Gewoon zonder rijbewijs rijden, als een agent je dan aan de kant zet kan je het meteen aan hem vragenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
Stoppen met dit tactloze gedrag, zomaar een idee!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
ik snap eigenlijk niet waarom we hersenloze TS helpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef hooibaal het volgende:
Ongeveer drie keer zo veel als mag, dus.
Je kunt weinig anders dan afwachten, je krijgt vanzelf bericht van de OvJ en (omdat het de derde keer is) ook van het CBR i.v.m. zo'n cursus.
En verder: ga fietsen, idioot.
Ja dat isquote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Is het te verwachten dat die kerel op een verplicht alcoholhulpgroepje wordt gezet?
Ik denk eerder dat het CBR gaat kijken of dit figuur nog wel in staat is om verantwoord met een rijbewijs om te gaan als het de 3e keer is.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Is het te verwachten dat die kerel op een verplicht alcoholhulpgroepje wordt gezet?
^^ Dat dus. Ronduit asociaal om bezopen achter het stuur te kruipen. Rijd jezelf fijn dood, prima, maar neem daar een ander niet in mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Stoppen met dit tactloze gedrag, zomaar een idee!
Normaal 6 maand, maar omdat jij het bent levenslang!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef Frank_1981 het volgende:
Ja idioot ben ik zeker!! Maar is 6 maanden rijontzegging nu vast of verschilt dat?
Handig lijstje! Ik vind ze nog heel erg matserig, als je dat zo ziet moet je het wel gruwelijk verneuken wil je je rijbewijs permanent kwijtraken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het CBR gaat kijken of dit figuur nog wel in staat is om verantwoord met een rijbewijs om te gaan als het de 3e keer is.
http://www.cbr.nl/download/SchemaVordprocedureA4_web0109.pdf
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn
rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
Nee idioot is nog zacht uitgedrukt, je hebt herhaaldelijk dezelfde fout gemaakt en hebt enkel spijt dat je bent aangehouden, niet dat je met alcohol op reed. Wanneer ga je doorhebben hoe stom je bezig bent? Als je eens bezopen iemand het leven eruit rijdt?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef Frank_1981 het volgende:
Ja idioot ben ik zeker!! Maar is 6 maanden rijontzegging nu vast of verschilt dat?
Huh:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef gelly het volgende:
http://www.cbr.nl/download/SchemaVordprocedureA4_web0109.pdf
quote:onvoldoende NL taal beheerst = onderzoek alcohol
Wat moet je dan? Iemand op z'n blauwe-ogen-Swahili geloven dat-ie niet gedronken heeft?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |