TNXquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf ja
maar ik investeer mijn geld liever in kledingquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik ben ook nog niet zo oud en koop toch regelmatig cd's, gewoon harder werken jullie
shit, gemistquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
maar ik investeer mijn geld liever in kleding![]()
cd's kun je downloaden, kleren niet
Ik besteed mijn geld liever aan computerboeken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
get a move onquote:
H&Mquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik besteed mijn geld liever aan computerboeken.
H&M en C&A mogen niet aan mij verdienen.
Ik niet in elk geval. Ik vond dat wel in de eerste periode van Timur bij 3fm, maar inmiddels is zijn programma wmb uitgegroeid tot één van de origineelste en leukste programma's van 3fm.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef wwwer het volgende:
[..]
TNX
Maar ben je het er ook mee eens....
Dan noem je ook meteen de twee meest irritante winkels om kleren in te kopen..quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef Ofyles2 het volgende:
H&M en C&A mogen niet aan mij verdienen.
neuh.. ik vind ze beide primaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef wwwer het volgende:
[..]
TNX
Maar ben je het er ook mee eens....
In kleding investeer je geen geldquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:58 schreef alors het volgende:
[..]
49quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef Cee het volgende:
Post ff een lijstje voor het komend uur aub.Heb net een uurtje geStuBru'd maar ik vind het nou niet zo magistraal als dat men me hier deed geloven.
Microgolfoven: Vlaams voor magnetron.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
In kleding investeer je geen geld![]()
"Een microgolf over"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |