quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zijn het dus mislukte pannenkoeken?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zijn het dus mislukte pannenkoeken?
Kaiserschmarren, waar Tim het in het vorige topique over had en waar Wyccie dus op reageerde...quote:
Nog nooit zonder het van te voren verwacht te hebben zwarte olijven in je eten gehad ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En rozijnen vind ik al zo lang als ik me kan herinneren het allervieste wat er bestaat!
Ja zover was ik al. Maar wat ís hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaiserschmarren, waar Tim het in het vorige topique over had en waar Wyccie dus op reageerde...
Als je dan wel zelf nog even wil klikken: http://en.wikipedia.org/wiki/Kaiserschmarrnquote:
Spinnen zijn erg lekker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn echt een hoop dingen viezer dan rozijnen. Echt waar.
spinnen
Even opgezocht wat Balut is en dat trekt me ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn echt een hoop dingen viezer dan rozijnen. Echt waar.
Balut
spinnen
mierikswortel
marmite
Daarom probeer ik je ook te stimuleren, misschien start je een volgende keer zelfs zelf Google even op...quote:
Da's netjes gedaan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Over spinnen gesproken: http://www.onemotion.com/flash/spider/
Ook even geprobeerd, niks kunnen vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik googlede net naar afbeeldingen van een suikerspinnenkapsel in het Engels.
Tip: Niet doen!!!
mooiquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Over spinnen gesproken: http://www.onemotion.com/flash/spider/
Weet niet wat je ingetikt hebt maar cotton candy hairdress levert, euh, onverwachte resultaten op...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook even geprobeerd, niks kunnen vinden
Deze ook:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze in ieder geval wel:
[ afbeelding ]
Ja druiven wel, hou van geen enkel gedroogd fruitsding.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Hou je wel van druiven?
Vraag ik me trouwens ook ineens af, kun je een beetje fatsoenlijk tv-kijken PS? Volgens mij is het Amerikaanse systeem nogal vreemd toch?
Dat ze daar de humor niet van in ziet zegquote:<@AntiHeiss> friend of mine went to jail last night
<@AntiHeiss> he probably isn't getting out for a while
<%The_Coolest> y?
<+Enyo> why?
<%The_Coolest>
<@AntiHeiss> it was a girl cop, she was pretty cute too
<@AntiHeiss> she said anything you say can and will be held against you....he sat there for a while and said 'tits'
Het is in de USA gewoon als hier, maar dan zonder NL 1, 2 en 3 en met veel, heel veel meer reclame.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt anders in elkaar te zitten dan Europese televisie. Geen 'publieke omroepen' bijvoorbeeld. Ah gevonden op wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Televisie_in_de_Verenigde_Staten
quote:
Er is een verandering in de Matrix!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Wtf dit is al de 2de keer dat er hier dingen gepost worden die ik eerder deze week gezien heb
Stop it, ik krijg rare deja vu ideeen!
Hé Etcie, jij ook hier?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Wtf dit is al de 2de keer dat er hier dingen gepost worden die ik eerder deze week gezien heb
Er is een verandering in de Matrix!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee misschien moet ik op bed gaanquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is een verandering in de Matrix!
Alleen als je ook op tennis gaat...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee misschien moet ik op bed gaan
[..]
quote:
Dat valt tegenwoordig best mee. De reclame is alleen irritanter gespreid, iedere paar minuten een blokje van een paar reclames. Als je tvrips download kun je het duidelijk zien, afleveringen van een half uur zijn zonder reclame zo'n 20 minuten lang. Dezelfde shows op de Nederlandse tv nemen ook ongeveer zo lang in beslag, alleen dan met één of twee lange reclameblokken ertussen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is in de USA gewoon als hier, maar dan zonder NL 1, 2 en 3 en met veel, heel veel meer reclame.
Gegroet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bonsoir, salut!
Avé!quote:
Shalomquote:
Gutenabendquote:
Guid eeninquote:
Gebruik een brandfles. Die zijn veel makkelijker te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet niet gek staan te kijken als er binnenkort een molotovcocktail door het RET/Randstadrail hoofdkantoor vliegt
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet niet gek staan te kijken als er binnenkort een molotovcocktail door het RET/Randstadrail hoofdkantoor vliegt
dat zijn de betere tipsquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gebruik een brandfles. Die zijn veel makkelijker te maken.
quote:
Geplande werkzaamheden. Dat wist ik. Vervolgens staat er overal tegenstrijdige informatie en moet je met de trein naar een compleet ander station. De informatieborden waren uit, er stond niemand, en de klantenservice was natuurlijk ook dicht.quote:
Feliquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bij een molotovcocktail ben je zo aan het kloten met chemicaliën. Een brandfles is simpeler. Benzine en diesel in een fles. Een lap in de hals. Aansteken en gooien.
[ afbeelding ]
Ach, iedere boerenlul noemt dat gewoon een molotovcocktailquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bij een molotovcocktail ben je zo aan het kloten met chemicaliën. Een brandfles is simpeler. Benzine en diesel in een fles. Een lap in de hals. Aansteken en gooien.
[ afbeelding ]
En je een doel voor ogen hebt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, iedere boerenlul noemt dat gewoon een molotovcocktail
Als het maar brandt.
Wellicht nog belangrijker dan het wapen naar keuzequote:
Dat draagt zo moeilijk mee in de trein erheenquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jouw doel is deze misschien wat makkelijker:
[ afbeelding ]
Als het doel niet verder dan 40km van je af is hoef je geen meter te rijden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat draagt zo moeilijk mee in de trein erheen
't Is even wennen jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 04:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat een drukte in de nacht hiero
Vast een staking breekster.quote:Op donderdag 13 mei 2010 04:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is even wennen ja
Op het station liep er trouwens een jonge vrouw. Helemaal netjes en alles. En die ging bij de kaartjesautomaten door de knieen..en dan met een pasje ging ze de voegjes schoonmaken. En dat deed ze ook bij willekeurige tegels. Heel raar. Volgens een vrouwtje dat ik sprak tijdens het wachten doet ze dat heel vaak
Ik dacht eerst dat ze wat kwijt was..maar toen ze er na 5 minuten nog zat ging ik toch nadenken
Nou, volgens dat vrouwtje stonden haar ogen nogal raar...dus ja...het zal wel een basket case zijnquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:00 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, was er geen overeenkomst bereikt?
Echt wel. Laatste nieuws is dat de opa en oma van dat 8 jarige jochie morgen naar Libië vertrekken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zit een beetje bij te lezen van die vliegramp. Toch mooi kut.
Ik meen ergens een nieuwskop gezien te hebben. Maargoed..quote:
Ik zei gisteren al...dat ventje had beter dood kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach dat ventje... Kan ook niet meer normaal naar zijn leven, al zou hij het willen...
Dat gaat zeker lastig worden voor hem.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach dat ventje... Kan ook niet meer normaal naar zijn leven, al zou hij het willen...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:45 schreef Nembrionic het volgende:
whehehe aangifte tegen Maria Mosterd
http://www.nu.nl/binnenland/2246511/aangifte-maria-mosterd.html
men, da's een snelle sluitertijd geweestquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jouw doel is deze misschien wat makkelijker:
[ afbeelding ]
Dat valt denk ik wel mee. Die 155mm granaten gaan niet echt snel. Als je achter het stuk staat tijdens het vuren zie je de granaat gewoon gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
men, da's een snelle sluitertijd geweest
Alleen als ik de tomaat mag laten liggenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:01 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh Jojo. Prik je een vorkje mee?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me nu af zit te vragen, heb je nu slaven nodig om lekkere chocolade te kunnen maken?
Het kan zijn dat die specifieke zachte smaak afkomstig is van negerbloed en kindertraantjes. In dat geval....quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me nu af zit te vragen, heb je nu slaven nodig om lekkere chocolade te kunnen maken?
Zou me niets verbazen; max havelaar koffie is immers ook niet te zuipen. Dus koffie heeft ook een geheim ingredient of twee...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou dat het geheime ingrediënt in chocolade zijn
Waar heb je zo snel die slaaf vandaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
chocomousse is klaar....
Het wordt lekker
Ik had het over TV kijken in de USA zelf, niet over de rips er van.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig best mee. De reclame is alleen irritanter gespreid, iedere paar minuten een blokje van een paar reclames. Als je tvrips download kun je het duidelijk zien, afleveringen van een half uur zijn zonder reclame zo'n 20 minuten lang. Dezelfde shows op de Nederlandse tv nemen ook ongeveer zo lang in beslag, alleen dan met één of twee lange reclameblokken ertussen.
Erg netjes van ze.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De firma Cote d'Or was zo vriendelijk te leveren
[ afbeelding ]
Dat krijg je als men een krant probeert te vullen met de minimale info die beschikbaar is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de Telegraaf, wat een kansloze journalistiek over die ramp in Libië.
Dat was ook de reactie tijdens P&W gisteren avond.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
'Directeur OAD: dit zat er aan te komen'
zo goedkoop vliegen kan volgens hem niet.
Wat een lulkoek. Die gast ziet gewoon zijn dikke winstmarge onder druk staan. Easyjet, Ryanair, virgin express, allemaal spotgoedkoop maar wel veilig.
Ik zeg altijd maar zo: 'De piloot wil ook gewoon naar huis'...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
'Directeur OAD: dit zat er aan te komen'
zo goedkoop vliegen kan volgens hem niet.
Wat een lulkoek. Die gast ziet gewoon zijn dikke winstmarge onder druk staan. Easyjet, Ryanair, virgin express, allemaal spotgoedkoop maar wel veilig.
Eens zien of die al op uitzendinggemist staat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was ook de reactie tijdens P&W gisteren avond.
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10940998&md5=583f5904552b67d72bbdddffd65d54d9quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Eens zien of die al op uitzendinggemist staat.
Ik sta er ook niet bij stil, vind het ook overdreven hoe er op gereageerd wordt. Politieke partijen die de campagne stil leggen, terwijl het er echt niks mee te maken heeft. Elke dag gaan er mensen dood, ook in het verkeer. Het belangrijkste verschil is dat het er nu in een keer wat veel zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 05:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik meen ergens een nieuwskop gezien te hebben. Maargoed..
Bij die vliegramp sta ik verder helemaal niet stil eigenlijk. Facts of life enzo.
Daar had ik het ook overquote:Op donderdag 13 mei 2010 11:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het over TV kijken in de USA zelf, niet over de rips er van.
Ik heb het nooit geklokt, maar het lijkt in de USA in ieder geval veel langer.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:47 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Daar had ik het ook overEen show van een half uur wordt 20 minuten als je alle commercials eruit haalt. In amerika dus zo'n 10 minuten reclame per half uur. Maar diezelfde shows staan hier ook gewoon voor een half uur in de tv-gids, dus ook zo'n 10 minuten reclame. Het verschil is dat je hier 2 blokken van 5 minuten hebt, in amerika 10 blokken van 1 minuut.
De perfecte pis pauze.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het nooit geklokt, maar het lijkt in de USA in ieder geval veel langer.
En van die 'We''l be right back after this break''s wordt je kotsberoerd. Er zit daardoor geen tempo in de uitzendingen, waardoor het programma absoluut niet boeit.
En hier zap je tijdens de commercials nog wel eens weg,
Qua marketing werkt hun systeenm dus veel beter. Want de mensen blijven kijken omdat ze bang zijn een stuk van de serie te missen.quote:in de USA is dat vrijwel onmogelijk, omdat je geen idee hebt wanneer je weer terug moet zappen...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:51 schreef Cobra4 het volgende:
OPSPORING VERZOCHT: Iemand de laatste tijd nog iets van Nesle gehoord?
Dan al? Leukquote:
Laatste bericht:quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Al een tijdje niet meer. Post ze ook niet stiekem op een ander deel van Fok?
Ga je vandaag naar de wijk of een bijeenkomst?quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:10 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag is het 10 jaar geleden dat de vuurwerkramp in Enschede was.... en ik woonde toen middenin die wijk en heb een aantal dagen niet in ons huis mogen komen. Vreemde periode was dat toen.
Nee, ik heb het toen/destijds wel verwerkt en klaar mee eigenlijk. Van mij hoeft dat herdenken niet zo. Ik snap wel dat andere mensen er behoefte aan hebben. Bij Twan op school die school stond/staat middenin de wijk wordt er ook wel aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je vandaag naar de wijk of een bijeenkomst?
Klote zeg.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het toen/destijds wel verwerkt en klaar mee eigenlijk. Van mij hoeft dat herdenken niet zo. Ik snap wel dat andere mensen er behoefte aan hebben. Bij Twan op school die school stond/staat middenin de wijk wordt er ook wel aandacht aan besteed.
Ik moet zeggen dat wij ook alleen materiële schade hadden en geen persoonlijk leed hadden. Een buurjongen van 2 deuren verder is destijds wel overleden, dat was wel erg heftig....
Ja, en mn ex en ik gingen destijds 3 weken later trouwen.. in de kerk hebben we bij de voorbeden nog wel heel even stil gestaan bij alle slachtoffers en die buurjongen in het bijzonder. Zijn ouders waren er 's avonds ook gewoon op het feest. Dat vond ik toen zo knap van ze!!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Klote zeg.![]()
Maar is er wel een herdenking vandaag?
Lijkt mij niet leuk zo'n schaduw over een bruiloft. Maar idd knap van die ouders.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, en mn ex en ik gingen destijds 3 weken later trouwen.. in de kerk hebben we bij de voorbeden nog wel heel even stil gestaan bij alle slachtoffers en die buurjongen in het bijzonder. Zijn ouders waren er 's avonds ook gewoon op het feest. Dat vond ik toen zo knap van ze!!
Nou weet ik niet het aantal kerken in Enschede, maar dat zal wel indrukwekkend gaan klinken.quote:Ja, vanmiddag bij het monument... en om 15:25 uur, tijdstip van de 1e explosies destijds, gaan alle kerkklokken luiden in Enschede. Ik heb begrepen dat Wim Kok en onze burgemeester van toen Jan Mans er ook bij aanwezig zijn.
Die krant had na 1945 verboden moeten worden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de Telegraaf, wat een kansloze journalistiek over die ramp in Libië.
Nee, is het ook niet. .. maar omdat we al ruim 2 jaar bezig waren geweest met voorbereiden e.d. en er geen persoonlijk leed in de directe familie/vriendenkring was, hebben het toch door laten gaan en is het wel een mooie dag geworden. Wat wel heel contrasterend was, was dat we met de koets langs de verwoeste wijk gingen. Er stopten allemaal mensen op de weg om te kijken...quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet leuk zo'n schaduw over een bruiloft. Maar idd knap van die ouders.
[..]
Ik vraag me af of het alle klokken zijn hoor, of alleen in de wijk... maar het zoiezo wel indrukwekkend denk ik.quote:Nou weet ik niet het aantal kerken in Enschede, maar dat zal wel indrukwekkend gaan klinken.
Dat lijkt mij erg dubbelzinnig overkomen. 1) Life goes on 2) Hoe kunnen zij nu plezier hebben.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, is het ook niet. .. maar omdat we al ruim 2 jaar bezig waren geweest met voorbereiden e.d. en er geen persoonlijk leed in de directe familie/vriendenkring was, hebben het toch door laten gaan en is het wel een mooie dag geworden. Wat wel heel contrasterend was, was dat we met de koets langs de verwoeste wijk gingen. Er stopten allemaal mensen op de weg om te kijken...
Ben je gevraagd om betrokken te zijn bij de voorbereidingen of gewoon aangewezen?quote:Ik vraag me af of het alle klokken zijn hoor, of alleen in de wijk... maar het zoiezo wel indrukwekkend denk ik.
Deze zaak kwam destijds natuurlijk op mn werk voor.. en ik ben bij veel voorbereidingen geweest en heb toen zelfs nog de dossiers naar de advocaten gebracht, dat was ook wel vreemd.
Wat natuurlijk ook heel dubbel....quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg dubbelzinnig overkomen. 1) Life goes on 2) Hoe kunnen zij nu plezier hebben.![]()
[..]
Ik was destijds management assistente van de directeur die de organisatie van de zitting ivm veiligheid e.d. zou gaan regelen. Als ma ondersteun je daarin... ze heeft destijds wel gevraagd of ik het wel wilde, maar ik vond dat geen probleem.quote:Ben je gevraagd om betrokken te zijn bij de voorbereidingen of gewoon aangewezen?
Zo hoort het!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Kater deluxe, maar over een uur heb ik het volgende feestje
En ik was vanochtend om half 8 thuis, gaat helemaal goedkomen dit weekend
Dat mag je me zondag nog eens vragenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
TMsterkte en vooral veel plezier!! Hoe hou je het vol??
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was destijds management assistente van de directeur die de organisatie van de zitting ivm veiligheid e.d. zou gaan regelen. Als ma ondersteun je daarin... ze heeft destijds wel gevraagd of ik het wel wilde, maar ik vond dat geen probleem.
Zal ik doen als ik dan tijd heb... dan nl. 2 verjaardagen. Net als morgen.... pffff.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:10 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat mag je me zondag nog eens vragen
dat moet je ook niet doen natuurlijk...quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Je hand tegen de bovenkant van een 200 graden warme oven stoten is pijnlijk
Ik heb vandaag en morgen een aantal borrels, 's avonds de kroeg in, zaterdag kijken bij de botenrace, zondag een verjaardagquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zal ik doen als ik dan tijd heb... dan nl. 2 verjaardagen. Net als morgen.... pffff.
[..]
dat moet je ook niet doen natuurlijk...
Pfff heftig verhaal zeg....quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Voor diegene die eens willen lezen welk een effect een uitzending kan hebben voor een militair: Vulneratus Nec Victus, mijn verhaal
Ja, maar jij bent nog jong en hebt geen kinderen die je uit je slaap halen....quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb vandaag en morgen een aantal borrels, 's avonds de kroeg in, zaterdag kijken bij de botenrace, zondag een verjaardag
Er is een speeltuin naast ons huisquote:
Zeker.quote:
Je slaapt in de speeltuin? Je hebt dan immers genoeg drank op?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Er is een speeltuin naast ons huis
Maar ik slaap de komende 3 dagen niet thuis, dus dat scheelt
Nee, bij een vriend, die veel dichter bij de kroeg woont, want vannacht heb ik er zowat een uur over gedaan om thuis te komenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je slaapt in de speeltuin. Je hebt dan immers genoeg drank op?
Lopend of kruipend?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, bij een vriend, die veel dichter bij de kroeg woont, want vannacht heb ik er zowat een uur over gedaan om thuis te komen
Veel plezier!quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
En nu ben ik weer weg, ff m'n tas pakken, fiets in de auto gooien en die kant op
Fietsend, waar ik er normaal 35 minuten over doe waren het er nu iets meerquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lopend of kruipend?
Een meurzak dichterbij zoeken is dan inderdaad een slim plan.
Jeetje, dat lijkt me erg indrukwekkend om dan in de stad te zijn!quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, en mn ex en ik gingen destijds 3 weken later trouwen.. in de kerk hebben we bij de voorbeden nog wel heel even stil gestaan bij alle slachtoffers en die buurjongen in het bijzonder. Zijn ouders waren er 's avonds ook gewoon op het feest. Dat vond ik toen zo knap van ze!!
Ja, vanmiddag bij het monument... en om 15:25 uur, tijdstip van de 1e explosies destijds, gaan alle kerkklokken luiden in Enschede. Ik heb begrepen dat Wim Kok en onze burgemeester van toen Jan Mans er ook bij aanwezig zijn.
Is er voor die leerlingen eigenlijk een regeling getroffen?quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje, dat lijkt me erg indrukwekkend om dan in de stad te zijn!![]()
Ik kende toen godzijdank ook niemand die getroffen was door de ramp, maar wist wel dat een hele hoop leerlingen van de klas boven mij hun examens hebben verknald omdat ze bijvoorbeeld hun boeken kwijt waren, of gewoon te geshockeerd waren nog.... Het lijkt me echt vreselijk als je je huis niet in mag en je weet niet hoe erg het is, brrr
Hoi Yuriquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Ik heb ErwinRommel gevraagd of ik zijn verhaal mag gebruiken tijdens de lessen die Luchtmacht militairen krijgen tijdens het opwerkingtraject richting een uitzending. Ik hoop op een positief antwoord.
Is het ook. Wij waren in de buurt toen de explosies kwamen en zijn snel naar huis gereden, het laatste stuk moeten lopen omdat we niet verder met de auto mochten. We zijn toen nog in huis geweest en hebben dus wel wat schade gezien. Op een gegeven moment moesten we het huis uit en werd de buurt afgezet... we zijn er toen alleen nog een keertje in geweest onder begeleiding van een militair, die liep vooruit en wij moesten hem zeggen waar de slaapkamer was. Dat was erg vreemd. Wij hebben toen spullen opgehaald die we nodig hadden voor de bruiloft. 4 dagen later mochten we zelf weer in huis en hebben toen pas gezien hoeveel schade we echt hadden. Als ik me goed herinner rond de 90.000 gulden. De verzekering heeft alles betaald en het huis hebben we weer helemaal in goede staat kunnen brengen. o.a. nieuwe glas in lood ramen, nieuwe binnenmuren, vloerbedekking, schilderwerk e.d. Ook hebben we geld rond de 1000 guldengekregen om de eerste dagen door te komen en hoefden we dat jaar geen WOZ te betalen. Het was allemaal wel erg goed geregeld.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jeetje, dat lijkt me erg indrukwekkend om dan in de stad te zijn!![]()
Ik kende toen godzijdank ook niemand die getroffen was door de ramp, maar wist wel dat een hele hoop leerlingen van de klas boven mij hun examens hebben verknald omdat ze bijvoorbeeld hun boeken kwijt waren, of gewoon te geshockeerd waren nog.... Het lijkt me echt vreselijk als je je huis niet in mag en je weet niet hoe erg het is, brrr
Thx.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je mee op een positief antwoord.
Volgens mij niet, je mag je examen ook niet later doen als je ziek bent, was het argument... gewoon herkansingen dus.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er voor die leerlingen eigenlijk een regeling getroffen?
Ohja, mn moeder had geen interesse in de vouwwagen. Ze houden het maar bij hun grote bungalowtent waar bij voortschrijdende krakkemikkigheid ook stretchertjes in kunnenquote:Op donderdag 13 mei 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Hoicaravan schoonmaken is vermoeiend werk
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:46 schreef Etcetera het volgende:
Hoicaravan schoonmaken is vermoeiend werk
Slechts Oempa Loempa's.quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daarvan heb ik er hier 4 liggen, voor de Death by Chocolate (recept ergens hier op Fok te vinden), maar ik ben wat lui, geen zin om te gaan au-bain-mariëen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De firma Cote d'Or was zo vriendelijk te leveren
[ afbeelding ]
Ik ben ook eerder van het lekker eten dan van het gezond eten... maar als ik zo de ingredienten daarvan zie...quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:13 schreef wyccie het volgende:
Daarvan heb ik er hier 4 liggen, voor de Death by Chocolate (recept ergens hier op Fok te vinden), maar ik ben wat lui, geen zin om te gaan au-bain-mariën.
Ik sta voor veel open.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:28 schreef Whiteguy het volgende:
Aan bacon ook niet, maar dat past dan weer niet echt goed bij je chocoladetaart vrees ik
Bij deze dan maar een extra magerequote:Op donderdag 13 mei 2010 15:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik sta voor veel open.
Maar ik geloof dat ik nu al 3 kilo ben aangekomen door alleen al te denken over eten, dus ik ga maar een eindje hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bij deze dan maar een extra magereOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 is zoals ik hem ken. 1 klinkt heel gay. Dus dat zal wel het "geheime" origneel zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jongens, welke is het origineel? of
Het is absoluut de eerste. De tweede is een synthesizerbewerking.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Jongens, welke is het origineel? of
Dat is die bij de serie hoort hoor.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:28 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Het is absoluut de eerste. De tweede is een synthesizerbewerking.
dat betwijfel ik. De eerste gaf me meteen een gevoel van herkenning, de tweede niet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is die bij de serie hoort hoor.
Ik heb precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 13 mei 2010 16:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat betwijfel ik. De eerste gaf me meteen een gevoel van herkenning, de tweede niet.
Dat is toch niet nodig? Ik heb net de intro gepost.quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijd om de controle uit te voeren, Pirate Bay-style
dat zat ik ook al te denkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Tijd om de controle uit te voeren, Pirate Bay-style
Met het woord 'Custom' in de titel. Vind ik verdachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig? Ik heb net de intro gepost.
Een willekeurig ep uit seizoen 2 en 4 zijn onderweg, schiet alleen nog niet heel erg opquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:50 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga toch eens zoeken naar een van de eerdere afleveringen.
Zucht..hier dan zonder custom?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met het woord 'Custom' in de titel. Vind ik verdacht
ok, ok, je hebt gelijkquote:
Spannend?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen ga ik Jair naar z'n oma brengen. Hij gaat voor het eerst uit logeren
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Een klassiekertje voor deze vrije dag:
Geluk voor diegene die hem filmde ja. Want je zal maar zien dat iemand voor je camera geschept wordt.quote:
Inderdaad een heerlijke feelgoodfilm... ik heb hem onlangs nog gezien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Tip voor de dames:
Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorbeeld: ik heb nu 'I don't feel like dancing' zo aangepast dat het lied tijdens het afspelen geleidelijk aan 6 tonen omlaag gaat. Per refrein klinkt de zanger depressiever
Thx. Weer een boek voor op mijn bestellijst.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
C4:
http://www.thedailyshow.c(...)010-sebastian-junger
Even doorspoelen naar het stukje met die sebastian junger (hoewel hele aflevering kijken ook geen straf is)
En de toestemming is binnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je mee op een positief antwoord.
quote:
Satan heeft je UI gezien en wil je recruteren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hem maar niet geopend straks kom ik ook ondersteboven de trap af
dan moet ie maar langskomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Satan heeft je UI gezien en wil je recruteren.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:41 schreef lubje25 het volgende:
De Nachtploeg is compleet, avond heren
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:41 schreef lubje25 het volgende:
De Nachtploeg is compleet, avond heren
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond achter gekomen: een combinatie van goedkope whisky en dropshot in de juiste verhouding resulteert in een drankje dat redelijk smaakt als de zwarte staafjes uit Engelse drop
Heb r nog niet gezien hier vandaag. Missen we nog meer mensen voor de nachtploeg?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PS moet er nog zijn, hoewel zij technisch gezien geen nachtploeg is![]()
quote:Ik heb dit berichtje eens op me in laten dringen, en heb wel een leuke nieuwe smaak: bloemenchips. Maar hoe die precies moet smaken? Iets met lavendel en zout? hmm, nog even verder over denken.. Hebben jullie al leuke chipssmaken bedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een reactie ergens leest en zonder verder iets te bekijken al het geslacht van de poster weet?
[..]Hoi Tim, Heb ik ook wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Ik ben wel blij dat je schreef dat het om goedkope whisky ging.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smaakte beter dan verwacht. Kameraad zocht het drankje uit en kwam hiermee aanzetten
Met de liefhebbers hier zou ik niet anders durvenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je schreef dat het om goedkope whisky ging.
MM is al naar bed denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de liefhebbers hier zou ik niet anders durven
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de liefhebbers hier zou ik niet anders durven
quote:
Ach, des te meer is er voor mij.quote:
Generally ben ik er gedurende dag en lees ik maar post ik gewoon niks haha. SC is perfect voor SOG.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb r nog niet gezien hier vandaag. Missen we nog meer mensen voor de nachtploeg?
Pics?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhhhik ben er vandaag weer achtergekomen dat ik nog steeds Egyptisch kan dansen (buikdansen, whatever). En ik ben nog steeds goed (even een momentje ego opkrikken!) beste van alles: ik was vergeten hoe goed het me laat voelen!
lol aan pics heb je vrij weinig. En nee, geen video. Het is sowieso puur recreatief.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lol aan pics heb je vrij weinig. En nee, geen video. Het is sowieso puur recreatief.
precies. ik was verrast hoe soepel ik nog was...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En dan blijf je tenminste soepel.
Hoe staat het trouwens met de plannen voor Circus Knox?
Jammer. Want je plannen klonken als iets met potentie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. ik was verrast hoe soepel ik nog was...
En dat is te tijdrovend en heeft te veel dingen nodig. ik heb niet genoeg tijd/macht om het van niks uit op te bouwen
Ja... Maar er is hier helemaal niks wat ik kan gebruiken.... Dus ik zou echt alles zelf moeten opbouwenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. Want je plannen klonken als iets met potentie.
Da's balen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja... Maar er is hier helemaal niks wat ik kan gebruiken.... Dus ik zou echt alles zelf moeten opbouwen
Ah ok.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jawel. En ik baal er niet echt van. Ik kan hier toch geen elleboog opbouwen. Ik houd het nu gewoon gescheiden.
Alleen voor de komende vakantie dat je weer in NL bent of voor alle vakanties?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja soort van. Ik moet een baan vinden sowieso...
Voor deze drie maanden. Dus als iemand een suggestie heeft...? hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen voor de komende vakantie dat je weer in NL bent of voor alle vakanties?
Ik zal m'n ogen open houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Voor deze drie maanden. Dus als iemand een suggestie heeft...? haha
we hebben het er veel over, naar huis gaan.quote:
Dat lijkt mij nog het lastigste van alles. Maanden leven op een paar vierkante meter. Dan kan drie maanden in de "vrije wereld" wel als een schok aankomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Plus, ik leef hier veilig en wel in de Knox bubbel. Echte leven... wat is dat?
Mogguhquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de ochtendploeg is er weer.
Goedemorgen
Ik denk dat ik gek zou worden van zo'n baantje... De dingetjes vertellen tijdens een rondvaart lijkt me dan weer fantastischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:12 schreef Cobra4 het volgende:
Lovers zoekt trouwens medewerksters voor de kassa's bij de rondvaartboten.
Volgens mij heb ik heus bewezen dat ik dat durf hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Al zou ik dat hebben. Ik weet niet hoe ver PS Amsterdam uit durft
Ach als het tof zou zijn...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar je hebt waarschijnlijk geen zin om een "vakantiebaantje" in het oosten van het land te hebben
Dat dachten de medewerkers dan de telegraaf ook. De hufters.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, wieder an die Arbeit
Succes. En vergeet geen koffie mee te nemen voor onderweg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, en nu eerst maar eens een uurtje de fabriek in. Even een lijn nalopen.
Ook niet uit een camelbag?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De eerste dubbele espresso (soort van, uit DE automaat) is al binnen. Nadeel van een levensmiddelenbedrijf is dat je in productie geen koffie mag drinken.
Mogguh Red.quote:
Hadden jullie niet steeds het idee dat jullie iets vergaten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Heb nog niks gehoord over hoe het logeren was, maar voor ons was het heel vreemd, zonder Jair in huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |