O, sorry. Dat had ik niet in de gaten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:28 schreef Waalwijker het volgende:
Dat is NIKS vergeleken met meneer Stenders.
koop haast nooit dvd's, krijg via een familielid personeels+ledenkorting bij de ECI (die hebben dezelfde databse als bol.com) dus ben altijd goedkoper uitquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)
Yup, goed blijven vergelijken. Ook tussen de verschillende internationale cdwow-sites trouwens.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar je moet wel goed opletten want ze zijn ook vaak veel duurder dan ergens anders (vooral met dvd`s dan)
Maar CD WOW daar duurt het verzenden 3 maandenquote:
StuBru, de hele dag langquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Moeilijk hoor, Snow Patrol of toch wat er nu op stubru is
Even wachten, je eigen persoonlijke timmermanszoon nu nog op StuBru. Welke platen hebben we het over?quote:
Bruce nu, Blof en White Lies nog overquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Even wachten, je eigen persoonlijke timmermanszoon nu nog op StuBru. Welke platen hebben we het over?
en jaquote:
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef wwwer het volgende:
Ligt dat nu aan mij of vind ik die RJ die er nu zit zo veel beter dan Timur?
Tmur is zo'n domme 538/Qmusic type DJ
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:56 schreef wwwer het volgende:
Ligt dat nu aan mij of vind ik die RJ die er nu zit zo veel beter dan Timur?
Tmur is zo'n domme 538/Qmusic type DJ
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Moeilijk hoor, Snow Patrol of toch wat er nu op stubru is
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat je dat vind ligt vaak behoorlijk aan jezelf ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |