ben benieuwdquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Verveling, ik weet het niet, ik zal de reden hier posten als ik vanaf twaalf uur de belg aanzwengel.
is dat niet meer een fantopic?quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, apart topic maar maken? Wie is voor?
Kunnen ook Studio Brussel Fan Topic STuBru FTW!!1!! gebruiken.
Geen één?? dat is wel zeer triest.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:48 schreef Cee het volgende:
Ik begin het steeds minder te begrijpen waarom er niet 1 cd'tje van Robbie Williams in staat, gisteren durfde ik deze mening nog niet te uiten.Nu wel.
Zou idd in iedere lijst moeten staan. Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
I know. een legendarisch album (dat vaag genoeg ook in m`n collectie ontbreekt![]()
) dat natuurlijk in iedere lijst moet staan
![]()
Love you more![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou idd in iedere lijst moeten staan. Helemaal mee eens!. Binnenkort het album maar weer eens draaien want dat is al weer veel te lang geleden eergisteren
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Geen één?? dat is wel zeer triest.
The Ego Has Landed, Sing when you`re winning, Escapology. Allemaal geweldige albums waarvan op z`n minst The Ego Has Landed in de lijst zou moeten staan. Of je het nou goed vindt of niet, het markeert wel het begin van één van de grootste carrieres van de afgelopen 20 jaar (Europees gezien dan).
Freaking fijne platen iddquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
op Stu Bru net Never mind the bullocks van The Sex Pistols. Staat die ook in de NL lijst?? Nu: Moby - Why does my heart feel so bad?![]()
Hier is het rijtje Queen bijna compleetquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou idd in iedere lijst moeten staan. Helemaal mee eens!. Binnenkort het album maar weer eens draaien want dat is al weer veel te lang geleden eergisteren
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:56 schreef Bol_Wan het volgende:
goedeMIDDAG![]()
![]()
nog geen minuut gemist, leuke nummers![]()
Ah ja, die was ik nog vergeten. Dan is het nog raarder (en des te belachelijker) dat er geen enkel album in staat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Eens is!
Maar The Ego Has Landed was toch de eerste US release van hem? Een compilatie van Life Thru a Lens en I've Been Expecting You?
Er staan op die eerste twee albums ook juweeltjes die nooit zijn uitgebracht dus het zijn ook niet alleen hits-albums waar alleen de singles te pruimen zijn en de rest obscure troep is. Ik bedoel,Phoenix from the flames
,
Heaven from here
,
Baby girl's window
.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kijk, de irritante relnicht is weer gearriveerd...
Als ik dat constant flik op m'n werk mag ik opzouten.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:57 schreef Waalwijker het volgende:
Goh, WAT een verrassing dat Stenders er niet is zeg.
Prachtig rijtje Roel! goed bezigquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier is het rijtje Queen bijna compleet.
[ afbeelding ]
Tja, hij moet eens een keer van een lijstje draaien, en dat wil meneer niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ik dat constant flik op m'n werk mag ik opzouten.
* Timo20 mompelt iets over werk weigering....quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tja, hij moet eens een keer van een lijstje draaien, en dat wil meneer niet.
Ik heb ook een grafhekel aan offertes en planningen maken maar dat is part of the job. Maar ach, sommige mensen kunnen het zich blijkbaar permitteren.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Tja, hij moet eens een keer van een lijstje draaien, en dat wil meneer niet.
Nope, wel het Freddie Mercury album, maar dat staat onder de Fquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prachtig rijtje Roel! goed bezig![]()
. Heb je Barcelona trouwens ook? dat vind ik echt een mooi album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |