Voor later.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Het zal wel een domme vrouwenvraag zjin, maar wat moet je hier nou invullen?
[..]
Of is dat voor later?
Bij mij waarschijnlijk ook, maar bij de vorige EK wel de pot gewonnen op mijn werk, dus je weet waar nooit...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:30 schreef Torrio het volgende:
[..]
Voor later.
Heb net de rest ingevuld, staan wat vreemde scores tussen
Daar komen de wedstrijden uit de knock-out-fase, maar die duels zijn nog niet bekend.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:23 schreef Karina het volgende:
Het zal wel een domme vrouwenvraag zjin, maar wat moet je hier nou invullen?
[..]
Of is dat voor later?
Ja vastquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef RedFever007 het volgende:
terugvindpool![]()
Heb al een deel ingevuld recentelijk, zal de rest ook nog eens doen
MIsschien met wat toeval dat ik dat wel voor elkaar krijg.quote:
heb je hem zelf al ingevuld eigenlijk ?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
MIsschien met wat toeval dat ik dat wel voor elkaar krijg.
Tijdelijke vraagquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook ff gedaan, wel vermoeiend.
maar waarom kan ik: 'Welke land pakt de meeste kaarten', niet invullen?
Dat is niet alleen bij jou zo, ook bij mij. Heel vreemd idd. Hoe kan dat toch, mensen die die poule in elkaar gestoken hebben?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook ff gedaan, wel vermoeiend.
maar waarom kan ik: 'Welke land pakt de meeste kaarten', niet invullen?
Zou die periode vóór het WK niet gemakkelijk zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:40 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Tijdelijke vraag
Die is maar in een bepaalde periode in te vullenDus het is zeker zaak om af en toe even te kijken of er nog nieuwe vragen zijn.
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zou die periode vóór het WK niet gemakkelijk zijn?
Sorry, ik was met mijn post bezig en tegelijk het openingsconcert voor het WK aan het kijken, dus ik had jouw post nog niet gezien.quote:
Dat kan gebeurenquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:44 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Sorry, ik was met mijn post bezig en tegelijk het openingsconcert voor het WK aan het kijken, dus ik had jouw post nog niet gezien.
De vraag die niet beantwoord kon worden is: Welke land pakt de meeste kaarten? Dan denk ik eigenlijk dat dat voor heel het toernooi geld en niet voor een bepaalde periode van het WK.quote:
Je hebt maar een bepaalde periode om het antwoord in te vullen. Aangezien het WK nog niet begonnen is, ga ik hem nog wel even open zetten. Dat is wel zo eerlijk! Maar vanaf morgen doen we dat niet meer!quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:46 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
De vraag die niet beantwoord kon worden is: Welke land pakt de meeste kaarten? Dan denk ik eigenlijk dat dat voor heel het toernooi geld en niet voor een bepaalde periode van het WK.
Ik doe mee om GeertWelDus te vernederenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:56 schreef Weka het volgende:
Al die subleagues met wachtwoorden..
Ik heb er ééntje gemaakt voor de geïnteresseerden: WK Forum Subleague
Die staat gewoon open, ik hoop dat er een paar meedoen.
Finalewedstrijden en aantallen kaarten ook ingevuld?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik doe ook mee met de wk poule van Telesport/Hyves, maar ik krijg steeds mailtjes dat mijn voorspelling nog niet volledig is ingevuld. Iemand anders hier die daar ook aan meedoet met hetzelfde probleem?
yup... echt heel apartquote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Finalewedstrijden en aantallen kaarten ook ingevuld?
Ik ook, en het doelpunt voor Zuid-Afrikaquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Arcee het volgende:
Ik had het aantal kaarten van RSA-MEX goed.
Dan heb ik goede hoop dat ik je nog wel kan inhalen. Heb nu "al" 10 hele punten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Kuuuuuuut vergeten de spelregels te lezen, en daarom maar 5 wedstrijden ingevuld. Niet wetende dat alles in 1x moest. Ach over 2 jaar beter
Alleen subleagues met vier leden of meer staan in het klassement.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom staan er maar 5 subleagues in het klassement
Ik ookquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:29 schreef horned_reaper het volgende:
15 punten bij elkaar gesprokkeld vandaag.....
Dat was ook het enige wat ik goed had, volgens mij, dus dat zal dan 20 punten hebben opgeleverd.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:09 schreef Arcee het volgende:
Ik had het aantal kaarten van RSA-MEX goed.
Jepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:42 schreef BrandX het volgende:
kan je eigenlijk aan meerdere subleagues meedoen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:48 schreef Weka het volgende:
Mijn subleague'je staat wel in het klassement, jippie.
Geen wachtwoord dus kom d'r gezellig bij.
Er staan er 978 in de score, dus wij doen het niet gek (plaats 16 en plaats 28).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:08 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Hoeveel mensen doen er eigenlijk mee?
Ik sta nu 28ste met 105 punten.
Ik tel er in ons verslag zevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:54 schreef raistlin66 het volgende:
uruquay - frankrijk was toch 8 kaarten?
dat had ik voorspeld in ieder geval, dacht ook dat dat het aantal was, maar heb geen puntjes
2 keer geel rood telt als 3 kaarten staat onder het invullen van de poule...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik tel er in ons verslag zeven
Vijf keer geel en één keer indirect rood (twee keer geel)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef raistlin66 het volgende:
[..]
2 keer geel rood telt als 3 kaarten staat onder het invullen van de poule...
* Het totaal aantal kaarten wordt bepaald door het aantal kaarten dat daadwerkelijk getrokken is. Tweemaal geel, oftewel rood, zal daarom tellen als drie kaarten.
graag gedaan, ik ga van de 0 afquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zijn er 8. Het wordt dus aangepast
Dank voor het melden
Goed bezig!quote:
Waarom 3FM nog niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:22 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alleen subleagues met vier leden of meer staan in het klassement.
Ik speel de vraag even door naar Breulsquote:
Bijna altijd tijdens de 1e ronde van een WK.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:47 schreef DrDentz het volgende:
Weer 0 punten, wat een onvoorspelbare uitslagen allemaal joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |