Was te verwachten waar die heen ging, en ook niet zo'n gekke optie aangezien hij in Emmen woont.quote:
Hoe komt het toch dat jullie zo'n vertrouwen in Bosz hebben ? Die man is werkelijk bij geen 1 club echt geslaagd.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 10:03 schreef Zapper het volgende:
Was nooit zo gecharmeerd van Hoogma, ook geen idee of het een verlies is of niet. Ben wel erg benieuwd naar die nieuwe spits, netwerk van Bosz moet toch wat opleveren zou je denken
Hij heeft Heracles kampioen gemaakt. Gemist?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:56 schreef DutchieBre het volgende:
Hoe komt het toch dat jullie zo'n vertrouwen in Bosz hebben ? Die man is werkelijk bij geen 1 club echt geslaagd.
Ja. Dat was in de eerste divisie, nu zijn jullie toch al een tijdje bezig met het "echte" werk. In de eredivisie, in welke functie dan ook heeft ie jammerlijk genoeg overal gefaald.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Hij heeft Heracles kampioen gemaakt. Gemist?
Zeker niet waar. Bosz was nog coach van Heracles in het eerste Eredivisie-seizoen en behaalde een knappe 13e plek met een middelmatige selectie. Allerminst jammerlijk gefaald dus. Bij Heracles werd getreurd om zijn vertrek en dus is zijn terugkeer logisch. Ontzettend professionele, vriendelijke, verstandige man met geweldig netwerkquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:01 schreef DutchieBre het volgende:
Ja. Dat was in de eerste divisie, nu zijn jullie toch al een tijdje bezig met het "echte" werk. In de eredivisie, in welke functie dan ook heeft ie jammerlijk genoeg overal gefaald.
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:09 schreef Zapper het volgende:
[..]
Zeker niet waar. Bosz was nog coach van Heracles in het eerste Eredivisie-seizoen en behaalde een knappe 13e plek met een middelmatige selectie. Allerminst jammerlijk gefaald dus. Bij Heracles werd getreurd om zijn vertrek en dus is zijn terugkeer logisch. Ontzettend professionele, vriendelijke, verstandige man met geweldig netwerk
Laat hem het tegendeel bewijzen, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:11 schreef DutchieBre het volgende:
[..]Ik hoop dat dit vertrouwen niet van korte duur is voor je, ben er helaas wel bang voor.
Absoluutquote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Laat hem het tegendeel bewijzen, zou ik zeggen.
Sommige dingen moet je niet in de media roepenquote:Bij Heracles Almelo is men niet gelukkig met Remko Pasveer. De doelman, die deze zomer terugkeert van een verhuurperiode bij Go Ahead Eagles, trok in een interview met Voetbal International de integriteit en betrouwbaarheid van het clubbestuur in twijfel. “Wat is die jongen dom en wat moet hij nog veel leren”, reageerde een kwade Jan Smit.
Pasveer toont zich in het interview vooral kwaad over de gang van zaken in 2006, toen hij dacht Martin Pieckenhagen te kunnen opvolgen. De keeper kreeg te horen dat hij met een nieuwkomer mocht gaan uitmaken wie er onder de lat zou komen te staan, maar Pieckenhagen kon prompt zijn contract verlengen. Dit steekt nog bij Pasveer.
Ook vorig jaar hield Pieckenhagen de deur dicht voor Pasveer, die vindt dat Heracles hem twee jaar van zijn carrière door de neus heeft geboord: “Bij het bestuur heb ik zo mijn bedenkingen. Het is niet netjes gegaan. In het pak genaaid worden, zo kun je het noemen. Van de mensen aan de andere kant van de tafel verwachtte ik een oprechte houding. Het blijkt dat je in de voetbalwereld niet iedereen zo maar kunt vertrouwen. Ze kijken altijd naar hun eigen straatje.''
Bij Heracles heeft men met verbazing gereageerd op de uitspraken van Pasveer, die volgend seizoen de eerste keus onder de lat moet gaan worden. De nieuwe doelman zal binnenkort ter verantwoording worden geroepen, zo meldt voorzitter Smit aan De Stentor. Wat de consequenties zullen zijn is nog niet bekend.
Moet Blawh ff doen. maar ik zal hem ff vragenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:59 schreef Flexo het volgende:
Marko kun je mij even onder Zapper zetten in de openingspost?
In vakkie R
Hoe deed de Graaf het ?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Net naar Heracles - Hibernian geweest. 3-0
Everton
en 2x quansah volgens mij![]()
Hibernian nauwelijks kansen gehad
Klopt ja, ik had nog wel aan je gedacht toe ik m zag.quote:
6 druppels gevallenquote:Hibernian experienced a slow start to their four-game tour of the Netherlands and, in humid conditions in Tubbergen, were defeated by three goals at Heracles.
quote:The home team finished in sixth spot in the Eredivisie standings last season and started with real purpose; taking the lead on the four minute mark through star man, Everton.
Middenveld idd .. Ja, ik snap ook niet zo goed dat hij voor Hibernian heeft gekozen. Voor NAC was het een goede move, erg dure speler met zijn capaciteitenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt ja, ik had nog wel aan je gedacht toe ik m zag.
Maar hij viel niet echt op. Zijn positie is middenveld?
Hibernian speelde niet al te bijzonder, ronduit slecht
Ik weet ook niet hoe goed ik de schotse competite moet inschatten (na celtic en rangers). Hibernian eindigde vorig seizoen als 4e op de ranglijst. Maar als je zag hoe ze voetbaldenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:26 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Middenveld idd .. Ja, ik snap ook niet zo goed dat hij voor Hibernian heeft gekozen. Voor NAC was het een goede move, erg dure speler met zijn capaciteiten
Ik ben eens naar een match van Glasgow tegen Aberdeen geweest .. Dat niveau was echt dramatisch .. Dus ben bang dat die competitie idd niet zo veel voorstelt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:28 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe goed ik de schotse competite moet inschatten (na celtic en rangers). Hibernian eindigde vorig seizoen als 4e op de ranglijst. Maar als je zag hoe ze voetbalden
Wel grappig dat er ook nog enkele hibernian fans er rond liepen
League onequote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Plymouth![]()
Het was ff googelen maar ze komen uit Engeland..amateurs? championchip?
Je weet dat het morgen niet door gaat he tegen die turken? Nu komt FC Almere City naar Almeloquote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:59 schreef Zapper het volgende:
Ben benieuwd hoe vol het morgenavond zit. Ging het ooit niet eens flink mis tegen een Turkse tegenstander, met het publiek?
In welk vak zit je trouwens?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:09 schreef J83 het volgende:
Ja, Plet is nu al beter dan Dost. Die zou bij de 2-0 namelijk de bal volledig verkeerd getimed via z'n neus naast hebben gewerkt. Wat Plet bij de 3-0 deed, kan Dost niet eens![]()
Pasveer goed, op die grabbelbal na. Een aantal hele goede reddingen, netjes
QFT.quote:
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.quote:Op zondag 8 augustus 2010 11:34 schreef Vince22 het volgende:
[..]
QFT.
Alleen over Pasveer ben ik totaal niet met je eens. Heeft hij wel een bal in 1 keer gehad? Alles stuiterde bij hem weg en had 1 bal meteen klemvast. Ik zeg Telgenkamp, kom er maar in!
Maar kan hij ook zijn goaltje meepikkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:35 schreef AskBrad het volgende:
[..]
Telgenkamp is lang nog niet op het ere divisie niveau. wordt volgend jaar eerst nog verhuurd naar een eerste divisie club. en ik ben het met J83 eens, Pasveer deed het goed! voetbalde beter mee dan Piecke ooit gedaan heeft en z'n uittrap is ook stukken beter! Pasveer komt er wel.
quote:ALMELO - Volgens Heracles-voorzitter Jan Smit trok er een siddering door de zaal. Zelf kreeg hij kippenvel van de beelden van het nieuwe stadion van Heracles Almelo. De Almelose eredivisionist presenteerde dinsdagavond het ontwerp voor het nieuwe stadion. De club wil aan de Weezebeeksingel een nieuw onderkomen bouwen met plek voor maximaal 20.000 supporters. De architectenbureaus Widdershoven uit Kerkrade en PR8 uit Almelo presenteerden voor de sponsoren van Heracles Almelo het ontwerp dat volgens een ruwe schatting 25 miljoen euro gaat kosten.
Widdershoven tekende ook de stadions van Roda JC en dat van FC Zwolle. In Almelo koos hij met het collega bureau voor een gebouw dat echt op een stadion moet lijken. "We wilden geen kantorengebouw waarin gevoetbald gaat worden", aldus Norbert Lienesch van PR8. Het stadion krijgt volgens de eerste schetsen een bolle buitenkant van zink. Het deel waarin de onderkomens voor de staf, spelers, de kleedkamers en de businessruimtes moeten komen zou van buiten opgetrokken kunnen worden uit zwart metselwerk met wit stucwerk, oppert Ludo Widdershoven. "Maar het zijn nu nog maar de eerste schetsen, dus dat staat nog niet vast", aldus de architect.
Heracles Almelo wil het nieuwe stadion in de winter van het seizoen 2011-2012 in gebruik nemen. De milieu effect rapportage is bezig. De MER-commissie heeft onlangs een eerste advies uitgebracht aan de gemeente Almelo.
De club wil het stadion zo snel mogelijk aan de supporters presenteren.
Whehequote:Op donderdag 16 september 2010 18:35 schreef J83 het volgende:
In de winterstop Verbeek terug?
Zondag zal het er om spannen, spreekwoordelijke pleuris zal uitbreken bij verlies denk ik.
op de velden van on.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar komt het nieuwe stadion te staan?
Niks. De velden worden alleen verplaatst voor het nieuwe stadion.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is er met ON aan de hand dan?
Pasveer heeft even de tijd nodig, net zoals bij GAE. Wacht maar af, hij komt er nog wel en dan staat heel Almelo weer op de banken voor hem (ownee jullie mogen niet meer staan hehe).. Gun hem gewoon ff wat tijd!quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:16 schreef Krogzar het volgende:
wat was dat voor kut actie vandaag van vak Q / R???
er was gewoon geen sfeer in 't stadion.... de eerste keer dat ik in 't stadion was dat 't uitvak meer lawaai maakte dan vak Q!
Wel een mooie pot alleen jammer dat Pasveer echt echt weer ontzettend aan 't knullen was... Beide tegen goals zijn fout!![]()
al met al 3 punten in Almelo gehad, alleen jammer dat 't sfeertje een stuk minder was.
Ik wel, als semisupporter. Oftewel volg het op de voet, maar ben nog nooit in het stadion geweest. Tevens kan Twente mij ook bekoren, maar de derby is natuurlijk voor Heracles. Gelukkig zijn we nu ook helemaal gezond. Dus in de toekomst kan het alleen maar beterquote:
wauw. dat is echt vetquote:Op donderdag 12 mei 2011 22:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vanavond gekregen van Marko.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben er echt super blij mee
kicken. via waar bood hij hem aan? zag die van Everton en Sammy op twitter/facebookquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb er wel 150 euro voor neer moeten leggen. Maar het is mij dubbel en dwars waard. Marko heeft het bedrag nog verdubbeld. Dus er gaat totaal 300 euro naar kans voor een kind.
Verstandige keuze! Want ADO had nou niet echt zin om te gaan voetballen vandaag.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik ben als Ajacied toch wel een beetje trots op Heracles. Mijn favo club na Ajax. Had vandaag nog in het stadion kunnen kijken maar kon de kampioenswedstrijd niet laten schieten.
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wil toch Heracles even feliciteren met een donders goed seizoen!
Cairo gaat weg na dit seizoen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:51 schreef debeterebob het volgende:
Wat ik heb begrepen blijft het ´geraamte´ van het team staan. En bovendien een nieuw en groter stadion.
Pasveer, Rienstra, Everton, Birger Maertens, Kwame Quansah, Antoine van der Linden, Darl Douglas, Tim Breukers, Willy Overtoom, Samuel Armenteros, Mark Looms en Glynor Plet blijven. Nja mss gaat er 1 weg, maar dat levert geld op, want verlengde of doorlopende contracten.
Enige speler van belang die weggaat is Fledderus. Enige vraag is wat ze willen met Cairo.
Ik weet niet hoe het er financieel voor staat, maar 1 of 2 nieuwe spelers en wat doorstroming en je team gaat weer net zo hoog eindigen als dit jaar, of nog hoger
Hoop het welquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:08 schreef Snuf. het volgende:
Jullie hebben Duarte van ons gekocht, jammer voor ons![]()
Aan die gozer gaan jullie echt veel plezier beleven, die speelt over een paar jaar wel in het Nederlands elftal verwacht ik. Zou me niets verbazen als ie over 2 jaar voor een paar miljoen naar topclub in NL gaat.
Alleen moet ie niet (zoals Everse deed) rechtbuiten gezet worden en heel de wedstrijd bij de cornervlag lopen..quote:
huh? Ze winnen en dan zijn ze kansloos. Beetje bullshit, laatste tijd ook uit best prima gedaan en Groningen thuis erg povertjes in vergelijking met eerdere seizoenen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben bang dat het afgelopen is voor Heracles. Die 2 doelpunten totaal onnodig maja
1-0 (en 1-1?) is genoeg voor Groningen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
huh? Ze winnen en dan zijn ze kansloos. Beetje bullshit, laatste tijd ook uit best prima gedaan en Groningen thuis erg povertjes in vergelijking met eerdere seizoenen.
1-1 toch niet ? Dan gaat Heracles gewoon door hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1-0 (en 1-1?) is genoeg voor Groningen.
Klopt inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:55 schreef Remzz het volgende:
[..]
1-1 toch niet ? Dan gaat Heracles gewoon door hoor.
Wel een kaart, maar ik ga niet naar Groningen.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nathan heb je ook een seizoenskaart? Ga je ook naar Groningen?
Welk vak zit je danquote:Op zaterdag 21 mei 2011 12:05 schreef nathan3020 het volgende:
[..]
Wel een kaart, maar ik ga niet naar Groningen.
Mogen ze winnen ga ik wel naar de volgende wedstrijd (Ado of Roda).
quote:Op zondag 22 mei 2011 10:32 schreef J83 het volgende:
Gaat een gelijkspel worden denk ik, Evert scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |