Dat valt denk ik wel mee. Die 155mm granaten gaan niet echt snel. Als je achter het stuk staat tijdens het vuren zie je de granaat gewoon gaan.quote:Op donderdag 13 mei 2010 08:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
men, da's een snelle sluitertijd geweest
Alleen als ik de tomaat mag laten liggenquote:Op donderdag 13 mei 2010 09:01 schreef Cobra4 het volgende:
[ afbeelding ]
Mogguh Jojo. Prik je een vorkje mee?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me nu af zit te vragen, heb je nu slaven nodig om lekkere chocolade te kunnen maken?
Het kan zijn dat die specifieke zachte smaak afkomstig is van negerbloed en kindertraantjes. In dat geval....quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat ik me nu af zit te vragen, heb je nu slaven nodig om lekkere chocolade te kunnen maken?
Zou me niets verbazen; max havelaar koffie is immers ook niet te zuipen. Dus koffie heeft ook een geheim ingredient of twee...quote:Op donderdag 13 mei 2010 09:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zou dat het geheime ingrediënt in chocolade zijn
Waar heb je zo snel die slaaf vandaan?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
chocomousse is klaar....
Het wordt lekker
Ik had het over TV kijken in de USA zelf, niet over de rips er van.quote:Op woensdag 12 mei 2010 23:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat valt tegenwoordig best mee. De reclame is alleen irritanter gespreid, iedere paar minuten een blokje van een paar reclames. Als je tvrips download kun je het duidelijk zien, afleveringen van een half uur zijn zonder reclame zo'n 20 minuten lang. Dezelfde shows op de Nederlandse tv nemen ook ongeveer zo lang in beslag, alleen dan met één of twee lange reclameblokken ertussen.
Erg netjes van ze.quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De firma Cote d'Or was zo vriendelijk te leveren
[ afbeelding ]
Dat krijg je als men een krant probeert te vullen met de minimale info die beschikbaar is.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik word een beetje onpasselijk van de Telegraaf, wat een kansloze journalistiek over die ramp in Libië.
Dat was ook de reactie tijdens P&W gisteren avond.quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
'Directeur OAD: dit zat er aan te komen'
zo goedkoop vliegen kan volgens hem niet.
Wat een lulkoek. Die gast ziet gewoon zijn dikke winstmarge onder druk staan. Easyjet, Ryanair, virgin express, allemaal spotgoedkoop maar wel veilig.
Ik zeg altijd maar zo: 'De piloot wil ook gewoon naar huis'...quote:Op donderdag 13 mei 2010 11:23 schreef Whiteguy het volgende:
'Directeur OAD: dit zat er aan te komen'
zo goedkoop vliegen kan volgens hem niet.
Wat een lulkoek. Die gast ziet gewoon zijn dikke winstmarge onder druk staan. Easyjet, Ryanair, virgin express, allemaal spotgoedkoop maar wel veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |