De dealer mocht de reclame van de auto afhalen en de kosten werden doorbelast aan de dealer waar de auto vandaan kwam.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Klinkt best als een kutdag! Heb je nou die reclame van die auto afgehaald/af laten halen/anders geregeld?
Laat die ritjes dan maar aan mij over (net als bij MB).
Nee, dat klinkt zo nurd-igquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Dat klinkt zo fucking nice! Ik wou dat ik dat eens had.
Overigens kwam ik vanmiddag een collega tegen in Drachten. Toevallig ook op fok!? Ik vroeg er maar niet naar, doet de rest hier dat wel als je een collega tegen komt?
Ik dacht dat ik vandaag met mijn 11 uur redelijk wat had..quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:13 schreef enpe het volgende:
Haha dat is wel relaxt zo'n buschauffeur Mallet, zal het ook eens proberen.
Nu onderweg naar huis, kan er weer 12,5 uur bij schrijven als ik thuis ben. Had vandaag wel een lekker ritje trouwens, 230 kilometer in een E klasse.
Suggesties?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef LastClick het volgende:
Geheime handshake afspreken voor fok EW-ers
8 die posten ja, maar je hebt ook kans dat een aantal meelurktquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Obama het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt zo nurd-ig.
Ik ben elke keer (3*) als ik naar Athlon in Almere moest een EWer tegengekomen.
Maar de kans is wel heel klein dat je een EWer tegen komt die ook op fok zit.
Er zijn er hier maar maximaal 8 actief.
Ja dat zou goed kunnen ja.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Haque het volgende:
[..]
8 die posten ja, maar je hebt ook kans dat een aantal meelurkt
De hint-hint tactiekquote:Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga gewoon praten over dingen die ik letterlijk zo op het forum heb gezet
Ik vraag dat sowieso aan iedere lamlul in een overhemd bij bushaltesquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal als ik in van die buurtbusjes rij dan stoppen ze ook gewoon voor de deur
Ik ben trouwens Keuzer een keer tegen gekomen. Ik vroeg er niet specifiek naar hoor, maar ik vertelde dat ik uit Vlaardingen kom, wat ik ook een paar keer hier had verteld. En ik vertelde de ritjes die ik daarna zou krijgen, wat ik de dag ervoor ook hier had verteld. Toen durfde hij het wel aan om te vragen of ik toevallig op FOK! zat
Dat was ik, had inderdaad een officiële waarschuwing gekregen. Was die dag dat ik die C4 met startproblemen had. Moest dat ding naar Meerkerk brengen en vanaf daar met kentekenpapieren naar Houten. Veel te laat in Meerkerk gekomen doordat dat ding niet wilde starten. Ik dus gezegd tegen die mensen in Meerkerk: ja, zo en zo, ik zal dus ook niet op tijd in Houten zijn. Dacht dat dat wel afdoende was aangezien het allebei Arval is en ze wel overleg zullen hebben. Niet dusquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef Mallet het volgende:
Vraag ik me af of je hiervoor een officiële waarschuwing krijgt. Iemand anders op dit forum heeft die geloof ik wel gekregen omdat hij ook niet had doorgegeven dat hij te laat was.
Ik was dinsdag 10 minuten te laat (16:10) en heb na lang wikken en wegen besloten om dat niet door te bellen, maar normaal bel ik echt altijd.
Zo één kwam ik er vandaag ook tegen, die keek echt zwaar chagrijnig...no way dat ik dan een poging waag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef Mallet het volgende:
Ik kom ook vaak hikers tegen die zo in zichzelf lijken gekeerd dat ik niet eens een poging waag om erachter te komen of het echt EW-ers zijn. Dan probeer ik nog even normaal te kijken om misschien een gesprek aan te knopen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb morgen ook 3 ritten, tussen de tentamens door.
Als ik laat ben, bel ik vaak..tenzij het echt 5 minuten scheelt.Man man.. Iedereen aan het werk.. Over 1 week kan ik weer vol (geen school meer) maar dan zal het werk wel weer zijn afgenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het hangt af van de persoon en het tijdstip van de dag. Ik belde rond 9.00, dat zal ook wel hebben meegeholpenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef Keuzer het volgende:
Haha ik heb echt nooit herrie met die meiden, ook niet als ik doorbel dat ik te laat kom. Moet wel zeggen dat het bij mij altijd overmacht is, en tsja, ik ambieer advocaat te worden dus pleiten heb ik in me
Echt nooit, maar dan ook nooit, een geschil gehad aan de telefoon.
Bij mij toen bijvoorbeeld, die mevrouw vond het dus helemaaaaaaaal niet erg. Terwijl mij werd verteld dat ze chagrijnig had opgebeld.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij klopt dat inderdaad niet echt dat de klanten boos zijn.
[...]
Nou, bij mij was het laatst wel anders. Ze was niet boos, maar wel flink chagrijnig toen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad. Zelfs die keer dat ik schade had gereden en dat doorbelde zeiden ze: o, ok, dat kan gebeuren. Ze zijn altijd aardig hoor
Ik schrijf het wel altijd op. De vraag is of ze het ook echt als vertraging rekenen. Als ik 's ochtends bij aanvang de bus op 1 minuut mis is dat mijn eigen schuld vind ik. Dat schrijf ik dan ook niet op als 30 min vertraging. Ik heb ook wel eens opgeschreven dat de bus niet kwam opdagen (was echt zo) maar of ze dat geloven?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:14 schreef jostie1990 het volgende:
hoe nauwkeurig zijn jullie in het opschrijven van je vertragingen?
is bus missen ook vertraging of alleen file? en hoe schrijf je dat op?
Zij bellen jouquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:19 schreef LastClick het volgende:
Wie moet ik mailen/bellen over dat slipcursus gebeuren... ik zit volgens mij ondertussen wel aan de 50 ritten...
Maar ik zit onderhand al weer aan de 100+ ritten, dus vraag me af wanneer ik ooit eens word gebeld.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb er 9 juni één.
Ze zijn dacht ik alleen opgehouden met het weergeven van je ritten. Intern houden ze het nog wel bij.
Goed dat je het zegt, ik sta nog op beschikbaarquote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze volgende week maandag iemand kunnen krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |