Ik vond het ook gaaf om een keer te doen ja.. Ehm als je dat kantoortje inloopt en vervolgens langs de toiletten aan de andere kant eruit, dan staat hij vaak meteen rechts.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:28 schreef enpe het volgende:
Waar staat die wagen dan ergens bij Athlon, op het parkeerterrein buiten?
Slipcursus was wel gaaf om een keer te doen btw!
Done.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:51 schreef Maharbal het volgende:
Ew salaris voor 23-jarigen is ¤9,61 overigens.
Ik zat vorige maand op 69 uur en zit nu op 32 (heb 1x een ritje overgeslagen, ze belden om 7:50 en ik wilde die dag andere dingen doen).quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Done.
Voor mij neemt het werk deze maand weer een beetje af. Dinsdag had ik nog een spoedje, maar morgen helaas niks. Misschien maandag weer.
Kijk anders even op www.chauffeurscentrale.nlquote:Op donderdag 13 mei 2010 18:59 schreef Viezze het volgende:
Ik sprak twee weken geleden iemand, die zich drie weken daarvoor had aangemeld en nog niets had gehoord. Overigens weet ik niet of hij ondertussen alweer iets had gehoord van EW. En in Groningen zitten wel veel studenten.
Maar we wachten af, ik hoor vanzelf wat
Maar dat is Leeuwarden. Groningen is weer anders, en daar zoeken ze minder mensen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 18:53 schreef Mallet het volgende:
Misschien valt dat best wel mee. Bovenin Nederland zitten niet zoveel hikers. Maharbal heeft bijvoorbeeld heel veel werk en die komt ook uit het noorden.
Nee die rijvaardigheidstraining heeft totaal geen invloedquote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:51 schreef Funkdude het volgende:
Ik heb zojuist ook gesolliciteerd voor Hiker in omgeving Leiden. Sta wel (zoals ik van iemand anders ook las) op de wachtlijst. Hopelijk heeft de rijvaardigheidstraning die ik gevolgd heb een positieve invloed. Lijkt me i.i.g. leuk werk.
Die was wel erg leuk afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:53 schreef Keuzer het volgende:
Bovendien willen ze dat je netjes rijdt in die auto's en niet dat je een achterwielslipsituatie gaat controleren
Het slipgedeelte was maar een klein deel van de rijvaardigheidstraining hoor.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:53 schreef Keuzer het volgende:
[..]
Nee die rijvaardigheidstraining heeft totaal geen invloedals ze je nodig hebben bellen ze je zeker, als ze geen mensen nodig hebben bellen ze niemand. Als je trouwens al 20 bent kan je fluiten naar Hiker als bijbaan.
Bovendien willen ze dat je netjes rijdt in die auto's en niet dat je een achterwielslipsituatie gaat controleren
Ik heb mijn rijbewijs nog geen twee jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 20:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Kijk anders even op www.chauffeurscentrale.nl
Ik? Ik ben privé chauffeur en regelmatig breng ik mensen naar huis toe. Die huren mij in om Bob te zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:41 schreef DoimeN het volgende:
Waar rijd jij dan voor? Want dat lijkt mij ook supergrappig?
Is dat die taxi service op gewoon privé chauffeuren?
Nee, ik werk voor een ander.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:10 schreef DoimeN het volgende:
Ja precies, is dat gewoon voor EW?
Vertel...quote:
Dat zijn wel de mooiste ritjes idd. Laatst had ik nog een klant die mij hele tijd peuken aanbood in zijn autoquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:01 schreef jitzzzze het volgende:
Vannacht (eigenlijk vanmorgen) weer een hilarische thuisbrengservice-ritje gedaan![]()
Keihard trappen met dat hok, teringhard de muziek aan, meezingen, alle ramen open![]()
Ook leuk jaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat zijn wel de mooiste ritjes idd. Laatst had ik nog een klant die mij hele tijd peuken aanbood in zijn auto
Absoluut, of mensen die zo dronken zijn dat ze zes keer hetzelfde vragen/vertellen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik? Ik ben privé chauffeur en regelmatig breng ik mensen naar huis toe. Die huren mij in om Bob te zijn.
Dat zijn echt altijd de leukste ritten; vannacht was geen uitzondering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |