Het mag schijnbaar allemaal. Ik verbaas me al heel lang over hoe vaak hij er niet is en om wat voor redenen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 mompelt iets over werk weigering....
Ik zou het onder de M zetten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, wel het Freddie Mercury album, maar dat staat onder de F.
Hier kom je wat meer "populaire" albums tegen, op Stu Bru ook wat meer "obscure" albums van artiesten die je nooit op 3FM zult horen. Maar blijf gewoon hier posten, is het tenminste gezelligquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef gerbenp het volgende:
Waar kan ik het beste luisteren? StuBru of hier?
Hij is inderdaad erg voornaam.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb getwijfeld, maar uiteindelijk gewoon lekker tegendraads op voornaam.
Nee, 't is een andere vent.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Maar wie gaat het nu presenteren? Is dat RJ op de cam?
Ik dacht dat Roosmarijn het ging doen, maar dat hoeft van mij niet...
Ah,.top!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope, wel het Freddie Mercury album, maar dat staat onder de F.
Roosmarijn doet 14-16.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef alors het volgende:
Maar wie gaat het nu presenteren? Is dat RJ op de cam?
Ik dacht dat Roosmarijn het ging doen, maar dat hoeft van mij niet...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt trouwens ook nog steeds enthousiast van de vakjesU2
en
The Boss
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen ze niet. Zetten het van uur tot uur online als het gedraaid is. Lekker spannendquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:08 schreef Timo20 het volgende:
Hoezo kan ik nergens de lijst van StuBru nergens zien? tenminste, van uur tot uur??
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wordt trouwens ook nog steeds enthousiast van de vakjesU2
en
The Boss
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is het voor mij pas als we vanavond hopenlijk Leiden hebben verslagen en in de finale staanquote:
Ah okquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Doen ze niet. Zetten het van uur tot uur online als het gedraaid is. Lekker spannend.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |