Klavan kent de club en de cultuur, dus ja. We zien het welquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:19 schreef J83 het volgende:
[..]
Dat zou erg mooi zijn, maar of Klavan daar op zit te wachten...
Over het uitfluiten: Dost werd vorig seizoen ook uitgefloten tijdens Heracles - Heerenveen. Maar dat was meer omdat 'ie zich als een idioot gedroeg. Denk ik.
Ik zou RKC nu ook zo snel weer niet afschrijven hoor. Selectie is inderdaad volledig vernieuwd, maar gezien de oefenwedstrijden moet er best wat mogelijk zijn tegen Heracles.quote:
Fijn team wel. Goed om te zien dat ze het team behoorlijk goed bij elkaar weten te houden de laatste tijd. Dat was nog niet zo lang geleden toch echt anders. Gingen ze zelfs Glusevic huren.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Pasveer tHorst vdLinden tWierik Breukers Vejinovic Overtoom Quansah Everton Armenteros Douglas.
En Overtoom en Armenteros moeten ook niet te goed spelen, want als die wegvallen voor het einde van de transferperiode..quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Fijn team wel. Goed om te zien dat ze het team behoorlijk goed bij elkaar weten te houden de laatste tijd. Dat was nog niet zo lang geleden toch echt anders. Gingen ze zelfs Glusevic huren.
Jij weet dat vast, vraagje namelijk. Armenteros speelt al heel lang bij Heracles he, maar was er ooit geen sprake van dat zijn contract misschien niet zou worden verlengd?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En Overtoom en Armenteros moeten ook niet te goed spelen, want als die wegvallen voor het einde van de transferperiode..
Armenteros speelt pas sinds seizoen 2009/2010 bij Heracles. En heeft een contract t/m 2013.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij weet dat vast, vraagje namelijk. Armenteros speelt al heel lang bij Heracles he, maar was er ooit geen sprake van dat zijn contract misschien niet zou worden verlengd?
Die speelt nu in Emmenquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 19:29 schreef debeterebob het volgende:
Was het Shayesteh dan? Ik sanp het niet meer...
Er werd op de vorige pagina naar gevraagdquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 15:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ja hij gedroeg zich inderdaad als een idioot toen. Maar hoe kom je er zo op ?
Inderdaad. Als Messi zo'n bal had gegeven had heel de NOS weer zitten fappen..quote:Op zondag 7 augustus 2011 09:58 schreef J83 het volgende:
[..]
Er werd op de vorige pagina naar gevraagd
Wat een armoede bij Heracles gisteravond zeg. Overtoom had nooit mogen spelen, ook aan Armenteros zag je dat Plet daar beter had kunnen staan. Met angst en beven naar de volgende wedstrijd met een nóg slechtere verdediging, het was gisteren al huilen geblazen wat dat betreft.
Overigens in de samenvatting geen woord over de geniale assist van Duarte. Dat had Messi eens moeten doen zeg...
Pasveer
quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:48 schreef debeterebob het volgende:
Ik vind dat van Van der Linden echt verrassend hoor![]()
![]()
Goed om te melden![]()
Verder even goede vrienden
Gelukkig wel, alhoewel ik ter wierink en rienstra ook wel een kans wil geven.Rienstra doet morgen gelukkig weer mee. Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:42 schreef nathan3020 het volgende:
Looms weer terug van een blessure en Van der Linden terug van rode kaart.
De 1-1 kwam door Quansah, hij liep niet meequote:Op zondag 21 augustus 2011 15:12 schreef J83 het volgende:
Douglas
Marko (de speler) vind ik ook maar een drol hoor, doe mij Duarte maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |