Ik heb mijn rijbewijs nog geen twee jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kijk anders even op www.chauffeurscentrale.nl
Ik? Ik ben privé chauffeur en regelmatig breng ik mensen naar huis toe. Die huren mij in om Bob te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:41 schreef DoimeN het volgende:
Waar rijd jij dan voor? Want dat lijkt mij ook supergrappig?
Is dat die taxi service op gewoon privé chauffeuren?
Nee, ik werk voor een ander.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef DoimeN het volgende:
Ja precies, is dat gewoon voor EW?
Vertel...quote:
Dat zijn wel de mooiste ritjes idd. Laatst had ik nog een klant die mij hele tijd peuken aanbood in zijn autoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef jitzzzze het volgende:
Vannacht (eigenlijk vanmorgen) weer een hilarische thuisbrengservice-ritje gedaan![]()
Keihard trappen met dat hok, teringhard de muziek aan, meezingen, alle ramen open![]()
Ook leuk jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zijn wel de mooiste ritjes idd. Laatst had ik nog een klant die mij hele tijd peuken aanbood in zijn auto
Absoluut, of mensen die zo dronken zijn dat ze zes keer hetzelfde vragen/vertellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik? Ik ben privé chauffeur en regelmatig breng ik mensen naar huis toe. Die huren mij in om Bob te zijn.
Dat zijn echt altijd de leukste ritten; vannacht was geen uitzondering.
Dat valt ook wel weer mee toch?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
Als EasyWay dit forum in de gaten houdt dan hebben er een aantal een probleem, menigeen heeft namelijk wel een keer gebroken met de geheimhoudplicht van klanten en dergelijke. Namen van bedrijven noemen etc.
of dat ze je vragen midden op de snelweg te stoppen omdat hij moet pissenquote:Op zaterdag 15 mei 2010 09:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Absoluut, of mensen die zo dronken zijn dat ze zes keer hetzelfde vragen/vertellen.
Daarom: maak je nickname niet bekend bij EW.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 17:26 schreef Keuzer het volgende:
Als EasyWay dit forum in de gaten houdt dan hebben er een aantal een probleem, menigeen heeft namelijk wel een keer gebroken met de geheimhoudplicht van klanten en dergelijke. Namen van bedrijven noemen etc.
als jij zegt "ik heb morgen sprinter, een avensis en een golf" (wat menig student chauffeur doet), dan kunnen ze gelijk nazoeken wie je bent.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Daarom: maak je nickname niet bekend bij EW.Hoewel ze misschien via problemen die je had er wel achter kunnen komen.
Zouden ze echt zoveel moeite doen? Bovendien zegt er hier niemand dingen die niet door de beugel kunnen eigenlijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:37 schreef LastClick het volgende:
[..]
als jij zegt "ik heb morgen sprinter, een avensis en een golf" (wat menig student chauffeur doet), dan kunnen ze gelijk nazoeken wie je bent.
En eigenlijk ook niet vertellen in welke auto's je rijd, en ook niet waarheen.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Daarom: maak je nickname niet bekend bij EW.Hoewel ze misschien via problemen die je had er wel achter kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |