Idem. Vind dat hele album nog altijd best aardig.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:10 schreef alors het volgende:
Dit vind ik een van de weinige leuke nummers van Ilse.
Te lui om te werken? serieus?quote:
hij had ook wel een beetje je reactie kunnen raden aan je Editors-tekstquote:
Of te lui om onderbetaald kutwerk te doen. Ik vind het best raar dat kinderen in Nederland zoveel gepushed worden om te werken. Ik had ook vriendinnen die hele vakanties in supermarkten zaten te bliepen. Okay dan heb je geld, maar is vrije tijd ook niet wat waard? Je kunt je hele leven toch nog werken...quote:
Ik weet heus wel wat een microgolfoven is, maar dat ze dat woord nog gebruikenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Microgolfoven: Vlaams voor magnetron.
haha dus? daar ben jij altijd bezet meequote:Op donderdag 13 mei 2010 13:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, hallo, ik doe ook nog gymnasium enzo
Maar is toch je eigen keuze? Het gros van de kinderen werkt omdat ze geld willen verdienen, niet omdat ze dat moeten...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Of te lui om onderbetaald kutwerk te doen. Ik vind het best raar dat kinderen in Nederland zoveel gepushed worden om te werken. Ik had ook vriendinnen die hele vakanties in supermarkten zaten te bliepen. Okay dan heb je geld, maar is vrije tijd ook niet wat waard? Je kunt je hele leven toch nog werken...
nou, ik weet niet hoeveel zakgeld jullie krijgen maar werk is voor mij toch echt wel een noodzaak hoorquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Of te lui om onderbetaald kutwerk te doen. Ik vind het best raar dat kinderen in Nederland zoveel gepushed worden om te werken. Ik had ook vriendinnen die hele vakanties in supermarkten zaten te bliepen. Okay dan heb je geld, maar is vrije tijd ook niet wat waard? Je kunt je hele leven toch nog werken...
Zo denk ik er nou ook over. Dan ben je de hele dag aan het werken, daarnaast voor school bezig, dan heb je wel geld, maar geen vrije tijd om het te bestedenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hij had ook wel een beetje je reactie kunnen raden aan je Editors-tekst
dan zijn jullie zeker veel serieuzer met schoolbezig dan ikquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Zo denk ik er nou ook over. Dan ben je de hele dag aan het werken, daarnaast voor school bezig, dan heb je wel geld, maar geen vrije tijd om het te besteden
Tuurlijk, maar vaak genoeg wordt het als heel abnormaal gezien als je liever vrij bent met wat minder geld en wat meer tijd besteed aan hobbies of je studie dan aan het productief bezig zijn. Het is een soort van ongeschreven regel dat je op een gegeven moment een baantje neemt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Maar is toch je eigen keuze? Het gros van de kinderen werkt omdat ze geld willen verdienen, niet omdat ze dat moeten...
Gast, wat lul jequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dat is NIKS vergeleken met meneer Stenders.
Inderdaad, nu ben je lui als je geen tijd hebt om te werken...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vaak genoeg wordt het als heel abnormaal gezien als je liever vrij bent met wat minder geld en wat meer tijd besteed aan hobbies of je studie dan aan het productief bezig zijn. Het is een soort van ongeschreven regel dat je op een gegeven moment een baantje neemt.
Ja, maar ik vind dat ook niet raar. Het is ook goed als je "leert werken" zeg maar, omgaan met verplichtingen en verantwoordelijkheden. En de meeste scholieren hebben naast school en bijbaan echt wel genoeg vrije tijd over (ik had dat toen wel in elk geval).quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar vaak genoeg wordt het als heel abnormaal gezien als je liever vrij bent met wat minder geld en wat meer tijd besteed aan hobbies of je studie dan aan het productief bezig zijn. Het is een soort van ongeschreven regel dat je op een gegeven moment een baantje neemt.
en datquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:16 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |