Oh RJ mag ook pratenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef ScottTracy het volgende:
Middag
Hoorde RJ net zeggen dat Stenders lijstjes haat, maar ik kan me toch herinneren dat zijn radiostation ooit de langste hitlijst van NL uitzond
Nope, want dan hadden ze ipv Robbert-Jan net zo goed DJ Free kunnen huren van Sky Radio.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef alors het volgende:
Gaan ze nu nonstop plaatjes draaien zonder praatjes tussendoor?
albumtrack he, staat niet in daletquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:19 schreef Dagoduck het volgende:
Nu zegt mijn radio scrobbler: '''No Track Playing''
GH of EPS&G? ik vind ze allebei tof, maar het GH-album is toch wel érg goedquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Timo20 het volgende:
Long road to ruin![]()
het laatste Foo album is geniaal![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:18 schreef ScottTracy het volgende:
Middag
Hoorde RJ net zeggen dat Stenders lijstjes haat, maar ik kan me toch herinneren dat zijn radiostation ooit de langste hitlijst van NL uitzond
GODVERDOMME dat krijg je ervan als je StuBru gaat luisteren. Mis je wat mij betreft een van de mooiste nummers van de '00s.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:23 schreef Timo20 het volgende:
Long road to ruin![]()
het laatste Foo album is geniaal![]()
Dat kun je beter op cdwow.com doenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef Timo20 het volgende:
Zometeen toch eens bol.com afstruinen naar wat van de albums die hier en op Stu Bru voorbij komen
Is die Rabbering er nou alwéér niet? Die neemt ook maar vrij wanneer hij daar zin in heeft. Ik zeg: werkweigering!quote:
beatles komen hier ook nog wel voorbijquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
EnThe Beatles
op StuBru. Lastige keuze
EPS&Gquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
GH of EPS&G? ik vind ze allebei tof, maar het GH-album is toch wel érg goed
play.com ookquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kun je beter op cdwow.com doen. Stukken goedkoper en geen verzendkosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |