Duhquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef alors het volgende:
Wat is dit toch exponentieel veel beter dan Jurk
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:35 schreef alors het volgende:Wat is dit toch exponentieel veel beter dan Jurk
![]()
En da's dus allemaal de schuld van de luisteraars van 3FM, die online op de Hemelse 100 gestemd hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Dat dus!
Ik heb m aanstaan sinds Air en ik heb alleen nog maar meesterlijke nummers gehoord![]()
En nu Daft Punk, helemaal goed met Gerard vandaag hoor
Mensen die denken dat luisteraars invloed hebben op lijstjesquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En da's dus allemaal de schuld van de luisteraars van 3FM, die online op de Hemelse 100 gestemd hebben.
Ik schrijf mijn boodschappenlijstjes zelf hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die denken dat luisteraars invloed hebben op lijstjes
quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:49 schreef Paul het volgende:
Wat is dit voor takkeherrie dit is toch niet hemels rustgevend ?!?!!!
Bij StuBru is hij veel beter, dus ja, luisteraars hebben invloed..quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Mensen die denken dat luisteraars invloed hebben op lijstjes
wat is stubruquote:Op donderdag 13 mei 2010 10:56 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Bij StuBru is hij veel beter, dus ja, luisteraars hebben invloed..
Hai!quote:
Kwestie van http://mp3.streampower.be/stubru-high.mp3 openen in je mediaplayer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik krijg de StuBru stream niet aan de praat
En omdat er niet 3 platen van Coldplay in de top 3 staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
Die van stubru is alleen al beter omdat Neil Young er vorig jaar in stond
En Sigur Rós zowel vorig jaar als dit jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:03 schreef Dagoduck het volgende:
Die van stubru is alleen al beter omdat Neil Young er vorig jaar in stond
Negen toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:53 schreef borisz het volgende:
Blijft toch jammer dat zo'n lijst er in acht uur doorheen gejast wordt.
Nou Krezipquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van http://mp3.streampower.be/stubru-high.mp3 openen in je mediaplayer.
Dat dus, echt om te huilenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Cee het volgende:
Meest overgewaardeerde nummer ooit, wat mij betreft.
Ik had er geen .mp3 achter staanquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Krezip dr niet ingestaan had had ik m al veel minder erg gevonden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:05 schreef alors het volgende:
dit uur ongeveer...
76 GORILLAZ GORILLAZ
77 JOHN MAYER BATTLE STUDIES
78 ANOUK HOTEL NEW YORK
79 RACOON ANOTHER DAY
80 AMY WINEHOUSE BACK TO BLACK
81 EDDIE VEDDER INTO THE WILD (OST)
82 LADY GAGA THE FAME
83 BEATLES WHITE ALBUM
84 JACK JOHNSON IN BETWEEN DREAMS
85 ANOUK WHO'S YOU MOMMA
86 LED ZEPPELIN LED ZEPPELIN IV
87 KREZIP NOTHING LESS
88 KOOKS KONK
Matig....
Gewoon erbij denken dat ze niet meer bestaan en dat zulke dingen niet meer zullen gebeuren als t ff mee zitquote:
Helaas is hun werk wel voor eeuwig gedocumenteerd en wordt het nog steeds te pas en te onpas gedraaidquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon erbij denken dat ze niet meer bestaan en dat zulke dingen niet meer zullen gebeuren als t ff mee zit
Ik zat op de site van StuBru te kijken, daar draaien ze natuurlijk meer platen achter elkaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Van 10 tot 19 uur, dus inderdaad 8 uur.
Staat genoteerd, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Krezip is inderdaad de Willem II onder de rockbands.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als Krezip dr niet ingestaan had had ik m al veel minder erg gevonden.
Lady Gaga is nog leuk als je melig bent.
Maar dit, ik heb Krezip echt nooit begrepen, ben blij dat die ellende uit elkaar is
quote:90 (--) THE BLACK BOX REVELATION - Set your head on fire
91 (--) PAUL SIMON - Graceland
92 (90) MGMT - Oracular spectacular
93 (--)THE KILLERS - Hot fuss
94 (--) NICK CAVE - The boatman's call
95 (89) SIGUR ROS - Agaetis byrjun
96 (83) LOU REED - Berlin
97 (93) ARCTIC MONKEYS - Your favourite worst nightmare
98 (63) SISTERS OF MERCY - First & last & always
99 (--) AMY WINEHOUSE - Back to black
100 (41) DAVID BOWIE - The rise & fall of ziggy stardust & the spiders of mars
Verdwenen in vergelijking met vorig jaar:
ARSENAL - Outsides
THE BEATLES - Abbey Road
COLDPLAY - X&Y
COLDPLAY - Parachutes
dEUS - Pocket revolution
DIRE STRAITS - Brothers in arms
FOO FIGHTERS - In your honor
LEFTFIELD - Leftism
METALLICA - Ride the lightning
NEIL YOUNG - After the goldrush
THE OFFSPRING - Smash!
QUEEN - A night at the opera
SIGUR ROS - Takk
Nieuw in de Album 100
90 THE BLACK BOX REVELATION - Set your head on fire
91 PAUL SIMON - Graceland
93 THE KILLERS - Hot fuss
94 NICK CAVE - The boatman's call
99 AMY WINEHOUSE - Back to black
Mijn hart huilde net wel hoor, 1 keer Prince in de lijst en dan nog wel op 100 en dan nog niet eens zn beste albumquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:20 schreef borisz het volgende:
Acht of negen uur maakt niet uit. Je moet gewoon twee tot drie dagen uittrekken voor zo'n lijst. Veel albumnummers draaien
.
Purple Rain![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Krezip is inderdaad de Willem II onder de rockbands.
Dat dus, groffe schande.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn hart huilde net wel hoor, 1 keer Prince in de lijst en dan nog wel op 100 en dan nog niet eens zn beste album![]()
Geniaal iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Die autoreclame's op StuBru zijn wel heel erg tof, "Bij uw Opel-verdeler"
quote:
Ik geef ze groot gelijk, het moet een verassing zijn wat je krijgt te luisterenquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze bij stubru geen complete lijst
Omdat het daar minder voorspelbaar is dan bij 3FMquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze bij stubru geen complete lijst
Ik heb het album één keer beluisterd omdat een collega lyrisch was. Nou, het is bij die ene keer gebleven. Ik trek die jankstem van Vedder erg slecht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:38 schreef Cee het volgende:
Mooie film was dat, Into the Wild. Vond het mooie muziek maar nooit het album geluisterd. Dat is een faal, dat weet ik. Maar ik luister nu toch?
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Timo20 het volgende:
goedMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
zo, heerlijk uitgeslapen op deze mooie vrije dag. Lekkere bak koffie erbij, hemelse 100 op en straks op naar Roda - Utrecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Timo20 het volgende:
goedMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
zo, heerlijk uitgeslapen op deze mooie vrije dag. Lekkere bak koffie erbij, hemelse 100 op en straks op naar Roda - Utrecht![]()
![]()
Hm, apart topic maar maken? Wie is voor?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DatStubru topic misschien? of gaan we dat ook gewoon hier doen
Maar waarom heb je dan een Joss Stone icon?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek die jankstem van Vedder erg slecht.
RODA GAAT ERAANquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Timo20 het volgende:
goedMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het daar echt niet om de stem gaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan een Joss Stone icon?
Ikkuhquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, apart topic maar maken? Wie is voor?
Goede vraag!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan ook iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen ook Studio Brussel Fan Topic STuBru FTW!!1!! gebruiken.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik tegen Heracles ookquote:
quote:Verdwenen in vergelijking met vorig jaar:
* THE BEATLES - Abbey Road
* COLDPLAY - Parachutes
* DIRE STRAITS - Brothers in arms
* FOO FIGHTERS - In your honor
* QUEEN - A night at the opera
* SIGUR ROS - Takk
Hoezo zou je t niet volhouden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Wat wordt de 3fm lijst van volgend uur? Als 't niks is ga ik eens proberen naar dat StuBru van jullie te luisteren, kijken of ik het volhoud.
quote:
Verveling, ik weet het niet, ik zal de reden hier posten als ik vanaf twaalf uur de belg aanzwengel.quote:
I know. een legendarisch album (dat vaag genoeg ook in m`n collectie ontbreektquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. A Night At The Opera uit '75 is ge-wel-dig ! '39 en Seaside Rendezvous vind ik echt geweldig
ben benieuwdquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Verveling, ik weet het niet, ik zal de reden hier posten als ik vanaf twaalf uur de belg aanzwengel.
is dat niet meer een fantopic?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kunnen ook Studio Brussel Fan Topic STuBru FTW!!1!! gebruiken.
Geen één?? dat is wel zeer triest.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef Cee het volgende:
Ik begin het steeds minder te begrijpen waarom er niet 1 cd'tje van Robbie Williams in staat, gisteren durfde ik deze mening nog niet te uiten.Nu wel.
Zou idd in iedere lijst moeten staan. Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
I know. een legendarisch album (dat vaag genoeg ook in m`n collectie ontbreekt![]()
) dat natuurlijk in iedere lijst moet staan
![]()
Love you more![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou idd in iedere lijst moeten staan. Helemaal mee eens!. Binnenkort het album maar weer eens draaien want dat is al weer veel te lang geleden eergisteren
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen één?? dat is wel zeer triest.
The Ego Has Landed, Sing when you`re winning, Escapology. Allemaal geweldige albums waarvan op z`n minst The Ego Has Landed in de lijst zou moeten staan. Of je het nou goed vindt of niet, het markeert wel het begin van één van de grootste carrieres van de afgelopen 20 jaar (Europees gezien dan).
Freaking fijne platen iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
op Stu Bru net Never mind the bullocks van The Sex Pistols. Staat die ook in de NL lijst?? Nu: Moby - Why does my heart feel so bad?![]()
Hier is het rijtje Queen bijna compleetquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou idd in iedere lijst moeten staan. Helemaal mee eens!. Binnenkort het album maar weer eens draaien want dat is al weer veel te lang geleden eergisteren
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
nog geen minuut gemist, leuke nummers![]()
Ah ja, die was ik nog vergeten. Dan is het nog raarder (en des te belachelijker) dat er geen enkel album in staat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens is!
Maar The Ego Has Landed was toch de eerste US release van hem? Een compilatie van Life Thru a Lens en I've Been Expecting You?
Er staan op die eerste twee albums ook juweeltjes die nooit zijn uitgebracht dus het zijn ook niet alleen hits-albums waar alleen de singles te pruimen zijn en de rest obscure troep is. Ik bedoel,Phoenix from the flames
,
Heaven from here
,
Baby girl's window
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk, de irritante relnicht is weer gearriveerd...
Als ik dat constant flik op m'n werk mag ik opzouten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:57 schreef Waalwijker het volgende:
Goh, WAT een verrassing dat Stenders er niet is zeg.
Prachtig rijtje Roel! goed bezigquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier is het rijtje Queen bijna compleet.
[ afbeelding ]
Tja, hij moet eens een keer van een lijstje draaien, en dat wil meneer niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik dat constant flik op m'n werk mag ik opzouten.
* Timo20 mompelt iets over werk weigering....quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tja, hij moet eens een keer van een lijstje draaien, en dat wil meneer niet.
Ik heb ook een grafhekel aan offertes en planningen maken maar dat is part of the job. Maar ach, sommige mensen kunnen het zich blijkbaar permitteren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tja, hij moet eens een keer van een lijstje draaien, en dat wil meneer niet.
Nope, wel het Freddie Mercury album, maar dat staat onder de Fquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig rijtje Roel! goed bezig![]()
. Heb je Barcelona trouwens ook? dat vind ik echt een mooi album.
Het mag schijnbaar allemaal. Ik verbaas me al heel lang over hoe vaak hij er niet is en om wat voor redenen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 mompelt iets over werk weigering....
Ik zou het onder de M zetten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, wel het Freddie Mercury album, maar dat staat onder de F.
Hier kom je wat meer "populaire" albums tegen, op Stu Bru ook wat meer "obscure" albums van artiesten die je nooit op 3FM zult horen. Maar blijf gewoon hier posten, is het tenminste gezelligquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef gerbenp het volgende:
Waar kan ik het beste luisteren? StuBru of hier?
Hij is inderdaad erg voornaam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld, maar uiteindelijk gewoon lekker tegendraads op voornaam.
Nee, 't is een andere vent.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Maar wie gaat het nu presenteren? Is dat RJ op de cam?
Ik dacht dat Roosmarijn het ging doen, maar dat hoeft van mij niet...
Ah,.top!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, wel het Freddie Mercury album, maar dat staat onder de F.
Roosmarijn doet 14-16.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Maar wie gaat het nu presenteren? Is dat RJ op de cam?
Ik dacht dat Roosmarijn het ging doen, maar dat hoeft van mij niet...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt trouwens ook nog steeds enthousiast van de vakjesU2
en
The Boss
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze niet. Zetten het van uur tot uur online als het gedraaid is. Lekker spannendquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef Timo20 het volgende:
Hoezo kan ik nergens de lijst van StuBru nergens zien? tenminste, van uur tot uur??
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt trouwens ook nog steeds enthousiast van de vakjesU2
en
The Boss
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het voor mij pas als we vanavond hopenlijk Leiden hebben verslagen en in de finale staanquote:
Ah okquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen ze niet. Zetten het van uur tot uur online als het gedraaid is. Lekker spannend.
quote:
Oh RJ mag ook pratenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef ScottTracy het volgende:
Middag
Hoorde RJ net zeggen dat Stenders lijstjes haat, maar ik kan me toch herinneren dat zijn radiostation ooit de langste hitlijst van NL uitzond
Nope, want dan hadden ze ipv Robbert-Jan net zo goed DJ Free kunnen huren van Sky Radio.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef alors het volgende:
Gaan ze nu nonstop plaatjes draaien zonder praatjes tussendoor?
albumtrack he, staat niet in daletquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
Nu zegt mijn radio scrobbler: '''No Track Playing''
GH of EPS&G? ik vind ze allebei tof, maar het GH-album is toch wel érg goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Timo20 het volgende:
Long road to ruin![]()
het laatste Foo album is geniaal![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef ScottTracy het volgende:
Middag
Hoorde RJ net zeggen dat Stenders lijstjes haat, maar ik kan me toch herinneren dat zijn radiostation ooit de langste hitlijst van NL uitzond
GODVERDOMME dat krijg je ervan als je StuBru gaat luisteren. Mis je wat mij betreft een van de mooiste nummers van de '00s.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Timo20 het volgende:
Long road to ruin![]()
het laatste Foo album is geniaal![]()
Dat kun je beter op cdwow.com doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef Timo20 het volgende:
Zometeen toch eens bol.com afstruinen naar wat van de albums die hier en op Stu Bru voorbij komen
Is die Rabbering er nou alwéér niet? Die neemt ook maar vrij wanneer hij daar zin in heeft. Ik zeg: werkweigering!quote:
beatles komen hier ook nog wel voorbijquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
EnThe Beatles
op StuBru. Lastige keuze
EPS&Gquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
GH of EPS&G? ik vind ze allebei tof, maar het GH-album is toch wel érg goed
play.com ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kun je beter op cdwow.com doen. Stukken goedkoper en geen verzendkosten.
Greatest Hitsquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
EPS&G
GH? welke is dat? volgens mij ken ik die niet
dat dus, fantastische sitequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
Is die Rabbering er nou alwéér niet? Die neemt ook maar vrij wanneer hij daar zin in heeft. Ik zeg: werkweigering!
Dat is NIKS vergeleken met meneer Stenders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
Is die Rabbering er nou alwéér niet? Die neemt ook maar vrij wanneer hij daar zin in heeft. Ik zeg: werkweigering!
haha, iets minder aan mij, maar ze krijgen toch regelmatig bezoek van me jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die hebben de afgelopen jaren veel aan me verdiend. Dik 250 cd's en dvd's besteld daar
.
tot die tijd.. een spannend muziekjequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat als ik wat ouder ben en wat geld verdien, dat ik dan albums ga kopen
Dat zeg ik ook alitjd, later als ik groot ben en een fatsoenlijk inkomen heb, dan koop ik gewoon in een keer zo'n pallet cd'squote:Op donderdag 13 mei 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat als ik wat ouder ben en wat geld verdien, dat ik dan albums ga kopen
Psies en voor dat geld de cd ook nog bij je thuisbezorgenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, iets minder aan mij, maar ze krijgen toch regelmatig bezoek van me ja, koopjesjacht op cdwow is ook echt koopjesjacht
, 3 euro voor een redelijke nieuwe cd, niet normaal
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tot die tijd.. een spannend muziekje
Dat dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een geweldige lijst heeft StuBru toch
ik ben ook nog niet zo oud en koop toch regelmatig cd's, gewoon harder werken julliequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alitjd, later als ik groot ben en een fatsoenlijk inkomen heb, dan koop ik gewoon in een keer zo'n pallet cd's
I know maar die zijn zo traag met verzenden. Kun je idd. beter op play bestellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maar die zijn weer duurderquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
I know maar die zijn zo traag met verzenden. Kun je idd. beter op play bestellen
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, iets minder aan mij, maar ze krijgen toch regelmatig bezoek van me ja, koopjesjacht op cdwow is ook echt koopjesjacht
, 3 euro voor een redelijke nieuwe cd, niet normaal
Ja das waarquote:
O, sorry. Dat had ik niet in de gaten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Waalwijker het volgende:
Dat is NIKS vergeleken met meneer Stenders.
koop haast nooit dvd's, krijg via een familielid personeels+ledenkorting bij de ECI (die hebben dezelfde databse als bol.com) dus ben altijd goedkoper uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)
Yup, goed blijven vergelijken. Ook tussen de verschillende internationale cdwow-sites trouwens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)
Maar CD WOW daar duurt het verzenden 3 maandenquote:
StuBru, de hele dag langquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Moeilijk hoor, Snow Patrol of toch wat er nu op stubru is
Even wachten, je eigen persoonlijke timmermanszoon nu nog op StuBru. Welke platen hebben we het over?quote:
Bruce nu, Blof en White Lies nog overquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Even wachten, je eigen persoonlijke timmermanszoon nu nog op StuBru. Welke platen hebben we het over?
en jaquote:
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef wwwer het volgende:
Ligt dat nu aan mij of vind ik die RJ die er nu zit zo veel beter dan Timur?
Tmur is zo'n domme 538/Qmusic type DJ
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef wwwer het volgende:
Ligt dat nu aan mij of vind ik die RJ die er nu zit zo veel beter dan Timur?
Tmur is zo'n domme 538/Qmusic type DJ
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Moeilijk hoor, Snow Patrol of toch wat er nu op stubru is
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf ja
TNXquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf ja
maar ik investeer mijn geld liever in kledingquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben ook nog niet zo oud en koop toch regelmatig cd's, gewoon harder werken jullie
shit, gemistquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
maar ik investeer mijn geld liever in kleding![]()
cd's kun je downloaden, kleren niet
Ik besteed mijn geld liever aan computerboeken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
get a move onquote:
H&Mquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik besteed mijn geld liever aan computerboeken.
H&M en C&A mogen niet aan mij verdienen.
Ik niet in elk geval. Ik vond dat wel in de eerste periode van Timur bij 3fm, maar inmiddels is zijn programma wmb uitgegroeid tot één van de origineelste en leukste programma's van 3fm.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef wwwer het volgende:
[..]
TNX
Maar ben je het er ook mee eens....
Dan noem je ook meteen de twee meest irritante winkels om kleren in te kopen..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef Ofyles2 het volgende:
H&M en C&A mogen niet aan mij verdienen.
neuh.. ik vind ze beide primaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef wwwer het volgende:
[..]
TNX
Maar ben je het er ook mee eens....
In kleding investeer je geen geldquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
49quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef Cee het volgende:
Post ff een lijstje voor het komend uur aub.Heb net een uurtje geStuBru'd maar ik vind het nou niet zo magistraal als dat men me hier deed geloven.
Microgolfoven: Vlaams voor magnetron.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
In kleding investeer je geen geld![]()
"Een microgolf over"
Idem. Vind dat hele album nog altijd best aardig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:10 schreef alors het volgende:
Dit vind ik een van de weinige leuke nummers van Ilse.
Te lui om te werken? serieus?quote:
hij had ook wel een beetje je reactie kunnen raden aan je Editors-tekstquote:
Of te lui om onderbetaald kutwerk te doen. Ik vind het best raar dat kinderen in Nederland zoveel gepushed worden om te werken. Ik had ook vriendinnen die hele vakanties in supermarkten zaten te bliepen. Okay dan heb je geld, maar is vrije tijd ook niet wat waard? Je kunt je hele leven toch nog werken...quote:
Ik weet heus wel wat een microgolfoven is, maar dat ze dat woord nog gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Microgolfoven: Vlaams voor magnetron.
haha dus? daar ben jij altijd bezet meequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik doe ook nog gymnasium enzo
Maar is toch je eigen keuze? Het gros van de kinderen werkt omdat ze geld willen verdienen, niet omdat ze dat moeten...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Of te lui om onderbetaald kutwerk te doen. Ik vind het best raar dat kinderen in Nederland zoveel gepushed worden om te werken. Ik had ook vriendinnen die hele vakanties in supermarkten zaten te bliepen. Okay dan heb je geld, maar is vrije tijd ook niet wat waard? Je kunt je hele leven toch nog werken...
nou, ik weet niet hoeveel zakgeld jullie krijgen maar werk is voor mij toch echt wel een noodzaak hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Of te lui om onderbetaald kutwerk te doen. Ik vind het best raar dat kinderen in Nederland zoveel gepushed worden om te werken. Ik had ook vriendinnen die hele vakanties in supermarkten zaten te bliepen. Okay dan heb je geld, maar is vrije tijd ook niet wat waard? Je kunt je hele leven toch nog werken...
Zo denk ik er nou ook over. Dan ben je de hele dag aan het werken, daarnaast voor school bezig, dan heb je wel geld, maar geen vrije tijd om het te bestedenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij had ook wel een beetje je reactie kunnen raden aan je Editors-tekst
dan zijn jullie zeker veel serieuzer met schoolbezig dan ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over. Dan ben je de hele dag aan het werken, daarnaast voor school bezig, dan heb je wel geld, maar geen vrije tijd om het te besteden
Tuurlijk, maar vaak genoeg wordt het als heel abnormaal gezien als je liever vrij bent met wat minder geld en wat meer tijd besteed aan hobbies of je studie dan aan het productief bezig zijn. Het is een soort van ongeschreven regel dat je op een gegeven moment een baantje neemt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar is toch je eigen keuze? Het gros van de kinderen werkt omdat ze geld willen verdienen, niet omdat ze dat moeten...
Gast, wat lul jequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat is NIKS vergeleken met meneer Stenders.
Inderdaad, nu ben je lui als je geen tijd hebt om te werken...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vaak genoeg wordt het als heel abnormaal gezien als je liever vrij bent met wat minder geld en wat meer tijd besteed aan hobbies of je studie dan aan het productief bezig zijn. Het is een soort van ongeschreven regel dat je op een gegeven moment een baantje neemt.
Ja, maar ik vind dat ook niet raar. Het is ook goed als je "leert werken" zeg maar, omgaan met verplichtingen en verantwoordelijkheden. En de meeste scholieren hebben naast school en bijbaan echt wel genoeg vrije tijd over (ik had dat toen wel in elk geval).quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vaak genoeg wordt het als heel abnormaal gezien als je liever vrij bent met wat minder geld en wat meer tijd besteed aan hobbies of je studie dan aan het productief bezig zijn. Het is een soort van ongeschreven regel dat je op een gegeven moment een baantje neemt.
en datquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
In de 4e moet je op maatschappelijke stage gaan enzo, dus dan leer je dat ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat ook niet raar. Het is ook goed als je "leert werken" zeg maar, omgaan met verplichtingen en verantwoordelijkheden. En de meeste scholieren hebben naast school en bijbaan echt wel genoeg vrije tijd over (ik had dat toen wel in elk geval).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |