Examinator ziet TS staan, kijkt op z'n formuliertje, 3 keer 3 kratjes wodka afgebeeld, TS zakt.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze je na 6 maanden laten melden bij het CBR om je rijbewijs weer op te halen en dat ze hem dan voor je neus in de fik steken met de mededeling dat je nooit meer zo'n roze papiertje gaat krijgen van ze.
Wat dan ook klopt omdat ze over zijn gegaan op kunststoffen pasjesquote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoop dat ze je na 6 maanden laten melden bij het CBR om je rijbewijs weer op te halen en dat ze hem dan voor je neus in de fik steken met de mededeling dat je nooit meer zo'n roze papiertje gaat krijgen van ze.
Dat wil niet als hij een pasje heeft.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:51 schreef Bob-B het volgende:
Baas van TS:quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef Bartjebart het volgende:
Ben wel benieuwd hoe je baas reageerde op het feit dat je de komende 6 maand je werk niet kunt uitvoeren!
Als het mijn medewerker zou zijn absoluut!quote:
't Is heel simpel: TS komt niet op z'n werk, dat is werkweigering, wat reden is voor ontslag op staande voet.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:56 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als het mijn medewerker zou zijn absoluut!
Niet meer zuipen als je nog moet autorijden is een heel goed idee.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Beste Forumlezers,
Afgelopen zaterdagnacht is mijn rijbewijs ingevorderd. Ik had een promillage van 655 µG/l. Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete. Mijn rijbewijs is nu doorgestuurd naar de officier van justitie maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen behalve afwachten. Ik kan op dit moment niet gaan werken omdat ik in verschillende plaatsen in nederland werk. Mijn vraag is nu wat kan ik verwachten en wat kan ik nu nog doen??
Wij weten het allemaal, jij blijkt toch echt de enige te zijn die het niet weet. Ga niet zo zielig lopen janken dat mensen hun stomme opmerkingen voor zich moeten houden maar kap met dat domme, asociale, egoistische en lamzakkerige gedrag...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik denk dat we nu allemaal wel weten dat ik erg stom ben geweest. Maar ik heb deze toppic geopend om andere reden. Dus hou aub je opmerkingen voor je!
Waarom? Je verdient het. Maar goed, ga je nog een serieus antwoord geven op mijn vraag?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik denk dat we nu allemaal wel weten dat ik erg stom ben geweest. Maar ik heb deze toppic geopend om andere reden. Dus hou aub je opmerkingen voor je!
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Dus dit is de derde keer dat je gepakt bent? En er dan vanuit gaan dat je al die andere keren niet gepakt bent...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Frank_1981 het volgende:
Ik ben 3 en 2 jaar geleden ook aangehouden maar had toen veel minder als nu gedronken en kreeg alleen een boete.
Het is best een normale en serieuze vraag hoe je baas hierop reageerde...quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Dit dusssssssquote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik hoop dat ze je rijbewijs voor de rest van je leven afpakken. Figuren als jij horen niet op de openbare weg thuis. Kneus dat je bent.
Denk je nou echt dat mensen hier een idioot die al drie keer gepakt is voor dronken rijden (en het dus waarschijnlijk nog veel vaker gedaan heeft) weer de weg op willen helpen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Onbetaalbaar dit. Vouw jezelf om een boom, gek!quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Het is niet de eerste keer (zeg je zelfquote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Frank_1981 het volgende:
Hey! Ik hoef die gek niet op m'n nek!quote:
Als je dronken rijd dan heb ik het idee dat je totaal geen ballen hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef gateway het volgende:
hoop dat TS het lef heeft hiet gewoon verder te posten en dat wij ook eens meekrijgen hoe het verder gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |