quote:Dit schema is makkelijker dan het lijkt: vul gewoon in wat je denkt dat het wordt. Geen nood, je hoeft niet alles in 1x in te vullen, je kunt tot 11-06-2010 02:00 zo vaak wijzigingen en aanvullingen maken als je wilt.
Erg handig inderdaadquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:09 schreef BrandX het volgende:
je kan hem in etappes invullen, hoeft niet in een keer
ik heb hem afquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:12 schreef Zeroku het volgende:
Zo tot en met Japan - Kameroen is hij klaar.
Ik ben ook al een stukje verderquote:
Kleinigheidje blijf je houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
Lekkere poule hoor. Ik heb hem al helemaal ingevuld. Soms wat veel gele kaarten, maar ja.
Idd.quote:
quote:
Dat maakt wel degelijk uit, want de wedstrijden klopppen gewoon niet. Ik kan zelf ook wel gaan kijken wie er dan echt moet voetballen, maar een Italië-Slovenië of Italië Paraguay vind ik een verschil.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:38 schreef DrDentz het volgende:
Dat maakt niet echt uit denk ik, het gaat om de wedstrijden.
speelschema bekijken, daar staat het foutief, net als op het formulier.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal geen data staan, gewoon wedstrijden.. en 'Urugay'
Nu staat het wel goedquote:Op zondag 9 mei 2010 17:41 schreef DrDentz het volgende:
Ik zie eigenlijk helemaal geen data staan, gewoon wedstrijden.. en 'Urugay'
Uiteraard, want een landennaam komt maar één keer voor in de databasequote:
Als er alleen een datum aangepast hoeft te worden, dan wel (neem ik aan tenminste). Zo niet, dan zal ik dat hier melden.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:28 schreef DrDentz het volgende:
Dat snap ik, maar die standen die ik ingevuld heb blijven toch wel gewoon gelden ook al klopt het niet helemaal chronologisch?
Als het goed is, is dat aangepastquote:Op zondag 9 mei 2010 18:32 schreef Spooky4u het volgende:
Groep F:
14-06 20.30 uur Italë - Paraguay, Green Point, Kaapstad
15-06 13.30 uur Nieuw-Zeeland - Slowakije, Royal Bafokeng, Rustenburg
20-06 13.30 uur Slowakije - Paraguay, Free State, Bloemfontein
20-06 16.00 uur Italië - Nieuw-Zeeland, Mbombela, Nelspruit
24-06 16.00 uur Slowakije - Italië, Ellis Park, Johannesburg
24-06 16.00 uur Paraguay - Nieuw-Zeeland, Peter Mokaba, Polokwane
Zo moet het programma zijn iig
Omdat Hiddink geen coach meer is van Zuid-Korea?quote:Op maandag 10 mei 2010 23:37 schreef CantFazeMe het volgende:
Topic werd dichtgegooid. Dan maar hier.
Ik heb wel hoge verwachtingen van Zuid Korea.
Ook datquote:Op maandag 10 mei 2010 23:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Omdat Hiddink geen coach meer is van Zuid-Korea?
quote:
Nou ja, ik vond ze altijd wel goed spelen. Ze hadden goede potentie en ik hoop dat weer terug te zienquote:Op maandag 10 mei 2010 23:50 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
En om welke reden nog meer, als ik zo vrij ben om dat te mogen vragen?
Hehe, ik begrijp je wel hoor.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 00:13 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Nou ja, ik vond ze altijd wel goed spelen. Ze hadden goede potentie en ik hoop dat weer terug te zien.
Klinkt misschien onlogisch maar goed.
Je hebt ook nog tijd genoegquote:
Dat is iets wat gebeurd is bij het herstellen van een eerder foutje. We zijn nog aan het kijken hoe we het weg kunnen halen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:12 schreef DrDentz het volgende:
Waarom spelen Nieuw-Zeeland en Slowakije nu al sowieso in de 1/8e finale?
Als je bijvoorbeeld ENG- VS 2-1 invult is Engeland toch al de winnaar?quote:en onafhankelijk van de score kun je een winnaar kiezen.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 01:22 schreef DrDentz het volgende:
Je krijgt dan wel punten voor de uitslag maar niet voor de winnaar, beetje kansen spreiden, maar je kunt zo niet optimaal scoren.
Klopt, de rest is nog niet bekend hequote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:36 schreef Amabo het volgende:
Ik heb de poulewedstrijden ingevuld, meer kan nog niet toch?
Engeland wereldkampioen denk ik:P
ik denk het nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:36 schreef Amabo het volgende:
Ik heb de poulewedstrijden ingevuld, meer kan nog niet toch?
Engeland wereldkampioen denk ik:P
Gaat Al Quida dan toch toeslaan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 01:59 schreef steefstijf het volgende:
Zo ook even ingevuld. Mexico wordt de verassing
Prijzen FOK! WK 2010 Pool bekendquote:Prijzen FOK! WK 2010 Pool bekend
De inschrijving voor de FOK! WK 2010 Pool is al enkele weken open, maar tot op heden waren er nog geen prijzen bekend. Daar is nu verandering ingekomen. Lees dit bericht op je gemak eens door en kom tot de ontdekking wat je allemaal kan winnen.
De winnaar van de WK 2010 Pool mag voor 100 euro gaan winkelen op AvantiSport.nl. De runner-up van deze toffe wedstrijd mag eveneens in de eerdergenoemde webshop gaan winkelen en ontvangt een waardebon van 50 euro!
De nummers drie en vier mogen via de website voetbalschoenen.com een voetbalshirt naar keuze uitkiezen!
De nummers vijf, zes en zeven in het eindklassement van de WK 2010 Pool ontvangen het boek Waarom Zit Ik Niet In Oranje?! Dit boek werd geschreven door Joep van Deudekom, bekend van de theatergroep NUHR, en is beschikbaar gesteld door Uitgeverij Nijgh en Van Ditmar!
Tot slot krijgen de nummers acht tot en met twaalf het boek Onvermijdelijke Voetbaltaal. Dit is geschreven door Jan 't Hart, Kees 't Hart en Hans Vonk en is beschikbaar gesteld door Uitgeverij Querido!
Hoe doe ik ook alweer mee?
Iedereen, die over een FOK!account beschikt, kan aan de FOK! WK 2010 Pool deelenemen. Het enige wat je moet doen, is de voorspellingen invullen. Je hebt hiervoor nog ruim de tijd, namelijk tot de start van het WK voetbal op 11 juni. Heb je nog geen FOK!account, maar wil je wel meedoen? Klik dan hier!
Namens de hele redactie van FOK!sport veel succes toegewenst met de FOK! WK 2010 Pool!
ik kickte hem nog een keer extraquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
Wat happel zegt dus BX![]()
Als crew mag je toch wel voor sp3c en bonen meedoen?
Je hebt nog tijd genoegquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:22 schreef Karina het volgende:
Begonnen met invullen, maar ik maak het nog af (beetje veel).
Neequote:Op maandag 24 mei 2010 20:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb de lijst ingevuld, en ik voorspel dat ik bij de laatste 10 eindig. Krijg ik hier ook een prijs voor?
Het gerucht gaat dat ze zich na jarenlange voorbereiding geinfiltreerd hebben in een van de landenteamsquote:
MIJN GOD!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:33 schreef crv het volgende:
[..]
Het gerucht gaat dat ze zich na jarenlange voorbereiding geinfiltreerd hebben in een van de landenteams
quote:Finales
Wedstrijd S1 S2 G1 G2 R1 R2 Winnaar
1/0: v.
Voor later.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Het zal wel een domme vrouwenvraag zjin, maar wat moet je hier nou invullen?
[..]
Of is dat voor later?
Bij mij waarschijnlijk ook, maar bij de vorige EK wel de pot gewonnen op mijn werk, dus je weet waar nooit...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Voor later.
Heb net de rest ingevuld, staan wat vreemde scores tussen
Daar komen de wedstrijden uit de knock-out-fase, maar die duels zijn nog niet bekend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Het zal wel een domme vrouwenvraag zjin, maar wat moet je hier nou invullen?
[..]
Of is dat voor later?
Ja vastquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef RedFever007 het volgende:
terugvindpool![]()
Heb al een deel ingevuld recentelijk, zal de rest ook nog eens doen
MIsschien met wat toeval dat ik dat wel voor elkaar krijg.quote:
heb je hem zelf al ingevuld eigenlijk ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
MIsschien met wat toeval dat ik dat wel voor elkaar krijg.
Tijdelijke vraagquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook ff gedaan, wel vermoeiend.
maar waarom kan ik: 'Welke land pakt de meeste kaarten', niet invullen?
Dat is niet alleen bij jou zo, ook bij mij. Heel vreemd idd. Hoe kan dat toch, mensen die die poule in elkaar gestoken hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook ff gedaan, wel vermoeiend.
maar waarom kan ik: 'Welke land pakt de meeste kaarten', niet invullen?
Zou die periode vóór het WK niet gemakkelijk zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tijdelijke vraag
Die is maar in een bepaalde periode in te vullenDus het is zeker zaak om af en toe even te kijken of er nog nieuwe vragen zijn.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zou die periode vóór het WK niet gemakkelijk zijn?
Sorry, ik was met mijn post bezig en tegelijk het openingsconcert voor het WK aan het kijken, dus ik had jouw post nog niet gezien.quote:
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Sorry, ik was met mijn post bezig en tegelijk het openingsconcert voor het WK aan het kijken, dus ik had jouw post nog niet gezien.
De vraag die niet beantwoord kon worden is: Welke land pakt de meeste kaarten? Dan denk ik eigenlijk dat dat voor heel het toernooi geld en niet voor een bepaalde periode van het WK.quote:
Je hebt maar een bepaalde periode om het antwoord in te vullen. Aangezien het WK nog niet begonnen is, ga ik hem nog wel even open zetten. Dat is wel zo eerlijk! Maar vanaf morgen doen we dat niet meer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De vraag die niet beantwoord kon worden is: Welke land pakt de meeste kaarten? Dan denk ik eigenlijk dat dat voor heel het toernooi geld en niet voor een bepaalde periode van het WK.
Ik doe mee om GeertWelDus te vernederenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef Weka het volgende:
Al die subleagues met wachtwoorden..
Ik heb er ééntje gemaakt voor de geïnteresseerden: WK Forum Subleague
Die staat gewoon open, ik hoop dat er een paar meedoen.
Finalewedstrijden en aantallen kaarten ook ingevuld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik doe ook mee met de wk poule van Telesport/Hyves, maar ik krijg steeds mailtjes dat mijn voorspelling nog niet volledig is ingevuld. Iemand anders hier die daar ook aan meedoet met hetzelfde probleem?
yup... echt heel apartquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Finalewedstrijden en aantallen kaarten ook ingevuld?
Ik ook, en het doelpunt voor Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Arcee het volgende:
Ik had het aantal kaarten van RSA-MEX goed.
Dan heb ik goede hoop dat ik je nog wel kan inhalen. Heb nu "al" 10 hele punten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuuuuuuut vergeten de spelregels te lezen, en daarom maar 5 wedstrijden ingevuld. Niet wetende dat alles in 1x moest. Ach over 2 jaar beter
Alleen subleagues met vier leden of meer staan in het klassement.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staan er maar 5 subleagues in het klassement
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:29 schreef horned_reaper het volgende:
15 punten bij elkaar gesprokkeld vandaag.....
Dat was ook het enige wat ik goed had, volgens mij, dus dat zal dan 20 punten hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Arcee het volgende:
Jepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:42 schreef BrandX het volgende:
kan je eigenlijk aan meerdere subleagues meedoen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef Weka het volgende:
Mijn subleague'je staat wel in het klassement, jippie.
Geen wachtwoord dus kom d'r gezellig bij.
Er staan er 978 in de score, dus wij doen het niet gek (plaats 16 en plaats 28).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:08 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee?
Ik sta nu 28ste met 105 punten.
Ik tel er in ons verslag zevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:54 schreef raistlin66 het volgende:
uruquay - frankrijk was toch 8 kaarten?
dat had ik voorspeld in ieder geval, dacht ook dat dat het aantal was, maar heb geen puntjes
2 keer geel rood telt als 3 kaarten staat onder het invullen van de poule...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik tel er in ons verslag zeven
Vijf keer geel en één keer indirect rood (twee keer geel)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
2 keer geel rood telt als 3 kaarten staat onder het invullen van de poule...
* Het totaal aantal kaarten wordt bepaald door het aantal kaarten dat daadwerkelijk getrokken is. Tweemaal geel, oftewel rood, zal daarom tellen als drie kaarten.
graag gedaan, ik ga van de 0 afquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn er 8. Het wordt dus aangepast
Dank voor het melden
Goed bezig!quote:
Waarom 3FM nog niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alleen subleagues met vier leden of meer staan in het klassement.
Ik speel de vraag even door naar Breulsquote:
Bijna altijd tijdens de 1e ronde van een WK.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Weer 0 punten, wat een onvoorspelbare uitslagen allemaal joh.
Wat dacht jij dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:19 schreef Pedroso het volgende:
Is er overigens nog een prijs aan verbonden (of prijzen) ?
Hoeft toch ook niet? Daarnaast is het een gratis game, dus alle prijzen zijn imo mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:23 schreef Pedroso het volgende:
Heb het al gezien. 1e prijs een waardebon van 100 Euro, 2e waardebon 50 Euro en t/m nr. 12 kleinere prijzen.
Je zal er in ieder geval geen miljonair van worden.
Iets met gegeven paard enzo..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:23 schreef Pedroso het volgende:
Heb het al gezien. 1e prijs een waardebon van 100 Euro, 2e waardebon 50 Euro en t/m nr. 12 kleinere prijzen.
Je zal er in ieder geval geen miljonair van worden.
Vindt er ook niets mis mee hoor. Vroeg het me alleen af.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet? Daarnaast is het een gratis game, dus alle prijzen zijn imo mooi meegenomen.
Ik had ALLES goed bij RSA-MEXquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Arcee het volgende:
3FM stond eerder vandaag bovenaan op 'positie 0'. Dat heb ik gecorrigeerd door de lijst te minimaliseren op positie 1, maar blijkbaar is er nog een reden waarom 3FM op 0 staat. Waarschijnlijk betekent dat wel dat het de meest succesvolle subleague is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:30 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik speel de vraag even door naar Breuls
Fijn, ben benieuwdquote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
3FM stond eerder vandaag bovenaan op 'positie 0'. Dat heb ik gecorrigeerd door de lijst te minimaliseren op positie 1, maar blijkbaar is er nog een reden waarom 3FM op 0 staat. Waarschijnlijk betekent dat wel dat het de meest succesvolle subleague is.
Morgen check ik het effe verder.
Als het nu eens 0-0 was gebleven....quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als die laatste bal van Ghana niet op de paal was gegaan, dan had ik nu vijfde gestaan
quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Als
Als het nu 2-0 blijft voor Duitsland heb ik weer 75 puntenquote:
ik ook, das meer dan ik bij alle vorige wedstrijden bij elkaar heb gescoordquote:Op zondag 13 juni 2010 21:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als het nu 2-0 blijft voor Duitsland heb ik weer 75 punten
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:35 schreef DoomCow het volgende:
Ik weet niet of het een fout is in de telling, maar bij DUI-AUS had ik 6 kaarten gegokt, en tijdens de wedstrijd is er 5*geel en een directe rode kaart gevallen, 6 kaarten dus. Maar ik heb maar 5 punten gekregen (winst DUI)...
Ik 1-0 en 4 kaarten.:')quote:
Zelfs mijn pool staat erinquote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx voor het toevoegen van 3FM in de stand![]()
Daarvoor moet je bij Breuls zijnquote:Op maandag 14 juni 2010 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx voor het toevoegen van 3FM in de stand![]()
Haha, ik had 1-1, dus had geluk.. daarna trok de speler z'n shirt uit gele kaart .. daarmee kwam het op 3 gele kaarten, dat had ik ookquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Godverdomme voor Nieuw Zeeland - Slowakije had ik 0-1 voorspeld....... werd het in de laatste minuut nog 1-1![]()
Idd ik ook, en ik had 2 kaarten voorspeld, fucking Reid pakte er ook een kaartje bij.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Godverdomme voor Nieuw Zeeland - Slowakije had ik 0-1 voorspeld....... werd het in de laatste minuut nog 1-1![]()
Het beste team?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:27 schreef Dropdown het volgende:
Wtf
18 Dropdown 385
Hoe fucking epicOveral het beste team als winnaar ingevuld. En als eindstand overal 1-1. Aantal kaarten overal 1
Er is geen oldbies sub-league aangemaakt. What were we thinking?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het beste team?
Ik heb overal 4 kaarten ingevuld, trouwens.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:04 schreef DrDentz het volgende:
Dikke pluim voor degene die Spanje - Zwitserland goed had
ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:28 schreef Burakius het volgende:
PATS ik had Chili-Honduras op uitslag en kaarten goed!
quote:
Ja, en dat heb ik ook een paar keer gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:22 schreef piepie het volgende:
Waarom kan ik de laatste 3 losse vragen niet meer invullen?
Doe ik iets fout of ben ik er soms te laat mee? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |