Gewoon zonder rijbewijs rijden, als een agent je dan aan de kant zet kan je het meteen aan hem vragenquote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
Stoppen met dit tactloze gedrag, zomaar een idee!quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
ik snap eigenlijk niet waarom we hersenloze TS helpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef hooibaal het volgende:
Ongeveer drie keer zo veel als mag, dus.
Je kunt weinig anders dan afwachten, je krijgt vanzelf bericht van de OvJ en (omdat het de derde keer is) ook van het CBR i.v.m. zo'n cursus.
En verder: ga fietsen, idioot.
Ja dat isquote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Is het te verwachten dat die kerel op een verplicht alcoholhulpgroepje wordt gezet?
Ik denk eerder dat het CBR gaat kijken of dit figuur nog wel in staat is om verantwoord met een rijbewijs om te gaan als het de 3e keer is.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Is het te verwachten dat die kerel op een verplicht alcoholhulpgroepje wordt gezet?
^^ Dat dus. Ronduit asociaal om bezopen achter het stuur te kruipen. Rijd jezelf fijn dood, prima, maar neem daar een ander niet in mee.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:03 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Stoppen met dit tactloze gedrag, zomaar een idee!
Normaal 6 maand, maar omdat jij het bent levenslang!quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef Frank_1981 het volgende:
Ja idioot ben ik zeker!! Maar is 6 maanden rijontzegging nu vast of verschilt dat?
Handig lijstje! Ik vind ze nog heel erg matserig, als je dat zo ziet moet je het wel gruwelijk verneuken wil je je rijbewijs permanent kwijtraken.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het CBR gaat kijken of dit figuur nog wel in staat is om verantwoord met een rijbewijs om te gaan als het de 3e keer is.
http://www.cbr.nl/download/SchemaVordprocedureA4_web0109.pdf
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn
rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
Nee idioot is nog zacht uitgedrukt, je hebt herhaaldelijk dezelfde fout gemaakt en hebt enkel spijt dat je bent aangehouden, niet dat je met alcohol op reed. Wanneer ga je doorhebben hoe stom je bezig bent? Als je eens bezopen iemand het leven eruit rijdt?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef Frank_1981 het volgende:
Ja idioot ben ik zeker!! Maar is 6 maanden rijontzegging nu vast of verschilt dat?
Huh:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef gelly het volgende:
http://www.cbr.nl/download/SchemaVordprocedureA4_web0109.pdf
quote:onvoldoende NL taal beheerst = onderzoek alcohol
Wat moet je dan? Iemand op z'n blauwe-ogen-Swahili geloven dat-ie niet gedronken heeft?quote:
Sorry dat ik het zo flauw formuleer, maar: je bent zwaar de klos. Je krijgt ook nog te maken met het CBR. En beide zaken (strafrechtelijk en "bestuursrechtelijk" via het CBR) staan los van elkaar. En het CBR is niet mals. Bezwaar indienen kan, maar tenzij er echt een fout is gemaakt, maak je geen schijn van kans. Je moet OF op EMA OF je krijgt een onderzoek alcohol. En de kosten daarvan (evenals het vrij nemen) komen op jouw conto. Daarbij is er (behalve dood zijn) geen enkel excuus om niet of te laat te komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Is aan de officier, naar mijn idee mag een jaar ook met 3x de hoeveelheid en al twee keer eerder staande gehouden zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Frank_1981 het volgende:
@Whiskers2009
Is 6 maanden vast of kan het ook zijn dat ik 3 of 4 maanden rijontzegging krijg?
Mwa dat is nog wel zo, maar dat gaat komen dat de Rechter dat alleen mag bepalen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Is aan de officier, naar mijn idee mag een jaar ook met 3x de hoeveelheid en al twee keer eerder staande gehouden zijn.
Verder kan het CBR de straf ook nog verzwaren als ik het goed lees!
Dat is strafrechtelijk Frank. Bel anders gewoon even met het parket..quote:Op maandag 17 mei 2010 18:33 schreef Frank_1981 het volgende:
@Whiskers2009
Is 6 maanden vast of kan het ook zijn dat ik 3 of 4 maanden rijontzegging krijg?
Nee, CBR "verzwaard" niks. Zijn gescheiden procedures. 1 is strafrechtelijk, de ander in het kader van de verkeersveiligheid (bestuursrechtelijk).quote:Op maandag 17 mei 2010 18:36 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Is aan de officier, naar mijn idee mag een jaar ook met 3x de hoeveelheid en al twee keer eerder staande gehouden zijn.
Verder kan het CBR de straf ook nog verzwaren als ik het goed lees!
Uhhhh, volgens mij had ik hem daar ook al op gewezen (een paar posts hierboven)...quote:Op maandag 17 mei 2010 19:10 schreef SImple8 het volgende:
Ik vrees dat je te maken gaat krijgen met de divisie vorderingen van het cbr. Je bent namelijk een recidive, en dat zal je ( terecht ) zwaar aangerekend worden.
Dat wilt zeggen ( indien onderzoek ):
Rijbewijs vanaf afgelopen zaterdag, tot aan de uitslag van het onderzoek kwijt zijn. Als het om alcohol gaat, ben je bij het cbr zwaar de LUL. Men zal er alles aan doen om je als alcoholafhankelijk te bestempelen. Een bezwaar indienen, heeft geen nut, alle veel voorkomende redenen zoals : ik heb al zoveel schadevrije jaren, heb mijn rijbewijs nodig vor mijn werk, worden van tafel geveegd. Dit staat ook in een bijlage die je krijgt, als je een onderzoek moet doen. Dit krijg je per aangetekende post opgestuurd, en je bent verplicht mee te werken, anders wordt je rijbewijs abrupt ongeldig verklaard,
Ik zeg niet dat het bovenstaande bij jou het geval zal zijn, maar het KAN wel.
Sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 19:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhhh, volgens mij had ik hem daar ook al op gewezen (een paar posts hierboven)...
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer dat een agent je tot stoppen heeft gebracht en niet een betonnen pijler.
das zielig voor die pijlerquote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer dat een agent je tot stoppen heeft gebracht en niet een betonnen pijler.
Ik hoop dat een van de twee het doetquote:Op maandag 17 mei 2010 18:49 schreef Peter het volgende:
En los van de OVJ kan het CBR altijd nog bepalen dat je geen rijbewijs krijgt.
Welgemeende excuses aan de pijler.quote:
En al helemaal als het de tweede keer is.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:09 schreef Frank_1981 het volgende:
Examinator ziet TS staan, kijkt op z'n formuliertje, 3 keer 3 kratjes wodka afgebeeld, TS zakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze je na 6 maanden laten melden bij het CBR om je rijbewijs weer op te halen en dat ze hem dan voor je neus in de fik steken met de mededeling dat je nooit meer zo'n roze papiertje gaat krijgen van ze.
Wat dan ook klopt omdat ze over zijn gegaan op kunststoffen pasjesquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze je na 6 maanden laten melden bij het CBR om je rijbewijs weer op te halen en dat ze hem dan voor je neus in de fik steken met de mededeling dat je nooit meer zo'n roze papiertje gaat krijgen van ze.
Dat wil niet als hij een pasje heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Baas van TS:quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
Ben wel benieuwd hoe je baas reageerde op het feit dat je de komende 6 maand je werk niet kunt uitvoeren!
Als het mijn medewerker zou zijn absoluut!quote:
't Is heel simpel: TS komt niet op z'n werk, dat is werkweigering, wat reden is voor ontslag op staande voet.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het mijn medewerker zou zijn absoluut!
Niet meer zuipen als je nog moet autorijden is een heel goed idee.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Wij weten het allemaal, jij blijkt toch echt de enige te zijn die het niet weet. Ga niet zo zielig lopen janken dat mensen hun stomme opmerkingen voor zich moeten houden maar kap met dat domme, asociale, egoistische en lamzakkerige gedrag...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik denk dat we nu allemaal wel weten dat ik erg stom ben geweest. Maar ik heb deze toppic geopend om andere reden. Dus hou aub je opmerkingen voor je!
Waarom? Je verdient het. Maar goed, ga je nog een serieus antwoord geven op mijn vraag?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik denk dat we nu allemaal wel weten dat ik erg stom ben geweest. Maar ik heb deze toppic geopend om andere reden. Dus hou aub je opmerkingen voor je!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Dus dit is de derde keer dat je gepakt bent? En er dan vanuit gaan dat je al die andere keren niet gepakt bent...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete.
Het is best een normale en serieuze vraag hoe je baas hierop reageerde...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Dit dusssssssquote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik hoop dat ze je rijbewijs voor de rest van je leven afpakken. Figuren als jij horen niet op de openbare weg thuis. Kneus dat je bent.
Denk je nou echt dat mensen hier een idioot die al drie keer gepakt is voor dronken rijden (en het dus waarschijnlijk nog veel vaker gedaan heeft) weer de weg op willen helpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Onbetaalbaar dit. Vouw jezelf om een boom, gek!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Het is niet de eerste keer (zeg je zelfquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Hey! Ik hoef die gek niet op m'n nek!quote:
Als je dronken rijd dan heb ik het idee dat je totaal geen ballen hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef gateway het volgende:
hoop dat TS het lef heeft hiet gewoon verder te posten en dat wij ook eens meekrijgen hoe het verder gaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |