Met het woord 'Custom' in de titel. Vind ik verdachtquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig? Ik heb net de intro gepost.
Een willekeurig ep uit seizoen 2 en 4 zijn onderweg, schiet alleen nog niet heel erg opquote:Op donderdag 13 mei 2010 16:50 schreef PhysicsRules het volgende:
ik ga toch eens zoeken naar een van de eerdere afleveringen.
Zucht..hier dan zonder custom?quote:Op donderdag 13 mei 2010 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met het woord 'Custom' in de titel. Vind ik verdacht
ok, ok, je hebt gelijkquote:
Spannend?quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:23 schreef iamredleader het volgende:
Zometeen ga ik Jair naar z'n oma brengen. Hij gaat voor het eerst uit logeren
quote:Op donderdag 13 mei 2010 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Een klassiekertje voor deze vrije dag:
Geluk voor diegene die hem filmde ja. Want je zal maar zien dat iemand voor je camera geschept wordt.quote:
Inderdaad een heerlijke feelgoodfilm... ik heb hem onlangs nog gezien.quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:06 schreef LadyBlack het volgende:
Tip voor de dames:
Straks op rtl8 een feelgoodfilm: "Under the tuscan sun", met Diane Kruger en een onwijs lekkere Italiaan
quote:Op donderdag 13 mei 2010 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voorbeeld: ik heb nu 'I don't feel like dancing' zo aangepast dat het lied tijdens het afspelen geleidelijk aan 6 tonen omlaag gaat. Per refrein klinkt de zanger depressiever
Thx. Weer een boek voor op mijn bestellijst.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:08 schreef Whiteguy het volgende:
C4:
http://www.thedailyshow.c(...)010-sebastian-junger
Even doorspoelen naar het stukje met die sebastian junger (hoewel hele aflevering kijken ook geen straf is)
En de toestemming is binnen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik hoop voor je mee op een positief antwoord.
quote:
Satan heeft je UI gezien en wil je recruteren.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb hem maar niet geopend straks kom ik ook ondersteboven de trap af
dan moet ie maar langskomenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Satan heeft je UI gezien en wil je recruteren.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:41 schreef lubje25 het volgende:
De Nachtploeg is compleet, avond heren
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:41 schreef lubje25 het volgende:
De Nachtploeg is compleet, avond heren
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vanavond achter gekomen: een combinatie van goedkope whisky en dropshot in de juiste verhouding resulteert in een drankje dat redelijk smaakt als de zwarte staafjes uit Engelse drop
Heb r nog niet gezien hier vandaag. Missen we nog meer mensen voor de nachtploeg?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
PS moet er nog zijn, hoewel zij technisch gezien geen nachtploeg is![]()
quote:Ik heb dit berichtje eens op me in laten dringen, en heb wel een leuke nieuwe smaak: bloemenchips. Maar hoe die precies moet smaken? Iets met lavendel en zout? hmm, nog even verder over denken.. Hebben jullie al leuke chipssmaken bedacht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een reactie ergens leest en zonder verder iets te bekijken al het geslacht van de poster weet?
[..]Hoi Tim, Heb ik ook wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Ik ben wel blij dat je schreef dat het om goedkope whisky ging.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Smaakte beter dan verwacht. Kameraad zocht het drankje uit en kwam hiermee aanzetten
Met de liefhebbers hier zou ik niet anders durvenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben wel blij dat je schreef dat het om goedkope whisky ging.
MM is al naar bed denk ik.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de liefhebbers hier zou ik niet anders durven
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 03:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met de liefhebbers hier zou ik niet anders durven
quote:
Ach, des te meer is er voor mij.quote:
Generally ben ik er gedurende dag en lees ik maar post ik gewoon niks haha. SC is perfect voor SOG.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:51 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Heb r nog niet gezien hier vandaag. Missen we nog meer mensen voor de nachtploeg?
Pics?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
aahhhhik ben er vandaag weer achtergekomen dat ik nog steeds Egyptisch kan dansen (buikdansen, whatever). En ik ben nog steeds goed (even een momentje ego opkrikken!) beste van alles: ik was vergeten hoe goed het me laat voelen!
lol aan pics heb je vrij weinig. En nee, geen video. Het is sowieso puur recreatief.quote:
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lol aan pics heb je vrij weinig. En nee, geen video. Het is sowieso puur recreatief.
precies. ik was verrast hoe soepel ik nog was...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 04:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
En dan blijf je tenminste soepel.
Hoe staat het trouwens met de plannen voor Circus Knox?
Jammer. Want je plannen klonken als iets met potentie.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
precies. ik was verrast hoe soepel ik nog was...
En dat is te tijdrovend en heeft te veel dingen nodig. ik heb niet genoeg tijd/macht om het van niks uit op te bouwen
Ja... Maar er is hier helemaal niks wat ik kan gebruiken.... Dus ik zou echt alles zelf moeten opbouwenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer. Want je plannen klonken als iets met potentie.
Da's balen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja... Maar er is hier helemaal niks wat ik kan gebruiken.... Dus ik zou echt alles zelf moeten opbouwen
Ah ok.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jawel. En ik baal er niet echt van. Ik kan hier toch geen elleboog opbouwen. Ik houd het nu gewoon gescheiden.
Alleen voor de komende vakantie dat je weer in NL bent of voor alle vakanties?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja soort van. Ik moet een baan vinden sowieso...
Voor deze drie maanden. Dus als iemand een suggestie heeft...? hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen voor de komende vakantie dat je weer in NL bent of voor alle vakanties?
Ik zal m'n ogen open houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 05:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Voor deze drie maanden. Dus als iemand een suggestie heeft...? haha
we hebben het er veel over, naar huis gaan.quote:
Dat lijkt mij nog het lastigste van alles. Maanden leven op een paar vierkante meter. Dan kan drie maanden in de "vrije wereld" wel als een schok aankomen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Plus, ik leef hier veilig en wel in de Knox bubbel. Echte leven... wat is dat?
Mogguhquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, de ochtendploeg is er weer.
Goedemorgen
Ik denk dat ik gek zou worden van zo'n baantje... De dingetjes vertellen tijdens een rondvaart lijkt me dan weer fantastischquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:12 schreef Cobra4 het volgende:
Lovers zoekt trouwens medewerksters voor de kassa's bij de rondvaartboten.
Volgens mij heb ik heus bewezen dat ik dat durf hahaquote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Al zou ik dat hebben. Ik weet niet hoe ver PS Amsterdam uit durft
Ach als het tof zou zijn...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 06:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar je hebt waarschijnlijk geen zin om een "vakantiebaantje" in het oosten van het land te hebben
Dat dachten de medewerkers dan de telegraaf ook. De hufters.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, wieder an die Arbeit
Succes. En vergeet geen koffie mee te nemen voor onderweg.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, en nu eerst maar eens een uurtje de fabriek in. Even een lijn nalopen.
Ook niet uit een camelbag?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 07:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De eerste dubbele espresso (soort van, uit DE automaat) is al binnen. Nadeel van een levensmiddelenbedrijf is dat je in productie geen koffie mag drinken.
Mogguh Red.quote:
Hadden jullie niet steeds het idee dat jullie iets vergaten?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:00 schreef iamredleader het volgende:
Heb nog niks gehoord over hoe het logeren was, maar voor ons was het heel vreemd, zonder Jair in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |