Voor later.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Het zal wel een domme vrouwenvraag zjin, maar wat moet je hier nou invullen?
[..]
Of is dat voor later?
Bij mij waarschijnlijk ook, maar bij de vorige EK wel de pot gewonnen op mijn werk, dus je weet waar nooit...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Voor later.
Heb net de rest ingevuld, staan wat vreemde scores tussen
Daar komen de wedstrijden uit de knock-out-fase, maar die duels zijn nog niet bekend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Het zal wel een domme vrouwenvraag zjin, maar wat moet je hier nou invullen?
[..]
Of is dat voor later?
Ja vastquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef RedFever007 het volgende:
terugvindpool![]()
Heb al een deel ingevuld recentelijk, zal de rest ook nog eens doen
MIsschien met wat toeval dat ik dat wel voor elkaar krijg.quote:
heb je hem zelf al ingevuld eigenlijk ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
MIsschien met wat toeval dat ik dat wel voor elkaar krijg.
Tijdelijke vraagquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook ff gedaan, wel vermoeiend.
maar waarom kan ik: 'Welke land pakt de meeste kaarten', niet invullen?
Dat is niet alleen bij jou zo, ook bij mij. Heel vreemd idd. Hoe kan dat toch, mensen die die poule in elkaar gestoken hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook ff gedaan, wel vermoeiend.
maar waarom kan ik: 'Welke land pakt de meeste kaarten', niet invullen?
Zou die periode vóór het WK niet gemakkelijk zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tijdelijke vraag
Die is maar in een bepaalde periode in te vullenDus het is zeker zaak om af en toe even te kijken of er nog nieuwe vragen zijn.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zou die periode vóór het WK niet gemakkelijk zijn?
Sorry, ik was met mijn post bezig en tegelijk het openingsconcert voor het WK aan het kijken, dus ik had jouw post nog niet gezien.quote:
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Sorry, ik was met mijn post bezig en tegelijk het openingsconcert voor het WK aan het kijken, dus ik had jouw post nog niet gezien.
De vraag die niet beantwoord kon worden is: Welke land pakt de meeste kaarten? Dan denk ik eigenlijk dat dat voor heel het toernooi geld en niet voor een bepaalde periode van het WK.quote:
Je hebt maar een bepaalde periode om het antwoord in te vullen. Aangezien het WK nog niet begonnen is, ga ik hem nog wel even open zetten. Dat is wel zo eerlijk! Maar vanaf morgen doen we dat niet meer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De vraag die niet beantwoord kon worden is: Welke land pakt de meeste kaarten? Dan denk ik eigenlijk dat dat voor heel het toernooi geld en niet voor een bepaalde periode van het WK.
Ik doe mee om GeertWelDus te vernederenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef Weka het volgende:
Al die subleagues met wachtwoorden..
Ik heb er ééntje gemaakt voor de geïnteresseerden: WK Forum Subleague
Die staat gewoon open, ik hoop dat er een paar meedoen.
Finalewedstrijden en aantallen kaarten ook ingevuld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik doe ook mee met de wk poule van Telesport/Hyves, maar ik krijg steeds mailtjes dat mijn voorspelling nog niet volledig is ingevuld. Iemand anders hier die daar ook aan meedoet met hetzelfde probleem?
yup... echt heel apartquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Finalewedstrijden en aantallen kaarten ook ingevuld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |