Omdat het daar minder voorspelbaar is dan bij 3FMquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef alors het volgende:
Waarom hebben ze bij stubru geen complete lijst
Ik heb het album één keer beluisterd omdat een collega lyrisch was. Nou, het is bij die ene keer gebleven. Ik trek die jankstem van Vedder erg slecht.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:38 schreef Cee het volgende:
Mooie film was dat, Into the Wild. Vond het mooie muziek maar nooit het album geluisterd. Dat is een faal, dat weet ik. Maar ik luister nu toch?
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Timo20 het volgende:
goedMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
zo, heerlijk uitgeslapen op deze mooie vrije dag. Lekkere bak koffie erbij, hemelse 100 op en straks op naar Roda - Utrecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Timo20 het volgende:
goedMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
zo, heerlijk uitgeslapen op deze mooie vrije dag. Lekkere bak koffie erbij, hemelse 100 op en straks op naar Roda - Utrecht![]()
![]()
Hm, apart topic maar maken? Wie is voor?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
DatStubru topic misschien? of gaan we dat ook gewoon hier doen
Maar waarom heb je dan een Joss Stone icon?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik trek die jankstem van Vedder erg slecht.
RODA GAAT ERAANquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Timo20 het volgende:
goedMORGEN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het daar echt niet om de stem gaatquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar waarom heb je dan een Joss Stone icon?
Ikkuhquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, apart topic maar maken? Wie is voor?
Goede vraag!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan ook iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, apart topic maar maken? Wie is voor?
Kunnen ook Studio Brussel Fan Topic STuBru FTW!!1!! gebruiken.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dacht ik tegen Heracles ookquote:
quote:Verdwenen in vergelijking met vorig jaar:
* THE BEATLES - Abbey Road
* COLDPLAY - Parachutes
* DIRE STRAITS - Brothers in arms
* FOO FIGHTERS - In your honor
* QUEEN - A night at the opera
* SIGUR ROS - Takk
Hoezo zou je t niet volhouden?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:46 schreef Cee het volgende:
Wat wordt de 3fm lijst van volgend uur? Als 't niks is ga ik eens proberen naar dat StuBru van jullie te luisteren, kijken of ik het volhoud.
quote:
Verveling, ik weet het niet, ik zal de reden hier posten als ik vanaf twaalf uur de belg aanzwengel.quote:
I know. een legendarisch album (dat vaag genoeg ook in m`n collectie ontbreektquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. A Night At The Opera uit '75 is ge-wel-dig ! '39 en Seaside Rendezvous vind ik echt geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |