als jij zegt "ik heb morgen sprinter, een avensis en een golf" (wat menig student chauffeur doet), dan kunnen ze gelijk nazoeken wie je bent.
En eigenlijk ook niet vertellen in welke auto's je rijd, en ook niet waarheen.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Daarom: maak je nickname niet bekend bij EW.Hoewel ze misschien via problemen die je had er wel achter kunnen komen.
Ik heb morgen een BMW 740 met kenteken 43-SVH-4, die bestemd is voor dhr. Van Haaghe, werkzaam bij HP in Nieuwegein.quote:Op maandag 17 mei 2010 12:41 schreef Keuzer het volgende:
Nee jullie hebben gelijk denk ik, het was maar een hersenspinsel, want in principe mag het niet. Aangezien dr echter geen gevoelige info gedeeld wordt hier zoals kentekens zal het inderdaad wel meevallen.
Mijn tentamenweek komt er weer aan dus kan niet zoveel werken helaas :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Daarom is hike werk ook zo tofquote:Op maandag 17 mei 2010 17:02 schreef dreamzk het volgende:
Net nog even als spoedklus een audi a8 van punt a naar punt b gebracht zonder klant. Dat was echt even lekker op de snelweg blazen, radio hard aan
Kben geen hikerquote:
Ja nee, dat weet ik. Ik bedoelde gewoon dat wij (althans ik) dat altijd wel prettig vindquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Kben geen hikerMaar ik snap nu wel waarom jullie dat werk zo leuk vinden, zonder de stress dat iemand meekijkt rijden
Hoewel ik er met het OV lang over doe om thuis te komen, kom ik wel graag bij Athlon Almere hoor. Prima geregeld het OV daar. En er zitten aardige mensen, itt Meerkerkquote:Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef Mallet het volgende:
Ik heb er vandaag ook 11 uur op zitten. Ik heb vooral ontzettend veel moeten lopen. Ik schat een kilometer of 3,5 à 4. Klere ov-verbindingen man.
Ik reed vanaf Lelystad naar Barneveld.. Nou over blij zijn dat je ergens niet woont.. Flevoland mag van mij echt op een raket naar de maan. Kunstmatig oké, maar probeer het dan enigszins te verbloemen.. Pff echt met een noodvaart er doorheen.
QFTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hoewel ik er met het OV lang over doe om thuis te komen, kom ik wel graag bij Athlon Almere hoor. Prima geregeld het OV daar. En er zitten aardige mensen, itt Meerkerk
Zeg, lette gij op oew woorden? In Broabant wachten de busschauffeurs tenminste nog als je aan komt rennen. Iets wat ik in de Randstad nog niet heb meegemaakt. Daar is iedereen zo gehaast en al. Blegh, doe gewoon chill.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:51 schreef DoimeN het volgende:
Vandaag weer lekker door overijssel, gelderland en noord brabant heen gereden, bedankt jongens nu weet ik weer waarom ik daar niet woon. Wat een kutzooi. Bussen rijden 'freestyle' dus niet op dienstrooster maar tijden zijn meer richtlijnen.
En dan zeker ook treinen die eens in het uur rijden ofzo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:48 schreef enpe het volgende:
Pff jij geluk, vandaag 2x een trein gemist op nog geen 10 seconden.
Echt in een woord belachelijk. Een rit van 3km kom op zeg! Ik kan daar echt niet bij met m'n gedachte dat ze daarvoor een chauffeur inhuren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Maar blijft kut.
Wat zijn er toch luie mensen op deze aardkloot. Morgen onder andere een ritje van 3 km. En dat is nog lang, als ik sommige verhalen hier wel eens heb gehoord (ritten van 500m).
ach, mensen laten mij ook komen voor een stukje wat je kan lopen. Of van een plek naast een station naar direct naast een ander stationquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:47 schreef Hojdhopper het volgende:
Maar blijft kut.
Wat zijn er toch luie mensen op deze aardkloot. Morgen onder andere een ritje van 3 km. En dat is nog lang, als ik sommige verhalen hier wel eens heb gehoord (ritten van 500m).
Ja, maar WAAROM? Luiheid? Opschepperij van 'Ik kan een chauffeur betalen?' Of wat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ach, mensen laten mij ook komen voor een stukje wat je kan lopen. Of van een plek naast een station naar direct naast een ander station
Ten eerste komt de bus eens in het half uur, ten tweede moet je gewoon naar het cafetaria gaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:48 schreef jostie1990 het volgende:
vandaag ritje ING breda + ritje Meerkerk..
wat een klote bustijden heeft dat ding in meerkerk :S \
de eerste kwam niet opdagen,,, dus in totaal 1 uur gewacht
Tsss, daar moet een © bij!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ten eerste komt de bus eens in het half uur, ten tweede moet je gewoon naar het cafetaria gaan
En als je er net zo vaak komt als ik, dan weet je de bustijden wel uit je hoofd en pas je je rijstijl er op aan
zoals ik al zei: 1e bus kwam niet opdagen..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ten eerste komt de bus eens in het half uur, ten tweede moet je gewoon naar het cafetaria gaan
En als je er net zo vaak komt als ik, dan weet je de bustijden wel uit je hoofd en pas je je rijstijl er op aan
Als er 1 bus niet op komt dagen hoef je toch maar een half uur te wachtenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
zoals ik al zei: 1e bus kwam niet opdagen..
en ten tweede hing er op de deur van het cafetaria een briefje op de deur dat ze gesloten waren ivm prive zaken :p en de volgende keer kan ik idd mijn rijstijl aanpassen
Lui zijn + opscheppen. Aan vriendjes laten zien dat je het kan betalen vooral.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:29 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ja, maar WAAROM? Luiheid? Opschepperij van 'Ik kan een chauffeur betalen?' Of wat?
daarna moest ik naar nijmegen dus andere bus was niet echt een optie maargoed het was lekker weer dus laat ik maar niet klagenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als er 1 bus niet op komt dagen hoef je toch maar een half uur te wachten
Of jij wist de tijden natuurlijk nog niet en je kwam vlak na een tijd aan, dat kan natuurlijk ook
dat dus :p
Weet niet waar je daarna heen moest, maar wat ik ook wel eens doe is de andere kant op gaan en dan naar het station van Arkel of Gorinchem. Dat is dan nog maar een paar haltes naar Dordrecht met de trein.
En extra geld verdiendquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef jostie1990 het volgende:
[..]
daarna moest ik naar nijmegen dus andere bus was niet echt een optie maargoed het was lekker weer dus laat ik maar niet klagen
Het bedrijf betaalt bijna altijd de chauffeursquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lui zijn + opscheppen. Aan vriendjes laten zien dat je het kan betalen vooral.
Alsof een chauffeur een statussymbool is in Nederland
Ik rij ook genoeg mensen die wel zelf betalen en waarbij het soms echt onzin is om mij in te huren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Het bedrijf betaalt bijna altijd de chauffeurs
Waarom dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef klusfoobje het volgende:
misschein dat iemand hier eens contact kan opnemen met TS van een ander topic... Frank_1981
Het enige wat die vogel uit kan brengen is dat hij zich schaamtquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:44 schreef Mathijz het volgende:
Rijbewijs ingevorderd na alcoholcontrole... 655 µG/l
Wissels zijn echt ideaal. Ik moest een keer voor mijn 1e rit naar Apeldoorn. Vanaf hetzelfde adres naar Breda en vanaf dat adres in Breda weer terug naar het 1e adres in Apeldoorn. Helaas komt dat in de praktijk bij mij zelden voor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Waarom dat?
Morgen twee ritjes waarvan eindadres eerste rit ook startadres tweede rit is. Heerlijk dit soort ritjes.
hoe weet je dit? Waarvoor heb je m gehad?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
Tevens een boete van ¤30,00, die van mijn loont wordt ingehouden.
Zeker zo'n onzinboete van 5 te hard ofzo? Is idd balen, ik had er laatst 1 van 27quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:41 schreef Maharbal het volgende:
Je krijgt een mail + bijlage van de bekeuring.
Voor de hard rijden.
6 na correctie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeker zo'n onzinboete van 5 te hard ofzo? Is idd balen, ik had er laatst 1 van 27
Niet in dienst van EW trouwens, maar om 3 uur 's nachts op een compleet lege snelweg
Jep, ik weet alleen niet meer of het bedrag of uren was....maakt iig niet veel uit je hebt een limiet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:04 schreef Mallet het volgende:
Nee inderdaad die heb ik ook nog niet mogen ontvangen. Ik wil hem wel graag even zien, want het kwam niet helemaal overeen met wat ik had verwacht.. 70/80 euro minder dan verwacht. Kan ook komen door loonheffing denk ik. Ondanks korting wordt er toch ingehouden als je boven een bepaald bedrag komt ofzo?
Wie weet vanaf welke snelheid ze bekeuren ?quote:
Ik ben geflitst met 130, dus 126 na correctie (waarschijnlijk zat ik er op de teller net boven).quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:35 schreef LastClick het volgende:
Meestal rij ik 130 op de teller... is bij de meeste auto's 125 echte KM's, rijd lekker door maar buiten boete bereik
In mijn ervaring is dat netto als je de loonheffingskorting aan hebt staan. Anders scheelt het een flinke hap.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef Mcnick1 het volgende:
Ik werk sinds maandag bij EW en ben 20 en ik vroeg me af wat je nou van die 6.50 bruto overhoud aan salaris, weet iemand dit?
denk bij die hap aan een derde ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Keuzer het volgende:
[..]
In mijn ervaring is dat netto als je de loonheffingskorting aan hebt staan. Anders scheelt het een flinke hap.
Bij mij staat die dus uit. Maar nu krijg ik wel van sep-dec zo'n 500 eutjes terug. Op zich ook niet verkeerd natuurlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:25 schreef Keuzer het volgende:
[..]
In mijn ervaring is dat netto als je de loonheffingskorting aan hebt staan. Anders scheelt het een flinke hap.
Je hebt het natuurlijk wel gewoon betaaldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:52 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Bij mij staat die dus uit. Maar nu krijg ik wel van sep-dec zo'n 500 eutjes terug. Op zich ook niet verkeerd natuurlijk.
Jazeker, ik heb het op wel gewoon gemist. Maar als je het niet hebt kan je het ook niet uitgeven. Een soort spaarrekening, zo zie ik het. Maar goed dat je dat noemt, dat vakantiegeld. Krijg je dat bij EW? Ik hoorde dat dat niet standaard is voor alle bedrijven? En ik heb er nog niks over gehoord van EW/op dit forum.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:20 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je hebt het natuurlijk wel gewoon betaaldMaar als je het kan missen is het een mooi bedrag, soort extra vakantiegeld dan
EasyWay? dat schiet dan ook niet op.. Ik heb straks nachtdienst op de taxi, dus lekker druk.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef enpe het volgende:
Wat is het toch rustig bij EW atm, laatste 3x dat ik gewerkt heb maar 1 ritje per werkdag.
Geen rit = geen centjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
EasyWay? dat schiet dan ook niet op.. Ik heb straks nachtdienst op de taxi, dus lekker druk.
krijg je wel gewoon betaald of??
Ik namelijk wel als er niks te doen is en ik 2 uur ofzo moet wachten..![]()
Het werkt niet zo als een taxibaan.. Je krijgt een dag van tevoren door welke ritten je moet uitvoeren en dat is het.. Als je die ritten hebt uitgevoerd ben je gewoon klaar die dag.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
EasyWay? dat schiet dan ook niet op.. Ik heb straks nachtdienst op de taxi, dus lekker druk.
Ja, maar uiteindelijk ben ik naar verwachting nog 6 tot 7 uur bezig met dat ene ritje vanwege niet aansluitende OV verbindingen en eventuele vertragingen op de wegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:38 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies..quote:Op maandag 24 mei 2010 20:42 schreef Keuzer het volgende:
pfff ik ben wel jaloers op de mensen die deze week ritjes mogen rijden... lekker weertje... zit zelf te blokken voor een volle 7 tentamens (beetje optimistisch geweest vorig jaar) dus komende 2 weken is het voor mij lekker knallen... magoed ik blijf lekker meelullen, moet toch wat
Hier in Rotterdam is het best lekker eigenlijkquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef Hojdhopper het volgende:
Wat een weer zeg. Rond half 2 op de A2 Weert - Born maar met mistlampen aan gereden. Was echt baggerzooi!
Dus een lang dagje gemaakt?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:50 schreef Obama het volgende:
Jup in Eindhoven was het ook takke weer.
Ging veel mis vandaag, 1e auto moest nog rijklaar worden gemaakt en 3e auto moest in eerste instantie in Amsterdam zijn maar uiteindelijk bleek het eindadres eindhoven te zijn
.
Ja die bedrijven verdien veel geld op onsquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Obama het volgende:![]()
Het uurtarief voor een Easy Way privé-chauffeur bedraagt voor rij- en wachturen
¤ 19,95 exclusief 19% BTW.
Valt nog wel mee denk ik uiteindelijk, denk ook aan onderhoud van de auto's, huur van het pand etc.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:34 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja die bedrijven verdien veel geld op ons
Nou Athlon in Almere daar werkt een hele relaxe gozer, zeer vriendelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Bah, wat haat ik het toch om naar Athlon Nijmegen te moeten. Mensen daar vind ik niet zo vriendelijk. En nooit een vaste procedure. De ene keer de auto daar neerzetten en papieren binnen afgeven, de andere keer de auto hier neerzetten en de papieren erin laten zitten. Gadverdammee!
Ik ben daar pas één keer geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:47 schreef Obama het volgende:
[..]
Nou Athlon in Almere daar werkt een hele relaxe gozer, zeer vriendelijk.
Ik ook maar dat was dus bevallenquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:49 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ben daar pas één keer geweest, dus daar kan ik niet over oordelen.
Idd een zeer aardige man, mag er morgen weer naar toe voor een wissel.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:47 schreef Obama het volgende:
[..]
Nou Athlon in Almere daar werkt een hele relaxe gozer, zeer vriendelijk.
Fijn als dat ook zo bij mijn bedrijf is. Ik heb morgen mn laatste tentamen dus ik kan volgende week de hele week en het geld kan ik heel goed gebruiken voor de vakantiequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:41 schreef Obama het volgende:
Volgens mij hebben ze komende week een tekort aan chauffeurs vanwege de tentamens vandaar die email van laatst.
Ik moet komende week aan de bak en zwaar ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Fijn als dat ook zo bij mijn bedrijf is. Ik heb morgen mn laatste tentamen dus ik kan volgende week de hele week en het geld kan ik heel goed gebruiken voor de vakantie
Ik ben daar 1 keer geweest. Er staat een wasstraat in de ritgegevens die je MOET gebruiken. Daar ga je heen, je zegt dat je een auto komt wassen voor Alcredis en dan krijg je een muntje en een bonnetje. Muntje gooi je in de wasstraat, bonnetje geef je af bij Alcredis. Zelf hoef je niks te betalen.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:27 schreef jostie1990 het volgende:
iemand ervaring met auto afleveren bij alcredis vianen?
ik moet de auto voor 4,90 wassen maar moet je dit dan zelf doen of kun je hem voor dat geld door een wasstraat rijden daar?
vond t nogal een vreemd bedrag voor als je t zelf moet doen maar het lijkt me nogal weinig voor een wasstraat?
bedankt alvast !
bedankt allebei ! ik had inderdaad begrepen dat ik niet zelf hoefde te betalen maar het ging me er om of ik hem dan met de hand zou moeten wassen of gewoon door de wasstraat! En aangezien het dat laatste is gaat het goedkomenquote:Op zondag 30 mei 2010 11:33 schreef Mallet het volgende:
Ik weet bijna zeker dat er in je ritgegevens staat: AUTO OP REKENING WASSEN. Bij je ritinformatie staat daarvoor een vaste prijs van EUR 4,90. Op rekening wil zeggen dat je dit dus niet zelf hoeft te betalen ()
Als in de gegevens niet het adres van het Total Tankstation staat zoek je dat even op op internet. Je moet het tankstation hebben wat bij Hotel Vianen ligt. Je zegt dat je de auto op rekening van Alcredis moet wassen, je moet even het kenteken noemen en even tekenen. Je krijgt een kopie van dat bonnetje mee wat je moet afleveren bij Alcredis. That's it..
Edit: Even voor de volledigheid dan maar.. Het is inderdaad door de wasstraat. Ze hebben gewoon een prijsafspraak gemaakt.
Succes!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
TVP. Ben al een tijdje op zoek naar een leuke bijbaan, en heb net gesolliciteerd bij easyway voor de functie hiker.
Als je op gesprek mag komen ben je al zowat aangenomen eigenlijk. Dus nu maar hopen op dat telefoontje!quote:Op zondag 30 mei 2010 17:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
TVP. Ben al een tijdje op zoek naar een leuke bijbaan, en heb net gesolliciteerd bij easyway voor de functie hiker.
Fingers crossed.quote:Op zondag 30 mei 2010 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je op gesprek mag komen ben je al zowat aangenomen eigenlijk. Dus nu maar hopen op dat telefoontje!
Ja klopt ben vanochtend 10 uur gebeld, terwijl ze normaal na half 5 pas bellen.quote:Op maandag 31 mei 2010 17:50 schreef Mallet het volgende:
Iedereen die kan werken zal morgen wel werk hebben denk ik. Volgens mij is het erg druk bij ze aan de smsjes te lezen.
Ik heb morgen een reservering vanaf een Renault dealer in mijn woonplaats, maar i.p.v. een Megane is het een Mini Cooper. Heb net gebeld maar de planning is al vertrokken en het kan nu niet meer gecheckt worden. Morgenochtend om 08.30 maar ff bellen.
Oo, heb je mazzel dat ik me niet beschikbaar heb gesteldquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:57 schreef Hojdhopper het volgende:
Hm voor morgen gelukkig wel gebeld. Van Born naar Joure en van Drachten naar Breda. Daarna weer terug naar Sittard met het ov. Worden weer een lekker aantal uurtjes. Helaas niet je van het auto's een 118i en een Corsa.
Ja dankjewel hè.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Oo, heb je mazzel dat ik me niet beschikbaar heb gesteld![]()
![]()
pff nicequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef enpe het volgende:
Morgen weer 3 ritten waarvan een 5 serie en een E klasse, is weer eens wat anders.
Klinkt best als een kutdag! Heb je nou die reclame van die auto afgehaald/af laten halen/anders geregeld?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 19:41 schreef Mallet het volgende:
ZO. 11,5 uur er op zitten.
Wat ik hiervoor ergens schreef, over dat gedoe met het verkeerde kenteken heb ik opgelost bij de dealer. Natuurlijk het juiste kenteken aan EW doorgegeven.. Niks aan de hand. Word ik onderweg half in paniek gebeld dat ik waarschijnlijk de verkeerde auto heb meegenomen. Het leek mij al sterk aangezien ik duidelijk de indruk had dat er maar één auto bij die dealer moest worden opgehaald. Daarnaast waren alleen de eerste 2 cijfers van het kenteken verkeerd op mijn ritinfo. De rest kwam overeen, dus duidelijk een typfout.
Kwartier langs de kant gestaan en het bleek dat ik toch de goede had (duh).
Vervolgens problemen bij de dealer op het afleveradres. Er zat lompe reclame op de auto van de Renault dealer waar ik vandaan kwam. Dat moest eraf dus dat moest ik eerst nog even uit laten zoeken. Uiteindelijk heeft dat me allemaal wel een dik uur vertraging opgeleverd.
Helaas moet ik mezelf echt even richten op school, ondanks ik super graag wil werken. Deze en volgende week dus niet beschikbaar.
De dealer mocht de reclame van de auto afhalen en de kosten werden doorbelast aan de dealer waar de auto vandaan kwam.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Klinkt best als een kutdag! Heb je nou die reclame van die auto afgehaald/af laten halen/anders geregeld?
Laat die ritjes dan maar aan mij over (net als bij MB).
Nee, dat klinkt zo nurd-igquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Dat klinkt zo fucking nice! Ik wou dat ik dat eens had.
Overigens kwam ik vanmiddag een collega tegen in Drachten. Toevallig ook op fok!? Ik vroeg er maar niet naar, doet de rest hier dat wel als je een collega tegen komt?
Ik dacht dat ik vandaag met mijn 11 uur redelijk wat had..quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:13 schreef enpe het volgende:
Haha dat is wel relaxt zo'n buschauffeur Mallet, zal het ook eens proberen.
Nu onderweg naar huis, kan er weer 12,5 uur bij schrijven als ik thuis ben. Had vandaag wel een lekker ritje trouwens, 230 kilometer in een E klasse.
Suggesties?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef LastClick het volgende:
Geheime handshake afspreken voor fok EW-ers
8 die posten ja, maar je hebt ook kans dat een aantal meelurktquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Obama het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt zo nurd-ig.
Ik ben elke keer (3*) als ik naar Athlon in Almere moest een EWer tegengekomen.
Maar de kans is wel heel klein dat je een EWer tegen komt die ook op fok zit.
Er zijn er hier maar maximaal 8 actief.
Ja dat zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Haque het volgende:
[..]
8 die posten ja, maar je hebt ook kans dat een aantal meelurkt
De hint-hint tactiekquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga gewoon praten over dingen die ik letterlijk zo op het forum heb gezet
Ik vraag dat sowieso aan iedere lamlul in een overhemd bij bushaltesquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal als ik in van die buurtbusjes rij dan stoppen ze ook gewoon voor de deur
Ik ben trouwens Keuzer een keer tegen gekomen. Ik vroeg er niet specifiek naar hoor, maar ik vertelde dat ik uit Vlaardingen kom, wat ik ook een paar keer hier had verteld. En ik vertelde de ritjes die ik daarna zou krijgen, wat ik de dag ervoor ook hier had verteld. Toen durfde hij het wel aan om te vragen of ik toevallig op FOK! zat
Dat was ik, had inderdaad een officiële waarschuwing gekregen. Was die dag dat ik die C4 met startproblemen had. Moest dat ding naar Meerkerk brengen en vanaf daar met kentekenpapieren naar Houten. Veel te laat in Meerkerk gekomen doordat dat ding niet wilde starten. Ik dus gezegd tegen die mensen in Meerkerk: ja, zo en zo, ik zal dus ook niet op tijd in Houten zijn. Dacht dat dat wel afdoende was aangezien het allebei Arval is en ze wel overleg zullen hebben. Niet dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef Mallet het volgende:
Vraag ik me af of je hiervoor een officiële waarschuwing krijgt. Iemand anders op dit forum heeft die geloof ik wel gekregen omdat hij ook niet had doorgegeven dat hij te laat was.
Ik was dinsdag 10 minuten te laat (16:10) en heb na lang wikken en wegen besloten om dat niet door te bellen, maar normaal bel ik echt altijd.
Zo één kwam ik er vandaag ook tegen, die keek echt zwaar chagrijnig...no way dat ik dan een poging waag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef Mallet het volgende:
Ik kom ook vaak hikers tegen die zo in zichzelf lijken gekeerd dat ik niet eens een poging waag om erachter te komen of het echt EW-ers zijn. Dan probeer ik nog even normaal te kijken om misschien een gesprek aan te knopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb morgen ook 3 ritten, tussen de tentamens door.
Als ik laat ben, bel ik vaak..tenzij het echt 5 minuten scheelt.Man man.. Iedereen aan het werk.. Over 1 week kan ik weer vol (geen school meer) maar dan zal het werk wel weer zijn afgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hangt af van de persoon en het tijdstip van de dag. Ik belde rond 9.00, dat zal ook wel hebben meegeholpenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef Keuzer het volgende:
Haha ik heb echt nooit herrie met die meiden, ook niet als ik doorbel dat ik te laat kom. Moet wel zeggen dat het bij mij altijd overmacht is, en tsja, ik ambieer advocaat te worden dus pleiten heb ik in me
Echt nooit, maar dan ook nooit, een geschil gehad aan de telefoon.
Bij mij toen bijvoorbeeld, die mevrouw vond het dus helemaaaaaaaal niet erg. Terwijl mij werd verteld dat ze chagrijnig had opgebeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij klopt dat inderdaad niet echt dat de klanten boos zijn.
[...]
Nou, bij mij was het laatst wel anders. Ze was niet boos, maar wel flink chagrijnig toen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad. Zelfs die keer dat ik schade had gereden en dat doorbelde zeiden ze: o, ok, dat kan gebeuren. Ze zijn altijd aardig hoor
Ik schrijf het wel altijd op. De vraag is of ze het ook echt als vertraging rekenen. Als ik 's ochtends bij aanvang de bus op 1 minuut mis is dat mijn eigen schuld vind ik. Dat schrijf ik dan ook niet op als 30 min vertraging. Ik heb ook wel eens opgeschreven dat de bus niet kwam opdagen (was echt zo) maar of ze dat geloven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:14 schreef jostie1990 het volgende:
hoe nauwkeurig zijn jullie in het opschrijven van je vertragingen?
is bus missen ook vertraging of alleen file? en hoe schrijf je dat op?
Zij bellen jouquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:19 schreef LastClick het volgende:
Wie moet ik mailen/bellen over dat slipcursus gebeuren... ik zit volgens mij ondertussen wel aan de 50 ritten...
Maar ik zit onderhand al weer aan de 100+ ritten, dus vraag me af wanneer ik ooit eens word gebeld.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb er 9 juni één.
Ze zijn dacht ik alleen opgehouden met het weergeven van je ritten. Intern houden ze het nog wel bij.
Goed dat je het zegt, ik sta nog op beschikbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze volgende week maandag iemand kunnen krijgen
Gewoon dubbel loon vragen!quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze volgende week maandag iemand kunnen krijgen
Och gewoon streamen op m'n tellie en dan in de auto kijken.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:20 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch een iets te grote voetballiefhebber voor
Ik heb gewoon een simpele Nokia, geen optiequote:Op maandag 7 juni 2010 15:24 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Och gewoon streamen op m'n tellie en dan in de auto kijken.
Hè shittie! Nouja, voor mij verder geen probleem want ik ben dan toch niet beschikbaar.. Maar dan nog.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een simpele Nokia, geen optie
volgende week maandag 13.30, 19 juni op 13.30 (maar dat is toch zaterdag) en eentje op donderdagavond om 20.30quote:Op maandag 7 juni 2010 19:36 schreef Obama het volgende:
Oh sheize ik ben dan ook beschikbaar, hoe laat worden de wedstrijden uitgezonden (lokale tijd) ?
*doet onbeschikbaar instellen *quote:Op maandag 7 juni 2010 19:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
volgende week maandag 13.30, 19 juni op 13.30 (maar dat is toch zaterdag) en eentje op donderdagavond om 20.30
Yes sir. + Je zit centraler, dus je terugreis duurt eigenlijk ook wat minder langquote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, hoe zit het eigenlijk met ritjes vanuit Utrecht. Ik ga volgend jaar van studie switchen en het wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht.
Ik heb zo het gevoel dat daar veel hikers zijn dus minder werk per hiker? En ik hoorde ook dat de ritten in de randstad vaak meerdere korte ritten zijn (3 dus) ipv 2 lange? Klopt dit?
Wat Maharbal zegt. Ik woon trouwens ook in de Randstad (regio Rotterdam), maar ik krijg zelden 3 ritten.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Jongens, hoe zit het eigenlijk met ritjes vanuit Utrecht. Ik ga volgend jaar van studie switchen en het wordt hoogstwaarschijnlijk Utrecht.
Ik heb zo het gevoel dat daar veel hikers zijn dus minder werk per hiker? En ik hoorde ook dat de ritten in de randstad vaak meerdere korte ritten zijn (3 dus) ipv 2 lange? Klopt dit?
Jep ik heb vaker 3 ritten dan 2, maar ik heb zeker niets te klagen als het gaat om de uren die ik maak, maak ik per dag gemiddeld 8 uren.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:37 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik heb meestal ook weinig te klagen over mijn uren. Komt omdat er eigenlijk geen depot o.i.d. dichtbij mijn woonplaats zit. M.a.w. ik moet meestal nog wel een stuk terug met het OV (en heen vaak ook overigens). Vanaf Barneveld bijvoorbeeld.. 2 uur OV.. Nijmegen is ook een uur etc. Ik heb vaker 2 dan drie ritten de laatste tijd.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:55 schreef Obama het volgende:
[..]
Jep ik heb vaker 3 ritten dan 2, maar ik heb zeker niets te klagen als het gaat om de uren die ik maak, maak ik per dag gemiddeld 8 uren.
Minder werk ? niets van gemerkt, maar werk er ook maar iets langer dan een maand.
PS: Regio Amsterdam.
Ik zou het niet weten, heb nog nooit een Hyundai SUV gereden. Maar we zullen morgen zien. Dankzij jou hoop ik er in ieder geval niet veel van (dan kan het alleen maar mee vallen;)!)quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Die SUV's van Hyundai![]()
Heb een keer een Tucson gereden, wat een kutbakDie R280 is dan wel weer lekker
Daar strandde hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:03 schreef MasterJapie het volgende:
Volgens mij heb ik echt het chillste chauffeursbaantje ooit. Ik laad geluids-en licht apparatuur de auto in (een gloednieuwe Mercedes Sprinter), ik breng de apparatuur naar de bestemming, om daar alles op te zetten en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Daar strandde het![]()
Ik heb zelf morgen weer 2 ritten.Dat dus..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willekeurig te googlen?Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Als een ijverige EW-medewerker googlet op gegevens ofzoquote:
Och, ik denk dat het wel zal mee vallen. Cruise control op 140, dus evt. boetes zullen meevallen. Maar op mijn traject waren geen flitsers gemeld en op de trajectcontrolestukken zette ik de snelheid toch maar wat omlaag.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef Mathijz het volgende:
Wat zei je terug, betaald de klant de boetes?
Gefeliciteerd, welkom bij de club!quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:17 schreef mustang90 het volgende:
Ik volg jullie al een tijdje en dacht vandaag, laat ik me ook maar is inschrijven![]()
Ben ook in Breda geweest (wat een pokke-eind is dat zeg, kom bij enschede uit de buurt), gelukkig ben ik wel aangenomen! Zoals ik hier al las valt het allemaal reuze mee inderdaad, gewoon netjes rijden net zoals je met rijexamen deed.. (meer dan 2 jaar geleden xD)
Verder vertelde ik dat ik "op internet" al wel vanalles over EW had gelezen, toen wist hij me al gelijk te melden dat er inderdaad genoeg fora over zijn. Dus er zal vast wel eens meegekeken worden.![]()
Ik vind het alleen wel erg veel wat je moet onthouden in die paar uurtjes, maar al die procedures zullen er na een paar ritjes vast wel ingebakken zijn neem ik aan?!
Verder hoop ik morgen mijn inloggegevens te krijgen, zodat ik me gelijk voor volgende week beschikbaar kan stellen. Als ik ze pas vrijdag krijg, kan het dan ook nog voor volgende week? Of is de planning echt zo strak dat het donderdags binnen moet zijn?
En maharbal, dat zijn inderdaad leuke autotjes. Je mag niet klagen! Hopenlijk voor jou geen stukje van 10 KM ofzo?
[ Bericht 23% gewijzigd door Obama op 10-06-2010 00:15:14 ]
Ik had wel een smerig busje van die telefoonmaatschappij vandaag. Helemaal vies en stoffig van binnen, met kruimels in de bekerhouders enzo. Ik heb een doek gevraagd en toen heb ik hem zelf schoongemaakt.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:43 schreef Mathijz het volgende:
Auto komt me zeer bekend voor, toevallig van die telefoonmaatschappij?
Welkom!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |