abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82222215
Haha klinkt goed weer.

Hier allemaal wat minder, auto moet nog werden schoon gemaakt bij Koopman, moet dus een uurtje wachten. Zo maar even doorbellen aan EW dat ik mijn aflevertijd niet haal.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_82224130
Kan je beter gelijk bellen, ik ben onderweg naar mijn 2de adres. Lekker weer om te wachten.
pi_82227149
Kom nu bij athlon een collega tegen met een blik van heb ik jou daar. Nu dus weer onderweg naar rit 3 om ook naar Almere te brengen.

Onderweg nog stil gestaan omdat iemand een touw los aan zijn aanhanger had zitten. Ook niet het meest veilige.
pi_82227413
Zeg, ik ben dan wel geen student maar chauffeur lijkt mij leuk om te doen. Ik beschik over alle eigenschappen die zo'n beetje overal gevraagd worden (in bezit van donker pak, compleet schadevrij verleden, veel rij ervaring, 3+ jaar mijn rijbewijs etc etc) maar geen enkel taxibedrijf geeft zelfs maar een reactie als je ze een mail stuurt. Is dit gewoon?

Zijn er bedrijven die jullie kennen in (regio) Breda die nog werven?
pi_82229692
@ Wiebelkont
Ik denk dat ze wel afwegen of je een ov kaarthebt. Anders wordt het wel duur voor ze.

Vanochtend maar 40 minuten hoeven wachten ipv een uur. Sta nu op de bus te wachten in Joure. Morgen weer een wisselrit van Born - Amsterdam.
pi_82241633
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:17 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Klinkt best als een kutdag! Heb je nou die reclame van die auto afgehaald/af laten halen/anders geregeld?

Laat die ritjes dan maar aan mij over (net als bij MB).
De dealer mocht de reclame van de auto afhalen en de kosten werden doorbelast aan de dealer waar de auto vandaan kwam.

Ik had gisteren nog wel een meevaller wat betreft OV. Ik had op 2 minuten mijn bus gemist in Veendam en moest sowieso vanaf de uitstaphalte nog 20min lopen. Ik vroeg aan een chauffeur die pauze had wat ik nu het beste kon doen. Hij had me eerst uitgelegd hoe ik er lopend kwam, op mijn verzoek, maar zou me vervolgens een stukje meenemen met zijn dienst. Op een gegeven moment ging de bus op Sorry Geen Dienst en heeft hij me helemaal voor de deur afgezet, dat was echt wel chill! Helemaal dat industrieterrein op
pi_82243291
Dat klinkt zo fucking nice! Ik wou dat ik dat eens had.

Overigens kwam ik vanmiddag een collega tegen in Drachten. Toevallig ook op fok!? Ik vroeg er maar niet naar, doet de rest hier dat wel als je een collega tegen komt?
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:36:19 #208
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82244403
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:08 schreef Hojdhopper het volgende:
Dat klinkt zo fucking nice! Ik wou dat ik dat eens had.

Overigens kwam ik vanmiddag een collega tegen in Drachten. Toevallig ook op fok!? Ik vroeg er maar niet naar, doet de rest hier dat wel als je een collega tegen komt?
Nee, dat klinkt zo nurd-ig .

Ik ben elke keer (3*) als ik naar Athlon in Almere moest een EWer tegengekomen.

Maar de kans is wel heel klein dat je een EWer tegen komt die ook op fok zit.

Er zijn er hier maar maximaal 8 actief.
pi_82245802
Haha dat is wel relaxt zo'n buschauffeur Mallet, zal het ook eens proberen.

Nu onderweg naar huis, kan er weer 12,5 uur bij schrijven als ik thuis ben. Had vandaag wel een lekker ritje trouwens, 230 kilometer in een E klasse .
pi_82247401
Meestal als ik in van die buurtbusjes rij dan stoppen ze ook gewoon voor de deur
Ik ben trouwens Keuzer een keer tegen gekomen. Ik vroeg er niet specifiek naar hoor, maar ik vertelde dat ik uit Vlaardingen kom, wat ik ook een paar keer hier had verteld. En ik vertelde de ritjes die ik daarna zou krijgen, wat ik de dag ervoor ook hier had verteld. Toen durfde hij het wel aan om te vragen of ik toevallig op FOK! zat
pi_82251221
Geheime handshake afspreken voor fok EW-ers
pi_82260701
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:13 schreef enpe het volgende:
Haha dat is wel relaxt zo'n buschauffeur Mallet, zal het ook eens proberen.

Nu onderweg naar huis, kan er weer 12,5 uur bij schrijven als ik thuis ben. Had vandaag wel een lekker ritje trouwens, 230 kilometer in een E klasse .
Ik dacht dat ik vandaag met mijn 11 uur redelijk wat had..
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:09 schreef LastClick het volgende:
Geheime handshake afspreken voor fok EW-ers
Suggesties?

Nouja ik ben slapen, morgen weer werks hè. Latuhr!
pi_82260707
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:36 schreef Obama het volgende:

[..]

Nee, dat klinkt zo nurd-ig .

Ik ben elke keer (3*) als ik naar Athlon in Almere moest een EWer tegengekomen.

Maar de kans is wel heel klein dat je een EWer tegen komt die ook op fok zit.

Er zijn er hier maar maximaal 8 actief.
8 die posten ja, maar je hebt ook kans dat een aantal meelurkt
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:03:51 #214
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82261497
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:52 schreef Haque het volgende:

[..]

8 die posten ja, maar je hebt ook kans dat een aantal meelurkt
Ja dat zou goed kunnen ja.

Maar toch vind ik het vreemd om iemand daarmee te benaderen
pi_82261857
Ik ga gewoon praten over dingen die ik letterlijk zo op het forum heb gezet
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:56:59 #216
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82264707
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga gewoon praten over dingen die ik letterlijk zo op het forum heb gezet
De hint-hint tactiek
  donderdag 3 juni 2010 @ 01:03:50 #217
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_82267057
Ja ik kom ook vaan EW'ers tegen, maar om dan te zeggen: 'hee psst, zit je ook op Fok!'? Ik durf dat niet man, haha.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  donderdag 3 juni 2010 @ 02:05:20 #218
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82268176
Het is niet een kwestie van durven, maar het is een kwestie van als een nurd overkomen

Heb me maar vrijdag beschikbaar gesteld.
pi_82270087
Ik ken enpe en mathijz van de slipcursus, maar verder ben ik volgens mij nog nooit iemand tegengekomen van het forum terwijl ik aan het werk was. En zoals jullie al zeiden, ik vraag ook niet op de man af of iemand op fok zit.
pi_82270401
Heb het wel eens gevraagd, en sommige kennen het wel. Stelletje lurkers
pi_82275894
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Meestal als ik in van die buurtbusjes rij dan stoppen ze ook gewoon voor de deur
Ik ben trouwens Keuzer een keer tegen gekomen. Ik vroeg er niet specifiek naar hoor, maar ik vertelde dat ik uit Vlaardingen kom, wat ik ook een paar keer hier had verteld. En ik vertelde de ritjes die ik daarna zou krijgen, wat ik de dag ervoor ook hier had verteld. Toen durfde hij het wel aan om te vragen of ik toevallig op FOK! zat
Ik vraag dat sowieso aan iedere lamlul in een overhemd bij bushaltes maar niet op de man af nee, je begint met: EUJ! werkte gij ok voor EW!? Is het antwoord instemmend dan heb je meestal het daaropvolgende halfuur een goed gesprek, en anders is het wel humor als ze meteen willen weten wat dat dan in vredesnaam is.
Begin nu toch wel schoon genoeg te krijgen van tentamens.. Oh en heb trouwens ook welleens een buurtbus zo ver gekregen dattie een paar straatjes omreed
pi_82283774
Ik kom ook vaak hikers tegen die zo in zichzelf lijken gekeerd dat ik niet eens een poging waag om erachter te komen of het echt EW-ers zijn. Dan probeer ik nog even normaal te kijken om misschien een gesprek aan te knopen..

De laatste keer dat ik collega's tegenkwam was in Meerkerk vanaf ALD. Een gast en een leuke meid. Daar heb ik vervolgens ook een half uur mee kunnen reizen, maar dan ga je weer allemaal op weg naar de volgende rit en zie je elkaar nooit meer.
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:44:37 #223
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82286139
It's sad but true...je zult nooit een gevoel van collegialiteit ervaren bij EW, elk beroep heeft zijn pro's en con's.

Wij hebben niet iemand die telkens met je meekijkt

Ik rijd morgen 2x Peugeut die hebben hoogstwaarschijnlijk geen AUX ingang .

[ Bericht 0% gewijzigd door Obama op 03-06-2010 15:58:20 ]
pi_82291082
Daarvoor kun je de collegialiteit hier een beetje vinden. Ben wel blij dat ik dit topic gevonden heb.

Werd vandaag gebeld omdat ik te laat was, wat ik niet had doorgebeld. Buhr, normaal maakt dat echt geef fuck uit als je naar bijv. Care moet. Maar in dit geval was de klant er al.. en nog een lekker vrouwke ook!

Ben vandaag wel weer een collega tegen gekomen bij Koopman. Daar kom ik ze redelijk vaak tegen, en dan ook nog dezelfde.
pi_82292940
Vraag ik me af of je hiervoor een officiële waarschuwing krijgt. Iemand anders op dit forum heeft die geloof ik wel gekregen omdat hij ook niet had doorgegeven dat hij te laat was.

Ik was dinsdag 10 minuten te laat (16:10) en heb na lang wikken en wegen besloten om dat niet door te bellen, maar normaal bel ik echt altijd.
  donderdag 3 juni 2010 @ 18:29:48 #226
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82293329
@Hojdhopper
Jeps, ik kan zelfs zeggen dat dit topic mij naar EW heeft geleidt.

@Mallet
Tsja dat hangt er echt van af, ik heb wel eens locaties waar ze er heel erg lakoniek over doen en mij niet eens verwachten, maar ook wel locaties die op mij zitten te wachten (1e klus direct 15 min te laat ).

Morgen moet ik bij elkaar bijna 45 min lopen
pi_82294211
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 18:20 schreef Mallet het volgende:
Vraag ik me af of je hiervoor een officiële waarschuwing krijgt. Iemand anders op dit forum heeft die geloof ik wel gekregen omdat hij ook niet had doorgegeven dat hij te laat was.

Ik was dinsdag 10 minuten te laat (16:10) en heb na lang wikken en wegen besloten om dat niet door te bellen, maar normaal bel ik echt altijd.
Dat was ik, had inderdaad een officiële waarschuwing gekregen. Was die dag dat ik die C4 met startproblemen had. Moest dat ding naar Meerkerk brengen en vanaf daar met kentekenpapieren naar Houten. Veel te laat in Meerkerk gekomen doordat dat ding niet wilde starten. Ik dus gezegd tegen die mensen in Meerkerk: ja, zo en zo, ik zal dus ook niet op tijd in Houten zijn. Dacht dat dat wel afdoende was aangezien het allebei Arval is en ze wel overleg zullen hebben. Niet dus

Werd toen ook gebeld door EW en de volgende dag lag er een brief op de mat.
pi_82294248
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:50 schreef Mallet het volgende:
Ik kom ook vaak hikers tegen die zo in zichzelf lijken gekeerd dat ik niet eens een poging waag om erachter te komen of het echt EW-ers zijn. Dan probeer ik nog even normaal te kijken om misschien een gesprek aan te knopen..
Zo één kwam ik er vandaag ook tegen, die keek echt zwaar chagrijnig...no way dat ik dan een poging waag.

Pfoe morgen weer 3 ritten, ziet er naar uit dat ik voor de 3e keer deze week 11+ uur ga maken.
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 19:05:08 #229
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_82295287
Ik heb morgen ook 3 ritten, tussen de tentamens door.

Als ik laat ben, bel ik vaak..tenzij het echt 5 minuten scheelt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_82295536
Volgens mij klopt dat inderdaad niet echt dat de klanten boos zijn. Ik heb vaak het idee dat die tijden er meer staan zodat het een beetje samenkomt met je andere ritten en dat je niet te laat klaar bent
Heb wel eens gehad dat ik op een priveadres moest zijn, voor half 9 (volgens de gegevens). Dus ik kom daar, bel aan, heb ik die mensen uit bed gebeld
pi_82297291
Ik heb vandaag 4 uur gedaan over een rit van Zwolle naar Born, stond een half uur in de file in Zwolle zelf, daarna bij Arnhem nog een kwartier en toen bij Nijmegen nog een half uur:P Ik kwam om kwart voor 2 aan in Born en had toen nog een uur naar Swalmen in de bus/trein moeten zitten om naar Vianen te gaan. EW gebeld en die belden later terug dat ik die rit niet meer hoefde te doen. Toen vanaf Sittard 2.5 in de trein naar Apeldoorn:P Maar wel gezellig een collega gezien en met hem tot Eindhoven gereisd.
pi_82298157
Wat heeft iedereen morgen 3 ritten, ik ben niet gebeld
pi_82302681
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:09 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb morgen ook 3 ritten, tussen de tentamens door.

Als ik laat ben, bel ik vaak..tenzij het echt 5 minuten scheelt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man man.. Iedereen aan het werk.. Over 1 week kan ik weer vol (geen school meer) maar dan zal het werk wel weer zijn afgenomen.
SPOILER
pi_82305694
Haha ik heb echt nooit herrie met die meiden, ook niet als ik doorbel dat ik te laat kom. Moet wel zeggen dat het bij mij altijd overmacht is, en tsja, ik ambieer advocaat te worden dus pleiten heb ik in me
Echt nooit, maar dan ook nooit, een geschil gehad aan de telefoon.
  donderdag 3 juni 2010 @ 22:26:50 #236
207863 Obama
Barack Hussein
pi_82306194
Hahaha ik ook, ik vind ze echt zeer vriendelijk, alleen maar positieve ervaringen.
pi_82306261
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef Keuzer het volgende:
Haha ik heb echt nooit herrie met die meiden, ook niet als ik doorbel dat ik te laat kom. Moet wel zeggen dat het bij mij altijd overmacht is, en tsja, ik ambieer advocaat te worden dus pleiten heb ik in me
Echt nooit, maar dan ook nooit, een geschil gehad aan de telefoon.
Het hangt af van de persoon en het tijdstip van de dag. Ik belde rond 9.00, dat zal ook wel hebben meegeholpen

Voor mij was dit ook de eerste keer in bijna 4 jaar dat iemand zodanig begon te zeuren dat ik er even genoeg van kreeg. Jullie werken er gewoon niet lang genoeg
pi_82306272
Inderdaad. Zelfs die keer dat ik schade had gereden en dat doorbelde zeiden ze: o, ok, dat kan gebeuren. Ze zijn altijd aardig hoor
pi_82349977
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij klopt dat inderdaad niet echt dat de klanten boos zijn.

[...]
Bij mij toen bijvoorbeeld, die mevrouw vond het dus helemaaaaaaaal niet erg. Terwijl mij werd verteld dat ze chagrijnig had opgebeld.
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad. Zelfs die keer dat ik schade had gereden en dat doorbelde zeiden ze: o, ok, dat kan gebeuren. Ze zijn altijd aardig hoor
Nou, bij mij was het laatst wel anders. Ze was niet boos, maar wel flink chagrijnig toen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 23:14:46 #240
297887 jostie1990
Tuig van de richel
pi_82350901
hoe nauwkeurig zijn jullie in het opschrijven van je vertragingen?
is bus missen ook vertraging of alleen file? en hoe schrijf je dat op?
Als je ergens niet bent, ben je óf te vroeg, óf te laat (Johan Cruijf)
pi_82355025
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 23:14 schreef jostie1990 het volgende:
hoe nauwkeurig zijn jullie in het opschrijven van je vertragingen?
is bus missen ook vertraging of alleen file? en hoe schrijf je dat op?
Ik schrijf het wel altijd op. De vraag is of ze het ook echt als vertraging rekenen. Als ik 's ochtends bij aanvang de bus op 1 minuut mis is dat mijn eigen schuld vind ik. Dat schrijf ik dan ook niet op als 30 min vertraging. Ik heb ook wel eens opgeschreven dat de bus niet kwam opdagen (was echt zo) maar of ze dat geloven?

Verder schrijf ik het voor file zo op:
A2 A'dam-Utr 13:30-13:50

Of ze het echt controleren weet ik niet.
pi_82358454
Wie moet ik mailen/bellen over dat slipcursus gebeuren... ik zit volgens mij ondertussen wel aan de 50 ritten...
pi_82358535
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 10:19 schreef LastClick het volgende:
Wie moet ik mailen/bellen over dat slipcursus gebeuren... ik zit volgens mij ondertussen wel aan de 50 ritten...
Zij bellen jou
pi_82365599
Hoe opschrijven dat je file had?

"File bij <insert place name>"
pi_82366843
Slipcursus waren ze toch mee gestopt?
pi_82367751
Ik heb er 9 juni één.

Ze zijn dacht ik alleen opgehouden met het weergeven van je ritten. Intern houden ze het nog wel bij.

[ Bericht 74% gewijzigd door Maharbal op 05-06-2010 16:06:08 ]
pi_82368874
Nieuwe werknemers vanaf datum x (datum van de mail heb ik niet meer) krijgen geen slipcursus meer.
pi_82368883
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb er 9 juni één.

Ze zijn dacht ik alleen opgehouden met het weergeven van je ritten. Intern houden ze het nog wel bij.
Maar ik zit onderhand al weer aan de 100+ ritten, dus vraag me af wanneer ik ooit eens word gebeld.
pi_82442187
Ben trouwens benieuwd of ze volgende week maandag iemand kunnen krijgen
pi_82443243
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben trouwens benieuwd of ze volgende week maandag iemand kunnen krijgen
Goed dat je het zegt, ik sta nog op beschikbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')