Ooit twee keer geweestquote:
LJN AY4273 is het verhaal van het b-orgaan, ik ben vandaag in de bieb gedoken die af leekquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Daar sluit ik volgende week (hopelijk) de bachelor af.
Jijquote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:36 schreef GlowMouse het volgende:
Wie maakt een nieuwe?
ik zat mobielquote:
Ik kon helaas niet want ik had om 16.00 een afspraak. Verder heb ik er ook niets van meegekregen, terwijl ik toch best veel heb rondgehobbeld.quote:Hoe was de lipdub?
Universiteit van Tilburg #37quote:
hoe krijg ik je wel zover dat je een pi lipdub gaat maken op de tu/e?quote:
voor jou misschien een optie, maar er zijn zoveel mensen die niet dagelijks backuppen. Je zult hem maar vrijdag kwijtraken/gestolen laten worden als je in het weekend backupt, of erger, helemaal geen backup hebben.quote:Ik neem de computer gewoon mee.
Niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:19 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
hoe krijg ik je wel zover dat je een pi lipdub gaat maken op de tu/e?
Ik heb altijd backups via mailquote:[..]
voor jou misschien een optie, maar er zijn zoveel mensen die niet dagelijks backuppen. Je zult hem maar vrijdag kwijtraken/gestolen laten worden als je in het weekend backupt, of erger, helemaal geen backup hebben.
Die gaan mijn begeleider en ik volgend jaar ook opzetten, voor code en dataquote:Op woensdag 12 mei 2010 19:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Universiteit van Tilburg #37
Vandaag heb ik een SVN-server opgezet voor mijn texfiles, is handig als je zowel thuis als op de universiteit aan een scriptie werkt. Nu nog hypen en kijken hoeveel mensen ik over een halfjaar aan de tortoisesvnclient heb geholpen
Voor data lijkt het me enorm inefficiënt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:31 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Die gaan mijn begeleider en ik volgend jaar ook opzetten, voor code en data
Maandagmorgen, 11.40. Kan ik helaas niet bij zijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:33 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Daar sluit ik volgende week (hopelijk) de bachelor af.
doe deze eens, zonder google:quote:Op woensdag 12 mei 2010 19:52 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Alsof je nog zin hebt om mij weer hakkelend m'n verhaal te zien doen.
Maar jij moet tegen een vetgedrukte, die daarna ook nog een keer moet. Wat is daar de gedachte achter?
quote:Goedbeschouwd/t/dt snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word/t/dt je door een bijdehand/t/dte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rond/t/dte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd/t/dt dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeid/t/dt; het is ook nooit goed!
Neequote:Op woensdag 12 mei 2010 20:47 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik twijfelde ook, maar als je de zin vervoegt naar "jullie" (of "wij") verandert "word" toch ook naar "worden"?
Het goed antwoord moest dan "wordt" zijn, omdat dat (het overstappen) wordt verzocht en niet "reizigers". Maar laatst las ik dat dat toch niet zo eenduidig lag. Omdat "ik word(t) verzocht" goed is, en ik geen meewerkend voorwerp kan zijn, moet het "ik word verzocht" (en "mij wordt verzocht") zijn. En dus kan "reizigers worden verzocht" ook.quote:Reizigers in de richting Rotterdam word[t][en] verzocht over te stappen in Tilburg.
Nee, juist is 'mij wordt verzocht ...'.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:18 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Omdat "ik word(t) verzocht" goed is
Kun je niet op een bepaalde website bekijken waar je ingeschreven staat. Bij DUO of Studielink ofzo?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:27 schreef GlowMouse het volgende:
gewoon zeggen dat je hem in september weer hebt
Volgens mij kunnen ze die zo voor je uitprinten bij de studentenbalie?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef automatic_ het volgende:
Shit. Ik ben mijn bewijs van inschrijving kwijt
En die heb ik nu net nodig om te bewijzen dat ik nu student ben (i.v.m. studentenrekening)
Wat raar.. bij mij vroegen ze gewoon: ga je studeren straks? Ik: ja, in september. Oke, dan krijg je een studentenrekening, klaar. Rabobankquote:Op vrijdag 14 mei 2010 11:03 schreef automatic_ het volgende:
Shit. Ik ben mijn bewijs van inschrijving kwijt
En die heb ik nu net nodig om te bewijzen dat ik nu student ben (i.v.m. studentenrekening)
Vooral dat laatste.. bij ons is de bank weg en zelfs de pinautomaat hebben ze ffs IN de supermarkt (ja, we hebben een mini-supermarkt in ons dorp.. dat dan weer wel) geplaatst. Zo een die tussen de middag dicht is ook nog 's. Kortom: als ik 's avonds nog even wil pinnen, dan kan ik de auto pakken want de dichtstbijzijnde pinautomaat is dan 5km verderop. Tsssk.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:11 schreef GlowMouse het volgende:
waar is de tijd dat een rekening nog gratis was, je rente kreeg en in elk dorp een bankfiliaal stond
In het dorp waar mijn ouders wonen is nooit een pin-automaat geweestquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:03 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Vooral dat laatste.. bij ons is de bank weg en zelfs de pinautomaat hebben ze ffs IN de supermarkt (ja, we hebben een mini-supermarkt in ons dorp.. dat dan weer wel) geplaatst. Zo een die tussen de middag dicht is ook nog 's. Kortom: als ik 's avonds nog even wil pinnen, dan kan ik de auto pakken want de dichtstbijzijnde pinautomaat is dan 5km verderop. Tsssk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |