Was te verwachten waar die heen ging, en ook niet zo'n gekke optie aangezien hij in Emmen woont.quote:
Hoe komt het toch dat jullie zo'n vertrouwen in Bosz hebben ? Die man is werkelijk bij geen 1 club echt geslaagd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:03 schreef Zapper het volgende:
Was nooit zo gecharmeerd van Hoogma, ook geen idee of het een verlies is of niet. Ben wel erg benieuwd naar die nieuwe spits, netwerk van Bosz moet toch wat opleveren zou je denken
Hij heeft Heracles kampioen gemaakt. Gemist?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe komt het toch dat jullie zo'n vertrouwen in Bosz hebben ? Die man is werkelijk bij geen 1 club echt geslaagd.
Ja. Dat was in de eerste divisie, nu zijn jullie toch al een tijdje bezig met het "echte" werk. In de eredivisie, in welke functie dan ook heeft ie jammerlijk genoeg overal gefaald.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij heeft Heracles kampioen gemaakt. Gemist?
Zeker niet waar. Bosz was nog coach van Heracles in het eerste Eredivisie-seizoen en behaalde een knappe 13e plek met een middelmatige selectie. Allerminst jammerlijk gefaald dus. Bij Heracles werd getreurd om zijn vertrek en dus is zijn terugkeer logisch. Ontzettend professionele, vriendelijke, verstandige man met geweldig netwerkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef DutchieBre het volgende:
Ja. Dat was in de eerste divisie, nu zijn jullie toch al een tijdje bezig met het "echte" werk. In de eredivisie, in welke functie dan ook heeft ie jammerlijk genoeg overal gefaald.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zeker niet waar. Bosz was nog coach van Heracles in het eerste Eredivisie-seizoen en behaalde een knappe 13e plek met een middelmatige selectie. Allerminst jammerlijk gefaald dus. Bij Heracles werd getreurd om zijn vertrek en dus is zijn terugkeer logisch. Ontzettend professionele, vriendelijke, verstandige man met geweldig netwerk
Laat hem het tegendeel bewijzen, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]Ik hoop dat dit vertrouwen niet van korte duur is voor je, ben er helaas wel bang voor.
Absoluutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laat hem het tegendeel bewijzen, zou ik zeggen.
Sommige dingen moet je niet in de media roepenquote:Bij Heracles Almelo is men niet gelukkig met Remko Pasveer. De doelman, die deze zomer terugkeert van een verhuurperiode bij Go Ahead Eagles, trok in een interview met Voetbal International de integriteit en betrouwbaarheid van het clubbestuur in twijfel. “Wat is die jongen dom en wat moet hij nog veel leren”, reageerde een kwade Jan Smit.
Pasveer toont zich in het interview vooral kwaad over de gang van zaken in 2006, toen hij dacht Martin Pieckenhagen te kunnen opvolgen. De keeper kreeg te horen dat hij met een nieuwkomer mocht gaan uitmaken wie er onder de lat zou komen te staan, maar Pieckenhagen kon prompt zijn contract verlengen. Dit steekt nog bij Pasveer.
Ook vorig jaar hield Pieckenhagen de deur dicht voor Pasveer, die vindt dat Heracles hem twee jaar van zijn carrière door de neus heeft geboord: “Bij het bestuur heb ik zo mijn bedenkingen. Het is niet netjes gegaan. In het pak genaaid worden, zo kun je het noemen. Van de mensen aan de andere kant van de tafel verwachtte ik een oprechte houding. Het blijkt dat je in de voetbalwereld niet iedereen zo maar kunt vertrouwen. Ze kijken altijd naar hun eigen straatje.''
Bij Heracles heeft men met verbazing gereageerd op de uitspraken van Pasveer, die volgend seizoen de eerste keus onder de lat moet gaan worden. De nieuwe doelman zal binnenkort ter verantwoording worden geroepen, zo meldt voorzitter Smit aan De Stentor. Wat de consequenties zullen zijn is nog niet bekend.
Moet Blawh ff doen. maar ik zal hem ff vragenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:59 schreef Flexo het volgende:
Marko kun je mij even onder Zapper zetten in de openingspost?
In vakkie R
Hoe deed de Graaf het ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net naar Heracles - Hibernian geweest. 3-0
Everton
en 2x quansah volgens mij![]()
Hibernian nauwelijks kansen gehad
Klopt ja, ik had nog wel aan je gedacht toe ik m zag.quote:
6 druppels gevallenquote:Hibernian experienced a slow start to their four-game tour of the Netherlands and, in humid conditions in Tubbergen, were defeated by three goals at Heracles.
quote:The home team finished in sixth spot in the Eredivisie standings last season and started with real purpose; taking the lead on the four minute mark through star man, Everton.
Middenveld idd .. Ja, ik snap ook niet zo goed dat hij voor Hibernian heeft gekozen. Voor NAC was het een goede move, erg dure speler met zijn capaciteitenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had nog wel aan je gedacht toe ik m zag.
Maar hij viel niet echt op. Zijn positie is middenveld?
Hibernian speelde niet al te bijzonder, ronduit slecht
Ik weet ook niet hoe goed ik de schotse competite moet inschatten (na celtic en rangers). Hibernian eindigde vorig seizoen als 4e op de ranglijst. Maar als je zag hoe ze voetbaldenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Middenveld idd .. Ja, ik snap ook niet zo goed dat hij voor Hibernian heeft gekozen. Voor NAC was het een goede move, erg dure speler met zijn capaciteiten
Ik ben eens naar een match van Glasgow tegen Aberdeen geweest .. Dat niveau was echt dramatisch .. Dus ben bang dat die competitie idd niet zo veel voorstelt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe goed ik de schotse competite moet inschatten (na celtic en rangers). Hibernian eindigde vorig seizoen als 4e op de ranglijst. Maar als je zag hoe ze voetbalden
Wel grappig dat er ook nog enkele hibernian fans er rond liepen
League onequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Plymouth![]()
Het was ff googelen maar ze komen uit Engeland..amateurs? championchip?
Je weet dat het morgen niet door gaat he tegen die turken? Nu komt FC Almere City naar Almeloquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd hoe vol het morgenavond zit. Ging het ooit niet eens flink mis tegen een Turkse tegenstander, met het publiek?
In welk vak zit je trouwens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef J83 het volgende:
Ja, Plet is nu al beter dan Dost. Die zou bij de 2-0 namelijk de bal volledig verkeerd getimed via z'n neus naast hebben gewerkt. Wat Plet bij de 3-0 deed, kan Dost niet eens![]()
Pasveer goed, op die grabbelbal na. Een aantal hele goede reddingen, netjes
QFT.quote:
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Vince22 het volgende:
[..]
QFT.
Alleen over Pasveer ben ik totaal niet met je eens. Heeft hij wel een bal in 1 keer gehad? Alles stuiterde bij hem weg en had 1 bal meteen klemvast. Ik zeg Telgenkamp, kom er maar in!
Maar kan hij ook zijn goaltje meepikkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.
quote:ALMELO - Volgens Heracles-voorzitter Jan Smit trok er een siddering door de zaal. Zelf kreeg hij kippenvel van de beelden van het nieuwe stadion van Heracles Almelo. De Almelose eredivisionist presenteerde dinsdagavond het ontwerp voor het nieuwe stadion. De club wil aan de Weezebeeksingel een nieuw onderkomen bouwen met plek voor maximaal 20.000 supporters. De architectenbureaus Widdershoven uit Kerkrade en PR8 uit Almelo presenteerden voor de sponsoren van Heracles Almelo het ontwerp dat volgens een ruwe schatting 25 miljoen euro gaat kosten.
Widdershoven tekende ook de stadions van Roda JC en dat van FC Zwolle. In Almelo koos hij met het collega bureau voor een gebouw dat echt op een stadion moet lijken. "We wilden geen kantorengebouw waarin gevoetbald gaat worden", aldus Norbert Lienesch van PR8. Het stadion krijgt volgens de eerste schetsen een bolle buitenkant van zink. Het deel waarin de onderkomens voor de staf, spelers, de kleedkamers en de businessruimtes moeten komen zou van buiten opgetrokken kunnen worden uit zwart metselwerk met wit stucwerk, oppert Ludo Widdershoven. "Maar het zijn nu nog maar de eerste schetsen, dus dat staat nog niet vast", aldus de architect.
Heracles Almelo wil het nieuwe stadion in de winter van het seizoen 2011-2012 in gebruik nemen. De milieu effect rapportage is bezig. De MER-commissie heeft onlangs een eerste advies uitgebracht aan de gemeente Almelo.
De club wil het stadion zo snel mogelijk aan de supporters presenteren.
Whehequote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef J83 het volgende:
In de winterstop Verbeek terug?
Zondag zal het er om spannen, spreekwoordelijke pleuris zal uitbreken bij verlies denk ik.
op de velden van on.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar komt het nieuwe stadion te staan?
Niks. De velden worden alleen verplaatst voor het nieuwe stadion.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is er met ON aan de hand dan?
Pasveer heeft even de tijd nodig, net zoals bij GAE. Wacht maar af, hij komt er nog wel en dan staat heel Almelo weer op de banken voor hem (ownee jullie mogen niet meer staan hehe).. Gun hem gewoon ff wat tijd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:16 schreef Krogzar het volgende:
wat was dat voor kut actie vandaag van vak Q / R???
er was gewoon geen sfeer in 't stadion.... de eerste keer dat ik in 't stadion was dat 't uitvak meer lawaai maakte dan vak Q!
Wel een mooie pot alleen jammer dat Pasveer echt echt weer ontzettend aan 't knullen was... Beide tegen goals zijn fout!![]()
al met al 3 punten in Almelo gehad, alleen jammer dat 't sfeertje een stuk minder was.
Ik wel, als semisupporter. Oftewel volg het op de voet, maar ben nog nooit in het stadion geweest. Tevens kan Twente mij ook bekoren, maar de derby is natuurlijk voor Heracles. Gelukkig zijn we nu ook helemaal gezond. Dus in de toekomst kan het alleen maar beterquote:
wauw. dat is echt vetquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond gekregen van Marko.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er echt super blij mee
kicken. via waar bood hij hem aan? zag die van Everton en Sammy op twitter/facebookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb er wel 150 euro voor neer moeten leggen. Maar het is mij dubbel en dwars waard. Marko heeft het bedrag nog verdubbeld. Dus er gaat totaal 300 euro naar kans voor een kind.
Verstandige keuze! Want ADO had nou niet echt zin om te gaan voetballen vandaag.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ben als Ajacied toch wel een beetje trots op Heracles. Mijn favo club na Ajax. Had vandaag nog in het stadion kunnen kijken maar kon de kampioenswedstrijd niet laten schieten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil toch Heracles even feliciteren met een donders goed seizoen!
Cairo gaat weg na dit seizoen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:51 schreef debeterebob het volgende:
Wat ik heb begrepen blijft het ´geraamte´ van het team staan. En bovendien een nieuw en groter stadion.
Pasveer, Rienstra, Everton, Birger Maertens, Kwame Quansah, Antoine van der Linden, Darl Douglas, Tim Breukers, Willy Overtoom, Samuel Armenteros, Mark Looms en Glynor Plet blijven. Nja mss gaat er 1 weg, maar dat levert geld op, want verlengde of doorlopende contracten.
Enige speler van belang die weggaat is Fledderus. Enige vraag is wat ze willen met Cairo.
Ik weet niet hoe het er financieel voor staat, maar 1 of 2 nieuwe spelers en wat doorstroming en je team gaat weer net zo hoog eindigen als dit jaar, of nog hoger
Hoop het welquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:08 schreef Snuf. het volgende:
Jullie hebben Duarte van ons gekocht, jammer voor ons![]()
Aan die gozer gaan jullie echt veel plezier beleven, die speelt over een paar jaar wel in het Nederlands elftal verwacht ik. Zou me niets verbazen als ie over 2 jaar voor een paar miljoen naar topclub in NL gaat.
Alleen moet ie niet (zoals Everse deed) rechtbuiten gezet worden en heel de wedstrijd bij de cornervlag lopen..quote:
huh? Ze winnen en dan zijn ze kansloos. Beetje bullshit, laatste tijd ook uit best prima gedaan en Groningen thuis erg povertjes in vergelijking met eerdere seizoenen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben bang dat het afgelopen is voor Heracles. Die 2 doelpunten totaal onnodig maja
1-0 (en 1-1?) is genoeg voor Groningen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
huh? Ze winnen en dan zijn ze kansloos. Beetje bullshit, laatste tijd ook uit best prima gedaan en Groningen thuis erg povertjes in vergelijking met eerdere seizoenen.
1-1 toch niet ? Dan gaat Heracles gewoon door hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1-0 (en 1-1?) is genoeg voor Groningen.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
1-1 toch niet ? Dan gaat Heracles gewoon door hoor.
Wel een kaart, maar ik ga niet naar Groningen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nathan heb je ook een seizoenskaart? Ga je ook naar Groningen?
Welk vak zit je danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Wel een kaart, maar ik ga niet naar Groningen.
Mogen ze winnen ga ik wel naar de volgende wedstrijd (Ado of Roda).
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:32 schreef J83 het volgende:
Gaat een gelijkspel worden denk ik, Evert scoort.
whyquote:Op dinsdag 31 mei 2011 17:50 schreef nathan3020 het volgende:
Ik ga denk ik geen nieuw seizoenkaart nemen.
Ik moet nu op de zondagen werken, dus dan kan ik niet echt vaakt.quote:
quote:Gemeente steunt nieuwbouw Heracles
ALMELO - Het college van burgemeester en wethouders van Almelo is bereid voetbalclub Heracles een lening van 15 miljoen euro te verstrekken voor de bouw van een nieuw stadion. Dat maakte de gemeente woensdag bekend.
De totale kosten bedragen 25 miljoen euro. Het nieuwe stadion biedt plaats aan 15.000 bezoekers. De accommodatie komt op vrijwel dezelfde plek als het huidige stadion. De gemeenteraad moet nog wel instemmen met het collegebesluit.
De gemeente wil 15 miljoen lenen aan heracles, nu moet heracles zelf nog 10 miljoen bij bedrijven wegplukken.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:30 schreef debeterebob het volgende:
Iemand een beetje goed overzicht van de transfers?
En komt het stadion er nog een keer?
of ze huren klavan voor een jaartje van AZ, want er moet echt een verdediger bij komen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 07:38 schreef J83 het volgende:
Vind ik zelf een hele goede optie, die hadden ze al moeten hebben eigenlijk.
Dat zou erg mooi zijn, maar of Klavan daar op zit te wachten...quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 09:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
of ze huren klavan voor een jaartje van AZ, want er moet echt een verdediger bij komen.
Klavan kent de club en de cultuur, dus ja. We zien het welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:19 schreef J83 het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijn, maar of Klavan daar op zit te wachten...
Over het uitfluiten: Dost werd vorig seizoen ook uitgefloten tijdens Heracles - Heerenveen. Maar dat was meer omdat 'ie zich als een idioot gedroeg. Denk ik.
Ik zou RKC nu ook zo snel weer niet afschrijven hoor. Selectie is inderdaad volledig vernieuwd, maar gezien de oefenwedstrijden moet er best wat mogelijk zijn tegen Heracles.quote:
Fijn team wel. Goed om te zien dat ze het team behoorlijk goed bij elkaar weten te houden de laatste tijd. Dat was nog niet zo lang geleden toch echt anders. Gingen ze zelfs Glusevic huren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Pasveer tHorst vdLinden tWierik Breukers Vejinovic Overtoom Quansah Everton Armenteros Douglas.
En Overtoom en Armenteros moeten ook niet te goed spelen, want als die wegvallen voor het einde van de transferperiode..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fijn team wel. Goed om te zien dat ze het team behoorlijk goed bij elkaar weten te houden de laatste tijd. Dat was nog niet zo lang geleden toch echt anders. Gingen ze zelfs Glusevic huren.
Jij weet dat vast, vraagje namelijk. Armenteros speelt al heel lang bij Heracles he, maar was er ooit geen sprake van dat zijn contract misschien niet zou worden verlengd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En Overtoom en Armenteros moeten ook niet te goed spelen, want als die wegvallen voor het einde van de transferperiode..
Armenteros speelt pas sinds seizoen 2009/2010 bij Heracles. En heeft een contract t/m 2013.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij weet dat vast, vraagje namelijk. Armenteros speelt al heel lang bij Heracles he, maar was er ooit geen sprake van dat zijn contract misschien niet zou worden verlengd?
Die speelt nu in Emmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:29 schreef debeterebob het volgende:
Was het Shayesteh dan? Ik sanp het niet meer...
Er werd op de vorige pagina naar gevraagdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja hij gedroeg zich inderdaad als een idioot toen. Maar hoe kom je er zo op ?
Inderdaad. Als Messi zo'n bal had gegeven had heel de NOS weer zitten fappen..quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:58 schreef J83 het volgende:
[..]
Er werd op de vorige pagina naar gevraagd
Wat een armoede bij Heracles gisteravond zeg. Overtoom had nooit mogen spelen, ook aan Armenteros zag je dat Plet daar beter had kunnen staan. Met angst en beven naar de volgende wedstrijd met een nóg slechtere verdediging, het was gisteren al huilen geblazen wat dat betreft.
Overigens in de samenvatting geen woord over de geniale assist van Duarte. Dat had Messi eens moeten doen zeg...
Pasveer
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind dat van Van der Linden echt verrassend hoor![]()
![]()
Goed om te melden![]()
Verder even goede vrienden
Gelukkig wel, alhoewel ik ter wierink en rienstra ook wel een kans wil geven.Rienstra doet morgen gelukkig weer mee. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:42 schreef nathan3020 het volgende:
Looms weer terug van een blessure en Van der Linden terug van rode kaart.
De 1-1 kwam door Quansah, hij liep niet meequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef J83 het volgende:
Douglas
Marko (de speler) vind ik ook maar een drol hoor, doe mij Duarte maar.
Inderdaad, en de spelers van AZ hebben een wedstrijd van 120 minuten in de benen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:57 schreef J83 het volgende:
Op basis van de laatste wedstrijden mag Pedro wel eens aan de aftrap beginnen, mooi op de plek zetten van Armenteros die er er de laatste wedstrijden wat lui bijloopt. Met die wissel heb je de beste elf op het veld staan. Blessure van Marko is dan ook niet erg, Duarte op die plek is een toekomstige topspeler. Gelijkspel moet mogelijk zijn zondag
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:51 schreef msnk het volgende:
Zo maak je de laatste drie wedstrijden in Enschede 0 doelpunten en dan ineens 3 in één wedstrijd.
quote:Voor Heracles Almelo wordt het lastig om Tim Breukers te behouden. De rechtsback beschikt over een aflopend contract in het Polman Stadion en Heracles wil Breukers graag behouden, maar niet tegen elke prijs. Nu er de nodige belangstelling is voor de vleugelverdediger is het bovendien maar de vraag of Breukers zijn aflopende verbintenis in Almelo wel wil verlengen.
Volgens De Telegraaf hebben FC Twente, sc Heerenveen en FC Groningen belangstelling getoond voor de 24-jarige Breukers. De twee laatstgenoemde clubs volgen de verdediger al een tijdje en Twente zou sinds kort ook interesse hebben. Heracles heeft met de jonge en getalenteerde Mike te Wierik al een goed alternatief voor de rechtsbackpositie in huis.
Peter Bosz wil graag verder met Breukers, maar weet dat de vleugelverdediger dus niet per se behouden moet blijven voor zijn club. De back, die nooit in de jeugd van een BVO speelde, maakte in 2007 de overstap van Quick Boys naar Heracles. Voor die club speelde hij inmiddels 121 competitiewedstrijden, waarvan 22 in het lopende seizoen.
1371? bedoel je niet 137quote:
Oke dan doe ik het 9 april!quote:
We'll see, we'll see.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
1371? bedoel je niet 137?
[..]
Oke dan doe ik het 9 april!
Indeedquote:
Kan misschien kaarten krijgen via het werk, in een "neutraal" vakquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Indeed.
Ook van de partij? In het PSV van dan?
Aha van die 'uitnodiging' kaarten ?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan misschien kaarten krijgen via het werk, in een "neutraal" vak
Oh sorry foutjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:41 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
1371? bedoel je niet 137?
[..]
Oke dan doe ik het 9 april!
Haha zou gek zijn, 1000 bussenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Oh sorry foutjeJa 137!
De eerste 100 bussen zijn voor bedrijven
Min of meer, aangezien het bedrijf waar ik werk hoofdsponsor van Heracles isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:51 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Aha van die 'uitnodiging' kaarten ?
Ikook!quote:
Goed voor elkaarquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Min of meer, aangezien het bedrijf waar ik werk hoofdsponsor van Heracles is
Uitkaartregistratie, maar kan niet altijd, soms hahaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 20:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ga je wel vaker naar uitduels? of nu alleen omdat Heracles in de finale staat?
Welkom bij de club 8 april!quote:
HULDE!!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 21:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://www.tctubantia.nl/(...)stje-bij-de-Kuip.ece
Dat ik dit ooit mee mag maken. fantastisch!
Ik heb er echt zin in
quote:ALMELO - De voorverkoop van kaartjes voor de bekerfinale loopt gesmeerd. Er zijn al 8600 kaarten verkocht. Dat is een Polman Stadion vol.
De kassa's aan het stadion zijn dit weekeinde even dicht maar online gaat de verkoop onverminderd door. In totaal zijn er 17.500 kaarten beschikbaar voor de Almelose fans. Tot dusverre zijn alleen tickets verkocht aan houders van fan- en seizoenkaarten.
Maandagmiddag om half twee start bij de kassa's aan het stadion de vrije verkoop. Dat betekent dat ook mensen zonder seizoenkaart plaatsbewijzen kunnen kopen.
De bekerfinale PSV-Heracles is zondag 8 april (eerste paasdag) om 18 uur in De Kuip in Rotterdam
of goeri-jee . ik heb geen ideequote:Op maandag 26 maart 2012 10:12 schreef Chiappucci het volgende:
Hoe spreek je die naam van Gouriye eigenlijk uit? Ik hoor de commentatoren nu steeds "Gauriejee" zeggen, maar dat vind ik een beetje raar klinken voor een Arabische naam
heracles komt op bezoekquote:Op maandag 26 maart 2012 13:41 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom zijn er eigenlijk nu 17,500 kaarten beschikbaar en vorig jaa maar 15,000?
Tot nu toe rond de 10.000, als ik het goed begrepen heb.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:17 schreef Mr_Saitek het volgende:
Je bent me net voor.
Iemand enig idee hoeveel kaarten er bij PSV zijn verkocht?
Hoop dat het uitverkocht raakt! We zullen zien. 14.000 is al een super aantal.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef Hashtag het volgende:
Teller staat inmiddels op 14.000 verkochte kaarten!![]()
Bron
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar de bekerfinale is voor "ons" meer dan de voetbalwedstrijd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef Caland het volgende:
Wat wel het nadeel is lijkt mij, gaan natuurlijk enorm veel dagjesmensen mee. Zag je ook bij de laatste bekerfinale waar ik was aan Roda kant. Sfeer was daar dan ook ver te zoeken.
Eens, de voorpret is al genieten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wel tof dit
ik kijk er echt enorm naar uit.
Ook al krijgen we hard op de kloten
Waarschijnlijk niet. Bianconero en HvH hebben vak X, R en S toegewezen gekregen. ik zit in Xquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar de bekerfinale is voor "ons" meer dan de voetbalwedstrijd.
Ik neem aan dat je gewoon kan gaan staan waar je wil? Want ik wil wel beetje bij het fanatieke gedeelte zitten.
Bij Feyenoord wel, ja. Al ben je wel gebonden aan een vak (zijn ook genoeg oplossingen voor te vinden mocht je ergens anders willen staan).quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook bang voor. Maar de bekerfinale is voor "ons" meer dan de voetbalwedstrijd.
Ik neem aan dat je gewoon kan gaan staan waar je wil? Want ik wil wel beetje bij het fanatieke gedeelte zitten.
Ja ik heb gewoon kaarten gekocht via de ticketverkoop van het stadion. Dat hebben leden van BiancoNero en HvH ook gedaan. Hoorde wel dat er qua communicatie er dingen niet goed zijn gegaan. Daarom zijn er ook nog kaarten te koop bij de sv's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Bianconero en HvH hebben vak X, R en S toegewezen gekregen. ik zit in X
Ja naja wij hebben 45 kaarten gekocht totaal voor ook wat vrienden etcquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef Vince22 het volgende:
Dat kan op zich ook nog wel he! Je eigen kaart(en) kom je wel van af.
Oke dankjequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Feyenoord wel, ja. Al ben je wel gebonden aan een vak (zijn ook genoeg oplossingen voor te vinden mocht je ergens anders willen staan).
Kan goed anders zijn bij dit soort wedstrijden, oranje is bijvoorbeeld wel overal genummerd. Maar het is aan de supporters of ze zich daaraan houden natuurlijk,
Tofquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:16 schreef Mr_Saitek het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde naar Grolsch, smaken hoogstwaarschijnlijk beter dan die Ponyblikken jaartje terug
Dat stukje klopt toch niet?quote:Naast de tekst 'Wij zijn Heracles' kan een dikke knipoog naar een Heracles supporterslied natuurlijk niet ontbreken: "Ik drink mijn pils, mijn blikkie G, neem naar Heracles mijn maten mee.
wel een dikke faal van grolschquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:59 schreef Mr_Saitek het volgende:
Ik ook, een heel tree wel te verstaan, op 8 april je dronken zuipen in Heracles blikken is prachtig.
Volgensmij ook, achja t maakt me ook niet echt uit haha
Mooi dat het zo kanquote:Op donderdag 29 maart 2012 18:34 schreef TwenteFC het volgende:
Een eigen bier blik hebben jullie nu ook wel verdiend ja.
Ach dat FC Twente/Heracles gehaat vind ik bullshitquote:
quote:De nieuwe thuishaven voor 15.500 man die Heracles Almelo dit kalenderjaar nog wil bouwen gaat Ten Cate Arena heten. Het bedrijf, dat ook meedenkt over het duurzaam bouwen van het dertig miljoen euro kostende stadion, heeft de strijd gewonnen van twee andere gegadigden, zo meldt De Telegraaf.
"Voorzitter Jan Smit onderkende snel dat wij de meeste rechten hadden", claimt Loek de Vries, bestuursvoorzittervoorzitter van Ten Cate, dinsdag in het dagblad. "Hij wilde eerst een tender uitschrijven." Er moet nog twee miljoen worden gevonden bij investeerders om het financiële plaatje rond te maken. "Als Heracles de beker wint van PSV is de zaak rond. Dan kan de gemeente niet meer terug."
Koninklijke Ten Cate heeft de spelers van Heracles een flinke bonus in het vooruitzicht gesteld als de bekerfinale zondag van PSV wordt gewonnen. De bonus voor het behalen van de halve finale werd al verdubbeld toen Heracles van AZ won. "Winnen ze de beker, dan wordt het bedrag vervijfvoudigd."
Moneyquote:
Kijk ik er nou langs heen of staat dat stukje tekst er niet opquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:51 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Naast de tekst 'Wij zijn Heracles' kan een dikke knipoog naar een Heracles supporterslied natuurlijk niet ontbreken: "Ik drink mijn pils, mijn blikkie G, neem naar Heracles mijn maten mee.
Slogan vooropquote:Op donderdag 5 april 2012 19:36 schreef J83 het volgende:
Zo duur ja? Dat is wel een beetje jammer. Hoorde ook alleen in M en L beschikbaar?
Dat Grolsch-blik is trouwens best fraai, matte uitvoering. Alleen jammer van die slogan voorop
Staat aan de zijkant, diagonaal op het blikquote:Op woensdag 4 april 2012 18:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Kijk ik er nou langs heen of staat dat stukje tekst er niet op?
Dat ja, tenenkrommende slogan, helemaal de volledige variant. Brrr.quote:
Ja offuh "no one likes us, we dont care"quote:Op zondag 8 april 2012 08:59 schreef J83 het volgende:
[..]
Dat ja, tenenkrommende slogan, helemaal de volledige variant. Brrr.
Succes allen vandaag, geniet!
Veel plezier! Geniet ervan.quote:Op zondag 8 april 2012 09:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks lekker op m'n fiets naar de woonboulevard en op naar de kuip
Dat is wel een pokke end fietsen.quote:Op zondag 8 april 2012 09:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Straks lekker op m'n fiets naar de woonboulevard en op naar de kuip
Dat bleek ook wel aan de reactie van de Heracles fans na de 2-0....doodse stilte. Zelden zo'n lauwe supporters meegemaakt als dat zeg. Juist op zo'n moment ga je nog feller achter je ploeg staan, maar nee...allemaal met een lang gezicht voor je uit gaan zitten staren. Met zo'n supportersschare verdien je ook gewoon te verliezen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef Caland het volgende:
Wat wel het nadeel is lijkt mij, gaan natuurlijk enorm veel dagjesmensen mee. Zag je ook bij de laatste bekerfinale waar ik was aan Roda kant. Sfeer was daar dan ook ver te zoeken.
Klopt. Omdat normaal alle fanatiekelingen wel bij elkaar gaan zitten (zie AZ) maar nu zaten er ook fanatiekelingen her en der verspreid. Helaas. Maar goed, leuke dag gehad!quote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bleek ook wel aan de reactie van de Heracles fans na de 2-0....doodse stilte. Zelden zo'n lauwe supporters meegemaakt als dat zeg. Juist op zo'n moment ga je nog feller achter je ploeg staan, maar nee...allemaal met een lang gezicht voor je uit gaan zitten staren. Met zo'n supportersschare verdien je ook gewoon te verliezen.
Hmm dit vind ik niet helemaal waar, tuurlijk, de helft van onze supporters zat na de 2-0 stil op hun stoel, maar wij in X hebben de hele wedstrijd ons zoveel mogelijk proberen te laten horen... Just sayinquote:Op maandag 9 april 2012 18:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat bleek ook wel aan de reactie van de Heracles fans na de 2-0....doodse stilte. Zelden zo'n lauwe supporters meegemaakt als dat zeg. Juist op zo'n moment ga je nog feller achter je ploeg staan, maar nee...allemaal met een lang gezicht voor je uit gaan zitten staren. Met zo'n supportersschare verdien je ook gewoon te verliezen.
Yesquote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef Mr_Saitek het volgende:
[..]
Hmm dit vind ik niet helemaal waar, tuurlijk, de helft van onze supporters zat na de 2-0 stil op hun stoel, maar wij in X hebben de hele wedstrijd ons zoveel mogelijk proberen te laten horen... Just sayin
EDIT: Trouwens, over 3 posts sluit dit topic, en de OP is dramatisch verouderd... ik zal mijn best even doen om iets van een nieuwe OP te maken, mee eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |