Greatest Hitsquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
EPS&G
GH? welke is dat? volgens mij ken ik die niet
dat dus, fantastische sitequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kun je beter op cdwow.com doen. Stukken goedkoper en geen verzendkosten.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
Is die Rabbering er nou alwéér niet? Die neemt ook maar vrij wanneer hij daar zin in heeft. Ik zeg: werkweigering!
Dat is NIKS vergeleken met meneer Stenders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef broer het volgende:
[..]
Is die Rabbering er nou alwéér niet? Die neemt ook maar vrij wanneer hij daar zin in heeft. Ik zeg: werkweigering!
haha, iets minder aan mij, maar ze krijgen toch regelmatig bezoek van me jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die hebben de afgelopen jaren veel aan me verdiend. Dik 250 cd's en dvd's besteld daar
.
tot die tijd.. een spannend muziekjequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat als ik wat ouder ben en wat geld verdien, dat ik dan albums ga kopen
Dat zeg ik ook alitjd, later als ik groot ben en een fatsoenlijk inkomen heb, dan koop ik gewoon in een keer zo'n pallet cd'squote:Op donderdag 13 mei 2010 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien dat als ik wat ouder ben en wat geld verdien, dat ik dan albums ga kopen
Psies en voor dat geld de cd ook nog bij je thuisbezorgenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, iets minder aan mij, maar ze krijgen toch regelmatig bezoek van me ja, koopjesjacht op cdwow is ook echt koopjesjacht
, 3 euro voor een redelijke nieuwe cd, niet normaal
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tot die tijd.. een spannend muziekje
Dat dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:33 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een geweldige lijst heeft StuBru toch
ik ben ook nog niet zo oud en koop toch regelmatig cd's, gewoon harder werken julliequote:Op donderdag 13 mei 2010 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook alitjd, later als ik groot ben en een fatsoenlijk inkomen heb, dan koop ik gewoon in een keer zo'n pallet cd's
I know maar die zijn zo traag met verzenden. Kun je idd. beter op play bestellenquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat kun je beter op cdwow.com doen. Stukken goedkoper en geen verzendkosten.
Maar die zijn weer duurderquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
I know maar die zijn zo traag met verzenden. Kun je idd. beter op play bestellen
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, iets minder aan mij, maar ze krijgen toch regelmatig bezoek van me ja, koopjesjacht op cdwow is ook echt koopjesjacht
, 3 euro voor een redelijke nieuwe cd, niet normaal
Ja das waarquote:
O, sorry. Dat had ik niet in de gaten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Waalwijker het volgende:
Dat is NIKS vergeleken met meneer Stenders.
koop haast nooit dvd's, krijg via een familielid personeels+ledenkorting bij de ECI (die hebben dezelfde databse als bol.com) dus ben altijd goedkoper uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)
Yup, goed blijven vergelijken. Ook tussen de verschillende internationale cdwow-sites trouwens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)
Maar CD WOW daar duurt het verzenden 3 maandenquote:
StuBru, de hele dag langquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Moeilijk hoor, Snow Patrol of toch wat er nu op stubru is
Even wachten, je eigen persoonlijke timmermanszoon nu nog op StuBru. Welke platen hebben we het over?quote:
Bruce nu, Blof en White Lies nog overquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Even wachten, je eigen persoonlijke timmermanszoon nu nog op StuBru. Welke platen hebben we het over?
en jaquote:
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef wwwer het volgende:
Ligt dat nu aan mij of vind ik die RJ die er nu zit zo veel beter dan Timur?
Tmur is zo'n domme 538/Qmusic type DJ
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef wwwer het volgende:
Ligt dat nu aan mij of vind ik die RJ die er nu zit zo veel beter dan Timur?
Tmur is zo'n domme 538/Qmusic type DJ
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Moeilijk hoor, Snow Patrol of toch wat er nu op stubru is
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |