quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zijn het dus mislukte pannenkoeken?
quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:44 schreef wyccie het volgende:
Eigenlijk zijn het dus mislukte pannenkoeken?
Kaiserschmarren, waar Tim het in het vorige topique over had en waar Wyccie dus op reageerde...quote:
Nog nooit zonder het van te voren verwacht te hebben zwarte olijven in je eten gehad ?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En rozijnen vind ik al zo lang als ik me kan herinneren het allervieste wat er bestaat!
Ja zover was ik al. Maar wat ís hetquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kaiserschmarren, waar Tim het in het vorige topique over had en waar Wyccie dus op reageerde...
Als je dan wel zelf nog even wil klikken: http://en.wikipedia.org/wiki/Kaiserschmarrnquote:
Spinnen zijn erg lekker.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn echt een hoop dingen viezer dan rozijnen. Echt waar.
spinnen
Even opgezocht wat Balut is en dat trekt me ook niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
er zijn echt een hoop dingen viezer dan rozijnen. Echt waar.
Balut
spinnen
mierikswortel
marmite
Daarom probeer ik je ook te stimuleren, misschien start je een volgende keer zelfs zelf Google even op...quote:
Da's netjes gedaan...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Over spinnen gesproken: http://www.onemotion.com/flash/spider/
Ook even geprobeerd, niks kunnen vindenquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Ik googlede net naar afbeeldingen van een suikerspinnenkapsel in het Engels.
Tip: Niet doen!!!
mooiquote:Op woensdag 12 mei 2010 21:43 schreef Etcetera het volgende:
Over spinnen gesproken: http://www.onemotion.com/flash/spider/
Weet niet wat je ingetikt hebt maar cotton candy hairdress levert, euh, onverwachte resultaten op...quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ook even geprobeerd, niks kunnen vinden
Deze ook:quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze in ieder geval wel:
[ afbeelding ]
Ja druiven wel, hou van geen enkel gedroogd fruitsding.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:32 schreef Etcetera het volgende:
Hou je wel van druiven?
Vraag ik me trouwens ook ineens af, kun je een beetje fatsoenlijk tv-kijken PS? Volgens mij is het Amerikaanse systeem nogal vreemd toch?
Dat ze daar de humor niet van in ziet zegquote:<@AntiHeiss> friend of mine went to jail last night
<@AntiHeiss> he probably isn't getting out for a while
<%The_Coolest> y?
<+Enyo> why?
<%The_Coolest>
<@AntiHeiss> it was a girl cop, she was pretty cute too
<@AntiHeiss> she said anything you say can and will be held against you....he sat there for a while and said 'tits'
Het is in de USA gewoon als hier, maar dan zonder NL 1, 2 en 3 en met veel, heel veel meer reclame.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:20 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt anders in elkaar te zitten dan Europese televisie. Geen 'publieke omroepen' bijvoorbeeld. Ah gevonden op wiki: http://nl.wikipedia.org/wiki/Televisie_in_de_Verenigde_Staten
quote:
Er is een verandering in de Matrix!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Wtf dit is al de 2de keer dat er hier dingen gepost worden die ik eerder deze week gezien heb
Stop it, ik krijg rare deja vu ideeen!
Hé Etcie, jij ook hier?quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Wtf dit is al de 2de keer dat er hier dingen gepost worden die ik eerder deze week gezien heb
Er is een verandering in de Matrix!quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:41 schreef Etcetera het volgende:
Geen idee misschien moet ik op bed gaanquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is een verandering in de Matrix!
Alleen als je ook op tennis gaat...quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen idee misschien moet ik op bed gaan
[..]
quote:
Dat valt tegenwoordig best mee. De reclame is alleen irritanter gespreid, iedere paar minuten een blokje van een paar reclames. Als je tvrips download kun je het duidelijk zien, afleveringen van een half uur zijn zonder reclame zo'n 20 minuten lang. Dezelfde shows op de Nederlandse tv nemen ook ongeveer zo lang in beslag, alleen dan met één of twee lange reclameblokken ertussen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is in de USA gewoon als hier, maar dan zonder NL 1, 2 en 3 en met veel, heel veel meer reclame.
Gegroet.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bonsoir, salut!
Avé!quote:
Shalomquote:
Gutenabendquote:
Guid eeninquote:
Gebruik een brandfles. Die zijn veel makkelijker te maken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet niet gek staan te kijken als er binnenkort een molotovcocktail door het RET/Randstadrail hoofdkantoor vliegt
quote:Op donderdag 13 mei 2010 01:30 schreef Nembrionic het volgende:
Je moet niet gek staan te kijken als er binnenkort een molotovcocktail door het RET/Randstadrail hoofdkantoor vliegt
dat zijn de betere tipsquote:Op donderdag 13 mei 2010 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gebruik een brandfles. Die zijn veel makkelijker te maken.
quote:
Geplande werkzaamheden. Dat wist ik. Vervolgens staat er overal tegenstrijdige informatie en moet je met de trein naar een compleet ander station. De informatieborden waren uit, er stond niemand, en de klantenservice was natuurlijk ook dicht.quote:
Feliquote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bij een molotovcocktail ben je zo aan het kloten met chemicaliën. Een brandfles is simpeler. Benzine en diesel in een fles. Een lap in de hals. Aansteken en gooien.
[ afbeelding ]
Ach, iedere boerenlul noemt dat gewoon een molotovcocktailquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Bij een molotovcocktail ben je zo aan het kloten met chemicaliën. Een brandfles is simpeler. Benzine en diesel in een fles. Een lap in de hals. Aansteken en gooien.
[ afbeelding ]
En je een doel voor ogen hebt.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, iedere boerenlul noemt dat gewoon een molotovcocktail
Als het maar brandt.
Wellicht nog belangrijker dan het wapen naar keuzequote:
Dat draagt zo moeilijk mee in de trein erheenquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jouw doel is deze misschien wat makkelijker:
[ afbeelding ]
Als het doel niet verder dan 40km van je af is hoef je geen meter te rijden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat draagt zo moeilijk mee in de trein erheen
't Is even wennen jaquote:Op donderdag 13 mei 2010 04:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
wat een drukte in de nacht hiero
Vast een staking breekster.quote:Op donderdag 13 mei 2010 04:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
't Is even wennen ja
Op het station liep er trouwens een jonge vrouw. Helemaal netjes en alles. En die ging bij de kaartjesautomaten door de knieen..en dan met een pasje ging ze de voegjes schoonmaken. En dat deed ze ook bij willekeurige tegels. Heel raar. Volgens een vrouwtje dat ik sprak tijdens het wachten doet ze dat heel vaak
Ik dacht eerst dat ze wat kwijt was..maar toen ze er na 5 minuten nog zat ging ik toch nadenken
Nou, volgens dat vrouwtje stonden haar ogen nogal raar...dus ja...het zal wel een basket case zijnquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:00 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, was er geen overeenkomst bereikt?
Echt wel. Laatste nieuws is dat de opa en oma van dat 8 jarige jochie morgen naar Libië vertrekken.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zit een beetje bij te lezen van die vliegramp. Toch mooi kut.
Ik meen ergens een nieuwskop gezien te hebben. Maargoed..quote:
Ik zei gisteren al...dat ventje had beter dood kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach dat ventje... Kan ook niet meer normaal naar zijn leven, al zou hij het willen...
Dat gaat zeker lastig worden voor hem.quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ach dat ventje... Kan ook niet meer normaal naar zijn leven, al zou hij het willen...
quote:Op donderdag 13 mei 2010 05:45 schreef Nembrionic het volgende:
whehehe aangifte tegen Maria Mosterd
http://www.nu.nl/binnenland/2246511/aangifte-maria-mosterd.html
men, da's een snelle sluitertijd geweestquote:Op donderdag 13 mei 2010 02:39 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jouw doel is deze misschien wat makkelijker:
[ afbeelding ]
Dat valt denk ik wel mee. Die 155mm granaten gaan niet echt snel. Als je achter het stuk staat tijdens het vuren zie je de granaat gewoon gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
men, da's een snelle sluitertijd geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |